Speelt ze goed hequote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef Caland het volgende:
Ik kan nog steeds niet geloven dat Monique hoogbegaafd is
Tsja, dat is wel altijd een kenmerk ja. Maar ik vind haar in gesprekken als ik let op woordkeuze bijvoorbeeld nou ook niet bijster slim overkomen.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet? Ik wel. Juist omdat ze zo labiel is.
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een kwestie van te snel typen. Je kent het wel, Dat alle letters door elkaar heen zijn gegaan. Kmot is dan Komt. Maar is misschien wel een goed idee want op IE heb ik wel een spel check gedownload maar die heb ik Engelstalig staan daar ik meer in het Engels typ normaliter. Bongetje.
Oei, ben benieuwd hoe dichtbij ze komen, nu ze het hierover hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ze hebben door dat er iemand hoogbegaafd is. Laura vraagt zich af of dat geheim boeiend genoeg is. Joanna denkt van wel. Philip denkt dat het van iedereen dan Guido is, maar die heeft geen geheim meer dus dat kan niet.
Mo zit er ook bij.
Gerard denk ik niet. Guido heeft er twee want zowel Aafke als Sharon nomineert hem dat werd net wel duidelijk. Servio, Alex, Guido en Philipquote:Op maandag 14 maart 2011 14:43 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ook niet, ga nog steeds voor Servio, Alex, Gerard en Philip.
Dat zijn typfouten. Da's iets anders dan schrijffoutenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Bij mij is het meer een kwestie van te snel typen. Je kent het wel, Dat alle letters door elkaar heen zijn gegaan. Kmot is dan Komt. Maar is misschien wel een goed idee want op IE heb ik wel een spel check gedownload maar die heb ik Engelstalig staan daar ik meer in het Engels typ normaliter.
Het zal ook fakking niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef PoezeligDing het volgende:
Jo heeft zelfs een zwager die fakking hoogbegaafd is!
Het geheim dat laura flaporen heeft was te opzichtigquote:Op maandag 14 maart 2011 14:49 schreef suzi1 het volgende:
hoezo vraagt een laura of hogbegaafdheid boeiend genoeg zou zijn als ze daar zelf met dislexa in sst zit
Hoogbefakkinggaafdquote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef D. het volgende:
[..]
Speelt ze goed heZou ze hoogbegaafd zijn?
dat heeft ze alleen niet helemaal zelf in de hand, gezien hoe duidelijk de clues kunnen zijn die het huis ingeslingerd worden, en soms met naam erbij..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Daarom doet ze het ook erg goed. Het geheim van iemand die hoogbegaafd is, zal ook nooit worden geraden. Daar is die persoon te intelligent voor.
Placebo's hoop ik toch wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
Servio heeft om slaappillen gevraagd en krijgt ze. Wat een idioot gedoe.
Aafke.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef quentin77 het volgende:
De vraag wie de domste vrouw in het huis is, is een stuk makkelijker denk ik.
Dat gaat wel heel makkelijk ja?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
Wil zich gaan voordoen als de slaapwandelaar......quote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
Dat zou lachen zijn.quote:
Nou ja, Brian kreeg ook pammetjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
Dat gaat wel heel makkelijk ja?
Ik gebruik zelf ook soms slaapmedicatie maar wist niet dat ze ook verstrekt werden door een RLS programma
Laura bewijst dat het wel kan.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dommer dan Aafke kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |