Ouderdomsverschijnsel...quote:Op maandag 21 maart 2011 12:27 schreef Peterselieman het volgende:
Hij weet soms niet meer wat hij wil
Ik las ergens dat het Alonso-luck algortime aan het verbeteren zijn. Er vielen in F1 2010 nl. teveel auto's achter Alonso uit ipv voor Alonso.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:22 schreef vosss het volgende:
Ik vind eik van al die nieuwe banen alleen Yeongam een vet circuit. Dat mag wmb wel een blijvertje worden
Ook een tof baantje om zelf te rijden met F1 2010
Iemand toevallig al info over wanneer F1 2011 uit gaat komen? Die wilde toch elk jaar een nieuwe game uitbrengen en dan ook eerder tijdens het seizoen al?
Ik heb er daarna niks meer van vernomen
Heb je Race07 vosss? Gratis addon is wel leuk om mee te rijden nl ;quote:Op maandag 21 maart 2011 11:22 schreef vosss het volgende:
Ook een tof baantje om zelf te rijden met F1 2010
Iemand toevallig al info over wanneer F1 2011 uit gaat komen? Die wilde toch elk jaar een nieuwe game uitbrengen en dan ook eerder tijdens het seizoen al?
Godsklere arrogante zakquote:Alonso: “Titel in 2011, 2012 en 2013, een ander doel heb ik niet”
Ferrari-coureur Fernando Alonso pikt de handschoen op en daagt de concurrentie uit. Als ze de komende jaren kampioen willen worden, dan moeten ze eerst met hem afrekenen. En voor 2011 heeft de Spanjaard zijn vizier gericht op Sebastian Vettel, hij zint op wraak voor 2010.
Toen verloor Alonso de titelstrijd van Vettel waarbij de beslissing in de laatste race viel. “In 2011 wil ik een herkansing, een rematch”, zegt de Ferrari-rijder in Welt am Sonntag. “Ik wil dit keer dan wel het kampioenschap op mijn naam schrijven, en ook in 2012, in 2013 en elk volgend jaar. Een ander doel heb ik niet.”
Op zijn kansen voor dit jaar blikt hij in Corriere della Sera vooruit: “Onze uitgangspositie is sterker dan vorig jaar. Of het genoeg is zien we vanzelf. Ik weet als geen ander hoe lastig het is een titel te pakken en ik verkeer in de beste positie om het weer te proberen.”
Ik niet, ik hoop dat hij in de laatste race 1 punt tekort komtquote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Godsklere arrogante zak![]()
Ik kan nu al op voorhand stellen dat dat totaal onrealistische doelen zijn.
Jezelf doelen stellen is niets mis mee, maar ze moeten wél haalbaar zijn.
Als je dan toch zo nodig hoog van de toren wilt blazen roep dan dat je doelen zijn om de komende 5 seizoenen voor 3 titels te gaan.
Dat is nog steeds hoog gegrepen, me dunkt (te hoog als je het mij vraagt), maar wel al realistischer.
Zelf hoop ik dat Alonso voor Spa al uitgerangeerd is voor de titel van 2011 (en dat Schumacher de rest van het veld op 5 ronden zet!!)
Wat is er niet haalbaar aan dan? Hij wil ieder jaar kampioen worden. Dat hij dat kan, weten we al. Dat hij bij een topteam rijdt weten we ook. Ieder jaar wordt hem gevraagd wat zijn doel is en dan zegt hij 'kampioen worden.' Nu geeft hij alvast antwoord voor de komende jaren.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je dan toch zo nodig hoog van de toren wilt blazen roep dan dat je doelen zijn om de komende 5 seizoenen voor 3 titels te gaan.
Dat is nog steeds hoog gegrepen, me dunkt (te hoog als je het mij vraagt), maar wel al realistischer.
Zelf hoop ik dat Alonso voor Spa al uitgerangeerd is voor de titel van 2011 (en dat Schumacher de rest van het veld op 5 ronden zet!!)
Hoezo arrogante zak? Hij gaat alleen voor het allerhoogste, wat ook begrijpelijk is.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Vind ik een lastige, de eerste race die afgelopen jaar werd gereden was natuurlijk spectaculair door de regen die er naar onderen kwam gedendert. Maar hoe tof gaat het zijn als er met droog weer wordt gereden. Ik wacht dit jaar maar eens af om daar over te oordelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:22 schreef vosss het volgende:
Ik vind eik van al die nieuwe banen alleen Yeongam een vet circuit. Dat mag wmb wel een blijvertje worden
Dit is dus idd een van de meest smaakloze circuits/races geweest waar een mens ooit naar kan kijken. Vind het echt om te kotsenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:10 schreef Atreidez het volgende:
Valencia is alsof je 2 uur lang naar een blok beton zit te kijken.. Mooi stukje weg, maar totaal sfeerloos. Als je zelf in Valencia zit en daarna lekker tapa's kan gaan eten in de stad is t ws. een stuk beter te versmaden
Nee.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef vosss het volgende:
Jazeker heb ik race07 (wel illegaal gedownload)
Werkt het dan ook?
Kijk, dat snap ik dan weer niet. Je moet F1 coureur willen worden voor ooit WK (of zelfs meervoudig) te kunnen worden. En niet enkel en alleen voor het meedoen. Als een GP2 coureur zou zeggen dat zijn enige doel is om F1 te kunnen rijden, maar dat daar winnen hem niet zou boeien zou je zelf zeggen dat ie F1 onwaardig is en maar beter kan wegblijven. Alonso heeft idd hoge doelen, maar dat is de juiste mentaliteit als je coureur bent in wat voor een klasse dan ook.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef vosss het volgende:
[..]
*knip*
Inderdaad. Helemaal mee eens. En als je Fernando Alonso heet en in een Ferrari rijdt is er ook nog eens niets onrealistisch aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:57 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Kijk, dat snap ik dan weer niet. Je moet F1 coureur willen worden voor ooit WK (of zelfs meervoudig) te kunnen worden. En niet enkel en alleen voor het meedoen. Als een GP2 coureur zou zeggen dat zijn enige doel is om F1 te kunnen rijden, maar dat daar winnen hem niet zou boeien zou je zelf zeggen dat ie F1 onwaardig is en maar beter kan wegblijven. Alonso heeft idd hoge doelen, maar dat is de juiste mentaliteit als je coureur bent in wat voor een klasse dan ook.
Strak plan. Jammer overigens dat het voor het echte Hockenheim te laat is.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:43 schreef Sinister-D- het volgende:
En ik ben nog steeds van mening dat een zestal circuits als historisch erfgoed door de FIA beschermd moet gaan worden. Denk dat de meeste dit rijtje wel voor zichzelf kan opstellen.
Daar ieder jaar rijden en dan de rest afwisselen met sowieso een race in Duitsland en eentje in Spanje.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:06 schreef 0634 het volgende:
[..]
Strak plan. Jammer overigens dat het voor het echte Hockenheim te laat is.
Monza, Monaco, Silverstone, Spa, Montreal, Suzuka, Interlagos en Melbourne. Mogen het er ook 8 zijn?
Een race in DE is idd ook een must door de historiek die Duitsland heeft in racerij. Al zou ik het dan niet afwisselend doen met Spanje maar gewoon permanent, oude Hockenheim bv.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar ieder jaar rijden en dan de rest afwisselen met sowieso een race in Duitsland en eentje in Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |