Die auto's op 02:00quote:Op zondag 13 maart 2011 22:37 schreef eleusis het volgende:
In dit topic vast al langs gekomen, maar ik zie nu pas deze beelden in HD... Om één of andere reden had ik nooit de schaal door of zo op TV en nieuwssites. Echt bizar.
lol, och ik vond het ook best griezelig om te lezen dat ze dergelijke maatregelen aan het nemen waren. Paniek, nee maar wel iets om te volgen.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:38 schreef Ermanon het volgende:
[..]
In de rest van de wereld bedoel ik dan vooral
Pas maar op hoe je hem noemt, heb gehoord dat hij niet vies is van een civiele zaak wegens smaad & laster.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:59 schreef apple_pie het volgende:
[..]
En je bent de zoveelste kloon van paranoïde schizofrene Salvad0r?
Heb deze net ook helemaal gekeken, die auto's in het begin had ik de meeste moeite mee, je ziet er ook eentje die uit wanhoop nog probeert van de weg af te rijden. Het trieste is dat als ik 't goed zie, als ze iets verder waren gereden ze hoog genoeg hadden gestaan met de auto (op een brug).quote:Op zondag 13 maart 2011 22:46 schreef Fireblast het volgende:
[..]
Die auto's op 02:00
edit: en dat vrachtwagentje op 07:00:
[ afbeelding ]
hij keerde om toen ie het water zag maar is waarschijnlijk dus alsnog meegespoeld... bizar dit idd
Dat verkeer in het begin, alsof er niets aan de hand lijkt zo, maar ze zijn hard aan het vluchten. Vervolgens wordt er gewoon een aantal auto's van de weg afgedrukt door die golf alsof het niets is. Echt wtfquote:Op zondag 13 maart 2011 22:37 schreef eleusis het volgende:
In dit topic vast al langs gekomen, maar ik zie nu pas deze beelden in HD... Om één of andere reden had ik nooit de schaal door of zo op TV en nieuwssites. Echt bizar.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:39 schreef Schuifpui het volgende:
http://www.theweatherspace.com/news/TWS-3_12_2011_fakeimage.html
Het komt er eigenlijk op neer dat zodra het water je raakt je min of meer dood bentquote:Op zondag 13 maart 2011 22:37 schreef eleusis het volgende:
Doet ie constant en was al 2 maanden actief. Tis een van de meest actieve vulkanen ter wereldquote:Op maandag 14 maart 2011 00:07 schreef Salvad0R het volgende:
Volcano in southern Japan erupts
The Shinmoedake volcano on Japan's Kyushu island, after lying dormant for a couple of weeks, resumes activity in a blast heard miles away. It was unclear if the eruption was linked to Friday's massive earthquake in the north.
http://www.latimes.com/ne(...)6939.story?track=rss
Je hebt actief en hikken en opboeren, de berg is nu aan het opboeren.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Doet ie constant en was al 2 maanden actief. Tis een van de meest actieve vulkanen ter wereld
Goh, je vond grappen over Japan en de ramp daar toch not done?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
Oké, ik zal het wel vragen: waarom zou het niet doorgaan?!
Dan is het 2012 en vergaat de wereld.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
Idd, volgend jaar..? Japan is best in staat om dan de infrastructuur en de stroomvoorziening weer draaiende te hebben.quote:Op maandag 14 maart 2011 00:39 schreef yvonne het volgende:
quote:Op maandag 14 maart 2011 00:40 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Goh, je vond grappen over Japan en de ramp daar toch not done?
Volgend jaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 00:32 schreef Stuurver het volgende:
Iemand die ik ken moet volgend jaar een half jaar stage lopen in Japan, vraag me af of dat doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |