Faalert. Hij bedoelt natuurlijk dat het MIJN cavia moet zijn, niet ME cavia.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je dan de neiging krijgt om slim te doen, doe het dan goed. Ik had het toch duidelijk over me cavia, en nie over mezelf
botoxbommetjequote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Samboraa het volgende:
Joanna's hoofd zier eruit alsof ie elk moment kan gaan ontploffen
Dubbel faalert, Het was een reactie in de trend van dat ik dom zou zijn omdat ik niet kan spellen, terwijl ik nooit anders beweerd heb. ik had het over me cavia. Begrijpend lezen blijft lastig.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:10 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Faalert. Hij bedoelt natuurlijk dat het MIJN cavia moet zijn, niet ME cavia.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef quentin77 het volgende:
Geen streamlock meer als iemand in de KvdW zit?
Als het goed is zouden cam 1 +2 opslot moeten zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hebben we geen streamlock dan?...
Raar.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef stormiot het volgende:
Maik blijkt toch echt niet de slimste in het huis te zijn. Hij had blijkbaar niet genoeg geld om te drukken
Door wie? volgde het niet echt..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Aafke nog steeds heel boos omdat gerard heeft gezegd dat hij getongd is door haar.
moet er niet aan denken zegt ze , bah ik ga over mn nekquote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Aafke nog steeds heel boos omdat gerard heeft gezegd dat hij getongd is door haar.
Is niet zo...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is zouden cam 1 +2 opslot moeten zijn
Ze zegt nu ik zou over mijn nek gaan nou ze pakt alles wat ze maar kan als ze bezopen is en wat is er verkeerd aan Gerard ik denk dat het andersom is dat hij over zijn nek zou gaan . Heb het gezien hij schrok zich helemaal kapot toen ze het deed.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Dan schakelen ze kennelijk door, omdat het KvdW gesprek niet voor uitzending bedoelt is denk ikquote:
Ben je nu echt zo dom?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Dubbel faalert, Het was een reactie in de trend van dat ik dom zou zijn omdat ik niet kan spellen, terwijl ik nooit anders beweerd heb. ik had het over me cavia. Begrijpend lezen blijft lastig.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Aafke zoende Gerard toch echt wel? Dat hebben we toch gezien?
Omdat niemand daar hoogbegaafd is, ook Mo niet. Imho.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom?
Het is m'n cavia of mijn cavia en niet me cavia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |