hoi skippy22quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Isambard het volgende:
Ik mag alle vrouwen op Fok.
/wanhooppost
Ik mag jou wel hoor *schouderklopje*quote:
Hoi Fonz_2.0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoi Fonz_2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
leugens ga zelfmoord plegen, tips?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik mag jou wel hoor *schouderklopje*
Nou gelukkig?
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Isambard het volgende:
Ik mag alle vrouwen op Fok.
/wanhooppost
Nee. Het is een blind datequote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ok. Mag ik wel een foto van je hoofd zien?
Nee niet doenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
leugens ga zelfmoord plegen, tips?
Dus eigenlijk mag ik niemand hierquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?
Dat is geen tipquote:
Als je dood bent is het leven beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
leugens ga zelfmoord plegen, tips?
*checkt*quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?
hoop hetquote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Als je dood bent is het leven beter.
Misschien jij ook wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja doeiii straks ben je een lelijke engerd
Jammer dat je dan dood bent en er dus geen fuck aan hebt dat het leven goed isquote:
Ik ga zo klikken bij yvonne voordat ik dood ga!quote:
Wat neequote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga zo klikken bij yvonne voordat ik dood ga!
Maar ik ben een kut userquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jammer dat je dan dood bent en er dus geen fuck aan hebt dat het leven goed is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |