smakelijk trevquote:
Goed plan, ik ga maar eens een soepie halenquote:
Ja maar niet zoquote:
zeg hem uit te kijken voor de koninklijke familiequote:
Het is er niet zoeenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
zeg hem uit te kijken voor de koninklijke familie
Misschien heb ik nog wel meer kanten die je niet kent... ST was laatst ook al aangenaam verrast dat ik ook een ondeugende kant hebquote:
Dat heb ik wel eens, heb hier nu een tomatensoepje voor me staanquote:Op maandag 14 maart 2011 12:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga maar eens een soepie halen
Wist je dat nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik maar dichter bij ST en Marijke gaan wonen... keek net op Funda en rond Zwolle zijn er vijfkamereensgezinswoningen van >100 m2 die betaalbaar zijn!
Je moet eens kijken wat je in Oost-Groningen voor 150k kunt kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:32 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet ik maar dichter bij ST en Marijke gaan wonen... keek net op Funda en rond Zwolle zijn er vijfkamereensgezinswoningen van >100 m2 die betaalbaar zijn!
Ik wist wel dat ik in Drenthe zo ongeveer twee huizen kan kopen, maar van Zwolle had ik deze prijzen niet verwacht... daarvoor heb je hier niet eens een tweekamerflatquote:
Daar kan ik bij mij in de buurt ook genoeg leuks voor kopenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet eens kijken wat je in Oost-Groningen voor 150k kunt kopen![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik bij mij in de buurt ook genoeg leuks voor kopen
Daar koop je bij jou die hele nieuwbouwwijk voor!quote:Op maandag 14 maart 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar kan ik bij mij in de buurt ook genoeg leuks voor kopen
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar koop je bij jou die hele nieuwbouwwijk voor!
Dat nog net weer nietquote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inc de winkelsquote:Op maandag 14 maart 2011 12:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |