abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 maart 2011 @ 12:27:44 #151
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94414868
Hij weet soms niet meer wat hij wil
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94414964
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
Hij weet soms niet meer wat hij wil
Ouderdomsverschijnsel...
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_94415063
:')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94415811
McLaren team principal Martin Whitmarsh says the team have made “dramatic changes” to their MP4-26 following problems in testing.

Speaking in a Vodafone McLaren Mercedes phone-in, Whitmarsh said the team aim to be one second per lap quicker in the first race at Melbourne.

Whitmarsh said: “I’m not satisfied with where the car was on reliability or performance in the tests. We have made some dramatic changes to the car and those changes we’ll see in Australia.

“So there’s some risk in that but I think it was the right thing to do and we’re hoping that risk comes off and the car is a lot more competitive in Australia.”

He said the main changes were “a completely new floor and new exhaust system. There are a lot of other bits and pieces but they are the obvious ones.”

He said the exhaust is a simpler design than we’ve had before in my view.

“I think the exhausts systems have become a lot more extreme on quite a lot of the cars. I think we in particular had a very extreme solution but they were not delivering, in my opinion, sufficient benefit for their complexity.”

He added: “I believe we need to unlock the exhaust-blowing potential and we have some very creative ideas, some of which could have worked spectacularly well, but in order to work spectacularly well, they have to be sufficiently durable to be race-able. And, frankly, some of our solutions weren’t and that’s why I think we had to go back a little bit.

“But I think in doing so we found some interesting performance. So we’ll see. I think it will still be a challenging weekend.”

He said the team expected to be a second per lap quicker: “I want us to be significantly quicker and I believe we’ve implemented some changes which are aimed are making the car over a second quicker than it was in the tests.

“The target, certainly, is to deliver more than a second in performance with the round of modifications we have for the Australian Grand Prix.”

bron: f1fanatic

Hoogspraak van McLaren?
pi_94415848
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:22 schreef vosss het volgende:
Ik vind eik van al die nieuwe banen alleen Yeongam een vet circuit. Dat mag wmb wel een blijvertje worden :Y

Ook een tof baantje om zelf te rijden met F1 2010 :9

Iemand toevallig al info over wanneer F1 2011 uit gaat komen? Die wilde toch elk jaar een nieuwe game uitbrengen en dan ook eerder tijdens het seizoen al?

Ik heb er daarna niks meer van vernomen :@
Ik las ergens dat het Alonso-luck algortime aan het verbeteren zijn. Er vielen in F1 2010 nl. teveel auto's achter Alonso uit ipv voor Alonso.
Calmer than you are
pi_94415986
Hahaha het zit diep he Walter. Net zo diep als HHF bij mij denk ik :D!
vosss is de naam,
pi_94416094
quote:
Ook een tof baantje om zelf te rijden met F1 2010 :9

Iemand toevallig al info over wanneer F1 2011 uit gaat komen? Die wilde toch elk jaar een nieuwe game uitbrengen en dan ook eerder tijdens het seizoen al?
Heb je Race07 vosss? Gratis addon is wel leuk om mee te rijden nl ;
http://www.raceroom.net/games/race-07-formula-raceroom/
Het is overigens ook als complete losse gratis game te krijgen, maar dan alleen met circuit hockenheim.

Soort van F1 vervanger, zelfde soort specs maar geen merken. Voornl. bedoelt voor leagues ws, maar desalniettemin erg leuk om even de baan mee op te sturen ;)

Where facts are few, experts are many.
pi_94416795
Jazeker heb ik race07 (wel illegaal gedownload :@ )

Werkt het dan ook? :)
vosss is de naam,
pi_94418231
quote:
Alonso: “Titel in 2011, 2012 en 2013, een ander doel heb ik niet”

Ferrari-coureur Fernando Alonso pikt de handschoen op en daagt de concurrentie uit. Als ze de komende jaren kampioen willen worden, dan moeten ze eerst met hem afrekenen. En voor 2011 heeft de Spanjaard zijn vizier gericht op Sebastian Vettel, hij zint op wraak voor 2010.

Toen verloor Alonso de titelstrijd van Vettel waarbij de beslissing in de laatste race viel. “In 2011 wil ik een herkansing, een rematch”, zegt de Ferrari-rijder in Welt am Sonntag. “Ik wil dit keer dan wel het kampioenschap op mijn naam schrijven, en ook in 2012, in 2013 en elk volgend jaar. Een ander doel heb ik niet.”

Op zijn kansen voor dit jaar blikt hij in Corriere della Sera vooruit: “Onze uitgangspositie is sterker dan vorig jaar. Of het genoeg is zien we vanzelf. Ik weet als geen ander hoe lastig het is een titel te pakken en ik verkeer in de beste positie om het weer te proberen.”
Godsklere arrogante zak :') :D

Ik kan nu al op voorhand stellen dat dat totaal onrealistische doelen zijn.

Jezelf doelen stellen is niets mis mee, maar ze moeten wél haalbaar zijn.
Als je dan toch zo nodig hoog van de toren wilt blazen roep dan dat je doelen zijn om de komende 5 seizoenen voor 3 titels te gaan.

Dat is nog steeds hoog gegrepen, me dunkt (te hoog als je het mij vraagt), maar wel al realistischer.

Zelf hoop ik dat Alonso voor Spa al uitgerangeerd is voor de titel van 2011 (en dat Schumacher de rest van het veld op 5 ronden zet!! :7 )
vosss is de naam,
pi_94419259
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef vosss het volgende:

[..]

Als je dan toch zo nodig hoog van de toren wilt blazen roep dan dat je doelen zijn om de komende 5 seizoenen voor 3 titels te gaan.

Dat is nog steeds hoog gegrepen, me dunkt (te hoog als je het mij vraagt), maar wel al realistischer.

Zelf hoop ik dat Alonso voor Spa al uitgerangeerd is voor de titel van 2011 (en dat Schumacher de rest van het veld op 5 ronden zet!! :7 )
Ik niet, ik hoop dat hij in de laatste race 1 punt tekort komt :)

Schumacher of Kobayashi dan WK ;)
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_94427958
De week duurt gewoon te lang, :P

Altijd matig zo'n weekje voor de eerste grand prix ;)
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
pi_94428064
quote:

[..]

Wat is er niet haalbaar aan dan? Hij wil ieder jaar kampioen worden. Dat hij dat kan, weten we al. Dat hij bij een topteam rijdt weten we ook. Ieder jaar wordt hem gevraagd wat zijn doel is en dan zegt hij 'kampioen worden.' Nu geeft hij alvast antwoord voor de komende jaren.

Ik zie niet wat daar arrogant of irreeel aan is. Het is zijn doel. Het is haalbaar. Hij doet geen een keer neerbuigend over anderen. Een man met ambitie. Prima.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:33:07 #163
194695 franklop
Fran knock
pi_94428068
quote:

[..]

Hoezo arrogante zak? Hij gaat alleen voor het allerhoogste, wat ook begrijpelijk is.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 21 maart 2011 @ 17:43:29 #164
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94428586
quote:
Ik vind eik van al die nieuwe banen alleen Yeongam een vet circuit. Dat mag wmb wel een blijvertje worden :Y
Vind ik een lastige, de eerste race die afgelopen jaar werd gereden was natuurlijk spectaculair door de regen die er naar onderen kwam gedendert. Maar hoe tof gaat het zijn als er met droog weer wordt gereden. Ik wacht dit jaar maar eens af om daar over te oordelen.
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:10 schreef Atreidez het volgende:
Valencia is alsof je 2 uur lang naar een blok beton zit te kijken.. Mooi stukje weg, maar totaal sfeerloos. Als je zelf in Valencia zit en daarna lekker tapa's kan gaan eten in de stad is t ws. een stuk beter te versmaden :9
Dit is dus idd een van de meest smaakloze circuits/races geweest waar een mens ooit naar kan kijken. Vind het echt om te kotsen :r Hekwerk, hekwerk, brugje, hekwerk, beton...... :r En de races zijn er altijd saai. Weg ermee!

Zelf wil ik Abi Dhabi even nomineren voor de ''opsodemieteren prijs''. Was 2 jaar terug enkel leuk omdat Button geen druk meer op zijn schouders had, en daardoor wél volluit wou/kon gaan. Afgelopen seizoen enkel spannend omdat het WK er beslist ging worden. Enige positieve is het uitzicht en de schemering. Voor de rest ook niet echt een toevoeging op de kalender omdat het ook geen race is waar de normale boerenzoon naartoe kan gaan (wat trouwens ook geldt voor Bahrein) Dus daag :W

En ik ben nog steeds van mening dat een zestal circuits als historisch erfgoed door de FIA beschermd moet gaan worden. Denk dat de meeste dit rijtje wel voor zichzelf kan opstellen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_94428832
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef vosss het volgende:
Jazeker heb ik race07 (wel illegaal gedownload :@ )

Werkt het dan ook? :)
Nee.
  maandag 21 maart 2011 @ 17:57:03 #166
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94429255
quote:

[..]

*knip*
Kijk, dat snap ik dan weer niet. Je moet F1 coureur willen worden voor ooit WK (of zelfs meervoudig) te kunnen worden. En niet enkel en alleen voor het meedoen. Als een GP2 coureur zou zeggen dat zijn enige doel is om F1 te kunnen rijden, maar dat daar winnen hem niet zou boeien zou je zelf zeggen dat ie F1 onwaardig is en maar beter kan wegblijven. Alonso heeft idd hoge doelen, maar dat is de juiste mentaliteit als je coureur bent in wat voor een klasse dan ook.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_94429588
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Kijk, dat snap ik dan weer niet. Je moet F1 coureur willen worden voor ooit WK (of zelfs meervoudig) te kunnen worden. En niet enkel en alleen voor het meedoen. Als een GP2 coureur zou zeggen dat zijn enige doel is om F1 te kunnen rijden, maar dat daar winnen hem niet zou boeien zou je zelf zeggen dat ie F1 onwaardig is en maar beter kan wegblijven. Alonso heeft idd hoge doelen, maar dat is de juiste mentaliteit als je coureur bent in wat voor een klasse dan ook.
Inderdaad. Helemaal mee eens. En als je Fernando Alonso heet en in een Ferrari rijdt is er ook nog eens niets onrealistisch aan.

DC riep dat destijds ieder jaar. Dat was wel een beetje onrealistisch want die was van een iets mindere orde ;)
pi_94429703
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
En ik ben nog steeds van mening dat een zestal circuits als historisch erfgoed door de FIA beschermd moet gaan worden. Denk dat de meeste dit rijtje wel voor zichzelf kan opstellen.
Strak plan. Jammer overigens dat het voor het echte Hockenheim te laat is.

Monza, Monaco, Silverstone, Spa, Montreal, Suzuka, Interlagos en Melbourne. Mogen het er ook 8 zijn? ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 18:08:26 #169
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94429831
Ik had eigenlijk de eerste 6 in gedachte, maar deze 8 klinken misschien nog beter. :P
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 maart 2011 @ 18:08:29 #170
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94429834
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef 0634 het volgende:

[..]

Strak plan. Jammer overigens dat het voor het echte Hockenheim te laat is.

Monza, Monaco, Silverstone, Spa, Montreal, Suzuka, Interlagos en Melbourne. Mogen het er ook 8 zijn? ;)
Daar ieder jaar rijden en dan de rest afwisselen met sowieso een race in Duitsland en eentje in Spanje.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94429973
Moeten ze in Spanje wel eerst met een spannende baan komen. Barcelona is matig, en Valencia is een afgang.
  maandag 21 maart 2011 @ 18:25:15 #172
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94430537
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Daar ieder jaar rijden en dan de rest afwisselen met sowieso een race in Duitsland en eentje in Spanje.
Een race in DE is idd ook een must door de historiek die Duitsland heeft in racerij. Al zou ik het dan niet afwisselend doen met Spanje maar gewoon permanent, oude Hockenheim bv.
Nog ff en we hebben het ideale seizoen bijeengesprokkeld :P
  maandag 21 maart 2011 @ 18:25:49 #173
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_94430558
crap, dat was de quote en niet de edit :@
pi_94431637
Is er overigens ooit nog iets vernomen van dat plan waar ik jaren geleden over las om het circuit van Zandvoort ergens in de polder in de middle of fucking nowhere exact na te bouwen en de F1 die kant op te halen?

Zal wel gestrand zijn denk ik, of heeft ooit iemand daar nog iets van gehoord? :@
vosss is de naam,
pi_94433600
Duinen in de polder? :P

Goeie banden :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')