En nu nog drukken.quote:
Sowieso wel een hoog IQ dus....want zelfs bij een niet officiële test is dat bijzonder.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef marky het volgende:
[..]
Bij een niet officiele test dus hij geloofd het zelf ook niet ha ha
Dus mensen die Thomas Berge leuk vinden hebben een IQ van rond de 90?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef quentin77 het volgende:
[..]
Dat denk ik toch wel. Met haar Thomas Berge liedje enzo. Ik schat haar IQ op 90 ofzo.
jep en labiele mensen schijnen een hoog iq te hebbenquote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus mensen die Thomas Berge leuk vinden hebben een IQ van rond de 90?
Lijkt me wel een redelijke gok.
Mo niet die zullen ze echt als hoogbegaafd verdenken, nu nog nietquote:Op maandag 14 maart 2011 15:01 schreef Papiergeld het volgende:
Wie gaan ze t eerst raden Sharon of Mo, zitten bij allebei wel enorm dichtbij zeg
Inderdaad, ze is nog veel dommer dan ze voor wil doen komenquote:Op maandag 14 maart 2011 14:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Zeker niet. Vooral Joanna is lang niet zo dom als dat ze doet voorkomen.
Dat is het favonummer van haar vriend.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:00 schreef quentin77 het volgende:
Dat denk ik toch wel. Met haar Thomas Berge liedje enzo. Ik schat haar IQ op 90 ofzo.
Wanneer wel? Denk dat ze dat geheim eerder aan Karim linken.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo niet die zullen ze echt als hoogbegaafd verdenken, nu nog niet
Dat heb ik nooit gezegd...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jep en labiele mensen schijnen een hoog iq te hebben
Waarschijnlijk pas als er meerdere andere geheimen zijn geraden van personen die ze nu misschien als hoogbegaafd beschouwen.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer wel? Denk dat ze dat geheim eerder aan Karim linken.
Slim iddquote:Op maandag 14 maart 2011 15:03 schreef marky het volgende:
Ik begin te begrijpen waar Guido mee bezig is. die wil dat er zo veel mogelijk geheimen geraden worden zodat er meer personen in zijn positie komen waardoor hij zijn positie versterkt door de hoeveelheid geld dat hij heeft.
zo ik ben er weerquote:Op maandag 14 maart 2011 14:52 schreef beequeen het volgende:
Servio heeft om slaappillen gevraagd en krijgt ze. Wat een idioot gedoe.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:08 schreef Stability het volgende:
[..]
zo ik ben er weer![]()
nou schiet mij maar in een condoom als dit niet waar is: servio heeft gewoon slaappillen gevraagd omdat hij wil dat ze voor hem gaan drukken op de slaapkamer clue's zogenaamd slapeloosheid ofzoiets.... kheb die glibbert wel door !!
Als je dan de neiging krijgt om slim te doen, doe het dan goed. Ik had het toch duidelijk over me cavia, en nie over mezelfquote:Op maandag 14 maart 2011 15:03 schreef quentin77 het volgende:
[..]
"Me cavia" ?
Ja sorry, maar als iemand zo over IQ praat dan kan ik me niet inhouden.
Faalert. Hij bedoelt natuurlijk dat het MIJN cavia moet zijn, niet ME cavia.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:10 schreef muzas het volgende:
[..]
Als je dan de neiging krijgt om slim te doen, doe het dan goed. Ik had het toch duidelijk over me cavia, en nie over mezelf
botoxbommetjequote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef Samboraa het volgende:
Joanna's hoofd zier eruit alsof ie elk moment kan gaan ontploffen
Dubbel faalert, Het was een reactie in de trend van dat ik dom zou zijn omdat ik niet kan spellen, terwijl ik nooit anders beweerd heb. ik had het over me cavia. Begrijpend lezen blijft lastig.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:10 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Faalert. Hij bedoelt natuurlijk dat het MIJN cavia moet zijn, niet ME cavia.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:11 schreef quentin77 het volgende:
Geen streamlock meer als iemand in de KvdW zit?
Als het goed is zouden cam 1 +2 opslot moeten zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom hebben we geen streamlock dan?...
Raar.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef stormiot het volgende:
Maik blijkt toch echt niet de slimste in het huis te zijn. Hij had blijkbaar niet genoeg geld om te drukken
Door wie? volgde het niet echt..quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Aafke nog steeds heel boos omdat gerard heeft gezegd dat hij getongd is door haar.
moet er niet aan denken zegt ze , bah ik ga over mn nekquote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Aafke nog steeds heel boos omdat gerard heeft gezegd dat hij getongd is door haar.
Is niet zo...quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Als het goed is zouden cam 1 +2 opslot moeten zijn
Ze zegt nu ik zou over mijn nek gaan nou ze pakt alles wat ze maar kan als ze bezopen is en wat is er verkeerd aan Gerard ik denk dat het andersom is dat hij over zijn nek zou gaan . Heb het gezien hij schrok zich helemaal kapot toen ze het deed.quote:Op maandag 14 maart 2011 15:12 schreef angeljacky het volgende:
Dan schakelen ze kennelijk door, omdat het KvdW gesprek niet voor uitzending bedoelt is denk ikquote:
Ben je nu echt zo dom?quote:Op maandag 14 maart 2011 15:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Dubbel faalert, Het was een reactie in de trend van dat ik dom zou zijn omdat ik niet kan spellen, terwijl ik nooit anders beweerd heb. ik had het over me cavia. Begrijpend lezen blijft lastig.
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar Aafke zoende Gerard toch echt wel? Dat hebben we toch gezien?
Omdat niemand daar hoogbegaafd is, ook Mo niet. Imho.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je nu echt zo dom?
Het is m'n cavia of mijn cavia en niet me cavia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |