Je hebt gelijk volgens mij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:52 schreef vosss het volgende:
Jamaar er zat 1 compound altijd minimaal tussen meen ik gelezen te hebben toch?
Dus dan zouden we rood en wit of geel en zilver in een race zien. Ja of dan ook nog oranje en blauw.
Toch? Ik weet het namelijk niet meer zeker maar wit en zilver in 1 race kan geloof ik niet
quote:The prime and option tyres for the first three Grands Prix of the year - Australia, Malaysia and China - will be hard and soft compounds, meaning that silver and yellow tyres will be first to make an appearance in Melbourne.
Groot: http://www.ausmotive.com/F1/2011/MercedesGP-suspended-01.jpgquote:Mercedes puts 'exploded' F1 car on display
19 March 2011Paul Veroude has recently created a striking piece of artwork for the Mercedes-Benz World F1 Exhibition in Surrey. The Dutchmans work - entitled View Suspended 2 - features over 3,200 components that have been specifically placed under a metal frame in order to showcase the inner-workings of a modern Formula 1 car.
It is not the first time that Veroude has created a masterpiece on this scale however, with the artist also known for his deconstruction of the BAR 005 which featured the Honda Racing's 2006 livery. Mercedes GP CEO Nick Fry visited the museum to unveil the work earlier this month, and was left impressed by the creative display.
"Formula 1 is watched by more than 580 million people worldwide," Fry explained. "So to be able to see a racing car in this way is something very special and a unique look at the heart of the sport."
Ik moet om 1400 naar mn werk helaas dus ik kan dat niet zienquote:Terublik F1-seizoen 2010: Vanaf 15.30u op RTL GP
Het F1-seizoen 2011 staat op het punt van beginnen. Nog een week en de teams en rijders komen in Melbourne voor het eerst in actie. Hoog tijd om voor de laatste maal terug te blikken op het zinderende seizoen 2010, met volop strijd tussen Red Bull, Ferrari en McLaren. RTL GP blikt vanmiddag vanaf 15.30u terug op de spannende titelstrijd. Ruim anderhalf uur genieten en de ultieme voorbereiding op het nieuwe Formule 1-kampioenschap.
Mijn nieuwe wallpaperquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:04 schreef Atreidez het volgende:
http://www.gpupdate.net/e(...)d-f1-car-on-display/
[..]
Groot: http://www.ausmotive.com/F1/2011/MercedesGP-suspended-01.jpg
Grappig
Vlot naar m'n ouders toe crossen danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Overigens even een TV tip:
[..]
Ik moet om 1400 naar mn werk helaas dus ik kan dat niet zien
ah, tofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef vosss het volgende:
Overigens even een TV tip:
[..]
Ik moet om 1400 naar mn werk helaas dus ik kan dat niet zien
Laat me raden: jij werkt voor die site zeker?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:24 schreef gvde84 het volgende:
op F1journaal zijn ze al enige tijd bezig met het aftellen naar het nieuwe F1-seizoen.
sinds een dikke weej geleden worden er dagelijks minstens 1 of 2 video's gepost die met de Formule 1 te maken hebben. telkens met een bepaald thema.
bijvoorbeeld:
http://www.f1journaal.be/(...)-momenten-van-geluk/
wie meer video's wil zien moet maar even door het nieuws van de voorbije dagen kijken ...
En Force India natuurlijkquote:Op zondag 20 maart 2011 08:20 schreef 0634 het volgende:
Geen idee, maar met Karthikyan in de HRT en vorig jaar Chandhok heb je daar best kans van natuurlijk.
Dat zou wel epic zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 10:34 schreef vosss het volgende:
Michael pakt de titel, en volgend jaar rijdt hij voor Ferrari
Gister de terugblik, vandaag de preview voor 2011.quote:Preview RTL GP: Formule 1 - Kick-off 2011
Komend weekend is het zo ver: Het F1-seizoen 2011 gaat officieel van start met de Grand Prix van Australië. Door de onrust in Bahrein werd de seizoensopener twee weken uitgesteld en vindt die plaats in Melbourne, maar de belangen zijn nog net zo groot. Slaat Red Bull de eerste slag, is Ferrari ongenaakbaar of komen Mercedes GP of McLaren plotseling sterk om de hoek kijken? RTL GP blikt zondagmiddag 20 maart vooruit op het nieuwe seizoen, vanaf 14.30u op RTL 7.
thanks!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:51 schreef vosss het volgende:
TV tip alweer:
[..]
Gister de terugblik, vandaag de preview voor 2011.
En ik kan weer niet kijken want om 1400 moet ik weer naar mn werk
Gelukkig kreeg ik gister te horen dat ik de 27ste vrij heb (verlofaanvraag was eerder nog niet goed gekeurd)
Oh, ik was te vroeg, ze hebben er nog een stuk tussen geeditquote:Op zondag 20 maart 2011 14:39 schreef Atreidez het volgende:
Is het een herhaling ofzoRobert Kubica wordt gewoon aangekondigd voor Renault..
Dit jaar wel, maar er gaan geruchten dat bbc F1 moet droppen voor het eind van het contract (2014) ivm budgettaire problemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef LWD-Godius het volgende:
De live races blijven toch gewoon bij bbc dit jaar?
Om 16:00 uur extra nieuws uitzending op RTL4quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Huh wat stond er net boveinin het beeld met Libië?
Had hem gemist, en moest op rtl-gemist ¤0,99 betalen. Hengel hem wel binnen via een ander kanaalquote:
Grand Prix van Libië.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Huh wat stond er net boveinin het beeld met Libië?
Di Resta volg ik al jarenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Dos37 het volgende:
Van al die nieuwen ken ik ook bijna niets of niemand hoor nu voor het eerst dat er een belg mee gaat doen.
GODMILJAAR ACHTERLIJKE KLOOTVIOOL WANNEER GA JE DOOD KENKERHOMO!!!!!!quote:Ecclestone: "Grand Prix Australië 2011 kan wel eens de laatste zijn"
Ecclestone: Na alle strubbelingen rond de Grand Prix van Australië de afgelopen maanden tussen de organisatie en de Australische motorsportbond leek de race gered te zijn met een nieuw contract tot en met 2015. Echter, vandaag gaf Bernie Ecclestone aan dat de race volgend weekend in Albert Park wel eens de laatste kan zijn.
Ecclestone noemde de Grand Prix van Australië afgelopen week een zeer belangrijke race en vergeleek deze al qua status met de race in Monaco. Desondanks zullen er volgend jaar twee races gedropt moeten worden vanwege de Grands Prix in Rusland en Amerika. "We zullen waarschijnlijk twee races moeten schrappen om Rusland en Austin in het schema te laten passen", vertelde de 80-jarige Ecclestone.
"Australië zegt dat het niet per se een race wil hebben. Als ze er vanaf willen kan daarvoor gezorgd worden en de volgende is waarschijnlijk één van de races in Spanje. We moeten ervoor zorgen dat we één race per land hebben, zoals we ook met Duitsland hebben gedaan."
Eens Australië staat garant voor spektakel.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef vosss het volgende:
[..]
GODMILJAAR ACHTERLIJKE KLOOTVIOOL WANNEER GA JE DOOD KENKERHOMO!!!!!!!!!
Ligt niet aan Ecclestone, maar aan de organisatie zelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens Australië staat garant voor spektakel.
Verder ben ik het wel eens dat Australië moet blijven. Maar Valencia en een van de andere Tilke-banen mogen wel weg om ruimte te maken voor andere (en hopelijk betere) circuits.quote:"Australië zegt dat het niet per se een race wil hebben. Als ze er vanaf willen kan daarvoor gezorgd worden en de volgende is waarschijnlijk één van de races in Spanje. We moeten ervoor zorgen dat we één race per land hebben, zoals we ook met Duitsland hebben gedaan."
Valencia is alsof je 2 uur lang naar een blok beton zit te kijken.. Mooi stukje weg, maar totaal sfeerloos. Als je zelf in Valencia zit en daarna lekker tapa's kan gaan eten in de stad is t ws. een stuk beter te versmadenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, ik vind het stuk na de brug tot aan start-finish in Valencia toch echt wel een erg mooi stukje F1 circuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |