Klappen, en Alberto heeft geluk dat er een camera bij is anders had hij nu iets vloeibaars gegeten.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:27 schreef teamlead het volgende:
"dan krijg je ze".... wie krijgt hij dan? en waarom ?
Waar ze zelf voor kiezenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef Karina het volgende:
Zwakke aflevering trouwens, illegale prostitutees die zonder condoom neuken, goh, wat een openbaring.
Dat was PiRANiA maar die heeft ons verlatenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:30 schreef ouderejongere het volgende:
kan er niet een vaste TS zijn op zondag?
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef Maraca het volgende:
Ik wil een Undercover in Nederland - The Movie
helaasquote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was PiRANiA maar die heeft ons verlaten
Modjes die door slotjes postenquote:
quote:Hayley Okines lijdt aan de uitermate zeldzame ziekte progeria. Hayley wordt acht keer zo snel oud als een gezond mens. Ze is pas dertien jaar oud, maar heeft het lichaam van een 96-jarige vrouw. Ze is één van de eersten ter wereld die een nieuw medicijn uitprobeert in de hoop nog vele jaren van het leven te mogen genieten.
Ja, anders hadden we nu 20 topicsquote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was PiRANiA maar die heeft ons verlaten
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WIE KIJKT ER ZO MEE NAAR REPORTAGE
[ afbeelding ]
[..]
SENSATIE ALERT
SENSATIE ALERT
SENSATIE ALERT
SENSATIE ALERT
heel sony weggespoeltquote:
Nee saai programma met veel herhaalde docu's.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!ATTENTIE ATTENTIE ATTENTIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WIE KIJKT ER ZO MEE NAAR REPORTAGE
[ afbeelding ]
[..]
SENSATIE ALERT
SENSATIE ALERT
SENSATIE ALERT
SENSATIE ALERT
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef teamlead het volgende:
ik ben er wel klaar mee voor vandaag.. om 6 weer de wekker..
tot woensdag
wat is er woensdagquote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef teamlead het volgende:
ik ben er wel klaar mee voor vandaag.. om 6 weer de wekker..
tot woensdag
deze is nieuw en beloofd een van de meest SPRAAKMAKENDE reportages te zijn!!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef HenkieVdV het volgende:
Nee saai programma met veel herhaalde docu's.
dat is wel heel erg die 2 nederlanders *kuch*quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef Maraca het volgende:
ER ZIJN TWEE NEDERLANDERS VERMIST IN JAPAN!!! en 10.000 doden
dat dit kan in Japan!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:33 schreef Maraca het volgende:
ER ZIJN TWEE NEDERLANDERS VERMIST IN JAPAN!!! en 10.000 doden
Batterij zal nu wel leeg zijnquote:
topic 231 staat niet goed staat in de stats dat ene topic van 25 berichtenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:34 schreef tralalala het volgende:
Wie wil Piles Pm'en met de juiste topics?
Als ik nog een keer PM wordt hij helemaal gek denk ik.
misschien, ik heb hem al gezien volgens mijquote:Op zondag 13 maart 2011 22:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ga je ook meekijken naar reportage donald
gisteren was op CNN een deskundige die zei dat het heel onverstandig is om zeewater in de reactor te gooien.quote:
Maar niet elke week een tsunamiquote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef donald_dick het volgende:
tering, iedereen janken, er zijn elke week aardbevingen
Panische Nederlanders, die Japanners zijn er iig nog rustig onder!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef donald_dick het volgende:
tering, iedereen janken, er zijn elke week aardbevingen
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef ouderejongere het volgende:
ik ben op, beroerd weekend gehad
tot volgende week
Dag Albertoquote:Op zondag 13 maart 2011 22:39 schreef ouderejongere het volgende:
ik ben op, beroerd weekend gehad
tot volgende week
nee elk jaar. Al is het gek dat ik nog een foto heb op een berg waar ik op stond, en die is nu weggespoeltquote:
zal hij stiekum fappen op zijn topcisquote:
Kewl!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee elk jaar. Al is het gek dat ik nog een foto heb op een berg waar ik op stond, en die is nu weggespoelt
Kom je er nu pas achter?quote:
jongen weet je hoe boeiend, iemand die 10x te snel groeitquote:Op zondag 13 maart 2011 22:41 schreef Ties02 het volgende:
Leuke reportage weer vandaag.. NOT
Hayley, het meisje van 96 jaar oud
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:41 schreef missU het volgende:
Ik ga m'n bedje opzoeken, tot volgende week!
en 231 is ook niet goedquote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt, newbies die topics openen terwijl ze geen lapo hadden
sorry, wilde niet weer 5 minuten wachten totdat iemand een topic opendequote:Op zondag 13 maart 2011 22:42 schreef tralalala het volgende:
[..]
Klopt, newbies die topics openen terwijl ze geen lapo hadden
wel herkenbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sorry, wilde niet weer 5 minuten wachten totdat iemand een topic opende
ach ja, misschien beter weer een vaste topic opener aanwijzen?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
sorry, wilde niet weer 5 minuten wachten totdat iemand een topic opende
Wel vreemd dat Alberto geen twitter heeft.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:43 schreef Maraca het volgende:
Prachtig. Na elke aflevering krijgt "Alberto" meer followers
Wel jammer jaquote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel vreemd dat Alberto geen twitter heeft.
waarom zou het fout gaanquote:Op zondag 13 maart 2011 22:44 schreef tralalala het volgende:
[..]
ach ja, misschien beter weer een vaste topic opener aanwijzen?
Maar dat gaat dan ook weer fout
daarvoor is de nieuw topic knopquote:Op zondag 13 maart 2011 22:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom zou het fout gaaniemand die alvast een topic aanmaakt een paar posts van te voren
er zijn er een aantal in nederland, opkomend ietsquote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef tralalala het volgende:
Is dit gewoon kinderdorp? Of is dat iets plaatselijk?
Waar kinderen mogen bouwen en spelen?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
er zijn er een aantal in nederland, opkomend iets
liep vorig jaar stage bij zo'n plek, het was kut
erger dan dat vakansiee kindquote:
en hutten bouwen!quote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar kinderen mogen bouwen en spelen?
gewoon 2 maatschappelijk werkers die dagelijks activiteten organiseren, daarnaast kunnen ze gewoon hutten bouwen enz. Ik was activiteitenorganisator programmeur en begeleider. Maar het was kutquote:Op zondag 13 maart 2011 22:51 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar kinderen mogen bouwen en spelen?
quote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DIT TOPIC VOL VOOR DE RECLAME KLAAR IS!!
denk niet dat we dat met ze 2en redden:Pquote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
DIT TOPIC VOL VOOR DE RECLAME KLAAR IS!!
euhh 3enquote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
denk niet dat we dat met ze 2en redden:P
einstein?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef tralalala het volgende:
Quiz:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment
Van wie komt dit?
karel kloos?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Het begint met K en het eindigt op oos
kikkkerlikker!quote:
Moeilijk te zien als de stats niet goed zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vraag me af of ik mijn record heb gehaald
more than a feeeelingggquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef donald_dick het volgende:
is boston eigelijk een leuke toeristenstad?
maak je gevoel eens duidelijkerquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
more than a feeeelinggg
Neequote:Op zondag 13 maart 2011 23:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt nooit je naampie gegeven
Wat kijk je?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:04 schreef donald_dick het volgende:
krijgen we ook nu de reuni te zien van die koters?
Google vertrouw ik mijn gegevens niet toe.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'Google Me zal in mei geïntroduceerd worden'
Mijn topic, wat doe je?quote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'Google Me zal in mei geïntroduceerd worden'
Waarom nodigen ze Alberto niet uit bij S&S?quote:
Staat hij al online dan?quote:
Drugsdealer en een seksleraarquote:Op zondag 13 maart 2011 23:19 schreef tralalala het volgende:
Waar gaat UiN volgende week eigenlijk over?
Dat stukje heb ik gemist.
quote:Hoerendag, hoerendag, ja het is weer hoerendag.
Hoerendag, hoerendag, wij gaan naar de hoeren dag.
Hoerendag, hoerendag, dat ik van mijn vrouwtje mag.
Hoerendag, hoerendag, wou dat ik het had bedach
Hoerendag, hoerendag, fijn dat ik weer neuken mag.
Hoerendag, hoerendag, zo romig als het taartbeslag.
Hoerendag, hoerendag, feministen hard gelach.
Hoerendag, hoerendag, wist wel dat ik beestjes zag.
Hoerendag, hoerendag, is fijner als een drankgelach.
Hoerendag, hoerendag, wat een fijne vrouwendag.
Hoerendag, hoerendag, de dokter zegt dat ik niet mag.
Nee, morgen ben ik zelf de studentquote:Op zondag 13 maart 2011 23:30 schreef tralalala het volgende:
Moet je morgen niet voor de klas staan?
Nog even wachten op de nieuwe iBoodquote:
Dames in de dop heb ik al gezien. Dat was toch die aflevering dat iedereen ging jaken?quote:
Is elke werkdag, dus er zijn al 5 afleveringen geweest.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dames in de dop heb ik al gezien. Dat was toch die aflevering dat iedereen ging jaken?
Volgens mij heb ik die allemaal al gezienquote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is elke werkdag, dus er zijn al 5 afleveringen geweest.
Ja hoor!quote:Op maandag 14 maart 2011 01:10 schreef Stuurver het volgende:
Is Undercover in Nederland het waard terug te kijken?
quote:Op maandag 14 maart 2011 01:10 schreef Stuurver het volgende:
Is Undercover in Nederland het waard terug te kijken?
Ik maak je dood!quote:Op maandag 14 maart 2011 11:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Even UIN kijken
Alberto gaat vreemd![]()
![]()
Die confrontatie aan het eind![]()
OMGquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mmen_doe_je_zo_.html
bolle?quote:Op maandag 14 maart 2011 14:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Morgen in de telegraaf
Tokkie doet aangifte tegen Alberto Stegeman
Zo dom kan toch iemand niet zijn? Als dat niet nep en gespeeld isquote:Op maandag 14 maart 2011 16:11 schreef tralalala het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mmen_doe_je_zo_.html
quote:Zondag 20 maart, 21.30 uur: Cocaïnesmokkel
In de uitzending van 20 maart duikt Alberto Stegeman in de wereld van de cocaïnesmokkel. Met de verborgen camera laat Undercover in Nederland de criminele werkwijze van een internationaal drugsnetwerk zien. Ook legt de camera vast hoe jonge meiden worden geronseld om als bolletjesslikker op een geheime drugsmokkelroute tussen Nederland en Suriname te werken. Als Alberto Stegeman de ronselaar wil confronteren, probeert deze te ontsnappen en zet de onderzoeksjournalist de achtervolging in.
Ook reageert Alberto Stegeman op een advertentie van een seksleraar. Undercover als de 14-jarige Eva maakt hij een afspraak. De man denkt dat het minderjarige meisje alleen thuis is maar in plaats daarvan wacht Alberto hem op.
Whehequote:Undercover als de 14-jarige Eva maakt hij een afspraak. De man denkt dat het minderjarige meisje alleen thuis is maar in plaats daarvan wacht Alberto hem op.
Alberto gaat vast msn gebruiken!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Die man denkt vast dat Alberto de vader is
Ik zou het geweldiger vinden als hij de afkorting DDKIN zou gebruiken :quote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:33 schreef tralalala het volgende:
Als hij dan maar wel de afkortingen uitlegt.
?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:27 schreef Doler12 het volgende:
Nog een paar minuten en dan krijgen we weer tokkies!
oja maar das te classy voor mij, doe mij maar de 25 meest spectaculaire TV gevechtskoppels kotspartijen allertijdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:07 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Bij de rijden rechter zitten meestal tokkies die ruzie hebben
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oja maar das te classy voor mij, doe mij maar de 25 meest spectaculaire TV gevechtskoppels kotspartijen allertijden
Ik heb de eerste twee afleveringen gezienquote:Op dinsdag 15 maart 2011 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
... geen alberto kijkt...
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Eindelijk een baan op oproep. Eindelijk niet meer werkloos
Goed gedaan!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik ben fotobewerker/webmaster bij een stichtingquote:
Goede move dus!quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben fotobewerker/webmaster bij een stichting![]()
Ze hebben daar heel veel werk en te weinig tijd/mensen dus ik dacht van, laat ik eens solliciteren. Ik kreeg het via een kennis te horen en de mensen bij dat bedrijf kennen mij goed
quote:
Zeker, ik blijf gewoon zoeken naar een fulltime baan maar ik heb in ieder geval werkquote:
Gelukkig kan ik ook vragen wegdonderen als ik er zelf niet uitkomquote:
Nou ja, sommige vragen zijn dan ook gewoon stomquote:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:43 schreef Stephan1237 het volgende:
Kijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 14:27 schreef Stephan1237 het volgende:
Edit : En zojuist gebeld door een bedrijf die mijn CV had ontvangen van het UWV voor de functie van Administratief Medewerker.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |