Verekte mongool, kiem um gaan!quote:Op maandag 14 maart 2011 03:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Hij praat ook alsof die net twee auto's zag botsen of zo
Die kan zo bij New Kids.
Uit Kerncentrales Japan #2quote:Op maandag 14 maart 2011 03:55 schreef Maisnon het volgende:
Er is totaal geen duidelijkheid of er nu wel of niet een tsunami onderweg is door een naschok veroorzaakt.
Bij NHK blijven ze eromheen draaien en dezelfde beelden draaien van zo'n ontploffing bij Fukushima reactor 3
Hmm, maar het is nu al te lang geleden. Denk dat het inderdaad vals alarm was.
Vals alarm wat de tsunami betreft, bedoel ik. De reactor is nog intact, en het omhulsel ook naar het schijnt, trouwens.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Uit Kerncentrales Japan #2
TOKYO, March 14, Kyodo
A hydrogen explosion occurred at the quake-hit Fukushima No. 1 nuclear power plant's troubled No. 3 reactor, the government's nuclear safety agency said Monday.
The incident came after a hydrogen explosion hit the No. 1 reactor at the same plant Saturday.
Ook explosie in reactor 3, dus.
---> http://english.kyodonews.jp/news/2011/03/77583.html
Nope...net de beelden gezien waar de 3e in de rij ook geen omhulsel meer heeft...Ik neem aan dat dat reactor 3 is. :/quote:Op maandag 14 maart 2011 04:03 schreef Maisnon het volgende:
en het omhulsel ook naar het schijnt, trouwens.
Dat is niet het beschermende omhulsel ding van de reactor zelf, als het goed is. Dat is gewoon de buitenkant van het gebouw.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nope...net de beelden gezien waar de 3e in de rij ook geen omhulsel meer heeft...Ik neem aan dat dat reactor 3 is. :/
http://www.ustream.tv/channel/nhk-world-tv
Juist, nha, ik hoop maar dat het snel gaat afkoelen.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is niet het beschermende omhulsel ding van de reactor zelf, als het goed is. Dat is gewoon de buitenkant van het gebouw.
Ik zou proberen zo snel mogelijk op een dak of iets hoogs te klimmen, boven op al die rotzooi proberen te komenquote:Op maandag 14 maart 2011 04:42 schreef TLC het volgende:
Stel je staat daar en je ziet in de verte zo n enorme muur van water op je afkomen, wat zal je dan denken![]()
iets van... nou dat was het dan ?
Vandaar dat iedereen in een straal van 20 km rond de reactors geėvacueerd wordt! Dat is gewoon protocol, eigenlijk stelt dat niets voor, zo'n massale nucleaire afsmelting van kernreactoren!quote:Op maandag 14 maart 2011 04:54 schreef NorthernStar het volgende:
"Government spokesman Yukio Edano said there was a low possibility of radioactive contamination"
De oude Japanse reactors zijn wel de beste ter wereld. Een gigantische aardbeving, geen koelsysteem meer en de behuizing van twee is inmiddels de lucht in gegaan maar het gevaar blijft gewoon laag.
Ooit gehoord van voorzorgsmaatregelen? En nee natuurlijk stelt het wat voor maar je hoeft niet te doen alsof wij achterlijk zijn en jij alles weet lambiekje de tweede.quote:Op maandag 14 maart 2011 05:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Vandaar dat iedereen in een straal van 20 km rond de reactors geėvacueerd wordt! Dat is gewoon protocol, eigenlijk stelt dat niets voor, zo'n massale nucleaire afsmelting van kernreactoren!
Volgens mij is de Richterschaal een logaritmische schaal met grondtal 10. Dat betekent dat een beving met kracht 9,0 bijna 3200 keer zo zwaar is als een beving met kracht 5,5.quote:Op maandag 14 maart 2011 04:52 schreef TLC het volgende:
Ik heb ook n aardbeving meegemaakt in Limburg in de jaren 90, was 5,5 op de schaal van Richter en daarna kwam er nog een speciaal boekje over uit![]()
![]()
![]()
En daar is het twee keer zo veel, kregen ze een tsunami erover heen en kerncentrales die op meltdown staan![]()
Je zal maar de aardbeving en de tsunami overleefd hebben, ga je later alsnog dood aan de radio activiteit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |