Users geïnteresseerd in NWS zitten niet echt te wachten op het lezen van persoonlijke vetes die topic na topic weer oplaaien.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en zo zien we allemaal wat we willen zien. laten we lief tegen elkaar doen, dan is er namelijk nooit meer iets aan de hand![]()
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Users geïnteresseerd in NWS zitten niet echt te wachten op het lezen van persoonlijke vetes die topic na topic weer oplaaien.
Jullie zijn daar met z'n allen druk mee bezig natuurlijk...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.
precies. met dat verschil dat ik zelden in fb kom om iemand, die in een topic iets zegt wat ik niet lief vind, te melden.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jullie zijn daar met z'n allen druk mee bezig natuurlijk...
Ik post zelden meer in NWS en al zeker niet op de man gespeeld.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in dat geval verwijt de pot de ketel dat ie zwart ziet.
het is maar wat je onder trollen verstaat. ik maak een punt, meer niet.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:36 schreef Perrin het volgende:
Zelfs in deze draad wordt vrolijk verder getrolld door zoalshetis, treurig.
Sommige bedreigingen zijn ook gewoon bedreigingen, klaar. Kennelijk kunnen bepaalde mensen niet discussieren zonder de ander te bedreigen. Dat is trouwens nog een punt. Er wordt geen reet gedaan met topic-reports.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies. met dat verschil dat ik zelden in fb kom om iemand, die in een topic iets zegt wat ik niet lief vind, te melden.
laten we eerlijk zijn. de meeste klagers in fb is een kliekje dat in een topic blijkbaar niet in staat is er overheen te lezen en alles ziet als schelden of bedreigen, terwijl ze er zelf net zo hard aan meedoen.
doe nou eens een bron voor die verschrikkelijke bedreigingen aan jouw adres. want ik weet niet waar je al een tijdje over jengelt. geef je ook even de context?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sommige bedreigingen zijn ook gewoon bedreigingen, klaar. Kennelijk kunnen bepaalde mensen niet discussieren zonder de ander te bedreigen.
Uiteraard weet jij niet waar ik over jengel. Of eigenlijk weet je dat wel, maar doe je alsof je neus bloed en dan ga ineens de brave burger uithangen in feedback. Het onschuldige calimero-mannetje. Verder heb ik geen zin om je een ban aan te smeren, dus laat ik dat lekker liggen. Ik wil geen martelaar van je maken.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe nou eens een bron voor die verschrikkelijke bedreigingen aan jouw adres. want ik weet niet waar je al een tijdje over jengelt.
doe maar wel. ik neem de ban, hoewel ik dat dan al wel eerder had moeten krijgen gezien al hetgene ik jouw zieltje heb aangedaan op fok! waar iedereen meeleest.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Uiteraard weet jij niet waar ik over jengel. Of eigenlijk weet je dat wel, maar doe je alsof je neus bloed en dan ga ineens de brave burger uithangen in feedback. Het onschuldige calimero-mannetje. Verder heb ik geen zin om je een ban aan te smeren, dus laat ik dat lekker liggen. Ik wil geen martelaar van je maken.
ik wacht vol spanning af. kun je de volgende keer dat mutant weer begint over de bedreigingen van mij aan zijn adres hem tot de orde roepen. het begint een beetje stigmatiserend te worden zo langzamerhand. dank je.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 19:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik wacht vol spanning af. kun je de volgende keer dat mutant weer begint over de bedreigingen van mij aan zijn adres hem tot de orde roepen. het begint een beetje stigmatiserend te worden zo langzamerhand. dank je.
en dan mij de cry baby noemen. wat voor sukkel ben je dan.quote:
Als het goed is het gemod, of er moet weer bagger bij zijn gekomen na mijn moderatie. En ook al zou het rood zien van admins. Het kan maar zo dat die admins dan niet gaan modereren maar als user reageren. Worden dan ook gewoon al dan niet gemodquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
En er mag ook wel even gekeken worden naar het andere topic over Baflo (hoewel het daar al blauw ziet van de moderators)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |