quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
moeten is dwang, en huilen kindergezang.quote:
Waar zie je het kenteken van de BMW dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:41 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
de 'tegenstander' lijkt mee een daihatsu cuore, gezien de rdw gegevenslijkt dat te kloppen
maar waarom heeft de bmw hetzelfde kenteken?![]()
Was al aan het zoeken heurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef lipje het volgende:
[..]
moeten is dwang, en huilen kindergezang.
Je MAG er eentje maken, indien op tijd natuurlijk
ik ookquote:
rofl, zal wel door de alchol komen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar zie je het kenteken van de BMW dan?
Je bijna eerste keer sex?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
lolwut, in die straat heb ik een ervaring gehad die zo bizar was dat ik hem niet zal posten
je reed achteruit in een geleende auto met de eigenaar nog naast je een fietser omverquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
lolwut, in die straat heb ik een ervaring gehad die zo bizar was dat ik hem niet zal posten
neequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:57 schreef lipje het volgende:
[..]
je reed achteruit in een geleende auto met de eigenaar nog naast je een fietser omver
Dan hier maar mee posten. Kuttopic.quote:
Kom die TV maar eens halen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan hier maar mee posten. Kuttopic.
Ik kom er aan.quote:
Wel een geniale actie overigensquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee
[..]
nee, dat was de Martenawei
![]()
Waar ligt dat, Cuijck?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ene weekend bij rotjeknor in de buurt, het andere weekend in Cuijck
en nu zijn ze nog uit elkaar .... morgen daarentegen, weet je ook gelijk waarom het de hele dag regent en het weer is om je bed niet uit te komenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ene weekend bij rotjeknor in de buurt, het andere weekend in Cuijck
dat was zoberzo een dag vol idiote actiesquote:
Onder Nijmegen. Je weet wel, in dat land waar niemand kan praten, maar wel huilt als je de nam van hun dorp verkeert speltquote:
ik ga morgennaar Drenthe, wil wel mooi weer hebben!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef lipje het volgende:
[..]
en nu zijn ze nog uit elkaar .... morgen daarentegen, weet je ook gelijk waarom het de hele dag regent en het weer is om je bed niet uit te komen
Geen ide waar dad zou moeten lichen dan.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was zoberzo een dag vol idiote acties
[..]
Onder Nijmegen. Je weet wel, in dat land waar niemand kan praten, maar wel huilt als je de nam van hun dorp verkeert spelt
flirten bij de Chinees?.. ff kroonsteentjes kopen voor in Barely Legalquote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was zoberzo een dag vol idiote acties
flirten bij de chinees?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef lipje het volgende:
[..]
flirten bij de Chinees?.. ff kroonsteentjes kopen voor in Barely Legal
en gratis een autoradio
ja, godver, jij hebt wel eengeheugen... weet nog wel dat ik achtersteboven jou straat in reed, ook weer een fietser half scheppendquote:
en volgens mij had je toen al een garage...quote:Op zondag 13 maart 2011 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, godver, jij hebt wel eengeheugen... weet nog wel dat ik achtersteboven jou straat in reed, ook weer een fietser half scheppend
biertje?quote:
Want dan wordt het hier zoveel mooier?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga morgennaar Drenthe, wil wel mooi weer hebben!
nee, dan kunnen we zo nu en danff de auto uit om fotos te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 10:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Want dan wordt het hier zoveel mooier?![]()
Dus een auto die met 30km/u een stilstaand object raakt krijgt net zoveel energie te verwerken als 2 objecten die allebei met 30km/u tegen elkaar botsen?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Want dan wordt het hier zoveel mooier?![]()
@OP: van het weekend aan een oom uitgelegd dat twee auto's die elkaar (met dezelfde snelheid), met 30 km/u bijv., raken niet gelijk staat aan een verdubbeling in kracht zoals één auto die een muur van bijv. 60 km/u raakt, maar gewoon aan 30 km/u. Ging er na uitgebreide uitleg nog steeds niet bij in...
Ik blijf trouwens fors verkouden
2x de helft is toch niet 1 zeker??!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus een auto die met 30km/u een stilstaand object raakt krijgt net zoveel energie te verwerken als 2 objecten die allebei met 30km/u tegen elkaar botsen?
Think again.
Precies!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2x de helft is toch niet 1 zeker??!![]()
![]()
!!
typetyfus na 3 biertjesquote:Op zondag 13 maart 2011 11:21 schreef densmee het volgende:
[[b]PAT[/b] SC] BMW in de kreukels met een dagwaarde van 1573 euro
Nee, maar ook niet twee keer zo veel.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus een auto die met 30km/u een stilstaand object raakt krijgt net zoveel energie te verwerken als 2 objecten die allebei met 30km/u tegen elkaar botsen?
Think again.
uitslapertquote:
2x zoveel energie, maar ook 2x zoveel materiaal dat die klap moet verwerken en de energie in beide richtingen af kan voeren. Heft elkaar opquote:Op zondag 13 maart 2011 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Think again.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef lipje het volgende:
of toch maar 1573 weggespoelde Priussen?
[ afbeelding ]
ah onze Balkoniaquote:
Dan heb je dus wel een object wat niet beweegt en niets absorbeert (zoals wij op het werkquote:Op zondag 13 maart 2011 12:44 schreef Dingest het volgende:
[..]
2x zoveel energie, maar ook 2x zoveel materiaal dat die klap moet verwerken en de energie in beide richtingen af kan voeren. Heft elkaar op
Edit: voor de duidelijkheid; bij gelijkwaardige voorwerpen. Krachtverdeling bij een Reliant Robin die een vrachtwagen tikt ligt iets anders
MythBusters heeft het een jaar terug inderdaad erg goed uitgewerkt, al hoefde je daar geen wetenschapper voor te zijn om het verschil te meten. Het resultaat van de klap van twee (gelijke, overigens, massa en materiaal speelt wel een rol) auto's vol op elkaar met 50 mijl per uur was hetzelfde - zowel in schade als g-krachten - als één auto met 50 mijl per uur vol op een muur. De klap met 100 mijl per uur op de muur was significant anders
Het probleem van de stelling is dat het inderdaad tegen het intuïtieve gevoel van 1 + 1 ingaat.
Jullie hebben een bewegende muur?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan heb je dus wel een object wat niet beweegt en niets absorbeert (zoals wij op het werk) ipv een auto tegen een stil staande auto. Dat klopt wel idd
Ik dacht dat ik laat was vandaag.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:30 schreef Sounddragon het volgende:
Wel een lekker warme douche, nu eersten dan eens iets verzinnen voor het ontbijt
Dat kan, alleen waren wij iets laterquote:
Lekker toch?quote:
Niet beweegt en niets absorbeert. Nee de muur beweegt nietquote:
quote:
niet liefquote:
tvpquote:
dat ie ontzettend hard gaat....?quote:
1. Fappenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:41 schreef Barcaconia het volgende:
Hoe zal ik deze zondagavond eens gaan besteden lieve fokkertjes?
Dan combineer je 1 en 3?quote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb de afgelopen weken al veel te veel op MP en ebay gezeten en derhalve al weer een paar 100 euro weggepleurd aan semi-nuttige dingetjes
Je kan nu naar Marijke Helwegen kijken op rtl 4quote:Op zondag 13 maart 2011 19:00 schreef Barcaconia het volgende:
Private spice is van de TV af hier. En om nu Boer zoekt Vrouw daarvoor aan te zetten vind ik wel ver gaan.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik fap nog liever op een foto van een platgereden egel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:04 schreef Barcaconia het volgende:
Ik fap nog liever op een foto van een platgereden egel.
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Alfisti het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Neh, toch niet helemaal mijn ding.quote:
Nou, alsnog Marijke "lipjes getuit en borstjes vooruit" Helwegen danquote:Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Neh, toch niet helemaal mijn ding.
Hotlinkbeveiliging.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef densmee het volgende:
http://www.112brabant.nl/(...)ortages&foto_id=4710
Sportauto [ afbeelding ] kappersauto
Die zie je niet vaakquote:
Misschien doet die NSX het wel beter als space shuttle... nobody knows.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
Reliant Robin is ook nog eens mooier dan een NSX.
Je kan er alleen nog slechter een hoek mee om dan met een Amerikaanquote:Op zondag 13 maart 2011 19:37 schreef Barcaconia het volgende:
Reliant Robin is ook nog eens mooier dan een NSX.
Amerikanen en NSXenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je kan er alleen nog slechter een hoek mee om dan met een Amerikaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:
correctiequote:
quote:
* Alfisti heeft alleen koffie voor jequote:Op zondag 13 maart 2011 19:46 schreef Barcaconia het volgende:
Door je icoon heb ik zin in een glaasje fristi. Damn, dat is lang geleden
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:41 schreef Barcaconia het volgende:
[..]Still there?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
-Dit is een automatisch gegenereerd bericht-quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:02 schreef Sjoegerd het volgende:
Zo, 27 maart ritje Tilburg voor Paganfest
En?quote:
Ik bedoelde meer de optredensquote:Op zondag 13 maart 2011 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was er vorig jaar en 3 jaar terug bij, volgend jaar weer dus
ja geen idee, ik was er dit jaar niet bij zeg iknetquote:Op zondag 13 maart 2011 22:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer de optredens.. Hadden de bands genoeg tijd om het leuk te maken zeg maar?
Oh dan heb ik de andere post verkeerd begrepenquote:Op zondag 13 maart 2011 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja geen idee, ik was er dit jaar niet bij zeg iknetik was aan het voorzitten vandaag
nou ik heb hem even om foto's gevraagd want dat moet toch wel iets heel spectaculairs zijn, en hij maakt ze morgenquote:
Beetje een Turq52 met zijn verhaaltjes...quote:Op zondag 13 maart 2011 23:05 schreef densmee het volgende:
[..]
nou ik heb hem even om foto's gevraagd want dat moet toch wel iets heel spectaculairs zijn, en hij maakt ze morgen
daarom eerst maar eens foto's zien van een bigblock in een bmwquote:Op zondag 13 maart 2011 23:07 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Beetje een Turq52 met zijn verhaaltjes...
Zal wel vastzitten ofzo. Of hij heeft alsnog een minibike op LPG gebouwd en het is mis gegaan.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:09 schreef densmee het volgende:
[..]
daarom eerst maar eens foto's zien van een bigblock in een bmw
waar is die turk trouwens gebleven?
ja, maar daar mag ik me niet over uitlatenquote:Op zondag 13 maart 2011 23:14 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb hem niet meer gezien of in de gaten gehouden, dus was niet opgevallen.
Hoe lang duurt zijn ban, zie je dat ook?
Dat is een deur.quote:
WTFquote:
Als jij het snapt mag je het mij uitleggenquote:
Ik denk dat ik nu blij ben dat Youtube geblokt is...quote:Op maandag 14 maart 2011 11:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als jij het snapt mag je het mij uitleggen
Nu ook van mij en mijn collega's.quote:
4 bekeken en nog steeds WTFquote:Op maandag 14 maart 2011 11:08 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als jij het snapt mag je het mij uitleggen
Het wordt er hooguit wat vager van. Je kunt het geluid er wel bijdenkenquote:Op maandag 14 maart 2011 12:09 schreef Dangel het volgende:
ik heb geen geluid op t werk, is ie met geluid nog erger?
ik heb een vermoeden jaquote:Op maandag 14 maart 2011 12:11 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het wordt er hooguit wat vager van. Je kunt het geluid er wel bijdenken
neequote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef Barcaconia het volgende:
Zet er meteen het linkje naar het topic maar bij dan, hoeft ze niet te zoeken
Lekkere tietenquote:
A.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:55 schreef Anne het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat ik voor de katseviool die shit aan het lezen ben en ik er gewoon ben ingetrapt.
Best proquote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef Alfisti het volgende:
Is Balkonia of SD weer aan het koken geslagen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
Godver, da's hendig!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef Alfisti het volgende:
[ afbeelding ]
Flauwquote:
Opzetstuk maken voor de luchtsleutelquote:Op maandag 14 maart 2011 18:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Godver, da's hendig!!
*onthoudt
Dat wordt een zooitjequote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Opzetstuk maken voor de luchtsleutel
Da's standaardquote:Op maandag 14 maart 2011 18:16 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik kook is het sowieso een zooitje.
ok, t was niks spannendsquote:Op maandag 14 maart 2011 18:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Flauw. Dan was het ook niks spannends. Tenzij dat kusjekroelgebeuren over DW ofzo. Maar ook dat is niet spannend.
Volgende huis dus maar gewoon perslucht in de keuken. Misschien iets voor jou en Anne?quote:
Ik noteer het ff, de oven is natuurlijk ook veel rapper schoon met een luchtspuitje bij de handquote:Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgende huis dus maar gewoon perslucht in de keuken. Misschien iets voor jou en Anne?
Tevens handig je brommer blokje op de keukentafel uit elkaar sjezen en schoonmakenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgende huis dus maar gewoon perslucht in de keuken. Misschien iets voor jou en Anne?
Vaat droogmaken met luchtspuitquote:Op maandag 14 maart 2011 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik noteer het ff, de oven is natuurlijk ook veel rapper schoon met een luchtspuitje bij de hand
dan kook je te simpele dingenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:20 schreef Anne het volgende:
Ik kook en ruim tegelijkertijd op. Multitasking jonguh.
Daarom mis ik die vaatwasser ook.
Sta me altijd een potje te vervelen als ik sta te koken en dan haalde ik dat ding dus even leeg.
NederlandseBrabantse Limburgse kwaliteitquote:Op maandag 14 maart 2011 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
Net het nieuwe(ouwe) frontje van de 343 binnengekregen van de stralerijDat wordt weer een leuk werkje maar opzich valt het nog niet tegen.
Rottige zooi, die ouwe volvo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door lipje op 14-03-2011 20:31:21 (correctie voor Balkonia) ]Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
De vaat droogt hier meestal via natuurlijke weg, als het geluk heeft wordt het weggeruimd, als het pech heeft wordt het de dag erna hergebruiktquote:
Mag ik jouw vriendin?quote:Op maandag 14 maart 2011 20:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De vaat droogt hier meestal via natuurlijke weg, als het geluk heeft wordt het weggeruimd, als het pech heeft wordt het de dag erna hergebruikt
Wie zegt jou dat die daar iets mee van doen heeft?quote:
Hmm, goed punt. Dan laat maar.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wie zegt jou dat die daar iets mee van doen heeft?
Alleen échte dure velgenboeren leveren linkse en rechtse turbine wheels.. ik vind het ook altijd erg storendquote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef Barcaconia het volgende:
Behalve dat rechts een set linkse velgen zit niet nee.
Hmm, misschien toch niet? Dan zijn het gewoon graflelijke wielen
Ik heb een jaar of 3 geleden voor 50e een 5.1 setje op de kop getikt wat het geluid (hoewel niet echt doorgegeven in 5.1) van m'n tv significant verbeterd en best lekker klinktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 00:39 schreef Sounddragon het volgende:
Mediatank is wel geslaagd; heb meteen maar een 5.1 setje opgepikt vanmiddag, nu zijn de buren helemaal niet meer blij
Pfff, maak je niet druk, het wordt een stralende dag!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:58 schreef Xtreem het volgende:
Japan gaat niet echt lekker...
Ik begin toch enigszins zenuwachtig te worden
Wat lief!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Pfff, maak je niet druk, het wordt een stralende dag!
je hebt nog veel meer gehoord als het goed isquote:Op dinsdag 15 maart 2011 01:20 schreef Anne het volgende:
Hallo lieve kijkbuiskindertjes, ik hoor net dat ik one of the guys ben![]()
.
In dat geval heb je gelukkig wind mee!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat lief!
Als het echt zo'n stralende dag wordt, dan kom ik je in NL even knuffelen
straling zo dichtbij?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 07:58 schreef Xtreem het volgende:
Japan gaat niet echt lekker...
Ik begin toch enigszins zenuwachtig te worden
Nee, het is >2000 km...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
straling zo dichtbij?
begin maar vast lood te kopen
In geval van een grote boem zal het vooral van de wind afhangen denk ik.... En Tsjernobyl? ja, wel overleefd, maar kijk maar naar < insert random name> om te zien dat het wel effect gehad heeft in NL!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:51 schreef Duvel het volgende:
Als je in een betonnen flat zit, heb je al wat mazzel. Ik weet niet of in het geval van een *boem* de troep zo ver komt en of het dan nog daadwerkelijk levensbedreigend is. Je hebt Tsjernobyl ook overleefd, toch?
nee, sorry, chinese flats zijn volledig gebouwd van purquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:55 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In geval van een grote boem zal het vooral van de wind afhangen denk ik.... En Tsjernobyl? ja, wel overleefd, maar kijk maar naar < insert random name> om te zien dat het wel effect gehad heeft in NL!
Overigens, ik heb echt geen flauw idee waarvan mijn flat gebouwd is17 hoog, dat moet haast wel beton zijn, toch?
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:35 schreef Alexxxxx het volgende:
dit bedrijf is nu een Lagonda aan het ombouwen naar een 2-deurs cabrio overigens
Niet zeuren, je post als een kerngezonde jongeman!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Wat lief!
Als het echt zo'n stralende dag wordt, dan kom ik je in NL even knuffelen
Ik ben gisteravond te vroeg afgehaaktquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt nog veel meer gehoord als het goed is![]()
![]()
mogge
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:34 schreef Duvel het volgende:
Hm, de Lagonda heeft niet dat gat achter de achterdeur zitten (in de C-stijl).
ja inderdaad...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben gisteravond te vroeg afgehaakt![]()
.
Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:57 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De LHD heeft dit gat links zitten, de RHD heeft het rechts.
Zo lijkt het tenminste wat ik van google kan vinden.
Hehe, eigenlijk boeide heel die zut me voor geen meter, ik kijk bijna nooit TV, alleen evt het nieuws, ik had hier wel een pro-logic receiver staan, maar met 2 oude Bose speakers eraan, die had ik een tijdje geleden al vervangen voor wat subtielere exemplaren, maar nu hebben we die Tank gekauft, en vond ik dat er dan ook maar een 5.1 setje moest koomen, en die zag ik toevallig in V&A staan, ook voor 5 tientjes, zo'n mooie deal kon ik dus niet laten lopenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 03:39 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 3 geleden voor 50e een 5.1 setje op de kop getikt wat het geluid (hoewel niet echt doorgegeven in 5.1) van m'n tv significant verbeterd en best lekker klinktIk had wel een 5.1 dvd-speler maar die is nu onbruikbaar.
Het is geen extreme 'geluidsbelevenis', maar dat hoeft ook niet in mijn kleine woonkamer met vrij dun muurtje tussen mijn huisje en de buren.
Kijk ik toevallig weer eens, weet ik dit gewoonquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
volgens mij heb ik een aston martin lagonda gespot...
quote:
quote:
jij bent raarquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:44 schreef Anne het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat als je een appel eet, je last krijgt van je neus?
Of heb ik weer een afwijking?
Ik heb geen huis meer, geen spullen meer en ben aan t twijfelen of ik in Dublin of Bacelona ga wonenquote:
je bent dus gewoon een zwerverquote:Op dinsdag 15 maart 2011 13:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb geen huis meer, geen spullen meer en ben aan t twijfelen of ik in Dublin of Bacelona ga wonen
Ik heb niks te melden dat boeiend is
saab 9-7 kloonquote:
Forbiddenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:29 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/b27e02fc_eFYYe.jpgAmerikanen
vandaag heerlijk uitgeslapen, t ging goed op t werk (z ezijn er eindloeij achter dat ze mij gewoon op mijn manier mn gang moeten laten gaan en dat het dan wle goed komtquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:24 schreef Anne het volgende:
Lief.
Maar vertel, waarom ben je zo vrolijk?
neequote:
pics van je zusje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:50 schreef Duvel het volgende:
Mijn zusje heeft een Twingo "cabrio top" gekocht.
pics van je zusje poesje?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:38 schreef Anne het volgende:
Zojuist mijn katten opgehaald van de kapper enne: BWAHAHAHA![]()
![]()
![]()
. Leeuwenkoppies.
Ik vind grappig.
Geen van beide natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is het de linker of de rechter trouwens
Wat voor camera?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:43 schreef Anne het volgende:
Nah. Geen zin. Die camera van mij ligt eigenlijk stof te happen.
Maar is natuurlijk niks meer waard hmm?
Prima camera toch? Ik heb een 350D.quote:
Mja, ik had nog een compact ding ernaast eh.. Hij is één keer mee geweest naar de Formule 1 en één keer mee op vakantie. Voor de rest hangt ie voornamelijk aan de kapstok in de tas.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:03 schreef Barcaconia het volgende:
1000 foto's schiet ik op een dag, koop je daar zo'n dure camera voor?
als je nog een kitlens er bij hebt waar je van af wilt is ook okquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:01 schreef Anne het volgende:
Uhm.. Mag ik er even over nadenken of ik hem echt wil weg doen. En voor hoeveel..
Ik neem aan dat je dan alleen de body wilt hebben?
Enne, zo belachelijk veel foto's zijn er niet mee geschoten denk ik. Hooguit 1000.
Standaard kitlens 18-55mm en een 75-300mm lens inclusief zonnekap.quote:
Kitlens wil ik denk ik wel kwijt dan, mócht ik hem willen verpatsenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je nog een kitlens er bij hebt waar je van af wilt is ook ok
Maak 'm even.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Barcaconia het volgende:
Ik maak hem wel, ik heb een mooie vind ik zelf.
Ik heb/had ook een statief, maar die heeft Tim gemold toen ie één keer mijn camera leende.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:13 schreef Duvel het volgende:
Hm, 18-55 heb ik al, 28-105 heb ik ook. 75-300 lijkt me lastig zonder statief?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |