abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94512737
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 05:37 schreef 0634 het volgende:
Sja, is jammer inderdaad. Persoonlijk mag ik Mol ook wel, enthousiaste racefanaat.
Zeker, jammer dat hij er nog steeds niks van snapt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:34:35 #242
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_94513215
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Uhuh, hopen dattie niet al te lang blijft hangen bij FI net als Sutil :)
Inderdaad. Die FI is dit jaar tot nu toe ook niet vooruit te branden ;(
Please, make yourself uncomfortable.
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:44:21 #243
154880 Bolter
Awesomeness
pi_94513648
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Zeker, jammer dat hij er nog steeds niks van snapt.
Volgens mij snapt ie het wel; maar moet hij het kunstmatig spannend houden van de baas.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_94515350
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:15 schreef sanger het volgende:
Weet je wie dit seizoen overigens ontzettend in het voordeel zou moeten zijn!? Button, die heeft het talent om heel zuinig met banden te zijn, wat met de Pirelli's weleens een pitstop per race zou kunnen schelen.
Dat idee heb ik dus ook ! Zoals wel eens gezegd, Button danst met die wagens, vloeiend, geen driften en geen ruwe bewegingen...

Enige nadeel daarvan is, is dat mensen zijn stijl gaan proberen te kopieeren en dat het algemeen bekend word dat een ruwe rijstijl funest is voor de kansen in het WK. Dat zal dan weer een stuk saaier kunnen worden als iedereen zo vloeiend gaat rijden.

Voordeel daarvan is weer dat er meer fouten gemaakt worden :P

Edit: Schumacher rijdt eigenlijk ook best wel vloeiend als ik er zo over nadenk...en Heidfeld !
pi_94516106
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat idee heb ik dus ook ! Zoals wel eens gezegd, Button danst met die wagens, vloeiend, geen driften en geen ruwe bewegingen...

Enige nadeel daarvan is, is dat mensen zijn stijl gaan proberen te kopieeren en dat het algemeen bekend word dat een ruwe rijstijl funest is voor de kansen in het WK. Dat zal dan weer een stuk saaier kunnen worden als iedereen zo vloeiend gaat rijden.

Edit: Schumacher rijdt eigenlijk ook best wel vloeiend als ik er zo over nadenk...en Heidfeld !
Saai wordt het toch wel. Vloeiende rijstijl of niet. De hoge slijtage van banden zorgt voor spiegelgladde banen buiten de ideale lijn waardoor gedurende de race niemand meer van de ideale lijn wil afwijken om een inhaalpoging te wagen. Dit was afgelopen weekend al te zien in de GP2, waar ze dezelfde bandencompounds gebruiken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_94519786
Serieus probleem dus, die poreuze Pirelli bandjes :o

Ben benieuwd wat we zondag te zien krijgen !
pi_94520819
Aan de andere kant de bridgestones vielen ook uit elkaar in Canada afgelopen jaar en dat was wel een toffe race.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_94521622
Mannen. Wie doet er allemaal mee met de F1 manager op GPUpdate.net? Kunnen we misschien nog een leuke FOK! subpoule aanmaken?
's Avonds een man, overdags rustig an
pi_94526268
quote:

Schumacher heeft een heel andere rijstijl als Button. Veel meer overstuur ipv het onderstuur waar Button van houdt. Dus ik denk ook iets minder prettig voor de banden.

Overigens moet dat bandenvoordeel van Button niet overdreven worden. Scheelt allemaal niet zo heel veel.
pi_94526324
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Burnie88 het volgende:
Mannen. Wie doet er allemaal mee met de F1 manager op GPUpdate.net? Kunnen we misschien nog een leuke FOK! subpoule aanmaken?
Er zijn er zooooveel. Ik doe mee met teamboss.com. En eentje vind ik genoeg. :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:47:48 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_94527189
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef 0634 het volgende:

[..]

Schumacher heeft een heel andere rijstijl als Button. Veel meer overstuur ipv het onderstuur waar Button van houdt. Dus ik denk ook iets minder prettig voor de banden.

Overigens moet dat bandenvoordeel van Button niet overdreven worden. Scheelt allemaal niet zo heel veel.
Dat zeg je wel, maar vorig seizoen bewees Button toch echt dat hij veel langer op dezelfde banden als Hamilton kon blijven rijden. Helemaal met de slijtage van de Pirelli's zou het zomaar kunnen zijn dat Button aan 2 stops genoeg heeft waar Hamilton (met een veel aggressievere rijstijl) 3 stops nodig heeft.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_94528337
quote:
Yamamoto joins Virgin as reserve

Sakon Yamamoto will be Virgin Racing's reserve driver for the first three races of the 2011 season, the team announced on Wednesday.

The 28-year-old Japanese, who last raced in Formula 1 last year with the Hispania team, is not expected to get behind the wheel unless he has to replace one of the racing drivers during the Australian, Malaysia or Chinese Grands Prix.

"I am pleased to work with Marussia Virgin Racing in Australia," said Yamamoto. "I really appreciate them giving me a chance to be here.

"The team has made a big step forward this year and I believe that I can contribute to their car development through my experience.

"As everyone is aware it is a very difficult time in Japan right now and any good news is much welcomed. I hope the people back home will feel positive about my latest F1 role as I would like to do everything possible to help them."

Team boss John Booth added: "We are delighted to welcome Sakon Yamamoto to Virgin Racing as our reserve driver for the first three race weekends. Sakon will spend the weekends observing the race drivers and attending all engineering meetings to ensure he is up to speed should there be an occasion where a last minute substitution is required.

"In keeping with our commitment to nurturing young talent, our reserve driver strategy is to help a number of drivers gain hard to come by track time and so we will be operating a roster featuring a number of racers that we are interested in evaluating during the forthcoming season."
Goed om te zien dat deze topper ook nog een plekje in de F1 heeft weten te vinden. _O_
pi_94530062
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat zeg je wel, maar vorig seizoen bewees Button toch echt dat hij veel langer op dezelfde banden als Hamilton kon blijven rijden. Helemaal met de slijtage van de Pirelli's zou het zomaar kunnen zijn dat Button aan 2 stops genoeg heeft waar Hamilton (met een veel aggressievere rijstijl) 3 stops nodig heeft.
Dat kan ook zeker wel, maar dat zal echt niet altijd maar zo zijn. Bovendien moet je dan maar afwachten hoeveel het voordeel in tijd zal zijn omdat Button dan aan het eind de minste banden heeft. Het kan zeker met regelmaat in zijn voordeel werken, maar dat moet niet overdreven worden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:53:29 #254
65960 sanger
pi_94531144
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef 0634 het volgende:

[..]

Dat kan ook zeker wel, maar dat zal echt niet altijd maar zo zijn. Bovendien moet je dan maar afwachten hoeveel het voordeel in tijd zal zijn omdat Button dan aan het eind de minste banden heeft. Het kan zeker met regelmaat in zijn voordeel werken, maar dat moet niet overdreven worden.
Dat wordt rekenwerk en zal per GP verschillen. Maar de algemene concensus is dat Button de banden langer goed houdt,m dus ook langer van de goede eigenschappen kan profiteren. En laat de prestatiecurve van de Pirelli's nu heel snel afnemen.

Al met al kan alleen dit soort zaken het al spannend maken. Zie het al voor me, Button in de laatste bocht ingehaald op opgereden banden door iemand met half opgereden banden. Allebei half glibberend en glijdend etc.
pi_94532272
Er waren wel vaker pre season zorgen over banden, maar tis nou nooit echt chaotisch geweest. Als Button en Hamilton kort van elkaar die banden om krijgen zal t verschil tussen die sets nooit zo groot worden dat dat in secondes is terug te zien volgens mij.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:26:39 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_94533043
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:42 schreef Waffle het volgende:
Aan de andere kant de bridgestones vielen ook uit elkaar in Canada afgelopen jaar en dat was wel een toffe race.
Tof? Het leek wel een regenrace, dat was gewoon een loterij. Heeft niets met racen te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_94536067

Godverdomme is het nog geen vrijdag }:| :(

Weet overigens iemand of de vrijdagtraining EINDELIJK gewoon eens live op tv te volgen is dit jaar?

Ik bedoel we leven in 2011.

F1 had 4 jaar geleden al gewoon in FullHD uitgezonden moeten worden als je het m ij vraagt, maargoed, die ouwe seniele zak ziet daar onterecht kennelijk geen geld in. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94536104
Of desnoods een live stream in HD ofzo, daar kan ik ook nog mee leven :)
vosss is de naam,
pi_94536266
Ow geen F1, maar ik lees net dat Ken Block zn rallyauto finaal aan gort heeft gereden en samen met zn co-piloot naar het ziekenhuis zijn vervoerd voor een check.

Ze schijnen niks ernstigs te hebben.

Ken Block is best wel een baas. Ik denk dat ie Chuck Norris in elkaar zou slaan met zn handen in zn zakken 8-)
vosss is de naam,
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 maart 2011 @ 23:32:56 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94536374
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef vosss het volgende:
Of desnoods een live stream in HD ofzo, daar kan ik ook nog mee leven :)
Ik gok er op dat de VT's wel weer bij SpeedTV te volgen zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94536434
Laatst hoorde ik ook iemand over speedtv maar ik vind die website werkelijk wel zo ongelofelijk grof kut qua duidelijkheid enzo dat ik er geen wijs uit kom.

Dat ging toen over de preview van 2011.

Ik heb hem niet kunnen vinden op die site :'(
vosss is de naam,
pi_94536653
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_94536872
quote:
Best ernstig dat Lowndes maar 1sec langzamer was dan Button, en dat in slechts één ronde met de F1..
1:48 voor Button,
1:49 voor Lowndes.

V8 tijden:
2:11 voor Lowndes
2:17 voor Button
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_94539658
quote:
Wow, dat s een hele mooie circuit moet ik zeggen. Zulke geweldige circuits moeten het helaas ontgelden tegen het grote geld uit het midden-oosten
pi_94541080
quote:
19s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Best ernstig dat Lowndes maar 1sec langzamer was dan Button, en dat in slechts één ronde met de F1..
1:48 voor Button,
1:49 voor Lowndes.

V8 tijden:
2:11 voor Lowndes
2:17 voor Button
Button kende dat circuit niet voor zover ik weet en voor Lowndes is het een walk in the park.

Of die gast ooit eerder in een F1 auto gezeten heeft weet ik niet, maar ik ga er voor het gemak van uit dat Button het rustig aan deed :)
vosss is de naam,
pi_94541167
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Wow, dat s een hele mooie circuit moet ik zeggen. Zulke geweldige circuits moeten het helaas ontgelden tegen het grote geld uit het midden-oosten
Je gaat toch niet zeggen dat je Bathurst niet kende?? :o

Dat is toch wel 1 van de toffere circuits ter wereld hoor :Y

Overigens zijn die V8's helemaal geen misselijke auto's; die klokken daar ook rond de 300km/u op top :9
vosss is de naam,
pi_94542438
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 01:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Button kende dat circuit niet voor zover ik weet en voor Lowndes is het een walk in the park.

Of die gast ooit eerder in een F1 auto gezeten heeft weet ik niet, maar ik ga er voor het gemak van uit dat Button het rustig aan deed :)
Klopt Button reed er nog nooit en mocht ook nu, zover ik begreep, maar 5 rondjes doen...
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:42:24 #268
65960 sanger
pi_94544726
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef Atreidez het volgende:
Er waren wel vaker pre season zorgen over banden, maar tis nou nooit echt chaotisch geweest. Als Button en Hamilton kort van elkaar die banden om krijgen zal t verschil tussen die sets nooit zo groot worden dat dat in secondes is terug te zien volgens mij.
Maar wat nu als Button 4 ronden langer doorkan en dan de nieuwe banden krijgt. En daarmee ook 4 ronden langer doorkan. Das al 8 ronden en de verhalen gaan dat de banden maar 8 ronden echt competitief zijn. Dan scheelt het op den duur wel aanzienlijk.

We zullen zondag wel zien :) Kan niet wachten.
pi_94544963
Sterker nog .... Button is wereldkampioen geworden dankzij de manier waarop hij met banden omgaat, imo.

:) En dat was met de slijtvastere Bridgstones.
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 maart 2011 @ 10:06:06 #270
Maffe Fries
pi_94545382
Ik zie hem nu nog slingeren op het rechte stuk omdat de banden te koud waren _O-
pi_94545807
Wat dat betreft kan een niet agressieve rijstijl er idd ook voor zorgen dat je banden niet op de juiste temp komen :P
pi_94546142
Waren de bandenwarmers dit jaar nu eigenlijk ook verboden ? :o
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 maart 2011 @ 10:34:45 #273
Maffe Fries
pi_94546175
Ik geloof dat ze die maatregel enkele jaren geleden wilden invoeren maar dat dit op het laatste moment teruggedraaid is
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:40:18 #274
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_94546331
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 01:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Je gaat toch niet zeggen dat je Bathurst niet kende?? :o

Dat is toch wel 1 van de toffere circuits ter wereld hoor :Y

Overigens zijn die V8's helemaal geen misselijke auto's; die klokken daar ook rond de 300km/u op top :9
Oh Vosss, ik geniet altijd van jouw mooie reacties hier, haha :D heerlijk enthousiasme :D

En Bathurst is tof, vanavond maar eens proberen met rFactor.
Drugs are good mkay?
pi_94546896
Bathurst zou ook in GT5 gezet moeten worden. Enige spel waarmee ik Bathurst ken, is Toca Touringcar 2. Enorm ingewikkeld circuit om goede lijnen te rijden. Alleen werd die rijrichting nog wel eens omgedraaid in het spelletje, dus ik dacht in dat filmpje met Button even dat ze de verkeerde richting op reden :D

Heerlijek Arcade racegame trouwens :Y Van formule Fordjes naar de BTCC wagens en ik meen ook TVR's ?
pi_94547067
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef Meike26 het volgende:
Bathurst zou ook in GT5 gezet moeten worden. Enige spel waarmee ik Bathurst ken, is Toca Touringcar 2. Enorm ingewikkeld circuit om goede lijnen te rijden. Alleen werd die rijrichting nog wel eens omgedraaid in het spelletje, dus ik dacht in dat filmpje met Button even dat ze de verkeerde richting op reden :D

Heerlijek Arcade racegame trouwens :Y Van formule Fordjes naar de BTCC wagens en ik meen ook TVR's ?
Bathurst is ook wel als mod te krijgen voor GTR2 en Race07, Voor beide games is ook een V8 Supercar mod.

In Forza1 zit een fictioneel circuit dat erg op Bathurst lijkt.
pi_94547303
M'n laptop is te traag voor dat soort spellen... bovendien... voor dat soort spellen heb je een desktop computer nodig en nog wat andere hardware ;):D
  donderdag 24 maart 2011 @ 11:23:55 #278
65960 sanger
pi_94547901
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 09:51 schreef Googolplexian het volgende:
Sterker nog .... Button is wereldkampioen geworden dankzij de manier waarop hij met banden omgaat, imo.

:) En dat was met de slijtvastere Bridgstones.
Tov van barrichello bedoel je dan? Want de Brawn was gewoon een betere auto dan de RBR in het begin van dat seizoen.
pi_94547944
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:07 schreef Meike26 het volgende:
M'n laptop is te traag voor dat soort spellen... bovendien... voor dat soort spellen heb je een desktop computer nodig en nog wat andere hardware ;):D
Hmm?
GTR2 en Race07 draaien prima op mijn laptopje. Misschien geen hoge settings, maar het ding heeft slechts een Intel integrated GPU aan boord en stelt dus niks voor..
pi_94547979
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:07 schreef Meike26 het volgende:
Jij moet echt eens een keer een beetje fatsoenlijke computer kopen en een tweedehands G25 stuurtje ofzo.

Dat heb je voor een paar honderd euro denk ik wel.
Er gaat een wereld voor je open :Y :9
vosss is de naam,
pi_94548275
@Vosss,

Ik heb andere prioriteiten wat betreft geld besteding... ;)

Maar er komt een dag... O+
pi_94549035
Jamaar een paar honderd euro kan je toch wel ergens vrijmaken? Ik bedoel ik neem aan dat het een soort van hobby is voor je, want je hebt het er vaker over.

Elke hobby mag geld kosten toch? ;)

En zo gek duur hoeft het allemaal niet te zijn hoor.

Tweedehands schermpje van 24 inch ofzo, tweedehands G25 kost ook niet veel lijkt me en dan een nieuwe computer.

Ik denk dat je voor 1000 euro MAKKELIJK klaar bent. Misschien kan je dan niet alle settings op het hoogst spelen bij de wat nieuwere games, maar het is allicht VEEL beter en toffer en leuker dan op een laptop van tig jaar oud die het eik allemaal net niet trekt. Plus dat een stuurtje gewoon veel gaver is dan toetsenbord :Y
vosss is de naam,
pi_94549920
Korte situatieschets van mijn kant:

Fulltime baan > Parttime baan = minder uren

Koophuis > hypotheek = Dat gaat pijn doen

Spaargeld > Gaat op

Werk (bijbaan) zoeken > Zo snel mogelijk

Dat zit niet mee > Vervelend

;)
pi_94550591
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:50 schreef vosss het volgende:
Jamaar een paar honderd euro kan je toch wel ergens vrijmaken? Ik bedoel ik neem aan dat het een soort van hobby is voor je, want je hebt het er vaker over.

Elke hobby mag geld kosten toch? ;)

En zo gek duur hoeft het allemaal niet te zijn hoor.

Tweedehands schermpje van 24 inch ofzo, tweedehands G25 kost ook niet veel lijkt me en dan een nieuwe computer.

Ik denk dat je voor 1000 euro MAKKELIJK klaar bent. Misschien kan je dan niet alle settings op het hoogst spelen bij de wat nieuwere games, maar het is allicht VEEL beter en toffer en leuker dan op een laptop van tig jaar oud die het eik allemaal net niet trekt. Plus dat een stuurtje gewoon veel gaver is dan toetsenbord :Y
Mijn pc kostte 2jaar geleden 480 euro en draait F1 2010 gewoon op 1920*1080 op high..
Een goede samenstelling hoeft niet duur te zijn.. Voor +/- 800 kun je tegenwooordig wel klaar zijn inclk monitor en stuur..
pi_94550677
Daarom zei ik ook makkelijk ;)

Mijn pc is ook alweer een oudje, een E8400 met 4GB ram en een ATi 5770 vapor-X

Die trekt ook nagenoeg alles nog op 1920x1200 op full detail.

Destijds wassie 1000 euro zonder scherm en ipv die 5770 een ATi 4870 1GB videokaart.

@Meike: gewoon elke maand een klein bedrag aan de kant leggen wat je niet of nauwelijks mist en binnen een jaar ben je good to go! ;)
vosss is de naam,
pi_94550910
Nou voorbeeldje dan maar?
http://azerty.nl/winkelma(...)roduct%5B267503%5D=1
Fanatec 911 Carrera erbij = totaal ~800 :P
pi_94551199
Kijk eens aan. voor 800 euro ben je de man Meike26.

Of vrouw in dit geval :P
vosss is de naam,
pi_94551616
Voor realisme is zithouding alles, dus tel er nog ff 250 bij op voor een playseat :P
pi_94551640
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Atreidez het volgende:
Voor realisme is zithouding alles, dus tel er nog ff 250 bij op voor een playseat :P
Jij hebt een playseat? :o

Ik heb daar nondeju geen plek voor :(
vosss is de naam,
pi_94551701
Als ik Meike26''s situatie zo inschat snap ik best dat ze nu geen 800+ euro overheeft om spelletjes te kunnen spelen.

Heb ik er sowieso niet voor over om spelletjes te kunnen spelen
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_94551744
Je kan ook een console kopen tweedehands die omgebouwd is en een tweedehands playseat met stuur. Dan ben je goedkoper uit en kun je de spellen gratis downloaden jeweets :7
vosss is de naam,
pi_94551792
quote:
14s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Atreidez het volgende:
Heb ik zelf gemaakt met een stoel uit een Ford Escort voor 20euro..
pi_94551804
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
Als ik Meike26''s situatie zo inschat snap ik best dat ze nu geen 800+ euro overheeft om spelletjes te kunnen spelen.

Tof waarom je je kleuren van je site zo hebt :D!
vosss is de naam,
pi_94551956
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef sasquatsch het volgende:
Spelletjes? Tis meer sport, gewoon dikke competitie ;)
  donderdag 24 maart 2011 @ 14:51:31 #295
130370 bodylotion
Since 16.09.05
pi_94555661
quote:

[..]

check dit maar eens :)
Please, make yourself uncomfortable.
pi_94557725
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Tov van barrichello bedoel je dan? Want de Brawn was gewoon een betere auto dan de RBR in het begin van dat seizoen.
Kan wel een heel verhaal ophangen hier maar het is al eens samengevat :) :

http://www.f1fanatic.co.u(...)rivers-championship/

De Brawn was inderdaad de betere auto in de eerste helft van het seizoen (hoofdzakelijk door de diffuser) maar had Button dezelfde rijstijl als -laten we zeggen- Hamilton of Schumacher, dan had 'ie die titel denk ik niet gepakt.
Calm down, please!
pi_94558909
http://www.f1today.nl/fotos/12426.html

Een deel foto's van de testsessie in Barcelona.

Met een warmtecamera gemaakt.

Leuk om te kijken :)
vosss is de naam,
pi_94559225
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Kan wel een heel verhaal ophangen hier maar het is al eens samengevat :) :

http://www.f1fanatic.co.u(...)rivers-championship/

De Brawn was inderdaad de betere auto in de eerste helft van het seizoen (hoofdzakelijk door de diffuser) maar had Button dezelfde rijstijl als -laten we zeggen- Hamilton of Schumacher, dan had 'ie die titel denk ik niet gepakt.
Voor sommige races geldt dat inderdaad, maar voor andere races (waar hij moeite had om de banden op temperatuiur te krijgen (zoals Silverstone) had hij juist een nadeel van zijn rijstijl, daar waar bijvoorbeeld een Hamilton of Schumacher minder problemen mee zouden hebben. Over het algemeen denk ik dat het ene het andere opheft.

Maar dit is een van de redenen waarom ik tegen die verplichte bandenkeuze ben. Je wordt gedwongen om met een mindere band te gaan rijden, terwijl als je een compound de hele race kan rijden je misschien wel kan winnen. Het gaat niet meer om de beste auto met beste coureur, maar om de juiste strategie.

En dat wordt nu met de Pirelli's alleen maar erger, omdat het inhalen er (denk ik) ook niet beter op gaat worden. Halverwege de race is de baan zo glad dat niemand meer van de ideale lijn wil afwijken en we dus een optocht krijgen en er alleen veranderingen plaats vinden als er een pitstop wordt gemaakt. Ik hoopte juist dat we daar van af waren door het verbod op bijtanken.
pi_94559771
pi_94560189
Kylie is dan ook gewoon een lekker wijf.
Calmer than you are
pi_94560203
Vol dan maar?
Calmer than you are
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 maart 2011 @ 16:49:44 #302
Maffe Fries
pi_94560220
Beter dan Randy Mandy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties