het is niet sneuer voor hun dan voor de NZ-ers die hun kind kwijt zijn hoor. Economisch belang weegt niet op tegen menselijkheid lijkt me.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het wel sneu voor de ouders eigenlijkEen beetje vergezocht natuurlijk, van zo'n vergoeding...
Ja, duhquote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint te klinken als een meerderheidsbesluit en in een democratie als waarin wij leven, kan ik dan niet anders concluderen dat het de waarheid is
Ik kan me wel verkleden als 1quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij bent geen ST of andere leuke dame, dus sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was niet om jou te overtuigen, maar om ST van dit feit te overtuigenquote:
Heel erg dat die mensen hun kinderen kwijt zijn, maar waarom moet Nieuw-Zeeland de financiële gevolgen van politieke maatregelen van China gaan vergoeden? Dan kan de Chinese overheid die ouders beter toestaan nog een kind te nemen.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:38 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)d-nieuw-zeeland.html
Wat vind je dan hiervan zeg
Ja, maar ik was al wegquote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat was niet om jou te overtuigen, maar om ST van dit feit te overtuigen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dat was niet om jou te overtuigen, maar om ST van dit feit te overtuigen
Ja mijn ideequote:Op maandag 14 maart 2011 11:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
zijn ze helemaal gek geworden die bamihappers?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al weg
Ook al ben je weg, we blijven aan je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik was al weg
jajajaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Nee, natuurlijk is het voor iedereen sneu... Maar in China mag je in principe niet meer dan 1 kind(uitgezonderd het platte land) en dat maakt het misschien wel dubbel... Aangezien zaken daar ook anders geregeld zijn qua oude dag voorziening etc... Maar ik vind niet dat dat een probleem zou moeten zijn van NZ, dat kan China vast ook zelf wel oplossen...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
het is niet sneuer voor hun dan voor de NZ-ers die hun kind kwijt zijn hoor. Economisch belang weegt niet op tegen menselijkheid lijkt me.
Ja daar zijn die ouders nu te oud voor natuurlijk. Maar laat China zelf maar betalen. Opkomende economie, geld zat, en het gaat ook niet om HEEL veel slachtoffers. Nou is het5 net alsof NZ zelf die aardbeving veroorzaakt zou hebben of zoquote:Op maandag 14 maart 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heel erg dat die mensen hun kinderen kwijt zijn, maar waarom moet Nieuw-Zeeland de financiële gevolgen van politieke maatregelen van China gaan vergoeden? Dan kan de Chinese overheid die ouders beter toestaan nog een kind te nemen.
dat bedoel ik. Hun maken debiele regels. Dan lossen ze de daaruit voortkomende problemen ook maar fijn zelf op.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk is het voor iedereen sneu... Maar in China mag je in principe niet meer dan 1 kind(uitgezonderd het platte land) en dat maakt het misschien wel dubbel... Aangezien zaken daar ook anders geregeld zijn qua oude dag voorziening etc... Maar ik vind niet dat dat een probleem zou moeten zijn van NZ, dat kan China vast ook zelf wel oplossen...
dat is geen mening, dat is een feitquote:Op maandag 14 maart 2011 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik sluit me aan bij die mening![]()
Nou ja, ik snap ook die regels wel, hoe rigide dan ook... Maar ik vind inderdaad niet dat dat iets voor NZ is om op te lossen...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:46 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat bedoel ik. Hun maken debiele regels. Dan lossen ze de daaruit voortkomende problemen ook maar fijn zelf op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |