Daar zie ik alleen een filmpje van een trainer, zo te horen is hij het niet..quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ahh vandaar dat ie zijn Q kon vrijhouden voor TS....
Iddquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hadden ze na die fake-eliminatie ook al kunnen zien.![]()
quote:Hoi Bongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Ook niet volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de stem Wouter van der Goes van Q-Music is.
Neen, er wordt geen techniek gebruikt.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook niet volgens mij
Gewoon iemand van de redactie die een morpher gebruikt zodat de stem niet herkenbaar is
Ze kunnen de stem van Wouter ook morphen hè?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
Ook niet volgens mij
Gewoon iemand van de redactie die een morpher gebruikt zodat de stem niet herkenbaar is
Msschn is hij hetquote:Op maandag 14 maart 2011 14:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ergens een foto en andere fragmenten van hem te beluisteren?
"Hello Guido, I want to play a game with you.. "quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook niet volgens mij
in een half uur 1000 euro lichterquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 14:33 schreef Patch het volgende:
[..]
Neen, er wordt geen techniek gebruikt.
Dit is zijn echte stem, hoewel hij wel een 'stemmetje' doet.
Okejquote:Op maandag 14 maart 2011 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze kunnen de stem van Wouter ook morphen hè?
Wouter van der Goes is de voice over in de tv uitzendingen volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2011 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de stem Wouter van der Goes van Q-Music is.
nou enquote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Zoveel schrijffouten in 1 zin
4 grove fouten
Oh, dat kan ook nog. Thnx.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef Krambo het volgende:
Wouter van der Goes is de voice over in de tv uitzendingen volgens mij
Lees het complete forum maar eens na dan kom je der vast en zeker achter dak de enige niet ben..Enne.. als je graag wil corrigeren.. Dan moet je lerares worden, en niet andere mensen op dit forum lastig vallen met typfouten die ik maakquote:Op maandag 14 maart 2011 14:35 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Zoveel schrijffouten in 1 zin
4 grove fouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |