Ah, kijk Beatles, dit is Appel. Appel is ook liefquote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
Users die beginnen met een O zijn ook heel tof hoor.
Weet niet, ik heb m toen al op z'n kop gegevenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Beatles het volgende:
[..]
Waaarom was hij dan gemeen tegen HappyBob? :S
[..]
O.
Ik ken jou niet
Ohh oke. Hallo daarquote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ah, kijk Beatles, dit is Appel. Appel is ook lief
Hmm oke vaag hoor ..quote:Op maandag 14 maart 2011 20:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb m toen al op z'n kop gegeven
Hossel Beach maar, ja hoor, daar ga je.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef Beatles het volgende:
H
[..]
Hey dat is een msn smiley, heb je msn? :$
Ja, lekker dan. Iedereen wil Beach, zij komt binnenrollen en steelt m gelijkquote:Op maandag 14 maart 2011 20:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hossel Beach maar, ja hoor, daar ga je.
quote:
Nee!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:37 schreef Beatles het volgende:
H
[..]
Hey dat is een msn smiley, heb je msn? :$
Ach, je mag m wel hebbenquote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ach, je mag m wel hebbenVerplicht is wel om verslag uit te brengen van alle eventuele dates.
Ja zeg, vraag t m zelf evenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:40 schreef Beatles het volgende:
[..]
Oke, vertel eens dingen over hem dan.
heyy je bericht veranderde opeens!!!!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
hallo [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:35 schreef Omdatappel het volgende:
Users die beginnen met een O zijn ook heel tof hoor.
Dat is oud.quote:
quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je krijgt een liefdesliedje gestuurd en gaat zeiken? Serieus?
Waarom Klinkerbotsing niet danquote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
Beach, 92Merel, Flippiee, Floxcie, Chocolate-chick, Omdatappel, Dromenvangertje, xSummergirlx
DIE HOOR JE NIET TE KENNEN SUFFERD, JE BENT NIEUW.quote:
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:44 schreef Oceanview het volgende:
Beach, 92Merel, Flippiee, Floxcie, Chocolate-chick, Omdatappel, Dromenvangertje, xSummergirlx
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
DIE HOOR JE NIET TE KENNEN SUFFERD, JE BENT NIEUW.
Okiesss ze mag jou ook wel hoor ik net dus dat zit helemaal goed.quote:
Jij hebt connecties allez.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:47 schreef Beatles het volgende:
[..]
Okiesss ze mag jou ook wel hoor ik net dus dat zit helemaal goed.
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Beatles het volgende:
Ik mag Bloempje., Omdatappel en Beach want verder ken ik niemand hier.
Ik mag jou wel :$quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Isambard het volgende:
Ik mag alle vrouwen op Fok.
/wanhooppost
hoi skippy22quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Isambard het volgende:
/wanhooppost
Ik mag jou wel hoor *schouderklopje*quote:
Hoi Fonz_2.0quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Living is easy with eyes closed
quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Beatles het volgende:
[..]
Hoi Fonz_2.0SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
leugens ga zelfmoord plegen, tips?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik mag jou wel hoor *schouderklopje*
Nou gelukkig?
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:51 schreef Isambard het volgende:
/wanhooppost
Nee. Het is een blind datequote:Op maandag 14 maart 2011 20:53 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ok. Mag ik wel een foto van je hoofd zien?
Nee niet doenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
leugens ga zelfmoord plegen, tips?
Dus eigenlijk mag ik niemand hierquote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?
Dat is geen tipquote:
Als je dood bent is het leven beter.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
leugens ga zelfmoord plegen, tips?
*checkt*quote:Op maandag 14 maart 2011 20:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er zitten toch helemaal geen vrouwen op FOK!?
hoop hetquote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Als je dood bent is het leven beter.
Misschien jij ook wel?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:55 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ja doeiii straks ben je een lelijke engerd
Jammer dat je dan dood bent en er dus geen fuck aan hebt dat het leven goed isquote:
Ik ga zo klikken bij yvonne voordat ik dood ga!quote:
Wat neequote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ga zo klikken bij yvonne voordat ik dood ga!
Maar ik ben een kut userquote:Op maandag 14 maart 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jammer dat je dan dood bent en er dus geen fuck aan hebt dat het leven goed is
quote:
Wordt dan een fijne lieve leuke userquote:
Ik kan het niet meer terug draaien voel me zo alleenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wordt dan een fijne lieve leuke user![]()
Jochie tochquote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer terug draaien voel me zo alleen
Nah, ga wel huiswerk maken en verder no lifenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jochie tochWil je er over praten?
Oh, dat kan ook natuurlijk, veel succesquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nah, ga wel huiswerk maken en verder no lifen
Ken je de Liefdesreeks van december nog?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Isambard het volgende:
Dit topic gaat harder dan "Post hier users die je niet mag"
Wat een liefde op Fok
Natuurlijkquote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Isambard het volgende:
Dit topic gaat harder dan "Post hier users die je niet mag"
Wat een liefde op Fok
En Omdatappel, hoe kon ik haar vergetenquote:
Niet zo liefquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
En Omdatappel, hoe kon ik haar vergeten
Jij bent... Botsing, ben jij dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ik mag jou ook!![]()
Wanneer linedancennnn?
December? Toen had ik nog een leven en was ik hier nog niet actiefquote:Op maandag 14 maart 2011 21:00 schreef Beatles het volgende:
[..]
Ken je de Liefdesreeks van december nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |