En Google is dat niet?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Google is de enige die nog tegen Facebook kan opboksen. Dat is wel mooi, want dat netwerk wordt wel iets te dominant.
Precies. Dat is al de profielensite van Google. Plus je hebt het openbare profiel van Google en dan komt dit er ook nog bij?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er was toch al zoiets dergelijks, Orkut?
Het nieuwe integreert altijd al 't oude, was bij buzz ook zo.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:07 schreef iBenny het volgende:
Precies. Dat is al de profielensite van Google. Plus je hebt het openbare profiel van Google en dan komt dit er ook nog bij?
Denk je? Ben benieuwd hoe ze dat willen gaan doen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het nieuwe integreert altijd al 't oude, was bij buzz ook zo.
Dat denk ik ook idd, al lijkt het me wel dat Google daar wel over na heeft gedacht, ben benieuwd wat ze gaan laten zien.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
Google is niet sociaal. Zowel buzz als wave falen hard, dit zal ook falen. Facebook is al te groot.
Ja, maar Google vertrouw ik meer.quote:
Google is niet een iemand die te vertrouwen is, het is een bedrijf. Het vertrouwen is totaal afhankelijk van de interne bedrijfsvoering, en die is nooit 100% foolproof.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, maar Google vertrouw ik meer.
De mens is niet te vertrouwen, er bestaat geen garantie.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:35 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Google is niet een iemand die te vertrouwen is, het is een bedrijf. Het vertrouwen is totaal afhankelijk van de interne bedrijfsvoering, en die is nooit 100% foolproof.
quote:If you have something that you don't want anyone to know, maybe you shouldn't be doing it in the first place.
Des te meer moeten grote overkoepelende organisaties die (veelal) beschikking hebben over persoonlijke gegevens, tegengewerkt worden door de burger.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Floxcie het volgende:
[..]
De mens is niet te vertrouwen, er bestaat geen garantie.
[..]
Kut in je oorquote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er was toch al zoiets dergelijks, Orkut?
Te laat voor, het is al veel te ver ontwikkeld en veel te veel waard.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom KOPEN ze dan niet facebook en ebay op he,
he?
Omdat Facebook zichzelf niet wil laten uitkopen, Twitter ook. Daarom is er ook zoveel anticipatie voor deze bedrijven.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
waarom KOPEN ze dan niet facebook en ebay op he,
he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |