Oh, ik was te vroeg, ze hebben er nog een stuk tussen geeditquote:Op zondag 20 maart 2011 14:39 schreef Atreidez het volgende:
Is het een herhaling ofzoRobert Kubica wordt gewoon aangekondigd voor Renault..
Dit jaar wel, maar er gaan geruchten dat bbc F1 moet droppen voor het eind van het contract (2014) ivm budgettaire problemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:48 schreef LWD-Godius het volgende:
De live races blijven toch gewoon bij bbc dit jaar?
Om 16:00 uur extra nieuws uitzending op RTL4quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Huh wat stond er net boveinin het beeld met Libië?
Had hem gemist, en moest op rtl-gemist ¤0,99 betalen. Hengel hem wel binnen via een ander kanaalquote:
Grand Prix van Libië.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:25 schreef LeaderRoel het volgende:
Huh wat stond er net boveinin het beeld met Libië?
Di Resta volg ik al jarenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Dos37 het volgende:
Van al die nieuwen ken ik ook bijna niets of niemand hoor nu voor het eerst dat er een belg mee gaat doen.
GODMILJAAR ACHTERLIJKE KLOOTVIOOL WANNEER GA JE DOOD KENKERHOMO!!!!!!quote:Ecclestone: "Grand Prix Australië 2011 kan wel eens de laatste zijn"
Ecclestone: Na alle strubbelingen rond de Grand Prix van Australië de afgelopen maanden tussen de organisatie en de Australische motorsportbond leek de race gered te zijn met een nieuw contract tot en met 2015. Echter, vandaag gaf Bernie Ecclestone aan dat de race volgend weekend in Albert Park wel eens de laatste kan zijn.
Ecclestone noemde de Grand Prix van Australië afgelopen week een zeer belangrijke race en vergeleek deze al qua status met de race in Monaco. Desondanks zullen er volgend jaar twee races gedropt moeten worden vanwege de Grands Prix in Rusland en Amerika. "We zullen waarschijnlijk twee races moeten schrappen om Rusland en Austin in het schema te laten passen", vertelde de 80-jarige Ecclestone.
"Australië zegt dat het niet per se een race wil hebben. Als ze er vanaf willen kan daarvoor gezorgd worden en de volgende is waarschijnlijk één van de races in Spanje. We moeten ervoor zorgen dat we één race per land hebben, zoals we ook met Duitsland hebben gedaan."
Eens Australië staat garant voor spektakel.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef vosss het volgende:
[..]
GODMILJAAR ACHTERLIJKE KLOOTVIOOL WANNEER GA JE DOOD KENKERHOMO!!!!!!!!!
Ligt niet aan Ecclestone, maar aan de organisatie zelf.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:59 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Eens Australië staat garant voor spektakel.
Verder ben ik het wel eens dat Australië moet blijven. Maar Valencia en een van de andere Tilke-banen mogen wel weg om ruimte te maken voor andere (en hopelijk betere) circuits.quote:"Australië zegt dat het niet per se een race wil hebben. Als ze er vanaf willen kan daarvoor gezorgd worden en de volgende is waarschijnlijk één van de races in Spanje. We moeten ervoor zorgen dat we één race per land hebben, zoals we ook met Duitsland hebben gedaan."
Valencia is alsof je 2 uur lang naar een blok beton zit te kijken.. Mooi stukje weg, maar totaal sfeerloos. Als je zelf in Valencia zit en daarna lekker tapa's kan gaan eten in de stad is t ws. een stuk beter te versmadenquote:Op maandag 21 maart 2011 10:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Nou, ik vind het stuk na de brug tot aan start-finish in Valencia toch echt wel een erg mooi stukje F1 circuit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |