Die jij lief vindtquote:
quote:
inb4 een bepaalde fotoquote:Op zondag 13 maart 2011 18:59 schreef Ratelslangetje het volgende:
Stokstaart, alle ToF-users, Vogeltjesdans, Myraela, Huppelmuts, Socios, Eze, Monopoly en nog wat users.
Ik ben ook inb4 de desbetreffende foto die iemand een ban op gaat leveren!quote:
Wat is het probleem met die foto eigenlijk?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben ook inb4 de desbetreffende foto die iemand een ban op gaat leveren!
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Schnorrebaard. het volgende:
Penisbaard, Broder, xSummergirlx, GaatJeNietVeelAan, chroestjov, napoleonfour, Lysdexie, fairytalessuck, raebyddet.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Schnorrebaard. het volgende:
Penisbaard, Broder, xSummergirlx, GaatJeNietVeelAan, chroestjov, napoleonfour, Lysdexie, fairytalessuck, raebyddet.
Sommige users staan op de zwarte lijst bij de FBI..quote:Op zondag 13 maart 2011 19:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat is het probleem met die foto eigenlijk?
Oh vandaar, logisch eigenlijk.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sommige users staan op de zwarte lijst bij de FBI..
Identiteit mag niet blootgesteld worden..
Ik vernam in een ander topic dat Socios bijvoorbeeld wordt gezocht wegens meerdere zedendelicten.quote:
Ah getsiequote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vernam in een ander topic dat Socios bijvoorbeeld wordt gezocht wegens meerdere zedendelicten.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vernam in een ander topic dat Socios bijvoorbeeld wordt gezocht wegens meerdere zedendelicten.
kusje d'rop!quote:
Dan hadden ze maar niet moeten meedoen aan de FOK!groepsfoto.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Sommige users staan op de zwarte lijst bij de FBI..
Identiteit mag niet blootgesteld worden..
Ik vind jou aardig sinds vannacht (NBtopic).quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar niet moeten meedoen aan de FOK!groepsfoto.![]()
ik neem aan dat je die foto bedoeld?
[..]
Ik vind jou aardig sinds vannacht (NBtopic).
Ik bedoel inderdaad die foto.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar niet moeten meedoen aan de FOK!groepsfoto.![]()
ik neem aan dat je die foto bedoeld?
okquote:Op zondag 13 maart 2011 19:12 schreef sharr het volgende:
Ik vind persoonlijk ElmoFan echt een schatje.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef Stokstaart het volgende:
DV en RatelslangetjeEn Dragems
Knetter
Ragboer =
Je vergeet michas en beach, die staan zelfs in je UIquote:Op zondag 13 maart 2011 19:30 schreef Flippiee het volgende:
Franneh
HappyBob
Dyr./ Cosmo./Breezerslet17
Fairytalessuck
Lindgren.
Lysdexie
Aight1
K-Cash
Freezepop
Penisbaard
Lang genoeg wel, en er zijn er vast meer.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef Goudvis_ het volgende:
Klinkerbotsing, SperzieboonToon Goudvis_, Snuf., Lama443, naatje_1
Waarschuwing.!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarschuwing.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarschuwing.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
[..]
Waarschuwing.!Gadverdamme, ik had hem al eerder gezien maar hij blijft ranzigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Huppelmutsquote:
Dacht dat ze lekker was
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
advancedpower
afcajos
chriz2k
fanneke
imagelover
juicyhil
penisbaard
en dan ben ik er nog een paar vergeten[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven![]()
Het ergste is nog wel dat ze een kind heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 19:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huppelmuts
Dacht dat ze lekker was![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:44 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Waarschuwing.!Zijn ze dit echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
What is meant to be, will be.![]()
Heul niet waar..quote:
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Geen idee, ik vind er heel veel wel kut.
hoe kun je een mening over iemand vormen zonder iemand in werkelijkheid te kennen?![]()
92Merel, Oceanview, Klinkerbotsing, HappyBob, Franneh, JanPiraat, Dyr, Aneurysma, Flippiee, Apfeltje, FreezePop, PWF, Bloempje en meer.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Toch kan ik het niet geloven..quote:
Dacht dat het een boeren organisatie was ofzo.What is meant to be, will be.![]()
Roosje tochquote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Lieveroos het volgende:
hoe kun je een mening over iemand vormen zonder iemand in werkelijkheid te kennen?wanneer gaan wij meeten?
![]()
![]()
Jij zit bij Stijn in de klas?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:36 schreef Leef_Er_Mee het volgende:
-Trolololo
-Haatmeneer
Verder ken ik hier niemand.![]()
Fuck.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:31 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Je vergeet michas en beach, die staan zelfs in je UI
Michhas en Beach vergeten. Oceanview en 3keernix trouwens ook.![]()
Niemand mag mij....op Dottey na...
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
* Is nieuw hier en nog niet gehaat *
Dus iedereen is lief
~In nomine Patris et Filii et Boobies Sancti~![]()
Flippiee, taartjeh, dottey, beach, 92Merel, Oceanview, Klinkerbotsing, HappyBob, Franneh, JanPiraat,08gnoT, ElmoFan
[ Bericht 3% gewijzigd door tomaat52 op 13-03-2011 20:40:16 ]_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Je hebt wel een bazen UI.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:21 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
* Is nieuw hier en nog niet gehaat *
Dus iedereen is lief![]()
dat is aardigquote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef tomaat52 het volgende:
Flippiee, taartjeh, dottey, beach, 92Merel, Oceanview, Klinkerbotsing, HappyBob, Franneh, JanPiraat,fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Waarom sta ik ertussen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:22 schreef tomaat52 het volgende:
Flippiee, taartjeh, dottey, beach, 92Merel, Oceanview, Klinkerbotsing, HappyBob, Franneh, JanPiraat,What is meant to be, will be.![]()
Omdat jij lief bent...quote:Mag dat niet?
Post jij eens een foto van je perfecte kop en lijf. En dan niet een foto waarvoor je eerst je smoelwerk hebt volgeplamuurd en in de spiegel een perfecte pose aanneemt.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:06 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Toch kan ik het niet geloven..
Dacht dat het een boeren organisatie was ofzo.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Jawelquote:Op zondag 13 maart 2011 20:25 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Omdat jij lief bent...Mag dat niet?
![]()
![]()
Woow woow rustig maar, ik heb het meer over de kleding die er gedragen wordt lijkt een beetje van ergens in het jaar 1990 ofzoquote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van je perfecte kop en lijf. En dan niet een foto waarvoor je eerst je smoelwerk hebt volgeplamuurd en in de spiegel een perfecte pose aanneemt.What is meant to be, will be.![]()
Die foto is gemaakt tijdens een meet die plaatsvond in een landelijke omgeving...dus weilanden en boerderijen.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:28 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Woow woow rustig maar, ik heb het meer over de kleding die er gedragen wordt lijkt een beetje van ergens in het jaar 1990 ofzo
Je verwacht toch niet dat wij daar in gala kleding heen gingen he.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Winning!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:26 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Post jij eens een foto van je perfecte kop en lijf. En dan niet een foto waarvoor je eerst je smoelwerk hebt volgeplamuurd en in de spiegel een perfecte pose aanneemt.![]()
Nee helemaal niet maar sommige dragen verf-je-muur-kleding.. Maar anyway laat maar ik dacht dat het een neppe foto was.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Die foto is gemaakt tijdens een meet die plaatsvond in een landelijke omgeving...dus weilanden en boerderijen.
Je verwacht toch niet dat wij daar in gala kleding heen gingen he.
Koelkast, Huppel, Lovelylady, SV, DV, Ragboer, Nitta, SperzieboonToon, Goudvis_, Lama443, naatje_1
En eigenlijk bijna iedereen van Onzin Radio
Elmofan natuurlijk niet![]()
![]()
kliekjesvormingquote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast, Huppel, Lovelylady, SV, DV, Ragboer, Nitta, SperzieboonToon, Goudvis_, Lama443, naatje_1
Elmofan natuurlijk nietfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
haha, om eerlijk te zijn vond ik jou leukere radio maken dan koelkast hoor, koelkast loopt een beetje naast zijn schoenenquote:Op zondag 13 maart 2011 20:38 schreef Snuf. het volgende:
Elmofan natuurlijk niet![]()
Da's niet waar!quote:Op zondag 13 maart 2011 20:37 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Jouw naam is toch al meerdere keren genoemd, slijmerd!![]()
Sorry verkeerd gelezen dan, ik mag jou wel hoorquote:![]()
Heb je trouwens nieuwe UI?Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
....quote:Op zondag 13 maart 2011 20:41 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Sorry verkeerd gelezen dan, ik mag jou wel hoor![]()
Heb je trouwens nieuwe UI?En ja.
Voor op-en-top kleding outfitjes + gelkapsels en opgedirkte plamuurkoppen pics moet je ff kijken naar meet-foto's van o.a The Stairway.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:36 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Nee helemaal niet maar sommige dragen verf-je-muur-kleding.. Maar anyway laat maar ik dacht dat het een neppe foto was.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Link?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Voor op-en-top kleding outfitjes + gelkapsels en opgedirkte plamuurkoppen pics moet je ff kijken naar meet-foto's van o.a The Stairway.Hey hallo wat een enorm kuttopic.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Welke van de vele?quote:PeZuquote:jij hoort ook bij het rijtje favo's die ik eerder opnoemde.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Stokstaart is de enige
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Ahhhhhquote:![]()
Dit motiveert wel ja
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Het credo in dit topic is liefde en geen haat.quote:
Groetjes, Ezio.![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik vernam in een ander topic dat Socios bijvoorbeeld wordt gezocht wegens meerdere zedendelicten.![]()
![]()
Socios FTW!![]()
McPiel daalt in mijn achting omdat hij Socios plaagt.![]()
Mensen die ik erg mag zijn o.m. (willekeurige volgorde en als je er niet bij staat ben ik je misschien vergeten, maar wil niet zeggen dat ik je niet mag):
Truepositive, Penisbaard, SwJ, Socios, Papierversnipperaar. AP, Tong80,Yvonne , Rocknijntje, Stefan, Bruinbeertje, Badtripbob o.a. en dan ben ik er waarschijnlijk veel vergeten.
Eigenlijk heb ik niet meer mensen hier die ik echt niet mag, vroeger wel trouwens, maar laatste tijd is iedereen ineens erg lief geworden, vanwege de 9e Maya-cyclus denk ik![]()
![]()
And so it begins ...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:04 schreef Lieveroos het volgende:
hoe kun je een mening over iemand vormen zonder iemand in werkelijkheid te kennen?
Toen ik me hier voor het eerst aanmeldde, ergens 2008 was dat (ander account, account is geblokkeerd door verandering mailadres), vond ik FOK! een ongelofelijk kutforum. Ik heb me toen bij GS en FOK! aangemeld om hier te vertellen hoe kut iedereen wel niet is. Serieus.
GS bleek ook echt kut te zijn, maar niet alleen door de users, vooral ook door de wijze waarop je kan posten, je post niet kan editten, je alleen kan reageren op berichten die door de redactie zijn gepost, er zijn geen smilies, de lay-out is gemaakt door iemand zonder verstand van computers en de leden daar zijn gewoon totaal niet grappig, niet cool en op een gegeven moment ben ik gewoon gestopt met posten daar. Ik kom er gewoon niet meer.
FOK! was echter een heel ander verhaal. Alhoewel ik hier helemaal in het begin ook iedereen verrot schelde en vooral op de FP kwam (daar kom ik niet meer), merkte ik dat mijn vooroordelen niet klopte over FOK! Het forum bleek fantastische en zeer inspirerende leden te bevatten die mijn leven ten positieve beïnvloed hebben. Van een forum dat ik haatte enkele jaren terug, is dit een parel geworden.![]()
![]()
One lovequote:Op zondag 13 maart 2011 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fuck.
Michhas en Beach vergeten. Oceanview en 3keernix trouwens ook.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 maart 2011 20:34 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Hij is een van de minst autistische lijkt het wel![]()
Socios lijkt op mijn neefje en hoe ik zelf was enkele jaren terug was toen ik 15 ongeveer was. Daarom mag ik hem wel. En treinen vind ik nog steeds super, alleen Nederlandse / Friese treinen zijn me nu iets te saai. Als ik nu treinen wil zien ga ik naar Kazakhstan of Myanmar.Oekraïne heeft ook bazentreinen en eckte bazinnen-provdnitsjks
![]()
![]()
Ik mag SSB wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik word ook echt maar 1x genoemd heh![]()
!
Of toch du vader?![]()
Je mag me in contanten of natura betalen.quote:Op maandag 14 maart 2011 07:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik word ook echt maar 1x genoemd heh![]()
!
Of toch du vader?![]()
Oh ja, O.us, Nielsch en AP mag ik ook wel.
Alleen is o.us een Rotterdammer, dat is natuurlijk een minpuntje, maar verder is hij super oké.![]()
Dat is woll lief maar niet meer onzin radio pesten hequote:Op zondag 13 maart 2011 20:39 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
haha, om eerlijk te zijn vond ik jou leukere radio maken dan koelkast hoor, koelkast loopt een beetje naast zijn schoenen![]()
![]()
zG.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Al mijn kloontjes
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Helemaal niet, die heb je al 8 maanden.quote:![]()
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)![]()
De mensen die ik mag weten dit zelf welzijn overigens op 1 handje te tellen...
Minds are like parachutes. They only function when open.![]()
Kan me ook nog wel een andere SwJ herinnerenquote:
Groetjes, Ezio.![]()
die vond ik leukerquote:Op maandag 14 maart 2011 18:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan me ook nog wel een andere SwJ herinneren![]()
Wiebelstront. want hij opent altijd originele topics, baggert nooit en heeft nog geen notes.404 - signature not found![]()
Moahquote:
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.![]()
Hij heeft echt een grappige ondertitel 'euforisch paard'. Hij is ook wel tof. Het lijkt een beetje op een kloon van Penisbaard, daarom heb ik hem niet genoemd, omdat ik dan 2x Penisbaard in het rijtje heb staan.quote:![]()
Klinkerbotsing, JanPiraat, Bloempje., Danger.Mouse, dralion13, Beach en nog wel meer.
[ Bericht 0% gewijzigd door Omdatappel op 14-03-2011 20:13:32 ]Omdat peer.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef Omdatappel het volgende:
Klinkerbotsing, JanPiraat, Bloempje., Danger.Mouse, dralion12, Beach en nog wel meer.jeuj
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
13quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef Omdatappel het volgende:
Klinkerbotsing, JanPiraat, Bloempje., Danger.Mouse, dralion12, Beach en nog wel meer.¯_(ツ)_/¯![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:04 schreef Omdatappel het volgende:
Klinkerbotsing, JanPiraat, Bloempje., Danger.Mouse, dralion13, Beach en nog wel meer.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Inderdaad, hij snapt vast dat je hem bedoeltquote:ik weet ook nooit welk getal er nou achter staat
Jammer wel dat de helft van ARG7 nu een ban heeft
Ik wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Inderdaad, hij snapt vast dat je hem bedoeltik weet ook nooit welk getal er nou achter staat
¯_(ツ)_/¯![]()
sukkelsquote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
Jammer wel dat de helft van ARG7 nu een ban heeftfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assadsinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
toevallig, zijn naam lijkt op die van dandybleuquote::')![]()
Beetje wel jaquote:Maar ik blijf het een stomme reden vinden
Mweh.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:15 schreef Bloempje. het volgende:
Jammer wel dat de helft van ARG7 nu een ban heeft
Omdat peer.![]()
Alle modjes supergoed opletten ook nu natuurlijk.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
Tja, en ik maar denken dat het eigen risico is om naar een meet te gaan, omdat je dan met je kop op fok kan komenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beetje wel jaMaar ik blijf het een stomme reden vinden
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja, dat lijkt me toch ook... Moet je ook niet gaan miepen als die foto's er dan op komenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Tja, en ik maar denken dat het eigen risico is om naar een meet te gaan, omdat je dan met je kop op fok kan komen
Maar, de users die ik mag, zijn gebandquote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
Ok, en nu weer over users die je mag, niet over gebanden.Maar ik mag ook wel niet gebanden
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:22 schreef Omdatappel het volgende:
Ok, en nu weer over users die je mag, niet over gebanden.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Goeie username. Daarom mag ik je ook. Geen idee wie je verder bent trouwens.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Maakt niet uit, ik ben nieuw hier.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Goeie username. Daarom mag ik je ook. Geen idee wie je verder bent trouwens.Living is easy with eyes closed![]()
Hoi welkom, hopelijk voel je je een beetje thuis op Fok.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja bedankt. Volgens mij ben jij ook heel aardig.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoi welkom, hopelijk voel je je een beetje thuis op Fok.Living is easy with eyes closed![]()
Dat ga ik niet over mezelf zeggen of dat zo is hoor.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja bedankt. Volgens mij ben jij ook heel aardig.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Beach is altijd aardigquote:Op maandag 14 maart 2011 20:31 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja bedankt. Volgens mij ben jij ook heel aardig.Alleen soms midden in de nacht niet heb ik vernomen.
Hoi, ik ben Bloempje
Okequote:Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat ga ik niet over mezelf zeggen of dat zo is hoor.Bescheidenheid siert de mens ja.
Living is easy with eyes closed![]()
Wat heb jij dan gedaan met hem in de nacht?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:32 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beach is altijd aardigAlleen soms midden in de nacht niet heb ik vernomen.
Hoi, ik ben Bloempje
Hoi, ik ben Beatles!
Hahahaha wij alle drie met de letter B xDLiving is easy with eyes closed![]()
Ik niet, hij was gemeen tegen HappyBob zei hij, die zal je niet tegenkomen, want die sufferd heeft een banquote:Op maandag 14 maart 2011 20:33 schreef Beatles het volgende:
[..]
Wat heb jij dan gedaan met hem in de nacht?
Hoi, ik ben Beatles!
Hahahaha wij alle drie met de letter B xDik doe niets met Beach midden in de nacht
Mocht je willen.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik niet, hij was gemeen tegen HappyBob zei hij, die zal je niet tegenkomen, want die sufferd heeft een banik doe niets met Beach midden in de nacht
Waaarom was hij dan gemeen tegen HappyBob? :Squote:Op maandag 14 maart 2011 20:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik niet, hij was gemeen tegen HappyBob zei hij, die zal je niet tegenkomen, want die sufferd heeft een banik doe niets met Beach midden in de nacht
O.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
Users die beginnen met een O zijn ook heel tof hoor.
Ik ken jou niet
Ah, kijk Beatles, dit is Appel. Appel is ook liefquote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
Weet niet, ik heb m toen al op z'n kop gegevenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waaarom was hij dan gemeen tegen HappyBob? :S
[..]
O.
Ik ken jou niet
Ohh oke. Hallo daarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, kijk Beatles, dit is Appel. Appel is ook liefHmm oke vaag hoor ..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb m toen al op z'n kop gegevenLiving is easy with eyes closed![]()
Hossel Beach maar, ja hoor, daar ga je.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef Beatles het volgende:
H
[..]
Hey dat is een msn smiley, heb je msn? :$Omdat peer.![]()
Ja, lekker dan. Iedereen wil Beach, zij komt binnenrollen en steelt m gelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hossel Beach maar, ja hoor, daar ga je.
quote:
Nee!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef Beatles het volgende:
H
[..]
Hey dat is een msn smiley, heb je msn? :$fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ach, je mag m wel hebbenquote:Verplicht is wel om verslag uit te brengen van alle eventuele dates.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, je mag m wel hebbenVerplicht is wel om verslag uit te brengen van alle eventuele dates.
Oke, vertel eens dingen over hem dan.
Ja zeg, vraag t m zelf evenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Oke, vertel eens dingen over hem dan.
heyy je bericht veranderde opeens!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
hallo [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Living is easy with eyes closed![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
There is a time of cumming and going.![]()
Dat is oud.quote:fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
quote:Je krijgt een liefdesliedje gestuurd en gaat zeiken? Serieus?
Beach, 92Merel, Flippiee, Floxcie, Chocolate-chick, Omdatappel, Dromenvangertje, xSummergirlxThere is a time of cumming and going.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je krijgt een liefdesliedje gestuurd en gaat zeiken? Serieus?
leer me kennen
Waarom Klinkerbotsing niet danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
Beach, 92Merel, Flippiee, Floxcie, Chocolate-chick, Omdatappel, Dromenvangertje, xSummergirlx
DIE HOOR JE NIET TE KENNEN SUFFERD, JE BENT NIEUW.quote:And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
Beach, 92Merel, Flippiee, Floxcie, Chocolate-chick, Omdatappel, Dromenvangertje, xSummergirlxIk mag jou ook.
Omdat peer.![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
DIE HOOR JE NIET TE KENNEN SUFFERD, JE BENT NIEUW.
Omdat peer.![]()
Okiesss ze mag jou ook wel hoor ik net dus dat zit helemaal goed.quote:Living is easy with eyes closed![]()
Jij hebt connecties allez.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
Okiesss ze mag jou ook wel hoor ik net dus dat zit helemaal goed.There is a time of cumming and going.![]()
Ik mag Bloempje., Omdatappel en Beach want verder ken ik niemand hier.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Beatles het volgende:
Ik mag Bloempje., Omdatappel en Beach want verder ken ik niemand hier.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Ik mag jou wel :$quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Isambard het volgende:
Ik mag alle vrouwen op Fok.
/wanhooppostLiving is easy with eyes closed![]()
![]()
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
hoi skippy22quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Isambard het volgende:
/wanhooppostfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ik mag jou wel hoor *schouderklopje*quote:
Nou gelukkig?
Hoi Fonz_2.0quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoi Fonz_2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
leugens ga zelfmoord plegen, tips?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik mag jou wel hoor *schouderklopje*
Nou gelukkig?~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Isambard het volgende:
/wanhooppostOmdat peer.![]()
Nee. Het is een blind datequote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ok. Mag ik wel een foto van je hoofd zien?
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.![]()
Nee niet doenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
leugens ga zelfmoord plegen, tips?![]()
Dus eigenlijk mag ik niemand hierquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?
Dat is geen tipquote:!
Als je dood bent is het leven beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
leugens ga zelfmoord plegen, tips?Living is easy with eyes closed![]()
*checkt*quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?
hoop hetquote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Als je dood bent is het leven beter.
Misschien jij ook wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja doeiii straks ben je een lelijke engerdAlles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.![]()
Jammer dat je dan dood bent en er dus geen fuck aan hebt dat het leven goed isquote:
Ik ga zo klikken bij yvonne voordat ik dood ga!quote:
Wat neequote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga zo klikken bij yvonne voordat ik dood ga!Doe even normaal...
Maar ik ben een kut userquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jammer dat je dan dood bent en er dus geen fuck aan hebt dat het leven goed is!
quote:
Wordt dan een fijne lieve leuke userquote:![]()
Ik kan het niet meer terug draaien voel me zo alleenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wordt dan een fijne lieve leuke user![]()
Jochie tochquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer terug draaien voel me zo alleenWil je er over praten?
KlinkerbotsingDrawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Nah, ga wel huiswerk maken en verder no lifenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jochie tochWil je er over praten?
Dit topic gaat harder dan "Post hier users die je niet mag"
Wat een liefde op Fok
Oh, dat kan ook natuurlijk, veel succesquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nah, ga wel huiswerk maken en verder no lifen
Ken je de Liefdesreeks van december nog?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Isambard het volgende:
Wat een liefde op Fok
Natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Isambard het volgende:
Wat een liefde op Fokliefde
Ik hou van liefde
En Omdatappel, hoe kon ik haar vergetenquote:
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
Niet zo liefquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En Omdatappel, hoe kon ik haar vergeten
Jij bent... Botsing, ben jij dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik mag jou ook!![]()
Wanneer linedancennnn?
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.![]()
of ik kan nu een einde aan mezelf brengen!
December? Toen had ik nog een leven en was ik hier nog niet actiefquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ken je de Liefdesreeks van december nog?
Alles ligt op loopafstand als je er de tijd voor neemt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: