Nee want Rabbits is een filmquote:Op maandag 14 maart 2011 19:15 schreef wyccie het volgende:
Hornage zou toch de punten moeten krijgen?
Rabbits is 50 min lang en imdb telt alles van 45 min of minder als een short...dus als de film 5 min korter was geweest dan had Hornage wel het punt gehadquote:Op maandag 14 maart 2011 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb scheef gelezen. Of het staat er wat krom.
Hij miste toch 1 filmquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Flitspaal het volgende:
Wat een genuuzel om Hornage geen punt te gunnen.
Geen ideequote:Op maandag 14 maart 2011 21:10 schreef Robby87 het volgende:
Sands, mag je alweer meedoen van Don Patch?
Ik ben er fel tegenin gegaan...toen ging iedereen er zich mee bemoeien aka fmt burgeroorlog 1.0 in wording. Dus ik dacht naja laten het dan over PM oplossen...alleen tja... dat Tribunaal zal uit Patch zijn volgelingen bestaan...dus ik ga nu gewoon vragen beantwoordenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:17 schreef Robby87 het volgende:
Maar je hebt wel eens gecheat dan? Anders zou ik er fel tegenin zijn gegaan. Maar dat zie ik bij jou niet echt, dus er zal wel een kern van waarheid in zitten
Ik kan er ook niks aan doen dat hij een film mistquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Flitspaal het volgende:
Wat een genuuzel om Hornage geen punt te gunnen geven.
Maar zolang zal hij wel open blijven staan waarschijnlijk...quote:
Daar denk jij graag aan, hè?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat het iets met een SOA te maken heeft.
Ah, weer iets geleerd vandaagquote:Op maandag 14 maart 2011 21:44 schreef wyccie het volgende:
Dat kennen jullie toch wel? SOG= studieontwijkend gedrag.
Ben ook al twee uur lang aan het eten.
Aan studie-ontwijkende activiteiten? Zelden.quote:
Marianne is ook een vos!quote:
Dat meen je niet!?quote:
Ja, heel Robin Hood is met dierenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat meen je niet!?![]()
Ik vond het gewoon echt zo'n Robin Hood-pakje. En ik ken die tekenfilm verder niet, maar Marianne is de enige vrouwennaam die ik me kon herinneren.
Geen Disneyfan hier zo.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
Ja, heel Robin Hood is met dierenRobin en Marian zijn vossen
Hij is nog bezig met controleren.quote:En Asap negeert mijn oplossing
Hier wel, ik heb er heel veelquote:
Dat ie ff opschietquote:Hij is nog bezig met controleren.
Hoe heet ze anders?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:54 schreef Sands het volgende:
huh boze stiefmoeder is goed voor sneeuwwitje...wtf
Nja, ze is ook boze stiefmoederquote:
Eigenlijk wel, maar in het verhaal is ze ook de stiefmoeder, kan dit dus moeilijk fout rekenen...quote:
Ik heb de nederlandse versie al niet meer gezien sinds mijn kindertijd dus dat zou dan wel kunnenquote:Op maandag 14 maart 2011 21:56 schreef Asap het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar in het verhaal is ze ook de stiefmoeder, kan dit dus moeilijk fout rekenen...
Stiefkoninginquote:Op maandag 14 maart 2011 21:58 schreef wyccie het volgende:
Ik twijfelde al tussen stiefmoeder en stiefkoningin. Voor de continuïteit heb ik voor stiefmoeder gekozen.
Luciferquote:Op maandag 14 maart 2011 22:03 schreef Asap het volgende:
Je mag van mijn part ook de kat van Assepoester noemen, aangezien in de NL versie eigenlijk de naam van de vrouw niet wordt gebruikt (alleen in de Engelse versie lijkt het op)...
quote:
Ja dat!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij vroeg de naam van de draak niet de stem acteur...toch?
Valt toch wel mee...zeker de laatstequote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Topic bijna vol, godzijdank, wat een draak van een vragen
Hehe, dubbele punten krijg je tenminste originele vragenquote:Op maandag 14 maart 2011 22:27 schreef Robby87 het volgende:
Topic bijna vol, godzijdank, wat een draak van een vragen
Oh doe jij dat dan?quote:
Die discussie heb ik gemist, maar jammer dat je niet meer mee speelt.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh doe jij dat dan?Ik weet die dingen gewoon daar hoef ik echt niet voor te gaan zoeken lol
Ook al denken sommige mensen dat
Een vraag, direct een correct antwoord en er kan nog een twee-punten-vraag gesteld worden.quote:
Patch was nogal selectief met het inlichten van mensen.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:06 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Die discussie heb ik gemist, maar jammer dat je niet meer mee speelt.Correctie: mag spelen.
Ja, zo'n idee had ik al, omdat ik volgens mij niet de enige was die verbaasd was/is. Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......quote:Op maandag 14 maart 2011 23:20 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Patch was nogal selectief met het inlichten van mensen.
#298 vraagquote:Op maandag 14 maart 2011 23:19 schreef Gillingham het volgende:
Een vraag, direct een correct antwoord en er kan nog een twee-punten-vraag gesteld worden.
Dat is nog maar de vraag...quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Maar goed, er zal wel een goede reden voor zijn.......
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
#298 vraag
#299 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
#300 correct antwoord met direct een nieuwe vraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |