Yes.. let's talk!quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:44 schreef Bolletje... het volgende:
Verdorrie Bastard, je hebt me gewoon aan het huilen gekregen !
Omdat ik weet dat je een reactie op prijs stelt, zal ik je die even via een dm sturen, iets te persoonlijk om hier zomaar op in te gaan, maar bedankt, ik heb hier iig heel veel aan!
Ja natuurlijk.. je wil niet meerquote:Op woensdag 1 juni 2011 10:29 schreef Blaadje11 het volgende:
Hey Bastard, wil je mij uit het lijstje halen?
Ik zal hier niet (veel) meer komen en vind het niet netjes alleen tegen de tijd dat jij mijn legging doet even langs te komen. Vandaarquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2011 10:47 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik zal hier niet (veel) meer komen en vind het niet netjes alleen tegen de tijd dat jij mijn legging doet even langs te komen. Vandaar
*lachtranen wegveegtquote:Op woensdag 8 juni 2011 13:07 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
O lord, ik ben net wakker en las dit topictitel en bleef maar denken; wtf hebben leggings er nou weer mee te maken?
![]()
![]()
Ik werk inderdaad tot noch toe met een vraag, dat maakt dat de kaarten die op tafel liggen in te vullen zijn in een antwoord van je specifieke vraag.quote:Op donderdag 9 juni 2011 09:17 schreef kvd het volgende:
Als hekkensluiter van de rij heb ik even een vraagje. Bastard, wil je van tevoren een vraag van mij krijgen, of leg je 'gewoon' kaarten? En als ik een vraag moet stellen, mag die vaag/breed zijn, of moet die heel specifiek zijn?
Heel duidelijk en heel logisch. Sowieso al knap dat je zonder die interactie toch heel vaak de vinger op de zere plek legt bij mensen en ze daarmee kan helpen!!!quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werk inderdaad tot noch toe met een vraag, dat maakt dat de kaarten die op tafel liggen in te vullen zijn in een antwoord van je specifieke vraag.
"Hoe ga ik daar mee om" en zou het antwoord van mij kunnen zijn "gebruik je sterke kant op dat niveau, of je hebt vaker met dat bijltje gehakt in het verleden vergeet die lessen niet maar pas ze toe wat uiteindelijk zal resulteren in."
Vandaar dat ik graag de vraag weet en niet zomaar ga leggen.
Dat is overigens, en toevallig dat je met die vraag komt, wel iets wat ik binnenkort toch eens wil gaan proberen.![]()
Kaarten leggen en proberen jou het antwoord te geven op de niet gestelde vraag, heb absoluut geen idee hoe dat zou gaan uitpakken. Misschien wil jij mijn proefkonijn wezen?
Probleem is ook een beetje.. als ik jou gewoon aan tafel zou hebben, dan krijgen we een interactie bij mijn verhaal. Ik krijg dan een beetje aanwijzingen "dat klopt wel ja" of " ja dat zou die invloed kunnen wezen " of "zou deze gebeurtenis hiermee bedoeld zijn".
Zonder die interactie kan ik alleen maar opschrijven wat ik zie, of het past is altijd de vraag voor mij (ervaring leert dat dat gelukkig wel goed zit) maar zonder nog eens de vraag werken is helemaal in het duister tasten.
Desalniettemin, mooi om toch eens uit te proberen.
Om terug te komen op de rest van je vraag.
Ik heb het liefst, en de vraagsteller uiteindelijk ook, een vraag die zo specifiek mogelijk is. Ervaring leert mij dat het antwoord zeer sterk afhankelijk is van de vraagstelling. Als ik vraag "hoe ziet het liefdesleven er uit" krijg ik een afspiegeling van je situatie.
Maar als de eigenlijke vraag zou wezen "zou ik er goed aan doen om nu een relatie te gaan beginnen met Pietje" of "wat zouden de voordelen voor mij zijn om samen te gaan wonen met pietje" krijg je ook een specifieker antwoord op de eigenlijk al achterliggende vraag "hoe is het mijn relatie gesteld".
De vraag zelf, het doel van je vraag is eigenlijk heel belangrijk, omdat het zo goed mogelijk een antwoord mag opleveren.
Ja bijna inderdaad, heb een druk weekend met de kinderen alleen en dan kom ik er slecht aan toe. Als ze dan eindelijk op bed liggen ben ik er ook wel doorheenquote:
Snap ik! Doe rustig aanquote:Op maandag 13 juni 2011 12:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja bijna inderdaad, heb een druk weekend met de kinderen alleen en dan kom ik er slecht aan toe. Als ze dan eindelijk op bed liggen ben ik er ook wel doorheen
Maar komt goed hoor!
Hi!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef cherishable het volgende:
[..]
Snap ik! Doe rustig aanIk wacht met spanning af.
Ik zag inderdaad geen reactie komen, en gezien je posthistorie dacht ik dat je een kloon was die niet meer wilde dus heb je van de lijst gehaald.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 11:57 schreef Precious00 het volgende:
Bastard ik heb je gemaild en mp gestuurd, sorry voor de late re, ik kon een tijdje niet inloggen op het forum. Heb je foto plus vraag gestuurd.
ps in de inbox van je pm had ik je een paar maanden geleden al een foto gestuurd, en nu een andere foto gemaild naar je. Dus kijk maar even welke foto duidelijker is.
Om z'n vraag?quote:Op zaterdag 18 juni 2011 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad geen reactie komen, en gezien je posthistorie dacht ik dat je een kloon was die niet meer wilde dus heb je van de lijst gehaald.
Heb Maitje gePM'd om zn vraag en van contagiouscotton kreeg ik ook al een vraag binnen dus die mensen wil ik eerst even helpen, doe ik jou erna ok?![]()
De vraag en foto heb ik niet ontvangen, wel je PM maar was een verwijzing naar de mail die er niet is. (Ik denk dat je het gezonden hebt naar bastard@fok.nl maar dat adres bestaat niet meer, mijn nieuwe mail adres zal ik in de pm terugzenden aan je. )
Ik ben daar zo slecht in hequote:Op zaterdag 18 juni 2011 15:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
Om z'n vraag?ben nog steeds een vrouw!!
quote:
Dit is typisch ik.. heel mooi en grappig dat dit naar voren komt. Wie goed doet, goed ontmoet en heb dan ook mensen erg dichtbij staan waarvoor ik door het vuur ga, maar verwacht ook dat zij dit voor mij doen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
De legging voor jou, vandaag heb ik er tijd voor vrijgemaakt. Ik werk graag met mn nieuwe deck als je het niet erg vind, ze zijn eventueel te vergelijken met het RW deck maar ik krijg toch ook het idee dat ik de uitleg die hoort bij dit deck aan moet gaan houden dus wil ik dat zoveel mogelijk doen.
Goed we beginnen, bij het schudden op je vraag viel er een kaart uit. Ik wil hem dan altijd graag benoemen, vaak is de kaart een significator of kleurt het de achtergrond.
Hier heb ik De beer, de queen of stones liggen. Deze beer is bezig genoeg etenswaren, spullen te verzamelen om door de winterslaap heen te gaan komen. Ze verzameld alles wat nodig is om die tijd door te komen. Ze heeft al voldoende vergaard om aanzien te verwerven, ze heeft een knusse omgeving gebouwd en ze word geliefd bij de andere in haar omgeving. Ze is aantrekkelijk, zelfstandig, kan haar eigen boontjes prima doppen. Ze is mysterieus, heeft diepere gronden die naar boven komen als je met dr in gesprek komt. Ze draagt een warm hart aan iedereen in dr omgeving, ze is van nature zorgzaam ingesteld. Ze helpt graag hulpbehoefende in de omgeving, deelt wat ze heeft. Is een natuurmens, dol op alles wat groeit zal veel in de buitenlucht vertoeven waarschijnlijk. Ze kan ook veeleisend zijn, veel van de mensen verwachten.. zij kan iets dus vanzelfsprekend zou de ander dat ook moeten kunnen, het is niet zo moeilijk.
Ze is creatief, scheppend, eigenwijs, zelfstandig.
Tot zover die beer..
Grappig.. ik wil wel een relatie, maar durf niet zo goed. Sinds kort heeft mijn zus een vriend en maak nu van dichtbij mee hoe het is om een relatie te hebben met iemand die om je geeft (ipv enkel om de seks). Dat heeft mij bewuster gemaakt van het feit dat ik iemand mis in mijn leven, maar helemaal klaar voor zijn ben ik nog niet. Een kwestie van overgeven denk ik?quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
Wat krijgen we dan in antwoord op je vraag, je liefdesleven.
Zoals je inmiddels wel weet gebruik ik altijd het keltische kruis als legging, ik vind het fijn om verschillende invalshoeken te hebben en te gebruiken.
Op kaart 1 die van de huidige situatie heb ik two of bows (staven 2), het vuurteken. Een man heeft de top van een berg behaald en kijkt zeer vurig uit naar de verte. In iedere hand houdt hij een brandende boog vast hij wil dingen gaan ondernemen. Heeft zoveel wilskracht of ambitie in zich zitten en deze wil hij graag gaan gebruiken teneinde zijn doel te gaan behalen. Het idee is gezet hier, nu is het afwachten hoe de omgeving daar op gaat reageren. Het idee krijg ik dat je een keus gemaakt hebt, dat je nu bijvoorbeeld zegt ' nu heb ik de tijd voor een relatie ' en sta je meer open voor nieuwe wegen in die richting. Of je zegt ' nu ben ik klaar voor de volgende stap in mijn huidige relatie ' en ga je kijken of je het innerlijke vuur in die richting kan gaan bewegen.
Een beetje een kruispunt waar je op beland bent. Het ene stukje is onbewust behaald, voor het andere stuk ben je aan het zien hoe het aangepakt kan gaan worden.
Een start maken in mijn wens.. ik heb 2 wensen op dit moment en dat is te kunnen beginnen aan mijn carrière en de liefde van mijn leven vinden (ik ben niet zo hebberigquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
Wat kruist op deze kaart; ace of stones, the foundation of life. Ook deze kaart zegt in vervolg van de vorige kaart dat er een start gemaakt is in de realisatie van je wens. Hetzij er nu klaar voor zijn en je open te stellen voor een nieuwe relatie, hetzij een begin maken in een wat serieuzere relatie. Wat ik heel mooi vind aan deze kaart is dat er een steen in de vorm van een pijl uit de aarde omhoog komt wat meegeeft dat de wilskracht van binnenuit komt om zaken in het leven te gaan bepalen. Op de steen zien we diverse symbolen die we in het deck, de grote arcana terug zien komen, wat doet vermoeden dat er een start is die levensbepalende omvang kan gaan hebben. Een leerproces kan starten, of iets moois en waardevols kan starten. Het gaat over het vervullen van je aardse droom, of starten met een wil die gedreven word uit het oerinstinct.
Dromen of gedachten, beetpakken en gaan uiten in de aardse bezigheden, het creeren.
Hihi.. nieuwe baan.. nieuwe opleiding? Ik ga het halen..quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
In het verleden hebben we three of vessels, drie bekers alle 3 in een andere kleur en 3 grote witte kraanvogels die er om heen dansen. 2 op de grond bek in de lucht, de derde iets in de lucht met de bek naar beneden en de vleugels gespreid.
Hier word vreugdevol gedanst, want hier word iets gevierd, ik heb iets met een woordje terugkomst of thuiskomen idee als ik het zo zie liggen. Ben je op een reis geweest en thuis gekomen, is er iemand anders in de omgeving weggeweest en terug thuis gekomen?
Het is een bijzonder fijn samenzijn weer waarin met een groep de vreugde en liefde voor elkaar gedeeld word. Er kan ook een feestje zijn omdat er doelen behaald zijn, samen vieren van het behalen van een diploma bijvoorbeeld of de nieuwe baan, dit is volgens mij het samenzijn weer na een tijdje elkaar uit het oog te hebben verloren. Beide (3) zijn er heel blij mee.
Het afgelopen jaar (echt dik nu een jaar geleden tot heden) heb ik veel strijd geleverd met de 2 wensen waarmee ik nog steeds bezig ben. Ik heb er voor gevochten en meerdere malen gefaald. Ik heb er ontzettend van kunnen leren en kan ook nu nog terug kijken hoe ik dingen heb afgehandeld. Dit geeft nu nog een negatief gevoel omdat ik zwaar gefaald heb, maar over een paar jaar kan ik echt zeggen dat ik er serieus van geleerd heb, daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
Het recente verleden geeft seven of stones, we zien een afbeelding van iemand die bij moet komen van een vermoedelijke strijd die geleverd is. Een man vermoedelijk een krijger ligt op de grond in een soort tempel wat doet denken aan oeroude plaatsen als stone hedge. Een kruidenman, een sjamaan, zit in trance naast de krijger in kleermakerszit, ze heeft haar handpalmen over de krijger heen alsware ze energie doorgeeft.
Een tijd van opladen, hernieuwen, helingsproces, bij moeten komen.
Dit doet vermoeden in lijn met de vraag dat er misschien onlangs een breuk is gekomen in een relatie? Dat dit een periode was van helen, bijkomen, nadenken over het proces. Heeft even de tijd nodig om weer bij jezelf te komen, kan gevoelens hebben van eenzaamheid en spijt. Acceptatie is vereist in deze tijd. En daarna de nieuwe zetten weer doen, of met hernieuwde inzichten de zaken weer positief proberen neer te gaan zetten.
De kaart in het RW deck zou zeggen dat we een mooi iets neergezet hebben en er het gevoel is alsof er iets mist, dat er meer zou kunnen zijn. Tevreden wezen of het resultaat maar niet gelukkig zijn, de ziel spoort aan om meer er uit te halen. Dat zou ook kunnen uitlopen tot het veroorzaken van een breuk wat weer als gevolg heeft dat er een tijd moet aanbreken van inzichten krijgen en weer opladen. Die bogen 2 of staven 2 doet in ieder geval aangeven dat er weer genoeg vuur, genoeg ambitie om verder te gaan.
Ook dit trek ik persoon aan als mijn toekomstige carrièrequote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
Bogen 3 in de mogelijke uitkomst. Hier zien we een persoon die op weg is, op weg gaat, mogelijk weer een afscheid in het vooruitzicht als de drie van vessels de thuiskomst zou vieren is er dan ook weer een tijd aangebroken om op reis te gaan? Waarom denk ik aan reizen?
De persoon op de kaart wuift ons toe en ze staat op een kruispunt, een pad naar beneden en een pad wat omhoog leidt. Op de mantel die ze aanheeft zien we een afbeelding van balans uit de grote arcana, 2 slangen die om elkaar heen krullen.
De boog die ze vasthoudt zal ook met de nodige balans gebruikt moeten gaan worden, anders mis je je doel. Je zal met verstand, wilskracht, moed en innerlijke rust je doel kunnen behalen. Rust in je hoofd geeft rust in je handelen en dan zal het pad wat het beste bij je past of de handelingen die je kan volgen, vermoedelijk wel duidelijk gaan worden.
Het betekent niet overdreven je best gaan doen, het betekent ook niet helemaal niets gaan doen. Het wil zeggen dat er een balans gevonden gaat worden, en wanneer de tijd daar is zal op een natuurlijk gebalanceerde manier de energie vloeien en je op weg helpen.
Wauw!! Wauw!! Prachtige kaart.. hihi. Ik denk dat mijn vorige uitlegsels voor zich spreken met betrekking tot deze kaart.. Ik voel veel positiviteit!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
De nabije toekomst lacht ons toe, the sun of life uit de grote arcana. Als ik zo de kaarten doorkijk tot nu toe hebben we een leer of helingsproces achter de rug gehad, we zijn er sterker uitgekomen want we zien nu in waar dat goed voor was. We zijn als herboren terug in de wereld, terug in het veld, de groei die zonlicht in de zomer bewerkstelligt komt hier op de kaart terug. Alles groeit en alles staat in bloei, de zon straalt door in ons hart, wat we willen behalen word ook behaald, we hebben die balans gevonden, hervonden en weten hoe de energie gebruikt moet worden om te komen waar we zijn uitgekomen in de nabije toekomst.
Mij doet denken dat er in deze zomer, een transformatie plaats zal vinden met betrekking tot je vraag. Wanneer de zon hoog staat en alles vol bloei is bloei jij mee.
Het is een kaart wat inzichten beloofd, nieuwe wegen beloofd, successen aangeeft.
Bastard.. je begint ernstig eng te doen. Mijn "totemdier" is de wolf. De eigenschappen hoe die werkt is typisch ik.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
Wat vind jij er van met betrekking tot de vraag, king of stones, the wolf.
Vastberaden, loyaal, leren van gedrag of luisteren naar het advies van andere mensen geeft zekerheid. Doelmatig bezig zijn.
Wat het idee geeft dat je met betrekking tot je vraag eigenlijk heel bewust bezig bent, zoekende bent, het moet er nu eens van gaan komen. Of het idee van wanneer komt mijn tijd nou en te raden gaat bij andere mensen. Een wolf is een roedeldier, is afhankelijk van de groep, zorgt voor de groep haalt advies uit die groep.
Mooie en prachtige kaart op mijn vraag! Het doet mij denken aan de jongen waar ik al een tijd lang gevoelens voor heb..quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
De omgeving geeft de queen of bows aan, wederom een vuurkaart, er ligt vuur in de legging en stenen wat aards is, er is nu nog gericht bezig zijn om dat vuur op aarde te manifesteren.
Deze kaart is een afbeelding van een grote haas, de haas is een metgezel voor het leven. Symphatiek, begripvol. Kijkt voor je uit, luistert naar de omgeving en waarschuwt of stelt je op de hoogte van de gebeurtenissen, is alert wat kan leiden tot succesvol leven.
In de omgeving zien we een teken van liefde of openen van je attent maken op liefde. Hulpvaardig, begripvol, succesvol. Is er al iemand in je omgeving wellicht die je zeer aanspreekt, je tot aangetrokken voelt. Is het nog niet tot uiting gekomen, nog niet de juiste manier (balans) gevonden om het kenbaar te maken?
Misschien dat ervaringen uit het verleden je geleerd hebben om niet overal hals over kop in te duiken omdat je dan sneller je neus stoot. Met de juiste snelheid aan te meten komt dat wel goed.
Geniale kaart. Goed, ik ga zeker een onzekere tijd te gemoed en een zware mocht alles nu gaan lopen zoals het is. Ook op relatie sfeer is het wat anders. Al mijn vrienden hebben een relatie en wonen zelfs al samen. Op liefdes gebied begrijpen ze mij soms niet wat mij ontzettend frustreert maar ik kan begrijpen dat zij het niet begrijpen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
Hoop en vrees, eight of arrows, een man of een vrouw werkt zich door het donkere besneeuwde veld heen. Het stormt en ze komt amper vooruit. Ze draagt een lantaarn vooruit wat de weg enigzins verlicht , er is niet echt een pad, er is een beekje van water wat ze volgt. Het is zwaar vooruit te komen. Het beekje doet vermoeden aan gevoel en emotie, het water wat je wil volgen maar moeilijk kan volgen. Je gaat haast op de tast verder want je bent alleen maar in je hoofd bezig naar het zoeken van de weg. De kaart zegt dat je ook je gevoel moet volgen om thuis te komen of je doel te behalen. Het is nu een strijd die levert in dat opzicht. Moed is nodig om door de storm te komen.
Morele dilemmas die we gesteld krijgen en waar we de keus in moeten maken, het hoofd moeten bieden. Als we geluk hebben krijgen we support van naaste die ons steunen. Ik vermoed zomaar dat je een grote vrienden of kennisgroep hebt die je morele steun geven. Een moeilijke en onzekere tijd die je door moet komen. Ik weet even niet of ik dit kan samenzien met die three of bows en reizen wat in mn hoofd kwam, dat je uitgaat op een onzekere missie oid??
Is dit te passen in je liefdesvraag dan zou ik zeggen dat je onzeker bent geworden, en de steun zoekt bij vrienden, zoals de wolf dat ook zou doen. Alleen jij zal daar ergens toch zonder de hulp ook een eigen weg weer in moeten vinden.
Ik vind idd de afsluiter het mooist.. alhoewel ik de hele legging erg mooi vind en zoals je nu aan mijn uitleg zal zien je zal begrijpen waarom ik er een beetje emotioneel van werdquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
Gelukkig laat die sun of life al dat inzicht zien, maar de uiteindelijke kaart the world tree doet al helemaal aangeven dat de juiste weg gevonden is.
Dit is de laatste kaart in de grote arcana, ook bekende als de wereld, deze levensboom geeft aan dat je succes behalen zal, en dat de inzichten zijn verkregen.
Er loopt een zelfde spiraalvormig pad naar de boom toe zoals we die helemaal aan het begin van de legging zagen in de aas. Er is een weg te gaan die inzicht zal bieden, we zijn er nog niet helemaal we hebben eerst mogelijk de beproeving die we vermoed ik zelf willen hebben want we zouden ook in 1x naar de deur in de boom kunnen lopen.
Dit is een afbeelding van succes, verworven inzicht, behalen van je doel met die extra betekenis er aan.
Wat als afsluiting van de legging niet een betere kaart kan wezen denk ik? Het geeft aan dat er meer dan succes zal wezen, je zal ook begrip ontvangen en weten waarom het zo is gelopen en niet anders.
Dat was m.. ben benieuwd wat je er van vind! Wil je reageren hier of op de PM dan graag.
Ik werd ook emo van je uitleg...een gevoel wat over me heen kwam.. damn.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:32 schreef Maitje het volgende:
Ik heb begin dit jaar een soort van zelfde legging gemaakt en ze komen erg met elkaar overeen wat ik erg gaaf vind. Alleen, ik zal eerlijk zijn.. die van jou is veel prachtiger en mooie uitgediept dan dat ik zou kunnen.
Bastard, ontzettend bedankt voor de mooie legging!!
![]()
Maitje
Hihiquote:Op donderdag 23 juni 2011 17:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik werd ook emo van je uitleg...een gevoel wat over me heen kwam.. damn.
Bedankt voor je uitleg!
Die wolf is ook inderdaad erg frapant.. dit deck is zo mooi.
Wat ik altijd zo mooi als ik dan de uitleg terugkrijg is dat kwartje wat valt. Ik heb er dan wel een idee over, of een bepaald gevoel bij maar zoek, omdat ik geen antwoord krijg naar de preciese uitleg voor die persoon.quote:
Nou over de vraag heb je nagedacht, en ik ga proberen daar een uitleg in te geven.quote:Op maandag 30 mei 2011 21:10 schreef contagiouscotton het volgende:
Bastard, moet het per se een vraag zijn of mag je ook een thema aandragen voor de legging?
Tegen die tijd wel ja, denk eerst na over welke situatie je inzichtelijk wilt hebben.quote:
Wauw Bastard, ik ben even helemaal sprakeloos. Ontzettend bedankt voor de legging. Je krijg reactie via PM!quote:
Jij kan de OP aanpassen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bastard ik weet dat ik niet zo lang geleden aan de beurt geweest ben, maar zou je me nog eens kunnen leggen?
Oh ja.quote:
Klopt, je bent niet helderziend, dus soms wat je voor je neus krijgt qua kaarten kun je dan niet goed duiden voor de persoon. Zelfs onduidelijk voor jou, maar des te meer duidelijk voor de persoon met de juiste omschrijving van de kaartquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat ik altijd zo mooi als ik dan de uitleg terugkrijg is dat kwartje wat valt. Ik heb er dan wel een idee over, of een bepaald gevoel bij maar zoek, omdat ik geen antwoord krijg naar de preciese uitleg voor die persoon.
En dan komt er antwoord terug en zie ik de kaarten nog een keer opleven als het ware, zo word het verhaal ingevuld inderdaad. En de verhalen zijn keer op keer uniek, spreken de kaarten voor de mensen heel erg aan terwijl een ander zou denken.. nou ja, maar toch die hoop of die vinger precies op het onderwerp leggen wat in de geest zo speelt.
Inderdaad speelt die opleiding in het nu heel sterk, sterker nog dan de liefde, maar dat heeft te maken met de verweking, het inzinken, genezen en toelaten wat dan al even speelt.
Op die splitsing staan, letterlijk, en vermoedelijk ga je daar de juiste kant bij op zie de zon stralen, transformeren en groei bewerkstelligen.
De wolf is erg sterk voor je, misschien zelfs een key card voor je. Nu ben je die zoekende met die lantaarn nog maar daar komt spoedig een einde aan wanneer je het pad gaat volgen wat naar die levensboom leidt, en dan zal alles op zn plaats gaan vallen, zal vast ook ergens, wanneer je zelf weer stabiel en in balans bent, ook weer de liefde gaan vinden.. dat zijn de wetten.
Heel mooi.
Nope, ik noem mijzelf niet helderziend. Ik heb vaak wel het idee hoe het verhaal moet worden vanuit de kaarten, net die facetten van de kaart heb ik nodig, of iets wat ik wil toevoegen dat ik voel, dat is hoe het speelt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:08 schreef Maitje het volgende:
[..]
Klopt, je bent niet helderziend, dus soms wat je voor je neus krijgt qua kaarten kun je dan niet goed duiden voor de persoon. Zelfs onduidelijk voor jou, maar des te meer duidelijk voor de persoon met de juiste omschrijving van de kaart.
Echt een hele mooie legging hoor Bastard! Ben er nog steeds vol van.
Mooi, dan heb je tijd voor al die leggingenquote:
Naar de waterschapsheuvel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 16:25 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Mooi, dan heb je tijd voor al die leggingen
Geintje, waar ga je heen?
Eerlijk gezien kom jij na DW .quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:25 schreef Anushaar het volgende:
Heu, waarom sta ik nu 3é inplaats van 2é
Prrrreciousquote:
okeuquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Eerlijk gezien kom jij na DW .
DW was al veeeeeeeeel eerder maar per ongeluk vergeten ,
dat zal jou niet gebeuren want je staat al op de lijst![]()
En daar komt niemand meer tussen![]()
Ik zet je naam erbij in de OP, Bastard kennende zal hij dat vast wel goed vindenquote:Op donderdag 7 juli 2011 14:46 schreef Ramolino het volgende:
Hoi,
Dit is misschien wel een rare eerste post, maar zou je het ook een keer voor mij willen doen?
Ik weet niet precies hoe het werkt, maar ik wil het al een tijdje.
Ik zou het heel fijn vinden als je dat wilde doen.
Geniet van je vakantie!
Heeft het betrekking op zaken die je wil gaan doen, onderwerpen die je ambieert, praktisch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 22:46 schreef Burner82 het volgende:
Misschien kan iemand mij helpen... Gisteren heeft iemand voor mij kaarten gelegd, 2 keer. De uitkomst was het zelfde.
Vandaag heb ik zelf 3 kaarten getrokken.Past, Present Future...
De 1e 2 kon ik wel wel vinden.. maar de 3e niet.
ik zou graag willen weten wat jullie maken van deze 3 kaarten.
1: De Toren/The Tower/ XVI
2: Staven 4 / IV
3: Staven 3 / III maar ondersteboven
Alvast bedankt..
Ik zou je op de hoogte houden he..sinds 6 weken helemaal tot over mijn oren verliefd en dat is geheel wederzijds..en iemand uit totaal onverwachte hoek..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Yes.. let's talk!
Voor jou vanavond de kaartjes leggen.. eindelijk he
Gaaf!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:35 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Ik zou je op de hoogte houden he..sinds 6 weken helemaal tot over mijn oren verliefd en dat is geheel wederzijds..en iemand uit totaal onverwachte hoek..
Gewoon doen! Heb je geen ervaren persoon bij nodig hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zou het trouwens leuk zijn als ik ook aan leggingen zou beginnen? Kan ik eens op een ervaren persoon oefenen? Bastard?
Je staat op mijn lijst.quote:Op donderdag 28 juli 2011 11:22 schreef Spellmeista het volgende:
Goedemorgen lieve mensen,
zou iemand eens een legging voor mij kunnen doen?
Tofquote:Op vrijdag 29 juli 2011 17:05 schreef MissVanity het volgende:
Momenteel op het lijstje:
Jogy
Scrummie
Spellmeista
Vogeltjesdans
Michielos
Je mag op mijn lijstjequote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:53 schreef bl0emetjE het volgende:
Ik zou ook best graag een legging (en dan niet zo'n strakke broek) krijgen
Mag ik op een lijstje? Ook onervaren leggers zijn prima!
Jammerquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
Scrummie en Jogy hebben hun legging gehad via pm.
Ik denk dat ik voorlopig de leggingen via pm wil blijven doen.
Het is allemaal nog nieuw voor me. En word een beetje onzeker als iedereen meeleest
Ze bijten je hoofd er niet af hoor hierquote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
Scrummie en Jogy hebben hun legging gehad via pm.
Ik denk dat ik voorlopig de leggingen via pm wil blijven doen.
Het is allemaal nog nieuw voor me. En word een beetje onzeker als iedereen meeleest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |