Denk dat dat ook het enige positie gaat zijn van van HRT dit jaarquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:33 schreef sanger het volgende:
Ik vind de livery van de nieuwe HRT wel mooi eigenlijk.
Goedemorgen West, koffie?quote:
Red Five is going in.quote:
Nee heb een Samsung Omnia 2, zal dus wel niet werken. Toch bedanktquote:Op woensdag 16 maart 2011 10:36 schreef Swindler het volgende:
[..]
Heb je een iphone ? Zoja , dan heb ik wel een ical agenda met ingevulde data en tijden voor je hier!
Kan je je google kalender op je telefoon laten zien? Ifso dan kan je die link in het (vorige topic?) gebruiken om het in je agenda te zettenquote:Op donderdag 17 maart 2011 00:29 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Nee heb een Samsung Omnia 2, zal dus wel niet werken. Toch bedankt
quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- Als er een auto ploft, zit in de auto die daarachter rijdt Alonso.
Ik heb Schumacher vorig jaar niet veel vooraan zien rijden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 08:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
- Degene die vooraan rijdt, is Schumacher
Thanks. Snap er alleen geen zak van hoe dat weer geïnstalleerd moet worden op een mob, maargoed, dat zoeken we nog wel even uit.quote:Op donderdag 17 maart 2011 07:56 schreef Googolplexian het volgende:
Android : https://market.android.com/search?q=f1+calendar&c=apps
windows mobile : http://www.freewarepocketpc.net/ppc-tag-formula_1.html
Ik denk het niet. Middelmatige coureurs, een auto die geen kilometer getest heeft, geen geld, geen ontwikkelingsmogelijkheden.. Ik geef eerder Lotus en Virgin kansen. De concurrentie is in ieder geval moordend.quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:37 schreef LWD-Godius het volgende:
HRT gaat minstens q2 kwalificeren dit jaar. Punten gaan ze sowieso pakken.
Goedemorgen lekker. Ik heb de wintertesten met een schuin oog gevolgd. Ben blij dat we weer gaan beginnenquote:Op woensdag 16 maart 2011 21:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Denk dat dat ook het enige positie gaat zijn van van HRT dit jaar
[..]
Goedemorgen West, koffie?
[ afbeelding ]
Valt mee hoor. Kwali is om 7 uur en de race om 8 uur. Dus we gaan na de race weer heel veel jankerds horen over het slechte licht etc.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:08 schreef Waffle het volgende:
Ik kan ook echt niet wachten. De race zal wel weer lekker vroeg beginnen of niet? De enige keren in het jaar dat ik op zondag vroeg mijn nest uit kan komen. GP van Melbourne, Maleisië en Japan.
Hoe bedoel je dit? Nederlandse of plaatselijke tijden?quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Kwali is om 7 uur en de race om 8 uur. Dus we gaan na de race weer heel veel jankerds horen over het slechte licht etc.
nederlandse tijden.quote:Op donderdag 17 maart 2011 13:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dit? Nederlandse of plaatselijke tijden?
voormij als 3 dagen. Ik heb genoeg te doen door de weeks :-pquote:Op donderdag 17 maart 2011 11:37 schreef Atreidez het volgende:
Nog 10 dagen tochWeet nu al dat die 10 dagen gaan aanvoelen als 3 maanden..
8 uur op zondag is wel vroegquote:Op donderdag 17 maart 2011 13:33 schreef Burnie88 het volgende:
[..]
Valt mee hoor. Kwali is om 7 uur en de race om 8 uur. Dus we gaan na de race weer heel veel jankerds horen over het slechte licht etc.
Kannen koffie en veel eten doet dan wonderenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |