Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dan heb je vandaag wat extra te eten!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:02 schreef Koen66 het volgende:
fuck, ik heb mijn brood vrijdag niet opgegeten hier en broodtrommel laten staan
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag wat extra te eten!
Mag ik dat als compliment opvattenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je vandaag wat extra te eten!
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:07 schreef DaMart het volgende:
En bij Trev moet je gewoon af en toe ja knikken, en het aantal o's door honderd delen, en dan blijven er steekwoorden over die samen een zin kunnen vormen, en dan kun je aan de hand daarvan gokken wat hij zei.
Ik denk het wel.quote:
Weer werkenquote:
Jij hebt nog een min-of-meer-abn-knopjequote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:07 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik denk het wel.
Ik heb wel baat bij mijn jarenlange vakanties in Limburg als ik jou hoor praten.
'ABN-met-zachte-G' toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij hebt nog een min-of-meer-abn-knopje
jups. Verstaan wel maar zelf ABL kan ik niet. en ABN ook al niet. Alleen ABT.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:08 schreef MPG het volgende:
[..].
Jij kon me daardoor prima verstaan, toch?
Of was het nou twents?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
ik versta gewoon achterhoeks, verdorie.
quote:
RANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Een van de filmpjes die ik had gemaakt, bevat beelden en geluid van hoe iedereen jou abn probeert bij te brengen door je te leren dat het patat isquote:Op maandag 14 maart 2011 11:08 schreef MPG het volgende:
[..].
Jij kon me daardoor prima verstaan, toch?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
ik had bij Marijke en ST ook wat meer accent verwacht
Verrassingquote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
ik had bij Marijke en ST ook wat meer accent verwacht
Stukken minder overtuigend heaquote:Op maandag 14 maart 2011 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
omdat het toch heel heel heeeel erg anders is als MPG het zegt
Het was friet.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van de filmpjes die ik had gemaakt, bevat beelden en geluid van hoe iedereen jou abn probeert bij te brengen door je te leren dat het patat is.
Komt door mijn pappie, sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
ik versta gewoon achterhoeks, verdorie.
als hij nou friet lekkerder vindt, laat hem. Als die voor mij maar een zak patat meeneemt.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van de filmpjes die ik had gemaakt, bevat beelden en geluid van hoe iedereen jou abn probeert bij te brengen door je te leren dat het patat is.
Frietkraam in puin door patatje oorlog!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was friet.
Totdat de frietkraam in de fik vloog.
Ja, en zo...zo.....Limburgsigquote:
Onder andere wel, ja, maar mijn opa doet ook een heleboel voor accentverstaanquote:
is wel de bedoeling (mits het ins chema past en het thuis geen oorlog ontketent )quote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef pgrferrari het volgende:
Koen, ben je er de volgende keer weer bij?
ik zet hem nooit uit in het EMCquote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
Zou je in het LUMC je telefoon aan mogen laten staan? Anders moet ik ook even een boek meenemen voor in de wachtkamer.
Tof.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is wel de bedoeling (mits het ins chema past en het thuis geen oorlog ontketent )
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tof.![]()
Leuk om je weer een keer te zien
ja, maar wij zijn importquote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2 Zwolse dames gehoord, dus dat was Zwols
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
O nou, dan kan ik even FOK!ken tot de dokter tijd voor me heeft.
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:58 schreef Barreltje het volgende:
[..]
heheh:
notulen:
"hoi" "hoi""massage" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "hoi" "massage" "hoi" "hoi" "hoi" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "hihihihhi" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""knuf" "ik weet niet meer wat ik besteld had "" hihihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had ""ik weet niet meer wat ik besteld had ""hihihih" "ik weet niet meer wat ik besteld had " "WAAR ligt dat " "hihih" "WAAR ligt dat " "knuf" "WAAR ligt dat " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom" "roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "omnomnomom""roken! " "kunnen jullie even helpen lopen" "een tafellaken als servet""omnomnomom" "roken! " " slapen" " DOOD" "slapen" " omdat baard" "slapen" KG in Rok "groepsfoto "slapen"Slapen "SOA! " slapen
naar huis
maar goed dat ik het niet gehoord heb danquote:
Jahaaa, maar wij komen toch niet uit Zwolle, oorspronkelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 11:15 schreef Koen66 het volgende:
2 zijn voor mij de maatstaf dus dat was Zwols
Jaquote:
en ik heb mijn vrouw niks hoeven uitleggenquote:
In het UMCU geen enkel probleem mee gehad iig. Zowel op de SEH als op zaal nietquote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
Zou je in het LUMC je telefoon aan mogen laten staan? Anders moet ik ook even een boek meenemen voor in de wachtkamer.
Nee, ik ben namelijk niet Zwolsquote:Op maandag 14 maart 2011 11:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb 2 Zwolse dames gehoord, dus dat was Zwols
als je er lang genoeg woont ben je een Zwolsequote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaa, maar wij komen toch niet uit Zwolle, oorspronkelijk
jezusmina, eigenwijsquote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je er lang genoeg woont ben je een Zwolse
Hoiquote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk niet ZwolsIk ben een Drenth
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik ben namelijk niet ZwolsIk ben maf
She said I'm sorry baby I'm leaving you tonightquote:
ik kan heel eigenwijs zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezusmina, eigenwijs![]()
nou, ik woon er nu ehm..ehm...ehm...26 jaar
nee sinds vorige week niet meerquote:Op maandag 14 maart 2011 11:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij bent echt niet gehecht aan je tanden he
Nee joh.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:18 schreef Koen66 het volgende:
ik kan heel eigenwijs zijn(alhoewel ik dat zaterdag niet liet zien)
Zou mijn vrouw toch gelijk hebben dan
Ik ben veel te liefquote:Op maandag 14 maart 2011 11:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en zo...zo.....Limburgsig![]()
Dat geloof je toch noooooooooooooit, dat dat serieus gemeend boos is
Het is 24 euro schatquote:
Dat zei ik niet hequote:
Maar hij kan echt wel boos worden hoorquote:Op maandag 14 maart 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik niet he![]()
je praat te...te....Limburgsig
Geeft niet, als ik jou maar hebquote:
Ja, maar dat was geen aaneengesloten periode toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jezusmina, eigenwijs![]()
nou, ik woon er nu ehm..ehm...ehm...26 jaar
Bohquote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik jou maar heb
Is dat dan niet gewoon stiekem heel lachwekkend?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar hij kan echt wel boos worden hoor
Ik houd nu wijselijk mijn mondquote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is dat dan niet gewoon stiekem heel lachwekkend?
Ja dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef Koen66 het volgende:
ik word ook maar zelden boos, maar als het dan gebeurd, berg je dan maar
Nee, van mijn vierde tot mijn 18e en van mijn 19e tot nuquote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef DaMart het volgende:
Ja, maar dat was geen aaneengesloten periode toch?.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik niet he![]()
je praat te...te....Limburgsig
ik ga mezelf in V&A zetten nu ik overbodig benquote:Op maandag 14 maart 2011 11:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, als ik jou maar heb
Richtprijs?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga mezelf in V&A zetten nu ik overbodig ben
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:22 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
...
En hoe moet ik dat opvatten... Wat vind je van dat Limburgsig?
quote:
wil jij dan onze mascotte zijn?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga mezelf in V&A zetten nu ik overbodig ben
Als ik toen had geweten dat je dat ene jaar zo dichtbij was... dan was ik minimaal wekelijks langsgekomen om je te knuffelenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, van mijn vierde tot mijn 18e en van mijn 19e tot nu
Kom je nu ook hier wonen? Of LATten we vrolijk verder?quote:
Haiquote:
Ik ben niet maf!quote:
je bent graag hier en dat noem ik maf!quote:
Wij hebben alleen friet geserveerd, sorry allemaal.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was friet.
Totdat de frietkraam in de fik vloog.
VERKOCHT!quote:
Ook bij mijquote:Op maandag 14 maart 2011 11:23 schreef wel.o.k het volgende:
vanaf het keukenkastje woon ik bij muck en ST
nee jullie hebben mij op mijn ICD getraptquote:Op maandag 14 maart 2011 11:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wil jij dan onze mascotte zijn?
Dan hebben we een meningsverschilquote:Op maandag 14 maart 2011 11:25 schreef Toekito het volgende:
[..]
je bent graag hier en dat noem ik maf!
Neenee, vertel!quote:
goedmaaksex dan maar?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan hebben we een meningsverschil
o, daar is ie geblevenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VERKOCHT!
[..]
Ook bij mijIk heb een hele mooie turqoise
![]()
Het smaakte dan ook uitstekendquote:Op maandag 14 maart 2011 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij hebben alleen friet geserveerd, sorry allemaal.![]()
Ik vond de patat al zo raar smakenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:25 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wij hebben alleen friet geserveerd, sorry allemaal.![]()
hipquote:Op maandag 14 maart 2011 11:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
VERKOCHT!
[..]
Ook bij mijIk heb een hele mooie turqoise
![]()
eensch!quote:
Nehquote:Op maandag 14 maart 2011 11:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[..]
Ik wil wel jullie slaafje zijn
dat wou ik net aan jou vragenquote:
Komt wel goedquote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat wou ik net aan jou vragen
Ach ik laat alles maar op me afkomen en die ik doe 1 ding tegelijk..
ik ga in ieder geval niets ingewikkelds doen vandaag
Ja nee nou.. ehm... dat kan toch niet met je werk enzo?quote:
De uitvoering ligt bij mijn andere ikquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:24 schreef Muck het volgende:
[..]
Kom je nu ook hier wonen? Of LATten we vrolijk verder?
Of in ons geval: latté verder
sterkte!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Jaquote:
Jaquote:
Rustig aanquote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
KPN zit ook in Zwolle toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou.. ehm... dat kan toch niet met je werk enzo?
quote:De uitvoering ligt bij mijn andere ik
doe ik het wel voorquote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen al daarom denk ik dat het voorlopig latté wordt
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
ja, nu moet ik verdorie nog wat gaan doen ook![]()
tot later snoedelewoepsertjes![]()
Goed bezigquote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
Zo, was is opgeruimd en mijn bureau is opgevouwen!
Tot later snoetquote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
doe nog even de was in de vaatmachinequote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
Maak het hem moeilijkquote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
Jij ligt ook dubbel?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef DaMart het volgende:
wel opletten bij ome WOK héquote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou.. ehm... dat kan toch niet met je werk enzo?
[..]
De uitvoering ligt bij mijn andere ik
Ik zag het dus echt nietquote:Op maandag 14 maart 2011 11:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Half, maar ik wilde ook even kijken hoe wakker anderen zijn.
dag lekker snoepjequote:Op maandag 14 maart 2011 11:31 schreef suikertaartje het volgende:
Dat je lekker bentquote:
Jaquote:
En ik sluit me aan bij die meningquote:
WTF?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-nieuw-zeeland.html
Wat vind je dan hiervan zeg
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik sluit me aan bij die mening![]()
zijn ze helemaal gek geworden die bamihappers?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
GMTA dan hequote:Op maandag 14 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bizar...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Leg jij mij dan daarna websitebeheer even uit?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen even verder gaan slapen?.
Is goed Martquote:Op maandag 14 maart 2011 11:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we dan maar samen even verder gaan slapen?.
Ik vind het wel sneu voor de ouders eigenlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja hoor, ik doe zelf ook wel wat aan websitebeheer op werk. Sterker nog, ik begrijp die website volgens mij beter dan degene die er fulltime mee bezig isquote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Leg jij mij dan daarna websitebeheer even uit?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Begint te klinken als een meerderheidsbesluit en in een democratie als waarin wij leven, kan ik dan niet anders concluderen dat het de waarheid isquote:
het is niet sneuer voor hun dan voor de NZ-ers die hun kind kwijt zijn hoor. Economisch belang weegt niet op tegen menselijkheid lijkt me.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor de ouders eigenlijkEen beetje vergezocht natuurlijk, van zo'n vergoeding...
Ja, duhquote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint te klinken als een meerderheidsbesluit en in een democratie als waarin wij leven, kan ik dan niet anders concluderen dat het de waarheid is
Ik kan me wel verkleden als 1quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent geen ST of andere leuke dame, dus sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was niet om jou te overtuigen, maar om ST van dit feit te overtuigenquote:
Heel erg dat die mensen hun kinderen kwijt zijn, maar waarom moet Nieuw-Zeeland de financiële gevolgen van politieke maatregelen van China gaan vergoeden? Dan kan de Chinese overheid die ouders beter toestaan nog een kind te nemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, maar ik was al wegquote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat was niet om jou te overtuigen, maar om ST van dit feit te overtuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat was niet om jou te overtuigen, maar om ST van dit feit te overtuigen
Ja mijn ideequote:Op maandag 14 maart 2011 11:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn ze helemaal gek geworden die bamihappers?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al weg
Ook al ben je weg, we blijven aan je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al weg
jajajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nee, natuurlijk is het voor iedereen sneu... Maar in China mag je in principe niet meer dan 1 kind(uitgezonderd het platte land) en dat maakt het misschien wel dubbel... Aangezien zaken daar ook anders geregeld zijn qua oude dag voorziening etc... Maar ik vind niet dat dat een probleem zou moeten zijn van NZ, dat kan China vast ook zelf wel oplossen...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is niet sneuer voor hun dan voor de NZ-ers die hun kind kwijt zijn hoor. Economisch belang weegt niet op tegen menselijkheid lijkt me.
Ja daar zijn die ouders nu te oud voor natuurlijk. Maar laat China zelf maar betalen. Opkomende economie, geld zat, en het gaat ook niet om HEEL veel slachtoffers. Nou is het5 net alsof NZ zelf die aardbeving veroorzaakt zou hebben of zoquote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel erg dat die mensen hun kinderen kwijt zijn, maar waarom moet Nieuw-Zeeland de financiële gevolgen van politieke maatregelen van China gaan vergoeden? Dan kan de Chinese overheid die ouders beter toestaan nog een kind te nemen.
dat bedoel ik. Hun maken debiele regels. Dan lossen ze de daaruit voortkomende problemen ook maar fijn zelf op.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is het voor iedereen sneu... Maar in China mag je in principe niet meer dan 1 kind(uitgezonderd het platte land) en dat maakt het misschien wel dubbel... Aangezien zaken daar ook anders geregeld zijn qua oude dag voorziening etc... Maar ik vind niet dat dat een probleem zou moeten zijn van NZ, dat kan China vast ook zelf wel oplossen...
dat is geen mening, dat is een feitquote:Op maandag 14 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap ook die regels wel, hoe rigide dan ook... Maar ik vind inderdaad niet dat dat iets voor NZ is om op te lossen...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Hun maken debiele regels. Dan lossen ze de daaruit voortkomende problemen ook maar fijn zelf op.
De dames op de meet waren echt geen kikkers in ijsklonten hoorquote:
Ja, hoi Pezuutjequote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef PeZu het volgende:
IK ZEI VERDOMME HALLO STELLETJE HAUTAINE STRONTZAKKEN
Ik snap heel die regels niet daar maargoed dat zal cultuur bepaald zijn.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap ook die regels wel, hoe rigide dan ook... Maar ik vind inderdaad niet dat dat iets voor NZ is om op te lossen...
Ik ben een hele koele kikkerquote:Op maandag 14 maart 2011 11:48 schreef MPG het volgende:
[..]
De dames op de meet waren echt geen kikkers in ijsklonten hoor![]()
![]()
![]()
...
leer pi's lezen, zo nietquote:Op maandag 14 maart 2011 11:49 schreef Koen66 het volgende:
@Pezu, waarschijnlijk voelt niemand zich aangesproken als nederige Nerd en zeker niet als hautaine strontzak
Nee joh, de schuur toch?quote:
en als je komt zeg je kwak?quote:
Ik denk dat ie me punt 1 niet gaar krijgt en punt 2 nooit van z'n leven opkrijgtquote:
zinloze toevoeging, PI's, creeert alleen verwarring meestalquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ie me punt 1 niet gaar krijgt en punt 2 nooit van z'n leven opkrijgt![]()
ja als je ze niet gebruikt of goed leest wel jaquote:Op maandag 14 maart 2011 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zinloze toevoeging, PI's, creeert alleen verwarring meestal
eensquote:Op maandag 14 maart 2011 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zinloze toevoeging, PI's, creeert alleen verwarring meestal
alle emoties kan je kwijt in de post zelf en er zijn zatquote:Op maandag 14 maart 2011 11:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je ze niet gebruikt of goed leest wel ja
ben je boos?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle emoties kan je kwijt in de post zelf en er zijn zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een standaard PI maar dat maakte het er niet beter op
Dus ik gebruik/bekijk ze inderdaad nauwelijks
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alle emoties kan je kwijt in de post zelf en er zijn zat![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een standaard PI maar dat maakte het er niet beter op
Dus ik gebruik/bekijk ze inderdaad nauwelijks
pas als er iemand PI PI PI gaat roepenquote:Op maandag 14 maart 2011 11:56 schreef Symphonic het volgende:
Ik kijk echt letterlijk helemaal nooit naar PI's
dan is het vroeg genoegquote:Op maandag 14 maart 2011 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pas als er iemand PI PI PI gaat roepen
POEP incidentquote:Op maandag 14 maart 2011 11:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pas als er iemand PI PI PI gaat roepen
nee.. niet nu.. heb er van het weekend genoeg gezienquote:
dat dusquote:Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
PI's zijn op zich best nuttig. Het concept van "standaard PI's " doet dat alleen weer volkomen teniet.
vertel...quote:
quote:
dit dus:quote:
ben heel nieuwsgierig hoe ze dat gaan oplossenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:02 schreef wel.o.k het volgende:
aangegeven dat ik geen avond en nachtdiensten draai, gesprek gehad en ik mocht blijven.
en wat denk je? ik sta gewoon ingeroosterd voor avond en nachtdiensten
ik ben gewoon standaardquote:Op maandag 14 maart 2011 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
PI's zijn op zich best nuttig. Het concept van "standaard PI's " doet dat alleen weer volkomen teniet.
goede benadering, geen 'ik' in bovenstaande zinquote:Op maandag 14 maart 2011 12:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dit dus:
[..]
ben heel nieuwsgierig hoe ze dat gaan oplossen![]()
in die oplossing kom ik ook niet voorquote:Op maandag 14 maart 2011 12:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
goede benadering, geen 'ik' in bovenstaande zin
Misschien lust ie je wel rauwquote:Op maandag 14 maart 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk dat ie me punt 1 niet gaar krijgt en punt 2 nooit van z'n leven opkrijgt![]()
De huissleutel?quote:
Daaromquote:Op maandag 14 maart 2011 12:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
in die oplossing kom ik ook niet voor
Dan nog, ik denk niet dat jij mij op krijgtquote:Op maandag 14 maart 2011 12:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien lust ie je wel rauw....
Maargoed, hij is niet zo'n bodemloze put als ik...
kwestie van goed marineren, inkoken en langzaam garenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan nog, ik denk niet dat jij mij op krijgtEn dat is geen uitdaging
wil je graag opgevreten worden?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, die hadden we nog niet gehad
Nou ja, dat langzame garen duurt dan zeker een maandquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
kwestie van goed marineren, inkoken en langzaam garen
Niet letterlijk neequote:
In het verre oosten wel...quote:
Nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijnaquote:
Kom maar bij mij danquote:Op maandag 14 maart 2011 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ga niet bij Trev slapen.
Dan probeer ik wel gewoon tot vanavond wakker te blijven.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
lang genoeg om een beste honger te kwekenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, dat langzame garen duurt dan zeker een maand![]()
[..]
Niet letterlijk nee![]()
Nu wel, daarvoor nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijna
Zeg meneertje, valt het jou ook op dat we van 68 naar 67 terug zijn gegaan in het topicnummer?
Oeh, dan krijgt ie me misschien toch opquote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
lang genoeg om een beste honger te kweken
Geen slotjequote:
Ja maar jij woont in het oosten, Trev in het verre oosten met al die extra o'squote:
tja... het is kiezen of delen...quote:Op maandag 14 maart 2011 12:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
mooie ninja editquote:
Ik woon dan semi in het verre oosten, niet zo pietluttig doen jijquote:Op maandag 14 maart 2011 12:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja maar jij woont in het oosten, Trev in het verre oosten met al die extra o's.
En ik moet straks nog naar Leiden, dus hoe aantrekkelijk je aanbod ook klinkt....
Marijke is wel om op te vreten jaquote:
Je kent hem toch?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik woon dan semi in het verre oosten, niet zo pietluttig doen jij
wat voor eenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:18 schreef pgrferrari het volgende:
Jeuj
Vanavond naar een vriend.
Hij heeft zijn 1e auto gekocht![]()
Ga vanavond langs
smakelijk trevquote:
Goed plan, ik ga maar eens een soepie halenquote:
Ja maar niet zoquote:
zeg hem uit te kijken voor de koninklijke familiequote:
Het is er niet zoeenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeg hem uit te kijken voor de koninklijke familie
Misschien heb ik nog wel meer kanten die je niet kent... ST was laatst ook al aangenaam verrast dat ik ook een ondeugende kant hebquote:
Dat heb ik wel eens, heb hier nu een tomatensoepje voor me staanquote:Op maandag 14 maart 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga maar eens een soepie halen
Wist je dat nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik maar dichter bij ST en Marijke gaan wonen... keek net op Funda en rond Zwolle zijn er vijfkamereensgezinswoningen van >100 m2 die betaalbaar zijn!
Je moet eens kijken wat je in Oost-Groningen voor 150k kunt kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik maar dichter bij ST en Marijke gaan wonen... keek net op Funda en rond Zwolle zijn er vijfkamereensgezinswoningen van >100 m2 die betaalbaar zijn!
Ik wist wel dat ik in Drenthe zo ongeveer twee huizen kan kopen, maar van Zwolle had ik deze prijzen niet verwacht... daarvoor heb je hier niet eens een tweekamerflatquote:
Daar kan ik bij mij in de buurt ook genoeg leuks voor kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens kijken wat je in Oost-Groningen voor 150k kunt kopen![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik bij mij in de buurt ook genoeg leuks voor kopen
Daar koop je bij jou die hele nieuwbouwwijk voor!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik bij mij in de buurt ook genoeg leuks voor kopen
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar koop je bij jou die hele nieuwbouwwijk voor!
Dat nog net weer nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inc de winkelsquote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |