quote:
RANquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Een van de filmpjes die ik had gemaakt, bevat beelden en geluid van hoe iedereen jou abn probeert bij te brengen door je te leren dat het patat isquote:Op maandag 14 maart 2011 11:08 schreef MPG het volgende:
[..].
Jij kon me daardoor prima verstaan, toch?
quote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
ik had bij Marijke en ST ook wat meer accent verwacht
Verrassingquote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef Koen66 het volgende:
ik had bij Marijke en ST ook wat meer accent verwacht
Stukken minder overtuigend heaquote:Op maandag 14 maart 2011 11:03 schreef suikertaartje het volgende:
omdat het toch heel heel heeeel erg anders is als MPG het zegt
Het was friet.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van de filmpjes die ik had gemaakt, bevat beelden en geluid van hoe iedereen jou abn probeert bij te brengen door je te leren dat het patat is.
Komt door mijn pappie, sorryquote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef suikertaartje het volgende:
ik versta gewoon achterhoeks, verdorie.
als hij nou friet lekkerder vindt, laat hem. Als die voor mij maar een zak patat meeneemt.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een van de filmpjes die ik had gemaakt, bevat beelden en geluid van hoe iedereen jou abn probeert bij te brengen door je te leren dat het patat is.
Frietkraam in puin door patatje oorlog!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Het was friet.
Totdat de frietkraam in de fik vloog.
Ja, en zo...zo.....Limburgsigquote:
Onder andere wel, ja, maar mijn opa doet ook een heleboel voor accentverstaanquote:
is wel de bedoeling (mits het ins chema past en het thuis geen oorlog ontketent )quote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef pgrferrari het volgende:
Koen, ben je er de volgende keer weer bij?
ik zet hem nooit uit in het EMCquote:Op maandag 14 maart 2011 11:12 schreef DaMart het volgende:
Zou je in het LUMC je telefoon aan mogen laten staan? Anders moet ik ook even een boek meenemen voor in de wachtkamer.
Tof.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is wel de bedoeling (mits het ins chema past en het thuis geen oorlog ontketent )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |