Zeker, jammer dat hij er nog steeds niks van snapt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 05:37 schreef 0634 het volgende:
Sja, is jammer inderdaad. Persoonlijk mag ik Mol ook wel, enthousiaste racefanaat.
Inderdaad. Die FI is dit jaar tot nu toe ook niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Uhuh, hopen dattie niet al te lang blijft hangen bij FI net als Sutil
Volgens mij snapt ie het wel; maar moet hij het kunstmatig spannend houden van de baas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat hij er nog steeds niks van snapt.
Dat idee heb ik dus ook ! Zoals wel eens gezegd, Button danst met die wagens, vloeiend, geen driften en geen ruwe bewegingen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:15 schreef sanger het volgende:
Weet je wie dit seizoen overigens ontzettend in het voordeel zou moeten zijn!? Button, die heeft het talent om heel zuinig met banden te zijn, wat met de Pirelli's weleens een pitstop per race zou kunnen schelen.
Saai wordt het toch wel. Vloeiende rijstijl of niet. De hoge slijtage van banden zorgt voor spiegelgladde banen buiten de ideale lijn waardoor gedurende de race niemand meer van de ideale lijn wil afwijken om een inhaalpoging te wagen. Dit was afgelopen weekend al te zien in de GP2, waar ze dezelfde bandencompounds gebruiken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook ! Zoals wel eens gezegd, Button danst met die wagens, vloeiend, geen driften en geen ruwe bewegingen...
Enige nadeel daarvan is, is dat mensen zijn stijl gaan proberen te kopieeren en dat het algemeen bekend word dat een ruwe rijstijl funest is voor de kansen in het WK. Dat zal dan weer een stuk saaier kunnen worden als iedereen zo vloeiend gaat rijden.
Voordeel daarvan is weer dat er meer fouten gemaakt worden
Edit: Schumacher rijdt eigenlijk ook best wel vloeiend als ik er zo over nadenk...en Heidfeld !
Schumacher heeft een heel andere rijstijl als Button. Veel meer overstuur ipv het onderstuur waar Button van houdt. Dus ik denk ook iets minder prettig voor de banden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef Meike26 het volgende:
Edit: Schumacher rijdt eigenlijk ook best wel vloeiend als ik er zo over nadenk...en Heidfeld !
Er zijn er zooooveel. Ik doe mee met teamboss.com. En eentje vind ik genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Burnie88 het volgende:
Mannen. Wie doet er allemaal mee met de F1 manager op GPUpdate.net? Kunnen we misschien nog een leuke FOK! subpoule aanmaken?
Dat zeg je wel, maar vorig seizoen bewees Button toch echt dat hij veel langer op dezelfde banden als Hamilton kon blijven rijden. Helemaal met de slijtage van de Pirelli's zou het zomaar kunnen zijn dat Button aan 2 stops genoeg heeft waar Hamilton (met een veel aggressievere rijstijl) 3 stops nodig heeft.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef 0634 het volgende:
[..]
Schumacher heeft een heel andere rijstijl als Button. Veel meer overstuur ipv het onderstuur waar Button van houdt. Dus ik denk ook iets minder prettig voor de banden.
Overigens moet dat bandenvoordeel van Button niet overdreven worden. Scheelt allemaal niet zo heel veel.
Goed om te zien dat deze topper ook nog een plekje in de F1 heeft weten te vinden.quote:Yamamoto joins Virgin as reserve
Sakon Yamamoto will be Virgin Racing's reserve driver for the first three races of the 2011 season, the team announced on Wednesday.
The 28-year-old Japanese, who last raced in Formula 1 last year with the Hispania team, is not expected to get behind the wheel unless he has to replace one of the racing drivers during the Australian, Malaysia or Chinese Grands Prix.
"I am pleased to work with Marussia Virgin Racing in Australia," said Yamamoto. "I really appreciate them giving me a chance to be here.
"The team has made a big step forward this year and I believe that I can contribute to their car development through my experience.
"As everyone is aware it is a very difficult time in Japan right now and any good news is much welcomed. I hope the people back home will feel positive about my latest F1 role as I would like to do everything possible to help them."
Team boss John Booth added: "We are delighted to welcome Sakon Yamamoto to Virgin Racing as our reserve driver for the first three race weekends. Sakon will spend the weekends observing the race drivers and attending all engineering meetings to ensure he is up to speed should there be an occasion where a last minute substitution is required.
"In keeping with our commitment to nurturing young talent, our reserve driver strategy is to help a number of drivers gain hard to come by track time and so we will be operating a roster featuring a number of racers that we are interested in evaluating during the forthcoming season."
Dat kan ook zeker wel, maar dat zal echt niet altijd maar zo zijn. Bovendien moet je dan maar afwachten hoeveel het voordeel in tijd zal zijn omdat Button dan aan het eind de minste banden heeft. Het kan zeker met regelmaat in zijn voordeel werken, maar dat moet niet overdreven worden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat zeg je wel, maar vorig seizoen bewees Button toch echt dat hij veel langer op dezelfde banden als Hamilton kon blijven rijden. Helemaal met de slijtage van de Pirelli's zou het zomaar kunnen zijn dat Button aan 2 stops genoeg heeft waar Hamilton (met een veel aggressievere rijstijl) 3 stops nodig heeft.
Dat wordt rekenwerk en zal per GP verschillen. Maar de algemene concensus is dat Button de banden langer goed houdt,m dus ook langer van de goede eigenschappen kan profiteren. En laat de prestatiecurve van de Pirelli's nu heel snel afnemen.quote:Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef 0634 het volgende:
[..]
Dat kan ook zeker wel, maar dat zal echt niet altijd maar zo zijn. Bovendien moet je dan maar afwachten hoeveel het voordeel in tijd zal zijn omdat Button dan aan het eind de minste banden heeft. Het kan zeker met regelmaat in zijn voordeel werken, maar dat moet niet overdreven worden.
Tof? Het leek wel een regenrace, dat was gewoon een loterij. Heeft niets met racen te maken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 18:42 schreef Waffle het volgende:
Aan de andere kant de bridgestones vielen ook uit elkaar in Canada afgelopen jaar en dat was wel een toffe race.
Ik gok er op dat de VT's wel weer bij SpeedTV te volgen zijnquote:Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef vosss het volgende:
Of desnoods een live stream in HD ofzo, daar kan ik ook nog mee leven
Best ernstig dat Lowndes maar 1sec langzamer was dan Button, en dat in slechts één ronde met de F1..quote:
Wow, dat s een hele mooie circuit moet ik zeggen. Zulke geweldige circuits moeten het helaas ontgelden tegen het grote geld uit het midden-oostenquote:
Button kende dat circuit niet voor zover ik weet en voor Lowndes is het een walk in the park.quote:Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Best ernstig dat Lowndes maar 1sec langzamer was dan Button, en dat in slechts één ronde met de F1..
1:48 voor Button,
1:49 voor Lowndes.
V8 tijden:
2:11 voor Lowndes
2:17 voor Button
Je gaat toch niet zeggen dat je Bathurst niet kende??quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Wow, dat s een hele mooie circuit moet ik zeggen. Zulke geweldige circuits moeten het helaas ontgelden tegen het grote geld uit het midden-oosten
Klopt Button reed er nog nooit en mocht ook nu, zover ik begreep, maar 5 rondjes doen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Button kende dat circuit niet voor zover ik weet en voor Lowndes is het een walk in the park.
Of die gast ooit eerder in een F1 auto gezeten heeft weet ik niet, maar ik ga er voor het gemak van uit dat Button het rustig aan deed
Maar wat nu als Button 4 ronden langer doorkan en dan de nieuwe banden krijgt. En daarmee ook 4 ronden langer doorkan. Das al 8 ronden en de verhalen gaan dat de banden maar 8 ronden echt competitief zijn. Dan scheelt het op den duur wel aanzienlijk.quote:Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef Atreidez het volgende:
Er waren wel vaker pre season zorgen over banden, maar tis nou nooit echt chaotisch geweest. Als Button en Hamilton kort van elkaar die banden om krijgen zal t verschil tussen die sets nooit zo groot worden dat dat in secondes is terug te zien volgens mij.
Oh Vosss, ik geniet altijd van jouw mooie reacties hier, hahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je Bathurst niet kende??
Dat is toch wel 1 van de toffere circuits ter wereld hoor
Overigens zijn die V8's helemaal geen misselijke auto's; die klokken daar ook rond de 300km/u op top
Bathurst is ook wel als mod te krijgen voor GTR2 en Race07, Voor beide games is ook een V8 Supercar mod.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef Meike26 het volgende:
Bathurst zou ook in GT5 gezet moeten worden. Enige spel waarmee ik Bathurst ken, is Toca Touringcar 2. Enorm ingewikkeld circuit om goede lijnen te rijden. Alleen werd die rijrichting nog wel eens omgedraaid in het spelletje, dus ik dacht in dat filmpje met Button even dat ze de verkeerde richting op reden![]()
Heerlijek Arcade racegame trouwensVan formule Fordjes naar de BTCC wagens en ik meen ook TVR's ?
Tov van barrichello bedoel je dan? Want de Brawn was gewoon een betere auto dan de RBR in het begin van dat seizoen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:51 schreef Googolplexian het volgende:
Sterker nog .... Button is wereldkampioen geworden dankzij de manier waarop hij met banden omgaat, imo.En dat was met de slijtvastere Bridgstones.
Hmm?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:07 schreef Meike26 het volgende:
M'n laptop is te traag voor dat soort spellen... bovendien... voor dat soort spellen heb je een desktop computer nodig en nog wat andere hardware:D
Jij moet echt eens een keer een beetje fatsoenlijke computer kopen en een tweedehands G25 stuurtje ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:07 schreef Meike26 het volgende:
M'n laptop is te traag voor dat soort spellen... bovendien... voor dat soort spellen heb je een desktop computer nodig en nog wat andere hardware:D
Mijn pc kostte 2jaar geleden 480 euro en draait F1 2010 gewoon op 1920*1080 op high..quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:50 schreef vosss het volgende:
Jamaar een paar honderd euro kan je toch wel ergens vrijmaken? Ik bedoel ik neem aan dat het een soort van hobby is voor je, want je hebt het er vaker over.
Elke hobby mag geld kosten toch?
En zo gek duur hoeft het allemaal niet te zijn hoor.
Tweedehands schermpje van 24 inch ofzo, tweedehands G25 kost ook niet veel lijkt me en dan een nieuwe computer.
Ik denk dat je voor 1000 euro MAKKELIJK klaar bent. Misschien kan je dan niet alle settings op het hoogst spelen bij de wat nieuwere games, maar het is allicht VEEL beter en toffer en leuker dan op een laptop van tig jaar oud die het eik allemaal net niet trekt. Plus dat een stuurtje gewoon veel gaver is dan toetsenbord
Jij hebt een playseat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Atreidez het volgende:
Voor realisme is zithouding alles, dus tel er nog ff 250 bij op voor een playseat
Heb ik zelf gemaakt met een stoel uit een Ford Escort voor 20euro..quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Atreidez het volgende:
Voor realisme is zithouding alles, dus tel er nog ff 250 bij op voor een playseat
Tof waarom je je kleuren van je site zo hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
Als ik Meike26''s situatie zo inschat snap ik best dat ze nu geen 800+ euro overheeft om spelletjes te kunnen spelen.
Heb ik er sowieso niet voor over om spelletjes te kunnen spelen
Spelletjes? Tis meer sport, gewoon dikke competitiequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
Heb ik er sowieso niet voor over om spelletjes te kunnen spelen
quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook ! Zoals wel eens gezegd, Button danst met die wagens, vloeiend, geen driften en geen ruwe bewegingen...
Enige nadeel daarvan is, is dat mensen zijn stijl gaan proberen te kopieeren en dat het algemeen bekend word dat een ruwe rijstijl funest is voor de kansen in het WK. Dat zal dan weer een stuk saaier kunnen worden als iedereen zo vloeiend gaat rijden.
Voordeel daarvan is weer dat er meer fouten gemaakt worden
Edit: Schumacher rijdt eigenlijk ook best wel vloeiend als ik er zo over nadenk...en Heidfeld !
Kan wel een heel verhaal ophangen hier maar het is al eens samengevatquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef sanger het volgende:
[..]
Tov van barrichello bedoel je dan? Want de Brawn was gewoon een betere auto dan de RBR in het begin van dat seizoen.
Voor sommige races geldt dat inderdaad, maar voor andere races (waar hij moeite had om de banden op temperatuiur te krijgen (zoals Silverstone) had hij juist een nadeel van zijn rijstijl, daar waar bijvoorbeeld een Hamilton of Schumacher minder problemen mee zouden hebben. Over het algemeen denk ik dat het ene het andere opheft.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan wel een heel verhaal ophangen hier maar het is al eens samengevat:
http://www.f1fanatic.co.u(...)rivers-championship/
De Brawn was inderdaad de betere auto in de eerste helft van het seizoen (hoofdzakelijk door de diffuser) maar had Button dezelfde rijstijl als -laten we zeggen- Hamilton of Schumacher, dan had 'ie die titel denk ik niet gepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |