abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100482408
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef Spellmeista het volgende:
MissVanity bedankt voor de legging. Ik sta versteld van je accuraatheid en de waardevolle tips. Ik kan je ook zeker aanbevelen bij degene die nog een legging van jou tegoed hebben. Thx
Dat!

Ik heb een hele mooie legging gehad van MissVanity! Heel herkenbaar, fijn en mooi opgeschreven en zeker waardevolle tips.

Erg fijn om te lezen, MissVanity, ook hier super dankjewel!!

En hopelijk ga ik je zelfs ontmoeten bij de meet! Dat lijkt me erg leuk!
pi_100482511
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:21 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Je mag er bij ;)
Mag ik ook in de OP? Anders ben ik over een tijdje al lang vergeten :@
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_100482869
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

MissVanity gaat best snel! Ik was vandaag al aan de beurt! En ze PMt je ook van te voren :)
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:04:23 #254
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_100497449
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je staat in mijn eigen lijst ;)
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:05:14 #255
342898 MissVanity
pi_100497469
Michielos
Burner82
Mousy31
Pisces29

Dit is het huidige lijstje :D
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 09:05:55 #256
342898 MissVanity
pi_100497476
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 22:10 schreef bl0emetjE het volgende:

[..]

Dat!

Ik heb een hele mooie legging gehad van MissVanity! Heel herkenbaar, fijn en mooi opgeschreven en zeker waardevolle tips.

Erg fijn om te lezen, MissVanity, ook hier super dankjewel!!

En hopelijk ga ik je zelfs ontmoeten bij de meet! Dat lijkt me erg leuk!
Ga je naar de meet? Lijkt me super leuk om je te ontmoeten :D
pi_100502831
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 09:05 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Ga je naar de meet? Lijkt me super leuk om je te ontmoeten :D
Ik had haar al in het lijstje gezet ;)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 9 augustus 2011 @ 12:09:31 #258
342898 MissVanity
pi_100503014
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 augustus 2011 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik had haar al in het lijstje gezet ;)
Neem mijn lijstje even over in de OP.
Michielos
Burner82
Mousy31
Pisces29
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:58:36 #259
342898 MissVanity
pi_101209545
Michielos en Burner zijn inmiddels aan de beurt geweest.
Mousy is de volgende ;)
pi_101209775
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2011 09:22 schreef MissVanity het volgende:

[..]

Jij staat nog op het lijstje van Bastard toch? Als ovidemetzondervriendjes.
Gegevens weer gevonden! Maarre, ik vind het nergens terug dat lijstje van Bastard?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:04:42 #261
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_101209809
MissVanity, bedankt voor de mooie legging! Herkende er veel dingen in! Erg lief!

x
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 12:07:12 #262
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_101209917
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:03 schreef ovidemetzondervriendjes het volgende:

[..]

Gegevens weer gevonden! Maarre, ik vind het nergens terug dat lijstje van Bastard?
In de OP
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_101210018
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 12:07 schreef Summers het volgende:

[..]

In de OP
Klopt, overheen gekeken :@
  dinsdag 6 september 2011 @ 17:38:23 #264
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_101637888
Miss Vanity , je mag die van mij ook best doen ,
ik zie dat bastard er nog wat meer heeft staan, dan is het wellicht wat meer verdeeld?
pi_101638375
Ben benieuwd wat eruit komt
  woensdag 7 september 2011 @ 11:22:07 #266
342898 MissVanity
pi_101666791
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 17:38 schreef rac het volgende:
Miss Vanity , je mag die van mij ook best doen ,
ik zie dat bastard er nog wat meer heeft staan, dan is het wellicht wat meer verdeeld?
Ik zet je in mijn lijstje :)
  woensdag 7 september 2011 @ 11:23:08 #267
342898 MissVanity
pi_101666812
Het lijstje momenteel:

Mousy31
Pisces29
rac
pi_101681315
Miss, Zou je mn legging in een PB willen sturen? Dank je wel
pi_101683738
Ik sluit ook graag aan op je lijstje MissVanity.
pi_101698959
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 19:23 schreef plieneminie het volgende:
Ik sluit ook graag aan op je lijstje MissVanity.
Je gaat in de OP als zij het goed vindt :)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 8 september 2011 @ 08:50:06 #271
342898 MissVanity
pi_101700035
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 03:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Je gaat in de OP als zij het goed vindt :)
Natuurlijk is dat goed :D ^O^
  woensdag 14 september 2011 @ 10:57:05 #272
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101931433
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Bastard het volgende:
Het huidige lijstje van wachtende
voor Bastard
=======================
Darkwolf

Darkworlf your next. Excuus dat je echt zo lang hebt moeten wachten door allerlei omstandigheden!

Ik heb inmiddels 10 kaarten voor je liggen ivm het liefdespad zal ik deze gaan invullen voor je.
Op de eerste plek, de positie van de vraagsteller kreeg ik de koning van Kelken te zien, dit is een zachtaardig en liefdevol persoon, een sterk gevoelsmens hij doet wat zijn gevoel zegt dat juist is. Is een dromer, droomt over de ideale wereld en probeert zijn dromen na te jagen hoe afkeurend de mensen dat ook zullen vinden. Heeft een groot hart voor alles wat leeft, heeft veel compassie en is begaan met zijn medemensen. Staat altijd klaar als iemand in nood is ook al zorgt er voor dat hij minder tijd aan zichzelf kan geven. Is een creatieve persoon, creatief in oplossingen vinden, intuitief en volhardend en vaak ook intelligent.
Als je een bekers koning leert kennen heb je in eerste instantie niet door welk enorm gevoelsleven onder zijn kalme verschijning schuil gaat. Zijn rustig overkomen zal verhullen dat er van binnen vanuit zijn gevoelsleven zoveel bezig kan zijn.
Deze kaart zegt iets over jou als persoon neem ik aan, zover ik je ken vind dat inderdaad pasbaar.

Wat er kruist op deze kaart is het Rad van fortuin, het is symbolisch voor de kringloop van het leven.. van begin naar het einde en weer naar het begin omdat we in een eeuwige cyclus van levens leven. We hebben het er wel eens over gehad, en daarom dat ik het noem, ik voel hier een band met eerdere levens, wat jou misschien niet zo heel erg zal verrassen.. zelf vind ik het wel frapant dat het daadwerkelijk op de kaart van jouzelf kruist.. iets is niet afgerond zou je kunnen denken, of iets is meegenomen en is nog onaf misschien, voel jij dat ook zo?
Zaken in het leven lijken lukraak op ons pad te komen, omdat het zo gebeurt, misschien ben jij je meer bewust van de dingen op je pad en waarom ze gebeuren als koning van kelken en de intuitieve persoon, zaken aanvoelen.
Verder wijst de kaart op het betreden van nieuwe liefdes voor je, nieuwe stappen waarin je op het moment mee druk bent, de kaart is zeker gunstig gezind als dat inderdaad waar is, staat voor voorspoed en de goede weg in slaan. Staat ook voor het oplossen van zaken die nog aan ons kleven, juist om verder te kunnen gaan.
Lessen worden geleerd in de komende periode.

Wat hebben we in de basis. Staven 7 ondersteboven. Staven 7 is een kaart wat duidt op een strijdt, altijd je grond moeten verdedigen, stand houden. Staat misschien voor je overtuigingen in de liefde die je maar moet blijven verdedigen. Ondersteboven geeft de kaart aan dat de problemen niet uit de hand lopen, je weet er goed mee om te gaan, weet dat je inmiddels zaken beter kan vermijden misschien niet bespreekbaar maken zodat de verdediging ook uit zal blijven.

Het recente verleden geeft een prachtige kaart weer, het is De zon en staat voor transformatie. Het oude afleggen en het nieuwe starten, het licht gaan zien en de warme zonnestralen of de warme liefde gaan voelen. Ook samen met het rad van fortuin zou dat kunnen duiden op een onlangs gestarte liefde, de gelukkige tijd die je onlangs in die richting ingegaan bent?
Deze kaart duidt op een transformatie, en je bent je er ook bewust van dat het nu anders gaat, beter gaat. Nieuwe energie, nieuwe vitaliteit.
Aspecten waar je eerder mee zou worstelen, heb je nu los kunnen laten of om kunnen draaien. De staven 7 is hier onlangs dan mee opgelost.
Er is een mijlpaal gehaald zou ik haast willen zeggen, en werkelijk een nieuwe richting, nieuw geluk zou gevonden kunnen zijn.

In de mogelijke toekomst zie ik een koningen van Kelken, wat nu dus serieus doet vermoeden dat je een nieuwe liefde gevonden hebt koning van Kelken. Iemand die jou innerlijke gevoelens begrijpt, er op mee resoneert waarschijnlijk je kan aanvullen, en dat zal wederzijds wezen.
Ze houdt van harmonie, ze houdt van rust doch ook avontuurlijk. Ze kan je meenemen en vervoeren op mooie fantasieen, heeft prachtige ideeen en ze zullen je aanspreken omdat het zo goed klikt. Ze biedt troost en warmte, is toegewijdt. Ze houdt van huiselijkheid en is zorgzaam.

Zwaarden 4 in de nabije toekomst, toch enkele zorgen waar je mee bezig gaat wezen misschien. Juist nu neem je even de afstand, de rust om de zaken eens goed op je in te laten werken. Wat voel je hierbij, is het logisch, hoe kunnen we verder zijn misschien zomaar wat vragen die je bezig houden.. puur op gevoel zou je helemaal in vervoering zijn toch zijn er misschien nog wat noten te kraken en ben je daar enigzins zoet mee. Is er nog iets waarmee afgerekend dient te worden, ook nog een derde persoon die hier negatief tegenover staan, ben je aan het bedenken hoe je dat het beste zou kunnen aanpakken?

De ster ondersteboven op de plek van de vraagsteller, wat een beetje een donker randje zal geven aan je gevoel van geluk. Het geeft tegenwerking aan, het niet helemaal kunnen realiseren van de dromen die je najaagt, iets wat het ware geluk in de weg staat voor je gevoel.
Je kan vervallen in negativieteit, donkere gedachten, je hopeloos voelen, en strijdend maar ook met het idee misschien dat op te moeten gaan geven.
Mogelijk een periode van depressie waarin je je denkt te begeven.
Dat is moeilijk te rijmen met die zon eerlijk gezegd, die zon zou staan voor de positieve wending die onlangs ingegaan is, de ommezwaai, die koningin van kelken lijkt mij ook zo positief overkomen en toch is er dan van binnen een staat van mineur hieromtrent die ik moeilijk kan plaatsen voor je?

Koningin van Staven ondersteboven in de omgeving. Ik had het daarnet al even over de zware noot die je misschien nog zou moeten kraken, of het misschien een persoonlijkheid was waar je eventueel een verantwoording voor zou moeten afleggen.. zou zomaar kunnen dat deze koningin van staven dat ook uitbeeldt. Ondersteboven word deze koningin een negatieve persoonlijkheid, misschien een boze ex die hier tussenin komt te staan, en dan bedoel ik tussen jouw geluk in staan. Wat de nodige kopzorgen zou kunnen geven. Ze is verleidelijk, maar ook misleiding, jaloers, wraakzuchtig, en gedreven in haar negativiteit van hebzucht en jaloezie. Afgunst, en doordrammen, het je leven moeilijk maken. Ze vind dat zij gelijk heeft.

Aas van pentakels in hoop en vrees. De start van een nieuwe onderneming, het doet me denken aan dat je werkelijk hoopt dat de negativiteit voorbij gaat en er een nieuwe start gemaakt mag worden. De teugels van het oude loslaten, misschien zelfs karmisch gezien (rad van fortuin) en starten aan het nieuwe pad van voorspoed en geluk. Praktische zaken zijn vaak met deze kaart gemoeid, aankoop van een huis, starten van een nieuwe baan, eigendomskwesties houden hier nauw verband mee.

Uiteindelijke afloop, bekers 8 ondersteboven. Gelukkig ondersteboven want rechtop is het een negatieve kaart over verdrietige toestanden en weglopen van relaties, ondersteboven geeft hij juist een gelukkig moment aan, genieten van het leven, feesten met vrienden en geliefden, en nieuwe relaties die hier meer diepte gaan krijgen, liefdesleven die meer bij jou zal gaan passen.

Al met al denk ik een hele positieve weg die er op liefdesgebied ligt voor je. Ik vermoed dat er nog zaken zijn die je het hoofd moet bieden eer je er werkelijk van kan genieten, een aantal praktische zaken die je aandacht zullen opeisen maar dat er daarnaast ook veel te genieten mag wezen.
Ik hoop dat je je in deze legging kan vinden, en dat je mij (ondanks je nu toch lange afwezigheid) een antwoord zou willen geven van je gedachten erover.
Sorry dat het zo lang geduurd heeft :*
The truth was in here.
pi_102050553
Ik ben erg benieuwd wat eruit mijn legging zal komen.
  dinsdag 20 september 2011 @ 13:32:18 #274
8372 Bastard
Persona non grata
pi_102177622
quote:
14s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Bastard het volgende:
Deeltje zoveel eigenlijk al, want het is volgens mij TRU's langstlopende reeks!
Het vorige deeltje vind je in ieder geval hier.

De bedoeling van dit topic is voor iedereen die zich daarvoor aanmeldt een lezing, een reading of wat je ook kan, gratis te doen. Het is voor iedereen die wat oefening kan gebruiken of om bekend te worden met de werking van een orakel zoals de I-ching of de Tarot bijvoorbeeld.

We houden hier de slowchat liever tot het minimum om het overzichtelijk te houden, mocht je graag een discussie willen voeren over de werking, wees dan zo aardig om een apart topic daarover te openen. Voor vragen over de Tarot kun je in ieder geval daar al terecht: Tarot: De basis II

Het huidige lijstje van wachtende
voor Bastard
=======================
Anushaar
=======================
Anushaar, voor jou vandaag een legging dan eindelijk!

Ik heb 10 kaarten voor mij neergelegd na het schudden voor je vraag.
Als eerste kaart, op de plek van nu, wat speelt er heb ik de kaart "gerechtigheid" .
Deze kaart is de vrouwe justitia van de kosmische wetten. Dat klinkt al meteen zweverig denk ik maar het is de afbeelding van krijgen wat je toe hoort te komen, wat je deel is geworden in dit leven heeft te maken met eerder geleefde omstandigheden of puur uit de wens van de ziel. Deze gerechtigheid is een bewaker over deze hogere wetten van karma. Wat nu onterecht lijkt te zijn of oneerlijk verdeeld heeft vaak een oorsprong uit het grotere geheel, het komt allemaal in balans.
Meteen al een zware kaart qua beeldspraak die op je persoonlijkheid lijkt te liggen geloof ik..
Een uitleg naar het dagelijkse leven zou zijn; Evenwicht of zoeken naar evenwicht dat heeft met deze kaart te maken, actiegericht bezig zijn vraagt aan de andere kant ook evenzoveel rust nemen. Rechtvaardige besluiten nemen, rechten die geschonden worden of bewaakt moeten worden zouden nu kunnen spelen bij je.

Wat kruist hierop is de positie in de legging van hulp of belemmeringen. Ik heb daar ridder van pentakels liggen. Dit is een kaart uit de aardekleuren, het is praktisch bezig willen zijn.. bijvoorbeeld een opleiding volgen, of iets willen opbouwen waar je wat aan hebt. Het is het vergaren van mooie spullen, het dingen doen wat betekenis heeft voor jou in tastbare zin. Je wil voor de acties die je doet er iets voor terugzien, niets is voor niets.
Het is een betrouwbare jongeman deze ridder, loyaal, werkt graag hard mee, is vohardend in wat hij doet, gewetensvol zal niet over lijken gaan om zijn doel te behalen.
Deze twee kaarten in combinatie met elkaar doen me denken dat je ondanks de moeilijkheden die je kent of die je deel zijn geworden er ook jongeman is die het wel kan dragen, die vooruit wil blijven kijken en wil volharden in de dingen die hij doet. Het gaat dan om uiteindelijk toch het resultaat kunnen boeken om toch te kunnen laten zien, dit kan ik of dit heb ik voor elkaar gekregen. En dat willen delen met de andere mens.

Die kwaliteiten hebben hun oorsprong vermoedelijk vanuit je moederskant? Ik heb een koningin van pentakels op de positie van de basis liggen. Deze zorgzame koningin koestert haar jongen, ook zij is zeer volhardend en koppig als het moet om te bereiken wat ze moet bereiken. Deze koningin heeft een praktische instelling, er dient iets gedaan te worden voordat je krijgt wat je verdient. Zij ziet er dan ook op dat je het zal gaan krijgen. Ze is dol op de natuur, alles wat groeit heeft haar aandacht, misschien zelfs groene vingers, zijn de planten altijd verzorgd.
Ze heeft een nuchtere en realistische inslag, zal niet bij de pakken neer gaan zitten er is altijd weer hoop op verbetering van omstandigheden. Een groot verantwoordingsgevoel, altijd in de weer en haar thuis is haar basis daar speelt ze een grote rol.
Als deze koningin in de basis ligt zoals nu, dan doet mij dat denken aan enorme drijfveer voor jou om niet je hoofd te laten zakken maar door te gaan, kan dat kloppen?

Desondanks, de zegewagen ondersteboven op het recente verleden. Het evenwicht kan zo nu en dan de laatste tijd uit balans zijn. Er is moeite met doorgaan of doorpakken. De energie die je hebt word misschien niet ten volle benut, er is geen vooruitgang geboekt. Je geest krijgt geen grip op de actie die je nodig zou moeten hebben. Het doel is niet meer helder of lijkt verderweg dan ooit te zijn geworden. Geestelijk en emotioneel ben je misschien niet helemaal zoals we het graag zouden willen zien, neerwaartse spiraal van hoop opgeven of moeten inleveren, en gedemotiveerd zijn, het niet meer zien zitten.. dat is de achterliggende gedachte van deze kaart is dat bekend voor je? Angsten die parten spelen bij je die er voor zorgen dat je vast komt te zitten met deze zegewagen. Er kan misschien zelfs bewust actie genomen worden waardoor je niet verder gaat maar het wel zou kunnen doen. Zelfdestructie of ongezonde bezigheden hebben?

Misschien het gevoel van geen uitweg meer hebben, zwaarden 8 ondersteboven is de volgende kaart. Ondersteboven is deze kaart een stuk positiever wel hoor. Geeft toch aan dat er wel inzicht zal gaan komen, hervonden levensvreugde misschien op de momenten dat je het niet meer ziet zitten. Verlost van (zelf)opgelegde beperkingen de uitweg hebben hervonden en het dan ook weer wat positiever kunnen gaan benaderen.
Krijg er zo'n zwaar gevoel bij eigenlijk door die zegewagen ondersteboven, alles kost extra krachten lijkt het wel. Is er misschien zicht op verbetering gevonden, voornamelijk in je hoofd, is het misschien wat meer opgeklaard. Kan het zo wezen dat je de ene dag je heel positief voelt en er zin in hebt en de andere dag weer heel negatief en destuctief voelt?

De duivel ondersteboven op de nabije toekomst, schrik niet van het woordje duivel het is beeldspraak voor onze angsten en onze schaduwen waartegen we vechten.
Ondersteboven, net als de vorige kaart is hij positiever en zouden we kunnen zeggen dat de angsten aangepakt zijn, de zorgen die er bestonden zouden opgelost kunnen worden. Vijanden zijn verslagen en misschien een nieuw inzicht is verkregen, er is weer wat lucht uit de beklemmende omstandigheden. Een rol waar je in gedwongen werd heb je losgelaten, en je voelt je meer bevrijdt eigenlijk voortbordurend op de vorige kaart waarin ook die angsten of dat beklemmende gevoel deel uit maakte. Een verandering of verstoring ben je doorheen gekomen.

Koningin van zwaarden op de plek van je houding in de kwestie.
Deze koningin heeft een praktische instelling maar meer door haar nuchtere verstand te gebruiken. Ze heeft verlies gekend en ze gaat daar mee om, omgaan met beperkingen of meer behoedzaam het pad volgen door met nuchter verstand te kijken en geen domme dingen te doen. Zij is ook de afbeelding van vrijheid, we zien de vogel in de lucht bevrijd rondvliegen, zorgen die er bestonden worden afgeworpen ook in de omgekeerde duivel en op de staven 8 zien we dat. Onafhankelijk geworden nu.

Zwaarden 9 ondersteboven op de omgeving. Vermoedelijk ook ergens een pak van hart vanuit de omgeving, werd daar veel steun gegeven en meegeleefd? Ik zie een vrouw op een bed midden in de nacht rechtop zitten met de handen voor de ogen. Ze maakt zich zorgen allerlei gedachten spelen door het hoofd waardoor ze niet kan slapen. Zorgen maken en meeleven vanuit de omgeving. Ondersteboven ook hier word de pijn minder of lost de pijn op, is er weer hoop en een nieuw geloof of een nieuwe tijd. Er is een nieuwe dag aangebroken.

Munten 3 in de positie van hoop en vrees.
Wat aangeeft dat er een groei gekomen is, iets is er waar je nu meester in geworden bent of wat je overwonnen zou hebben. Overmeesterd dus eigenlijk. Dat is misschien een voortvloeisel uit de donkere tijd die je dan gehad hebt, het overkomen daarvan, diploma behaald dat is misschien het doel van de reis geweest en wat zeker geen makkelijke reis was..

In de uiteindelijke uitkomst is bekers 8, de tocht ondernemen naar meer, en meer is hier op gevoelsbasis. Meer gaan genieten of emotionele tevredenheid willen hebben. Mooi dat het aardse diploma nu behaald is maar je wil er zelf ook werkelijk tevreden mee gaan zijn.
Financieen, of dingen krijgen naar het werk wat je verzet is allemaal mooi, maar het geeft niet het ware geluk. En deze kaart beeld uit dat je op zoek gaat naar geluk voor in je hart doen waar je werkelijk blij van word.
Wat een mooie afsluiter is, de maan die op de kaart afgebeeld staat laat de cyclus zien van het leven, eb en vloed natuurlijk maar ook dat zaken behaald worden waar we altijd mee zoet zijn geweest en als we het eenmaal hebben zetten we weer nieuwe doelen neer om na te jagen.

Anushaar, dat was je legging. Ik hoop dat je er iets mee kan, of dat het je wat zegt, met name het los kunnen laten van een de hoop zorgen die zo spreekt in de legging uit diverse kaarten is dat een bekend onderdeel voor je?

Gr.
B.
The truth was in here.
  woensdag 21 september 2011 @ 09:30:05 #275
342898 MissVanity
pi_102209427
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 12:27 schreef mousy31 het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat eruit mijn legging zal komen.
Ik hoop dat je wat kan met de legging :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')