abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 maart 2011 @ 01:21:36 #151
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_94079373
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw wat me opvalt in de filmpjes is de enorme hoeveelheid spullen die mensen hebben.
Meer dan Nederlanders bedoel je? Japanners zijn natuurlijk wel echte gadgetfreaks.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_94079426
quote:
2s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Meer dan Nederlanders bedoel je? Japanners zijn natuurlijk wel echte gadgetfreaks.
Gewoon de enorme hoeveelheid spullen die meegenomen wordt door het water.
  maandag 14 maart 2011 @ 01:27:40 #153
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_94079478
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Gewoon de enorme hoeveelheid spullen die meegenomen wordt door het water.
Ja idd. moet je dit filmpje zien.

http://cnn.com/video/?/vi(...)an.sendai.damage.cnn

Wat een enorm gigantische hoeveel puin. Volgens mij is het het makkelijkste om dit gewoon in de fik te steken :{ want hoe wil je dit gaan opruimen als je bedenkt dat het honderden kilometers langs de kust dezelfde situatie is....(nadat men heeft gezocht voor overlevenden natuurlijk)
  maandag 14 maart 2011 @ 01:32:27 #154
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_94079561
Hier in Tokyo (Akasaka) is het super rustig. Het spitsverkeer dat je normaal ziet is compleet afwezig. Sommige winkels zijn gesloten, maar andere winkels die zaterdag / zondag dicht waren proberen nu toch weer verder te gaan. De schappen in de konbini's zijn grotendeels leeg, de grotere supermarkten hebben wel nog groenten en vlees, maar alle zuivel is uitverkocht.

Op kantoor is nog geen 10% van het personeel aanwezig, veel mensen bellen dat ze vanwege het gebrek aan treinen niet naar kantoor kunnen komen. De kantoortoren blijft regelmatig schudden, ook nu, dus we zijn er nog niet vanaf. Hoop in ieder geval dat de verwachte 7.0 beving overdag komt, zou niet graag in bed liggen bij herhaling van wat we vrijdag meegemaakt hebben.

Veel buitenlandse collega's zijn het land al uitgevlogen, met name vanwege de angst voor de problemen in de kerncentrales. Gelukkig blijkt dat in Japan nu geen probleem meer te zijn, laten we hopen dat dat zo blijft.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 14 maart 2011 @ 01:32:47 #155
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_94079568
http://cnn.com/video/?/vi(...)s.town.destroyed.cnn

Op een gegeven moment zie je zo'n oud vrouwtje wat op de rug gedragen wordt door een man, echt een ontroerend beeld ;(
pi_94080044
Net naschok, ik schat bij ons een vijfje. Zou dit de naschok zijn waar iedereen het over had?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_94080058
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:09 schreef Lyrebird het volgende:
Net naschok, ik schat bij ons een vijfje. Zou dit de naschok zijn waar iedereen het over had?
Het blijft wel in beweging daar, ook nog een vulkaan erbij.
pi_94080165
M'n neef zit nu in Tokyo. Weet niet waar in Tokyo.
Best heftig hoe het er aan toe gaat / ging, alles schudt heen en weer in z'n hotel.

Dinsdag moet hij terug vliegen. Ben benieuwd.
pi_94080240
quote:
Kun jij aub een end opfucken met je BNW zooi? Dat je hier nog mag posten.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_94080296
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:29 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Kun jij aub een end opfucken met je BNW zooi? Dat je hier nog mag posten.
"BNW zooi"? "Opfucken"? Que? Er wordt in die artikelen gelinkt naar zeer legitieme nieuwsbronnen.

Zoals bijvoorbeeld de Financial Times:

The enormity of the humanitarian crisis facing Japan became apparent on Sunday evening as nearly 300,000 people left homeless and dazed by the earthquake and tsunami bedded down in makeshift emergency shelters in the Miyagi and Iwate prefectures.

http://www.ft.com/cms/s/0(...)a.html#axzz1GX8ZOrxK

En Nikkei:

Meltdown Caused Nuke Plant Explosion: Safety Body

http://e.nikkei.com/e/fr/tnks/Nni20110312D12JFF03.htm

En Russia Today:

En BBC:

There is a risk of a second explosion at the quake-hit Fukushima power station, Japanese officials have said.

http://www.bbc.co.uk/news/world-asia-pacific-12724953

Etc.

Ik snap niet waarom je je eigen kortzichtigheid zo tentoon spreidt, eigenlijk .
  maandag 14 maart 2011 @ 02:36:06 #163
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_94080297
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het blijft wel in beweging daar, ook nog een vulkaan erbij.
Die schijnt al zo'n twee maanden (of 200 jaar) actief te zijn zoals ik het begrepen heb. Geen actief gevaar voor de bevolking. Beetje media/sensatie geile mensen die daar over beginnen, lijkt me?
  maandag 14 maart 2011 @ 02:36:29 #164
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94080299
quote:
3s.gif Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit worst-case kaartje nog actueel is:

[ afbeelding ]
Is het nooit geweest. Dit plaatje is een mooi gephotoshopte hoax...

"Australian Radiation Services is aware of information about radioactive contamination being spread from the Japanese nuclear reactor incident released under the ARS logo and name. We wish to be clear that this information has not originated from ARS and as such distance ourselves from any such misinformation." Australian Radiation Services
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94080342
quote:
14s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:36 schreef eleusis het volgende:

[..]

Is het nooit geweest. Dit plaatje is een mooi gephotoshopte hoax...

"Australian Radiation Services is aware of information about radioactive contamination being spread from the Japanese nuclear reactor incident released under the ARS logo and name. We wish to be clear that this information has not originated from ARS and as such distance ourselves from any such misinformation." Australian Radiation Services
Ga je nou moedwillig berichten van 3 uur geleden quoten in de hoop dat de achteloze lezer van dit topic over mijn posts heen leest? Of wat?
  maandag 14 maart 2011 @ 02:41:36 #166
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_94080353
Je bent paranoïde. Tijd voor de ignorelist, je bent een verspilling van de ruimte die je inneemt.

Als de rest nu ook even niet op hem kan reageren, dank.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_94080391
Niets mis met Alex Jones's websites.

Gewoon door blijven posten Salvad0R.
pi_94080448
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 02:41 schreef eleusis het volgende:
Je bent paranoïde. Tijd voor de ignorelist, je bent een verspilling van de ruimte die je inneemt.

Als de rest nu ook even niet op hem kan reageren, dank.
Je postgedrag in dit topic begint megalomane vormen aan te nemen. Ik post nieuws. Jij post lastering en smaad. Kennelijk vind jij het niet leuk als er feiten worden gepost in dit topic.

Gelukkig heb ik schijt aan wat jij vindt, en ga ik gewoon door met daadwerkelijke informatie posten, in plaats van te doen alsof er niets aan de hand is in Japan.

(AP:KORIYAMA, Japan) Japan's nuclear crisis intensified Sunday as authorities raced to combat the threat of multiple reactor meltdowns and more than 170,000 people evacuated the quake- and tsunami-savaged northeastern coast where fears spread over possible radioactive contamination.

http://news.ino.com/headlines/?newsid=6897685677472710
pi_94080539
^O^
We hebben al genoeg struisvogeltjes.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94080559
Deze zit ook nog altijd vers in het geheugen..jonguh.
  maandag 14 maart 2011 @ 03:09:40 #171
337202 Menu_69
Is toch heerlijk man.
pi_94080592
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 03:04 schreef MrVanBraun het volgende:
Deze zit ook nog altijd vers in het geheugen..jonguh.
Een paar Brabanders komen ook een keer de provincie uit. :')
pi_94080636
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 03:09 schreef Menu_69 het volgende:

[..]

Een paar Brabanders komen ook een keer de provincie uit. :')
:') That has to be the most annoying fucking language I've ever heard. It doesn't even sound real, more like the incoherant mumblings of a drunkard. :'(
pi_94080652
Een amerikaan over brabants? :P
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_94080667
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 03:18 schreef truepositive het volgende:
Een amerikaan over brabants? :P
Nee een Ier. :D
Klinkt ook grappig.. dat accent tijdens zo'n verschrikkelijk iets...
  maandag 14 maart 2011 @ 03:21:50 #175
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_94080673
quote:
Op maandag 14 maart 2011 03:20 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Nee een Ier. :D
Klinkt ook grappig.. dat accent tijdens zo'n verschrikkelijk iets...
Hij praat ook alsof die net twee auto's zag botsen of zo :')

Die kan zo bij New Kids.
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')