Meer dan Nederlanders bedoel je? Japanners zijn natuurlijk wel echte gadgetfreaks.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw wat me opvalt in de filmpjes is de enorme hoeveelheid spullen die mensen hebben.
Gewoon de enorme hoeveelheid spullen die meegenomen wordt door het water.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meer dan Nederlanders bedoel je? Japanners zijn natuurlijk wel echte gadgetfreaks.
Ja idd. moet je dit filmpje zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon de enorme hoeveelheid spullen die meegenomen wordt door het water.
Het blijft wel in beweging daar, ook nog een vulkaan erbij.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:09 schreef Lyrebird het volgende:
Net naschok, ik schat bij ons een vijfje. Zou dit de naschok zijn waar iedereen het over had?
Kun jij aub een end opfucken met je BNW zooi? Dat je hier nog mag posten.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:26 schreef Salvad0R het volgende:
Nuclear Meltdown Confirmed:
http://www.prisonplanet.c(...)fallout-unknown.html
http://www.infowars.com/t(...)aftershocks-fallout/
"BNW zooi"? "Opfucken"? Que? Er wordt in die artikelen gelinkt naar zeer legitieme nieuwsbronnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kun jij aub een end opfucken met je BNW zooi? Dat je hier nog mag posten.
Die schijnt al zo'n twee maanden (of 200 jaar) actief te zijn zoals ik het begrepen heb. Geen actief gevaar voor de bevolking. Beetje media/sensatie geile mensen die daar over beginnen, lijkt me?quote:Op maandag 14 maart 2011 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft wel in beweging daar, ook nog een vulkaan erbij.
Is het nooit geweest. Dit plaatje is een mooi gephotoshopte hoax...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit worst-case kaartje nog actueel is:
[ afbeelding ]
Ga je nou moedwillig berichten van 3 uur geleden quoten in de hoop dat de achteloze lezer van dit topic over mijn posts heen leest? Of wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 02:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Is het nooit geweest. Dit plaatje is een mooi gephotoshopte hoax...
"Australian Radiation Services is aware of information about radioactive contamination being spread from the Japanese nuclear reactor incident released under the ARS logo and name. We wish to be clear that this information has not originated from ARS and as such distance ourselves from any such misinformation." Australian Radiation Services
Je postgedrag in dit topic begint megalomane vormen aan te nemen. Ik post nieuws. Jij post lastering en smaad. Kennelijk vind jij het niet leuk als er feiten worden gepost in dit topic.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:41 schreef eleusis het volgende:
Je bent paranoïde. Tijd voor de ignorelist, je bent een verspilling van de ruimte die je inneemt.
Als de rest nu ook even niet op hem kan reageren, dank.
Een paar Brabanders komen ook een keer de provincie uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 03:04 schreef MrVanBraun het volgende:
Deze zit ook nog altijd vers in het geheugen..jonguh.
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:09 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Een paar Brabanders komen ook een keer de provincie uit.
Hij praat ook alsof die net twee auto's zag botsen of zoquote:Op maandag 14 maart 2011 03:20 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Nee een Ier.![]()
Klinkt ook grappig.. dat accent tijdens zo'n verschrikkelijk iets...
Verekte mongool, kiem um gaan!quote:Op maandag 14 maart 2011 03:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij praat ook alsof die net twee auto's zag botsen of zo
Die kan zo bij New Kids.
Uit Kerncentrales Japan #2quote:Op maandag 14 maart 2011 03:55 schreef Maisnon het volgende:
Er is totaal geen duidelijkheid of er nu wel of niet een tsunami onderweg is door een naschok veroorzaakt.
Bij NHK blijven ze eromheen draaien en dezelfde beelden draaien van zo'n ontploffing bij Fukushima reactor 3
Hmm, maar het is nu al te lang geleden. Denk dat het inderdaad vals alarm was.
Vals alarm wat de tsunami betreft, bedoel ik. De reactor is nog intact, en het omhulsel ook naar het schijnt, trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Uit Kerncentrales Japan #2
TOKYO, March 14, Kyodo
A hydrogen explosion occurred at the quake-hit Fukushima No. 1 nuclear power plant's troubled No. 3 reactor, the government's nuclear safety agency said Monday.
The incident came after a hydrogen explosion hit the No. 1 reactor at the same plant Saturday.
Ook explosie in reactor 3, dus.
---> http://english.kyodonews.jp/news/2011/03/77583.html
Nope...net de beelden gezien waar de 3e in de rij ook geen omhulsel meer heeft...Ik neem aan dat dat reactor 3 is. :/quote:Op maandag 14 maart 2011 04:03 schreef Maisnon het volgende:
en het omhulsel ook naar het schijnt, trouwens.
Dat is niet het beschermende omhulsel ding van de reactor zelf, als het goed is. Dat is gewoon de buitenkant van het gebouw.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nope...net de beelden gezien waar de 3e in de rij ook geen omhulsel meer heeft...Ik neem aan dat dat reactor 3 is. :/
http://www.ustream.tv/channel/nhk-world-tv
Juist, nha, ik hoop maar dat het snel gaat afkoelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is niet het beschermende omhulsel ding van de reactor zelf, als het goed is. Dat is gewoon de buitenkant van het gebouw.
Ik zou proberen zo snel mogelijk op een dak of iets hoogs te klimmen, boven op al die rotzooi proberen te komenquote:Op maandag 14 maart 2011 04:42 schreef TLC het volgende:
Stel je staat daar en je ziet in de verte zo n enorme muur van water op je afkomen, wat zal je dan denken![]()
iets van... nou dat was het dan ?
Vandaar dat iedereen in een straal van 20 km rond de reactors geëvacueerd wordt! Dat is gewoon protocol, eigenlijk stelt dat niets voor, zo'n massale nucleaire afsmelting van kernreactoren!quote:Op maandag 14 maart 2011 04:54 schreef NorthernStar het volgende:
"Government spokesman Yukio Edano said there was a low possibility of radioactive contamination"
De oude Japanse reactors zijn wel de beste ter wereld. Een gigantische aardbeving, geen koelsysteem meer en de behuizing van twee is inmiddels de lucht in gegaan maar het gevaar blijft gewoon laag.
Ooit gehoord van voorzorgsmaatregelen? En nee natuurlijk stelt het wat voor maar je hoeft niet te doen alsof wij achterlijk zijn en jij alles weet lambiekje de tweede.quote:Op maandag 14 maart 2011 05:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen in een straal van 20 km rond de reactors geëvacueerd wordt! Dat is gewoon protocol, eigenlijk stelt dat niets voor, zo'n massale nucleaire afsmelting van kernreactoren!
Volgens mij is de Richterschaal een logaritmische schaal met grondtal 10. Dat betekent dat een beving met kracht 9,0 bijna 3200 keer zo zwaar is als een beving met kracht 5,5.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:52 schreef TLC het volgende:
Ik heb ook n aardbeving meegemaakt in Limburg in de jaren 90, was 5,5 op de schaal van Richter en daarna kwam er nog een speciaal boekje over uit![]()
![]()
![]()
En daar is het twee keer zo veel, kregen ze een tsunami erover heen en kerncentrales die op meltdown staan![]()
Je zal maar de aardbeving en de tsunami overleefd hebben, ga je later alsnog dood aan de radio activiteit....
Kom je even pissen of heb je ook iets te melden?quote:Op maandag 14 maart 2011 05:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ooit gehoord van voorzorgsmaatregelen? En nee natuurlijk stelt het wat voor maar je hoeft niet te doen alsof wij achterlijk zijn en jij alles weet lambiekje de tweede.
Ja ik had godverdomme wat te melden zie je dat niet? Ik zei dat die ontruiming een voorzorgsmaatregel kan zijn voor als het echt goed mis gaat.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:11 schreef truepositive het volgende:
[..]
Kom je even pissen of heb je ook iets te melden?
Haha een fanquote:Op maandag 14 maart 2011 06:20 schreef truepositive het volgende:
Ik heb inderdaad niks te melden, maar de post waar ik op reageerde was voornamelijk een hersenscheet en een persoonlijke belediging richting salvador (en lambiekje die nog geen enkele keer hier op gereageerd heeft). Niet heel constructief.
Ik heb geen hekel aan je, je posts zijn regelmatig erg goed, maar dat was niet nodig.
wat maakt het uit wat de bron, zolang het maar waar is wat er gezegd wordt.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:35 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Haha een fan. Sorry ik vind dat salvador gewoon een beetje de lambiekje uithangt. Komt met de meest rare bronnen aanzetten. Roept vervolgens dat dit de waarheid is. Als er dan iemand anders komt met betrouwbare bronnen, dan worden die gelijk weggezet als mainstream media en ben je een struisvogel. (klein beetje aangedikt okeeee)
Als je met infowars bronnen aan komt zetten en dat verkondigt als de waarheid dan heb je voor mij al het recht om in je te geloven ontnomen.
Nee maar die lees ik ook niet. Scheelt mij heel wat paracetamol.quote:Op maandag 14 maart 2011 06:40 schreef 19patje72 het volgende:
[..]
wat maakt het uit wat de bron, zolang het maar waar is wat er gezegd wordt.
Of geloof je ook alles wat the Sun of de Telegraaf verkondigd?
Keukenrol, blender, citruspers, losse kapstokken, plaids, dekenkisten, etagieres, kandelaars, kristal, tafellopers, servetten, de handdoeken, alles, plus lcd scherm, plus antieke kast, plus assecoires, tafeltjes en nachtkastjes en bloemen en stoelen....quote:Op maandag 14 maart 2011 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw wat me opvalt in de filmpjes is de enorme hoeveelheid spullen die mensen hebben.
Das verdomd toch handig. Ik kook elke dag en ben enigszins afhankelijk van een half dozijn apparaten.quote:
De USS Ronald Reagan is dwars door een wolk van die vrijgelaten stoom gevaren.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:17 schreef indahnesia.com het volgende:
De Amerikanen verplaatsen hun vloot in inmiddels vanwege lage hoeveelheden straling.
Goede communicatie.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
De USS Ronald Reagan is dwars door een wolk van die vrijgelaten stoom gevaren.
Bescherming tegen de weerelementen, meer niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:15 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Juist, nha, ik hoop maar dat het snel gaat afkoelen.
Hoewel er natuurlijk wel een rede is voor die laag van het gebouw...neem ik aan.
is dat al bevestigd? usgs laat alleen maar aardbevingen zien aan de oostkant.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:47 schreef Dance99Vv het volgende:
0746: Stephanie Leung in Hamamatsu writes: "I'm an English teacher in Japan from Scotland. Sitting in the staffroom at school and just a minute ago, several Japanese teachers' mobile phones all start to sound an alarm simultaneously. There are alerts and warnings for an earthquake in Nagano." Have Your Say
Ah aangenaam, ben jij een ontwerper van dat soort gebouwen?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:58 schreef FReNsJ het volgende:
[..]
Bescherming tegen de weerelementen, meer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |