Ik pas de OP aan.quote:
Dit klopt welquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt het vinden met google, maar ik denk dat je ook je vraag erbij moet betrekken om een duidelijk beeld ervan te krijgen.
http://members.home.nl/bd(...)na%2016%20toren.html
http://members.home.nl/bd(...)na%20staven%204.html
http://members.home.nl/bd(...)na%20staven%203.html
Maar nogmaals, de context is heel belangrijk.
Puur op de kaarten afgaand zou ik zeggen dat er wat in je verleden is ingestort of afgebroken, dat je je nu daar goed bij voelt en dat je nu op een nieuw punt staat,
U mag op mijn lijstjequote:Op maandag 1 augustus 2011 01:16 schreef Burner82 het volgende:
Dus als iemand ook eens een poging wil wagenDm en PM mag ook natuurlijk
Bedankt voor de legging, was zeker waardevol voor mij persoonlijk :-). Uitgebreide reactie heb je via PM binnen als het goed is.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 14:00 schreef MissVanity het volgende:
Scrummie en Jogy hebben hun legging gehad via pm.
Ik denk dat ik voorlopig de leggingen via pm wil blijven doen.
Het is allemaal nog nieuw voor me. En word een beetje onzeker als iedereen meeleest
Ja natuurlijk. Waar zijn de mods? Mijn lijstje is wel toe aan een bijwerking.quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:32 schreef mousy31 het volgende:
Miss wil jij een legging voor mij doen? Mijn vraag is dat ik graag meer inzicht wil of ik op de goede weg zit met mn leven.
Ja dat wil ik wel maar moet eerst beter in mn vel zitten, heb stress en dan wil t nie, heb je ook nog een specifieke vraag?quote:Op maandag 1 augustus 2011 12:44 schreef MissVanity het volgende:
Wil jij een legging voor mij doen Mousy?
Over de toekomst van mijn carrierequote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:26 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ja dat wil ik wel maar moet eerst beter in mn vel zitten, heb stress en dan wil t nie, heb je ook nog een specifieke vraag?
Je mag er bijquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
Hallo TRU'tjes![]()
Ik zou ook heel graag een kaart laten trekken door iemand. Een enkeleIk hoef geen lange uitleg, want ik gebruik al redelijk wat jaren tarotkaarten, dus kan ze zelf best goed lezen.
Ik hoop dat ik ook op een lijstje mag! Alvast bedankt
Jij staat nog op het lijstje van Bastard toch? Als ovidemetzondervriendjes.quote:Op zondag 7 augustus 2011 07:32 schreef calimerocomplex het volgende:
Mag ik ook op het lijstje? Had me een tijdje terug al aangemeld met m'n andere account maar ik vind er niks meer van terug? Was onder de naam ''ovidemetzondervriendjes'' maar ik ben het wachtwoord kwijt enzo,..
Dat mag je zelf weten.quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:31 schreef mousy31 het volgende:
ik ga ff kijken hoe ik me morgen voel en als t goed is zal ik een legging doen, wil je een 3 kaarts legging verleden, heden, toekomst of wil je het keltisch kruis?
Ik ga er helemaal van blozenquote:Op maandag 8 augustus 2011 11:22 schreef Spellmeista het volgende:
MissVanity bedankt voor de legging. Ik sta versteld van je accuraatheid en de waardevolle tips. Ik kan je ook zeker aanbevelen bij degene die nog een legging van jou tegoed hebben. Thx
Thanks!quote:
Ik zou graag de vraag nog veranderen. Ik stuur je even een pmquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 12:31 schreef mousy31 het volgende:
ik ga ff kijken hoe ik me morgen voel en als t goed is zal ik een legging doen, wil je een 3 kaarts legging verleden, heden, toekomst of wil je het keltisch kruis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |