Ik heb ook wel veel vertrouwen in die jongen. Goed talent. Alweer de volgende Britse wereldkampioen. Ze hebben er ook nog niet zoveelquote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:08 schreef vosss het volgende:
Even wat anders ik zat eens terug te denken in de tijd.
Was Di Resta destijds in de F3 niet sneller dan Vettel?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:41 schreef 0634 het volgende:
Ik ook. Ik zat toen net een motorrace te kijken.
Uhuh, hopen dattie niet al te lang blijft hangen bij FI net als Sutilquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:43 schreef 0634 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel veel vertrouwen in die jongen. Goed talent. Alweer de volgende Britse wereldkampioen. Ze hebben er ook nog niet zoveel.
Niemand ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 23:39 schreef Meike26 het volgende:
Bijna naar bed, maar ik maak mij een beetje zorgen![]()
Ik ben een grote fan van Olav, waar velen hem niet kunnen luchten, vind ik zijn commentaar onmisbaar bij een lekkere zondag F1 kijken. Maar ik ben helaas ook aan het twitteren geraakt en Olav heeft nog niets laten weten dat hij naar Australië gaat, al vertrokken is of andere RTLGP-verwante zaken.
Ik ben heel erg bang dat we een zelfde seizoen krijgen als vorig jaar, met Olav in een donker studiotje in Hilversum...
AJB, wie zegt mij dat ik het mis heb ?
Bron : F1 Todayquote:RTL 7 verandert niets aan het format voor de uitzendingen van de Formule 1-races voor 2011. Het format blijft hetzelfde als vorig jaar. Wat de zender nog meer aan autosport aan zal bieden dit jaar is op dit moment nog niet bekend.
Dat onthulde een woordvoerder van RTL 7 tegenover F1Today.nl. “RTL 7 verslaat de Formule 1 dit jaar hetzelfde als in het afgelopen jaar. Het verdere aanbod is helaas nog niet duidelijk.” Het nieuwe Formule 1-seizoen start op 13 maart in Bahrein.
Gepubliceerd op 15 februari 2011 13:55
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:51 schreef sasquatsch het volgende:
Button verbreekt ronderecord op Bathurst met 18 seconden.
[..]
Zelfs ik heb daar nog wat van meegekregen. Maar dan hebben we het over een rondenlang gevecht en een bijan eraf gaan. Maar er zijn natuurlijk tig inhaalacties waarbij je echt niet op het puntje van je stoel zit, omdat een ronde later er al weer 3 keer van stuivertje gewisseld kan zijn. Het inhalen op zich is niet beslissend.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:17 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Rossi vs Stoner. Weet nog precies waar ik was toen ik dit zag. Geniaal dit.
Ehhh?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het inhalen op zich is niet beslissend.
Nja, in de F1 is het (tegenwoordig) wel voorbij is voorbij. Bij MotoGP zie je inderdaad wel vaker dat het dichter bij elkaar (kan blijven) zitten.quote:
Zeker, jammer dat hij er nog steeds niks van snapt.quote:Op woensdag 23 maart 2011 05:37 schreef 0634 het volgende:
Sja, is jammer inderdaad. Persoonlijk mag ik Mol ook wel, enthousiaste racefanaat.
Inderdaad. Die FI is dit jaar tot nu toe ook niet vooruit te brandenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Uhuh, hopen dattie niet al te lang blijft hangen bij FI net als Sutil
Volgens mij snapt ie het wel; maar moet hij het kunstmatig spannend houden van de baas.quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zeker, jammer dat hij er nog steeds niks van snapt.
Dat idee heb ik dus ook ! Zoals wel eens gezegd, Button danst met die wagens, vloeiend, geen driften en geen ruwe bewegingen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 15:15 schreef sanger het volgende:
Weet je wie dit seizoen overigens ontzettend in het voordeel zou moeten zijn!? Button, die heeft het talent om heel zuinig met banden te zijn, wat met de Pirelli's weleens een pitstop per race zou kunnen schelen.
Saai wordt het toch wel. Vloeiende rijstijl of niet. De hoge slijtage van banden zorgt voor spiegelgladde banen buiten de ideale lijn waardoor gedurende de race niemand meer van de ideale lijn wil afwijken om een inhaalpoging te wagen. Dit was afgelopen weekend al te zien in de GP2, waar ze dezelfde bandencompounds gebruiken.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook ! Zoals wel eens gezegd, Button danst met die wagens, vloeiend, geen driften en geen ruwe bewegingen...
Enige nadeel daarvan is, is dat mensen zijn stijl gaan proberen te kopieeren en dat het algemeen bekend word dat een ruwe rijstijl funest is voor de kansen in het WK. Dat zal dan weer een stuk saaier kunnen worden als iedereen zo vloeiend gaat rijden.
Voordeel daarvan is weer dat er meer fouten gemaakt worden
Edit: Schumacher rijdt eigenlijk ook best wel vloeiend als ik er zo over nadenk...en Heidfeld !
Schumacher heeft een heel andere rijstijl als Button. Veel meer overstuur ipv het onderstuur waar Button van houdt. Dus ik denk ook iets minder prettig voor de banden.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:25 schreef Meike26 het volgende:
Edit: Schumacher rijdt eigenlijk ook best wel vloeiend als ik er zo over nadenk...en Heidfeld !
Er zijn er zooooveel. Ik doe mee met teamboss.com. En eentje vind ik genoeg.quote:Op woensdag 23 maart 2011 19:01 schreef Burnie88 het volgende:
Mannen. Wie doet er allemaal mee met de F1 manager op GPUpdate.net? Kunnen we misschien nog een leuke FOK! subpoule aanmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |