Dank je nu weet ik hoe Flip aan 500 euro van Maik kwamquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef mootie het volgende:
Telefoon gaat. Flip neemt op: Wie is het minst intelligent in het huis? Flip: Maik. Stem: Ok, dan krijg je 500 uit zijn kluis, hang op en vertel wat je net gezegd hebt.
iddquote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef Stranger het volgende:
Ik vind het wel leuk dat er zoveel gefucked wordt met kluisinhoud. Spoort tenminste aan tot drukken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef waxmask het volgende:
IK HAAT CAMPERS.....(mensen die op 1 spot blijven in spelletjes...)
of steeds als Flip opneemt vragen naar een van de andere bewonersquote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef minzo het volgende:
Ze moeten gewoon keer geld weg nemen aan mensen die bij telefoon blijf staan. Na paar keer doet niemand dat meer
Omdat?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef Samboraa het volgende:
ze moeten Flip gewoon een sanctie geven...
Was meer dat de andere geen kans kregen omdat hun er steeds bij stonden. Het was niet zo zeer dat Guido hem op wil nemen. Guido heeft al eens aangegeven dat hij niet meer zo nodig hoeft op te nemen omdat het hem weinig goeds brengt. Het gaat er meer om dat hij denkt dat als andere opnemen er ook ander soort opdrachten komen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was in een heel andere context. Het ging over de telefoon opnemen. Servio zei dat hij en anderen vaak buiten waren en daarom vaak als eerste de foon opnamen. Aangezien Guido vaakt in zn nest ligt is hij er nooit als eerste bij.
Dit was volgens mij omdat Guido aan het klagen was dat hij nooit de foon kon pakken.
En ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef diditje64 het volgende:
[..]
en Guido kan het weten met zen Call of Duty, Battlefield of whatever
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.onT: Maik is dus boos?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Is al paar dagen hetzelfde door toedoen van anderen vaak.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef K_L het volgende:
Maik hoeft er vandaag helemaal niks voor te doen om zn geld kwijt te raken
Guido was altijd sniper in CS vertelde ie laatst. De camp-hoer.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef diditje64 het volgende:
[..]
en Guido kan het weten met zen Call of Duty, Battlefield of whatever
Ahh vandaar dat ie zijn Q kon vrijhouden voor TS....quote:Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Guido was altijd sniper in CS vertelde ie laatst. De camp-hoer.
hij campt van verweg, zoals hij hier ook doet. In zijn bed;)quote:Op maandag 14 maart 2011 14:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
Guido was altijd sniper in CS vertelde ie laatst. De camp-hoer.
Ik denk niet dat Maik terug te plaatsen valt, daar is hij te rustig/saai voorquote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef beequeen het volgende:
Misschien probeert het hokje Maik meer te gaan doen in het spel of überhaubt iets te gaan doen. Ze zien zelf ook wel dat het een faal is geweest om hem terug in het spel te plaatsen. Denk ik.
"De Stem" wordt ingesproken door Frans Tekath, die eerder onder andere werkzaam was bij Omroep Flevoland en Tv West.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:21 schreef freaky40 het volgende:
Die stem is hilarisch. Wie is dat eigenlijk??
Ergens een foto en andere fragmenten van hem te beluisteren?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef bergenzand het volgende:
[..]
"De Stem" wordt ingesproken door Frans Tekath, die eerder onder andere werkzaam was bij Omroep Flevoland en Tv West.
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Story_(Nederland)#De_Stem )
Zoiets jahquote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Flow3r het volgende:
dus de hoogbegaafde gaat met de minst intelligente in het huis?
Ik voorspel dat de meester in de rechten daar snel een einde aan gaat maken met een groot drama.....quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft nog nooit ook maar iets in het spel gedaan van enige betekenis. Wilde van de week drukken maar doet het toch maar weer niet. Neuken en sporten voor de rest doet hij niets.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dank je nu weet ik hoe Flip aan 500 euro van Maik kwam
Da's nieuws voor je?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Dat hadden ze na die fake-eliminatie ook al kunnen zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
Ik denk niet dat Maik terug te plaatsen valt, daar is hij te rustig/saai voor.
probeer youtube eensquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ergens een foto en andere fragmenten van hem te beluisteren?
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de meester in de rechten daar snel een einde aan gaat maken met een groot drama.....
Niet in de samenleving bedoel je, en daarom hebben ze 'm maar daar gehouden?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Maik terug te plaatsen valt, daar is hij te rustig/saai voor.
Daar zie ik alleen een filmpje van een trainer, zo te horen is hij het niet..quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ahh vandaar dat ie zijn Q kon vrijhouden voor TS....
Iddquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hadden ze na die fake-eliminatie ook al kunnen zien.![]()
quote:Hoi Bongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ook niet volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de stem Wouter van der Goes van Q-Music is.
Neen, er wordt geen techniek gebruikt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook niet volgens mij
Gewoon iemand van de redactie die een morpher gebruikt zodat de stem niet herkenbaar is
Ze kunnen de stem van Wouter ook morphen hè?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ook niet volgens mij
Gewoon iemand van de redactie die een morpher gebruikt zodat de stem niet herkenbaar is
Msschn is hij hetquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ergens een foto en andere fragmenten van hem te beluisteren?
"Hello Guido, I want to play a game with you.. "quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook niet volgens mij
in een half uur 1000 euro lichterquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Neen, er wordt geen techniek gebruikt.
Dit is zijn echte stem, hoewel hij wel een 'stemmetje' doet.
Okejquote:Op maandag 14 maart 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kunnen de stem van Wouter ook morphen hè?
Wouter van der Goes is de voice over in de tv uitzendingen volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de stem Wouter van der Goes van Q-Music is.
nou enquote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Zoveel schrijffouten in 1 zin
4 grove fouten
Oh, dat kan ook nog. Thnx.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef Krambo het volgende:
Wouter van der Goes is de voice over in de tv uitzendingen volgens mij
Lees het complete forum maar eens na dan kom je der vast en zeker achter dak de enige niet ben..Enne.. als je graag wil corrigeren.. Dan moet je lerares worden, en niet andere mensen op dit forum lastig vallen met typfouten die ik maakquote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Zoveel schrijffouten in 1 zin
4 grove fouten
Niet zo aangevallen voelen zeg, t viel wel op omdat ze die vraag over IQ net hadden gehad.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:39 schreef bergenzand het volgende:
[..]
Lees het complete forum maar eens na dan kom je der vast en zeker achter dak de enige niet ben..Enne.. als je graag wil corrigeren.. Dan moet je lerares worden, en niet andere mensen op dit forum lastig vallen met typfouten die ik maak
nou zal het verklaren..was en aan het typen en me vriendin was tegen me aan het praten, dus heb nie terug gelezen wa ik heb getypt. dus bij deze is het weer bewezen.een man kan niet multitaskenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:40 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Het was gewoon erg verbazingwekkend dat iemand in 1 zin zoveel fouten kan maken
Joh Type gewoon lekker hoe jij wilt. We maken allemaal wel eens fouten. Ik moet altijd een stuk of 10 fouten editen voor ik op post klik.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef bergenzand het volgende:
[..]
nou zal het verklaren..was en aan het typen en me vriendin was tegen me aan het praten, dus heb nie terug gelezen wa ik heb getypt. dus bij deze is het weer bewezen.een man kan niet multitasken
Ik ook niet, ga nog steeds voor Servio, Alex, Gerard en Philip.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef D. het volgende:
Mo en Jo denken dat Maik niet genomineerd gaat worden
Bloody Mo en Jo.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:42 schreef D. het volgende:
Mo en Jo denken dat Maik niet genomineerd gaat worden
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:24 schreef mootie het volgende:
Telefoon gaat. Flip neemt op: Wie is het minst intelligent in het huis? Flip: Maik. Stem: Ok, dan krijg je 500 uit zijn kluis, hang op en vertel wat je net gezegd hebt.
Serieuss??quote:Op maandag 14 maart 2011 14:41 schreef angeljacky het volgende:
Mo is ff naar iedere vrouw toe om te zeggen dat maik niet goed in zijn vel zit.
Ik denk omdat ze probeert om ze niet op Maik te laten stemmen
Ik gebruik FF, die checkt meteen de spelling, behalve dt fouten, die moet je zelf in de meeste gevallen goed typenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Joh Type gewoon lekker hoe jij wilt. We maken allemaal wel eens fouten. Ik moet altijd een stuk of 10 fouten editen voor ik op post klik.
Bij mij is het meer een kwestie van te snel typen. Je kent het wel, Dat alle letters door elkaar heen zijn gegaan. Kmot is dan Komt. Maar is misschien wel een goed idee want op IE heb ik wel een spel check gedownload maar die heb ik Engelstalig staan daar ik meer in het Engels typ normaliter. Bongetje.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik gebruik FF, die checkt meteen de spelling, behalve dt fouten, die moet je zelf in de meeste gevallen goed typen
Niet? Ik wel. Juist omdat ze zo labiel is.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Monique hoogbegaafd is
Jo heeft zelfs een zwager die fakking hoogbegaafd is!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze hebben door dat er iemand hoogbegaafd is. Laura vraagt zich af of dat geheim boeiend genoeg is. Joanna denkt van wel. Philip denkt dat het van iedereen dan Guido is, maar die heeft geen geheim meer dus dat kan niet.
Mo zit er ook bij.
Speelt ze goed hequote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Monique hoogbegaafd is
Tsja, dat is wel altijd een kenmerk ja. Maar ik vind haar in gesprekken als ik let op woordkeuze bijvoorbeeld nou ook niet bijster slim overkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet? Ik wel. Juist omdat ze zo labiel is.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een kwestie van te snel typen. Je kent het wel, Dat alle letters door elkaar heen zijn gegaan. Kmot is dan Komt. Maar is misschien wel een goed idee want op IE heb ik wel een spel check gedownload maar die heb ik Engelstalig staan daar ik meer in het Engels typ normaliter. Bongetje.
Oei, ben benieuwd hoe dichtbij ze komen, nu ze het hierover hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze hebben door dat er iemand hoogbegaafd is. Laura vraagt zich af of dat geheim boeiend genoeg is. Joanna denkt van wel. Philip denkt dat het van iedereen dan Guido is, maar die heeft geen geheim meer dus dat kan niet.
Mo zit er ook bij.
Gerard denk ik niet. Guido heeft er twee want zowel Aafke als Sharon nomineert hem dat werd net wel duidelijk. Servio, Alex, Guido en Philipquote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga nog steeds voor Servio, Alex, Gerard en Philip.
Dat zijn typfouten. Da's iets anders dan schrijffoutenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een kwestie van te snel typen. Je kent het wel, Dat alle letters door elkaar heen zijn gegaan. Kmot is dan Komt. Maar is misschien wel een goed idee want op IE heb ik wel een spel check gedownload maar die heb ik Engelstalig staan daar ik meer in het Engels typ normaliter.
Het zal ook fakking niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo heeft zelfs een zwager die fakking hoogbegaafd is!
Het geheim dat laura flaporen heeft was te opzichtigquote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef suzi1 het volgende:
hoezo vraagt een laura of hogbegaafdheid boeiend genoeg zou zijn als ze daar zelf met dislexa in sst zit
Hoogbefakkinggaafdquote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Speelt ze goed heZou ze hoogbegaafd zijn?
dat heeft ze alleen niet helemaal zelf in de hand, gezien hoe duidelijk de clues kunnen zijn die het huis ingeslingerd worden, en soms met naam erbij..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Daarom doet ze het ook erg goed. Het geheim van iemand die hoogbegaafd is, zal ook nooit worden geraden. Daar is die persoon te intelligent voor.
Placebo's hoop ik toch wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
Servio heeft om slaappillen gevraagd en krijgt ze. Wat een idioot gedoe.
Aafke.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef quentin77 het volgende:
De vraag wie de domste vrouw in het huis is, is een stuk makkelijker denk ik.
Dat gaat wel heel makkelijk ja?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
Wil zich gaan voordoen als de slaapwandelaar......quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
Dat zou lachen zijn.quote:
Nou ja, Brian kreeg ook pammetjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Dat gaat wel heel makkelijk ja?
Ik gebruik zelf ook soms slaapmedicatie maar wist niet dat ze ook verstrekt werden door een RLS programma
Laura bewijst dat het wel kan.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dommer dan Aafke kan echt niet.
Klopt idd, maar die had het nodig ivm zijn labiele en agressieve gedragquote:
Omdat cam 1 prio heeft op 3, wat dat betreft hadden ze beter cam 1 kunnen doorgeven op de TV ipv 3quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef marky het volgende:
Waarom die cam 3 op de twee saaiste in het huis.
Die had er, na zijn nacht in De Witte Bergen, gewoon uit moeten vliegen. Maar dat is nogal OffTopic.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
Klopt idd, maar die had het nodig ivm zijn labiele en agressieve gedrag
Hij heeft gister heel de dag liggen slapen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
Kun je nagaan hoe vals die valse nicht nog kan worden als hij zonder medicatie zou zitten. Maar Aaf zit toch ook aan de pammetjes? Zelfs al wat uitgedeeld ook, aan Sophia bv.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar die had het nodig ivm zijn labiele en agressieve gedrag
Zeker niet. Vooral Joanna is lang niet zo dom als dat ze doet voorkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:56 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Blijkbaar toch wel moeilijk dan, want ik schat echt Joanna en Sharon lager in qua intelligentie dan Aafke.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef suzi1 het volgende:
ze liegt nu, mag je over je letterlijke geheim liegen??
mijn stream ligt weer even plat maar dit klinkt leukquote:
Huh, echt?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef waxmask het volgende:
Kun je nagaan hoe vals die valse nicht nog kan worden als hij zonder medicatie zou zitten. Maar Aaf zit toch ook aan de pammetjes? Zelfs al wat uitgedeeld ook, aan Sophia bv.
Je mag over alles liegenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef suzi1 het volgende:
Natuurlijk mag dat.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:59 schreef suzi1 het volgende:
En nu nog drukken.quote:
Sowieso wel een hoog IQ dus....want zelfs bij een niet officiële test is dat bijzonder.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
Bij een niet officiele test dus hij geloofd het zelf ook niet ha ha
Dus mensen die Thomas Berge leuk vinden hebben een IQ van rond de 90?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Dat denk ik toch wel. Met haar Thomas Berge liedje enzo. Ik schat haar IQ op 90 ofzo.
jep en labiele mensen schijnen een hoog iq te hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus mensen die Thomas Berge leuk vinden hebben een IQ van rond de 90?
Lijkt me wel een redelijke gok.
Mo niet die zullen ze echt als hoogbegaafd verdenken, nu nog nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Papiergeld het volgende:
Wie gaan ze t eerst raden Sharon of Mo, zitten bij allebei wel enorm dichtbij zeg
Inderdaad, ze is nog veel dommer dan ze voor wil doen komenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker niet. Vooral Joanna is lang niet zo dom als dat ze doet voorkomen.
Dat is het favonummer van haar vriend.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef quentin77 het volgende:
Dat denk ik toch wel. Met haar Thomas Berge liedje enzo. Ik schat haar IQ op 90 ofzo.
Wanneer wel? Denk dat ze dat geheim eerder aan Karim linken.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo niet die zullen ze echt als hoogbegaafd verdenken, nu nog niet
Dat heb ik nooit gezegd...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jep en labiele mensen schijnen een hoog iq te hebben
Waarschijnlijk pas als er meerdere andere geheimen zijn geraden van personen die ze nu misschien als hoogbegaafd beschouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer wel? Denk dat ze dat geheim eerder aan Karim linken.
Slim iddquote:Op maandag 14 maart 2011 15:03 schreef marky het volgende:
Ik begin te begrijpen waar Guido mee bezig is. die wil dat er zo veel mogelijk geheimen geraden worden zodat er meer personen in zijn positie komen waardoor hij zijn positie versterkt door de hoeveelheid geld dat hij heeft.
zo ik ben er weerquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
zo ik ben er weer![]()
nou schiet mij maar in een condoom als dit niet waar is: servio heeft gewoon slaappillen gevraagd omdat hij wil dat ze voor hem gaan drukken op de slaapkamer clue's zogenaamd slapeloosheid ofzoiets.... kheb die glibbert wel door !!
Als je dan de neiging krijgt om slim te doen, doe het dan goed. Ik had het toch duidelijk over me cavia, en nie over mezelfquote:Op maandag 14 maart 2011 15:03 schreef quentin77 het volgende:
[..]
"Me cavia" ?
Ja sorry, maar als iemand zo over IQ praat dan kan ik me niet inhouden.
Faalert. Hij bedoelt natuurlijk dat het MIJN cavia moet zijn, niet ME cavia.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je dan de neiging krijgt om slim te doen, doe het dan goed. Ik had het toch duidelijk over me cavia, en nie over mezelf
botoxbommetjequote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Samboraa het volgende:
Joanna's hoofd zier eruit alsof ie elk moment kan gaan ontploffen
Dubbel faalert, Het was een reactie in de trend van dat ik dom zou zijn omdat ik niet kan spellen, terwijl ik nooit anders beweerd heb. ik had het over me cavia. Begrijpend lezen blijft lastig.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:10 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Faalert. Hij bedoelt natuurlijk dat het MIJN cavia moet zijn, niet ME cavia.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef quentin77 het volgende:
Geen streamlock meer als iemand in de KvdW zit?
Als het goed is zouden cam 1 +2 opslot moeten zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hebben we geen streamlock dan?...
Raar.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef stormiot het volgende:
Maik blijkt toch echt niet de slimste in het huis te zijn. Hij had blijkbaar niet genoeg geld om te drukken
Door wie? volgde het niet echt..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Aafke nog steeds heel boos omdat gerard heeft gezegd dat hij getongd is door haar.
moet er niet aan denken zegt ze , bah ik ga over mn nekquote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Aafke nog steeds heel boos omdat gerard heeft gezegd dat hij getongd is door haar.
Is niet zo...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is zouden cam 1 +2 opslot moeten zijn
Ze zegt nu ik zou over mijn nek gaan nou ze pakt alles wat ze maar kan als ze bezopen is en wat is er verkeerd aan Gerard ik denk dat het andersom is dat hij over zijn nek zou gaan . Heb het gezien hij schrok zich helemaal kapot toen ze het deed.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Dan schakelen ze kennelijk door, omdat het KvdW gesprek niet voor uitzending bedoelt is denk ikquote:
Ben je nu echt zo dom?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Dubbel faalert, Het was een reactie in de trend van dat ik dom zou zijn omdat ik niet kan spellen, terwijl ik nooit anders beweerd heb. ik had het over me cavia. Begrijpend lezen blijft lastig.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Aafke zoende Gerard toch echt wel? Dat hebben we toch gezien?
Omdat niemand daar hoogbegaafd is, ook Mo niet. Imho.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom?
Het is m'n cavia of mijn cavia en niet me cavia.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom?
Klopt, heb de hele nacht gekeken tijdens het feestje en weet het zekerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Aafke zoende Gerard toch echt wel? Dat hebben we toch gezien?
Begrijpend lezen moet met DTquote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Dubbel faalert, Het was een reactie in de trend van dat ik dom zou zijn omdat ik niet kan spellen, terwijl ik nooit anders beweerd heb. ik had het over me cavia. Begrijpend lezen blijft lastig.
Ga echt niet kijken laat me niet dwingen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef afca_oc het volgende:
Keuzemissie vanavond op tv
14 maart om 15.12
Vanavond om 19:30 uur op Net5 zie je alles!
Vorige week vroegen we jullie welke missie jullie het liefst wilden zien. Er kon gekozen worden tussen twee missies. De eerste missie is voor Guido, elke keer als de Drill Instructor door het huis schalt, moet Guido zich 25 keer opdrukken. De tweede missie is voor Karim, hij krijgt twee uur de tijd om elke bewoonster tot een dansje te verleiden.
Jullie hebben in groten getale gestemd. Wat bleek? Het merendeel van de stemmen ging naar Karims missie. Ruim 62% van de stemmers wil zien hoe hij elke vrouwelijke bewoner verleidt tot een dansje. Vanavond schakelen we tijdens de daily show live naar het Huis der Geheimen in Portugal. We zullen dan zien dat De Stem deze missie aan Karim geeft en hoe hij direct één van de dames ten dans moet vragen. Hoe reageert Karim op deze missie? Kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5.
das nou weer jammer...ik had gehoopt dat guido de missie moest doen, lekker opdrukken ipv bedhangenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:18 schreef afca_oc het volgende:
Keuzemissie vanavond op tv
14 maart om 15.12
Vanavond om 19:30 uur op Net5 zie je alles!
Vorige week vroegen we jullie welke missie jullie het liefst wilden zien. Er kon gekozen worden tussen twee missies. De eerste missie is voor Guido, elke keer als de Drill Instructor door het huis schalt, moet Guido zich 25 keer opdrukken. De tweede missie is voor Karim, hij krijgt twee uur de tijd om elke bewoonster tot een dansje te verleiden.
Jullie hebben in groten getale gestemd. Wat bleek? Het merendeel van de stemmen ging naar Karims missie. Ruim 62% van de stemmers wil zien hoe hij elke vrouwelijke bewoner verleidt tot een dansje. Vanavond schakelen we tijdens de daily show live naar het Huis der Geheimen in Portugal. We zullen dan zien dat De Stem deze missie aan Karim geeft en hoe hij direct één van de dames ten dans moet vragen. Hoe reageert Karim op deze missie? Kijk vanavond vanaf 19:30 uur naar Net5.
Sul en Lul. Geweldige cap.quote:
Jij hebt duidelijk Secret Story niet gevolgd en dus is op jou reageren zinloos....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:19 schreef quentin77 het volgende:
[..]Dat is wel de meest lachwekkende post ooit. Het is vastgesteld en jij denkt het even beter te weten. Denk je niet dat Monique zich heel misschien wel in dat huis wat dommer voordoet dan ze is? Gewoon maar een ideetje hoor.
IDD, komop Alex, pomp die lelijke griet en toon je liefdesap aan haar endeldarm.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:20 schreef D. het volgende:
Wat een liefde weer hier. Laten we die op de bewoners projecteren
Mijn idee. Ik heb een x iets tegen een medeposter gezegd en werd gelijk op mijn nummer gewezen door een modje ( terrecht) maar ik zie dat er wel heel mensen er mee wegkomen. Kom op modje, laat je stem horenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:20 schreef D. het volgende:
Wat een liefde weer hier. Laten we die op de bewoners projecteren
Ik ben toch nergens onredelijk geweest?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:22 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik heb een x iets tegen een medeposter gezegd en werd gelijk op mijn nummer gewezen door een modje ( terrecht) maar ik zie dat er wel heel mensen er mee wegkomen. Kom op modje, laat je stem horen
Ik denk bij jou meteen aan een faalhaas die over paar dagen al niet meer op dit forum komt...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:22 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Ik dacht meteen dat dit bericht vast niet door een vrouw is geschreven.
ik weet niets eens wie op wat reageerd maar dat men hier meer en meer op posters reageerd dan op de streams. Beetje boel vervelend.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:22 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik ben toch nergens onredelijk geweest?
Ik heb het van het begin op fotographisch-geheugen gehouden, ze onthoudt feiten maar koppelt ze niet met gevoelens....quote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef quentin77 het volgende:
[..]
En jij denkt ook dat Monique niet hoogbegaafd is?![]()
Wat een grappenmakers hier op fok.
Ik heb wel een paar caps voorbij zien komen, ook zijn er filmpjes van het feest terug te vinden in het filmhoekje, gemaakt door Flashboxquote:Op maandag 14 maart 2011 15:23 schreef Samboraa het volgende:
Is er beeldmateriaal van de "zoen" van Aaf en Geer?
I second that.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:24 schreef mootie het volgende:
Here we go again
[SST SC9] Waar we wederom naar de Tetten van Day smachten
Hier kan iedereen gezellig babbelen, ruzie maken, zwaaien, het menu doorspreken, de honden uitlaten etc.
In de COS praten we lekker over wat ON STREAM is.
tyquote:Op maandag 14 maart 2011 15:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar caps voorbij zien komen, ook zijn er filmpjes van het feest terug te vinden in het filmhoekje, gemaakt door Flashbox.
Gevoelens en hoogbegaafden schijnen maar al te vaak niet te klikken hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
ze onthoudt feiten maar koppelt ze niet met gevoelens....
Waar zijn de FOK bazen als je ze nodig hebtquote:
Ze heeft ook geen andere keus meerquote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef delfse het volgende:
Nu op ziggo kan je zien dat Laura zelf Alex opzoekt.
Ooooooooo heeft Alex haar eindelijk door?? zei hijdat?? vertel vertel, zit ff cnn te kijkenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef beequeen het volgende:
Mikado en kriebelen. En Laura is verbaasd dat Alex nu pas Joanna doorheeft.
Mijn cavia kan het niet zijn, ik heb er geenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom?
Ja, hallo. Kijk maar op ziggo! Kanaal 15quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ooooooooo heeft Alex haar eindelijk door?? zei hijdat?? vertel vertel, zit ff cnn te kijken
Druk in overleg achter de schermenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Waar zijn de FOK bazen als je ze nodig hebt
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:28 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Ja, hallo. KIjk maar op ziggo! Kanaal 15
Ik viel net pas binnen in het gesprek, dus dunno. Ik heb wel in de gaten dat bijna iedereen Joaana uitkotst ivm haar regelmatige bezoek aan de KvdW. Ze krijgt echt altijd haar zin..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:27 schreef Annelies-G het volgende:
Ooooooooo heeft Alex haar eindelijk door?? zei hijdat?? vertel vertel, zit ff cnn te kijken
Toch niet Philip maar Alexquote:Op maandag 14 maart 2011 15:29 schreef delfse het volgende:
Wie heeft de telefoon weer??????????????????
Philip is wel op dreef vandaag he?quote:
quote:
een of andere hoogbegaafde bij de regie?quote:
Dat valt alweer mee idd.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:30 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hij wachtte wel op Alex![]()
Vogeltjesdans
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |