Meer dan Nederlanders bedoel je? Japanners zijn natuurlijk wel echte gadgetfreaks.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw wat me opvalt in de filmpjes is de enorme hoeveelheid spullen die mensen hebben.
Gewoon de enorme hoeveelheid spullen die meegenomen wordt door het water.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Meer dan Nederlanders bedoel je? Japanners zijn natuurlijk wel echte gadgetfreaks.
Ja idd. moet je dit filmpje zien.quote:Op maandag 14 maart 2011 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon de enorme hoeveelheid spullen die meegenomen wordt door het water.
Het blijft wel in beweging daar, ook nog een vulkaan erbij.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:09 schreef Lyrebird het volgende:
Net naschok, ik schat bij ons een vijfje. Zou dit de naschok zijn waar iedereen het over had?
Kun jij aub een end opfucken met je BNW zooi? Dat je hier nog mag posten.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:26 schreef Salvad0R het volgende:
Nuclear Meltdown Confirmed:
http://www.prisonplanet.c(...)fallout-unknown.html
http://www.infowars.com/t(...)aftershocks-fallout/
"BNW zooi"? "Opfucken"? Que? Er wordt in die artikelen gelinkt naar zeer legitieme nieuwsbronnen.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:29 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kun jij aub een end opfucken met je BNW zooi? Dat je hier nog mag posten.
Die schijnt al zo'n twee maanden (of 200 jaar) actief te zijn zoals ik het begrepen heb. Geen actief gevaar voor de bevolking. Beetje media/sensatie geile mensen die daar over beginnen, lijkt me?quote:Op maandag 14 maart 2011 02:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het blijft wel in beweging daar, ook nog een vulkaan erbij.
Is het nooit geweest. Dit plaatje is een mooi gephotoshopte hoax...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:38 schreef remlof het volgende:
Ik weet niet in hoeverre dit worst-case kaartje nog actueel is:
[ afbeelding ]
Ga je nou moedwillig berichten van 3 uur geleden quoten in de hoop dat de achteloze lezer van dit topic over mijn posts heen leest? Of wat?quote:Op maandag 14 maart 2011 02:36 schreef eleusis het volgende:
[..]
Is het nooit geweest. Dit plaatje is een mooi gephotoshopte hoax...
"Australian Radiation Services is aware of information about radioactive contamination being spread from the Japanese nuclear reactor incident released under the ARS logo and name. We wish to be clear that this information has not originated from ARS and as such distance ourselves from any such misinformation." Australian Radiation Services
Je postgedrag in dit topic begint megalomane vormen aan te nemen. Ik post nieuws. Jij post lastering en smaad. Kennelijk vind jij het niet leuk als er feiten worden gepost in dit topic.quote:Op maandag 14 maart 2011 02:41 schreef eleusis het volgende:
Je bent paranoïde. Tijd voor de ignorelist, je bent een verspilling van de ruimte die je inneemt.
Als de rest nu ook even niet op hem kan reageren, dank.
Een paar Brabanders komen ook een keer de provincie uit.quote:Op maandag 14 maart 2011 03:04 schreef MrVanBraun het volgende:
Deze zit ook nog altijd vers in het geheugen..jonguh.
quote:Op maandag 14 maart 2011 03:09 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Een paar Brabanders komen ook een keer de provincie uit.
Hij praat ook alsof die net twee auto's zag botsen of zoquote:Op maandag 14 maart 2011 03:20 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Nee een Ier.![]()
Klinkt ook grappig.. dat accent tijdens zo'n verschrikkelijk iets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |