abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 maart 2011 @ 20:47:48 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_94527189
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:31 schreef 0634 het volgende:

[..]

Schumacher heeft een heel andere rijstijl als Button. Veel meer overstuur ipv het onderstuur waar Button van houdt. Dus ik denk ook iets minder prettig voor de banden.

Overigens moet dat bandenvoordeel van Button niet overdreven worden. Scheelt allemaal niet zo heel veel.
Dat zeg je wel, maar vorig seizoen bewees Button toch echt dat hij veel langer op dezelfde banden als Hamilton kon blijven rijden. Helemaal met de slijtage van de Pirelli's zou het zomaar kunnen zijn dat Button aan 2 stops genoeg heeft waar Hamilton (met een veel aggressievere rijstijl) 3 stops nodig heeft.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_94528337
quote:
Yamamoto joins Virgin as reserve

Sakon Yamamoto will be Virgin Racing's reserve driver for the first three races of the 2011 season, the team announced on Wednesday.

The 28-year-old Japanese, who last raced in Formula 1 last year with the Hispania team, is not expected to get behind the wheel unless he has to replace one of the racing drivers during the Australian, Malaysia or Chinese Grands Prix.

"I am pleased to work with Marussia Virgin Racing in Australia," said Yamamoto. "I really appreciate them giving me a chance to be here.

"The team has made a big step forward this year and I believe that I can contribute to their car development through my experience.

"As everyone is aware it is a very difficult time in Japan right now and any good news is much welcomed. I hope the people back home will feel positive about my latest F1 role as I would like to do everything possible to help them."

Team boss John Booth added: "We are delighted to welcome Sakon Yamamoto to Virgin Racing as our reserve driver for the first three race weekends. Sakon will spend the weekends observing the race drivers and attending all engineering meetings to ensure he is up to speed should there be an occasion where a last minute substitution is required.

"In keeping with our commitment to nurturing young talent, our reserve driver strategy is to help a number of drivers gain hard to come by track time and so we will be operating a roster featuring a number of racers that we are interested in evaluating during the forthcoming season."
Goed om te zien dat deze topper ook nog een plekje in de F1 heeft weten te vinden. _O_
pi_94530062
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 20:47 schreef sanger het volgende:

[..]

Dat zeg je wel, maar vorig seizoen bewees Button toch echt dat hij veel langer op dezelfde banden als Hamilton kon blijven rijden. Helemaal met de slijtage van de Pirelli's zou het zomaar kunnen zijn dat Button aan 2 stops genoeg heeft waar Hamilton (met een veel aggressievere rijstijl) 3 stops nodig heeft.
Dat kan ook zeker wel, maar dat zal echt niet altijd maar zo zijn. Bovendien moet je dan maar afwachten hoeveel het voordeel in tijd zal zijn omdat Button dan aan het eind de minste banden heeft. Het kan zeker met regelmaat in zijn voordeel werken, maar dat moet niet overdreven worden.
  woensdag 23 maart 2011 @ 21:53:29 #254
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_94531144
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 21:35 schreef 0634 het volgende:

[..]

Dat kan ook zeker wel, maar dat zal echt niet altijd maar zo zijn. Bovendien moet je dan maar afwachten hoeveel het voordeel in tijd zal zijn omdat Button dan aan het eind de minste banden heeft. Het kan zeker met regelmaat in zijn voordeel werken, maar dat moet niet overdreven worden.
Dat wordt rekenwerk en zal per GP verschillen. Maar de algemene concensus is dat Button de banden langer goed houdt,m dus ook langer van de goede eigenschappen kan profiteren. En laat de prestatiecurve van de Pirelli's nu heel snel afnemen.

Al met al kan alleen dit soort zaken het al spannend maken. Zie het al voor me, Button in de laatste bocht ingehaald op opgereden banden door iemand met half opgereden banden. Allebei half glibberend en glijdend etc.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_94532272
Er waren wel vaker pre season zorgen over banden, maar tis nou nooit echt chaotisch geweest. Als Button en Hamilton kort van elkaar die banden om krijgen zal t verschil tussen die sets nooit zo groot worden dat dat in secondes is terug te zien volgens mij.
Where facts are few, experts are many.
  woensdag 23 maart 2011 @ 22:26:39 #256
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_94533043
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 18:42 schreef Waffle het volgende:
Aan de andere kant de bridgestones vielen ook uit elkaar in Canada afgelopen jaar en dat was wel een toffe race.
Tof? Het leek wel een regenrace, dat was gewoon een loterij. Heeft niets met racen te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_94536067

Godverdomme is het nog geen vrijdag }:| :(

Weet overigens iemand of de vrijdagtraining EINDELIJK gewoon eens live op tv te volgen is dit jaar?

Ik bedoel we leven in 2011.

F1 had 4 jaar geleden al gewoon in FullHD uitgezonden moeten worden als je het m ij vraagt, maargoed, die ouwe seniele zak ziet daar onterecht kennelijk geen geld in. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94536104
Of desnoods een live stream in HD ofzo, daar kan ik ook nog mee leven :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94536266
Ow geen F1, maar ik lees net dat Ken Block zn rallyauto finaal aan gort heeft gereden en samen met zn co-piloot naar het ziekenhuis zijn vervoerd voor een check.

Ze schijnen niks ernstigs te hebben.

Ken Block is best wel een baas. Ik denk dat ie Chuck Norris in elkaar zou slaan met zn handen in zn zakken 8-)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 23 maart 2011 @ 23:32:56 #260
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94536374
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:27 schreef vosss het volgende:
Of desnoods een live stream in HD ofzo, daar kan ik ook nog mee leven :)
Ik gok er op dat de VT's wel weer bij SpeedTV te volgen zijn
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94536434
Laatst hoorde ik ook iemand over speedtv maar ik vind die website werkelijk wel zo ongelofelijk grof kut qua duidelijkheid enzo dat ik er geen wijs uit kom.

Dat ging toen over de preview van 2011.

Ik heb hem niet kunnen vinden op die site :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94536653
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_94536872
quote:
Best ernstig dat Lowndes maar 1sec langzamer was dan Button, en dat in slechts één ronde met de F1..
1:48 voor Button,
1:49 voor Lowndes.

V8 tijden:
2:11 voor Lowndes
2:17 voor Button
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_94539658
quote:
Wow, dat s een hele mooie circuit moet ik zeggen. Zulke geweldige circuits moeten het helaas ontgelden tegen het grote geld uit het midden-oosten
pi_94541080
quote:
19s.gif Op woensdag 23 maart 2011 23:42 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Best ernstig dat Lowndes maar 1sec langzamer was dan Button, en dat in slechts één ronde met de F1..
1:48 voor Button,
1:49 voor Lowndes.

V8 tijden:
2:11 voor Lowndes
2:17 voor Button
Button kende dat circuit niet voor zover ik weet en voor Lowndes is het een walk in the park.

Of die gast ooit eerder in een F1 auto gezeten heeft weet ik niet, maar ik ga er voor het gemak van uit dat Button het rustig aan deed :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94541167
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 00:50 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Wow, dat s een hele mooie circuit moet ik zeggen. Zulke geweldige circuits moeten het helaas ontgelden tegen het grote geld uit het midden-oosten
Je gaat toch niet zeggen dat je Bathurst niet kende?? :o

Dat is toch wel 1 van de toffere circuits ter wereld hoor :Y

Overigens zijn die V8's helemaal geen misselijke auto's; die klokken daar ook rond de 300km/u op top :9
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_94542438
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 01:53 schreef vosss het volgende:

[..]

Button kende dat circuit niet voor zover ik weet en voor Lowndes is het een walk in the park.

Of die gast ooit eerder in een F1 auto gezeten heeft weet ik niet, maar ik ga er voor het gemak van uit dat Button het rustig aan deed :)
Klopt Button reed er nog nooit en mocht ook nu, zover ik begreep, maar 5 rondjes doen...
  donderdag 24 maart 2011 @ 09:42:24 #268
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_94544726
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 22:14 schreef Atreidez het volgende:
Er waren wel vaker pre season zorgen over banden, maar tis nou nooit echt chaotisch geweest. Als Button en Hamilton kort van elkaar die banden om krijgen zal t verschil tussen die sets nooit zo groot worden dat dat in secondes is terug te zien volgens mij.
Maar wat nu als Button 4 ronden langer doorkan en dan de nieuwe banden krijgt. En daarmee ook 4 ronden langer doorkan. Das al 8 ronden en de verhalen gaan dat de banden maar 8 ronden echt competitief zijn. Dan scheelt het op den duur wel aanzienlijk.

We zullen zondag wel zien :) Kan niet wachten.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_94544963
Sterker nog .... Button is wereldkampioen geworden dankzij de manier waarop hij met banden omgaat, imo.

:) En dat was met de slijtvastere Bridgstones.
Calm down, please!
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 maart 2011 @ 10:06:06 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94545382
Ik zie hem nu nog slingeren op het rechte stuk omdat de banden te koud waren _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_94545807
Wat dat betreft kan een niet agressieve rijstijl er idd ook voor zorgen dat je banden niet op de juiste temp komen :P
Where facts are few, experts are many.
pi_94546142
Waren de bandenwarmers dit jaar nu eigenlijk ook verboden ? :o
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 24 maart 2011 @ 10:34:45 #273
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_94546175
Ik geloof dat ze die maatregel enkele jaren geleden wilden invoeren maar dat dit op het laatste moment teruggedraaid is
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 24 maart 2011 @ 10:40:18 #274
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_94546331
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 01:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Je gaat toch niet zeggen dat je Bathurst niet kende?? :o

Dat is toch wel 1 van de toffere circuits ter wereld hoor :Y

Overigens zijn die V8's helemaal geen misselijke auto's; die klokken daar ook rond de 300km/u op top :9
Oh Vosss, ik geniet altijd van jouw mooie reacties hier, haha :D heerlijk enthousiasme :D

En Bathurst is tof, vanavond maar eens proberen met rFactor.
Drugs are good mkay?
pi_94546896
Bathurst zou ook in GT5 gezet moeten worden. Enige spel waarmee ik Bathurst ken, is Toca Touringcar 2. Enorm ingewikkeld circuit om goede lijnen te rijden. Alleen werd die rijrichting nog wel eens omgedraaid in het spelletje, dus ik dacht in dat filmpje met Button even dat ze de verkeerde richting op reden :D

Heerlijek Arcade racegame trouwens :Y Van formule Fordjes naar de BTCC wagens en ik meen ook TVR's ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')