quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
moeten is dwang, en huilen kindergezang.quote:
Waar zie je het kenteken van de BMW dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:41 schreef TjibbeTjibsma het volgende:
de 'tegenstander' lijkt mee een daihatsu cuore, gezien de rdw gegevenslijkt dat te kloppen
maar waarom heeft de bmw hetzelfde kenteken?![]()
Was al aan het zoeken heurquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:42 schreef lipje het volgende:
[..]
moeten is dwang, en huilen kindergezang.
Je MAG er eentje maken, indien op tijd natuurlijk
ik ookquote:
rofl, zal wel door de alchol komen...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:46 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waar zie je het kenteken van de BMW dan?
Je bijna eerste keer sex?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
lolwut, in die straat heb ik een ervaring gehad die zo bizar was dat ik hem niet zal posten
je reed achteruit in een geleende auto met de eigenaar nog naast je een fietser omverquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
lolwut, in die straat heb ik een ervaring gehad die zo bizar was dat ik hem niet zal posten
neequote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:57 schreef lipje het volgende:
[..]
je reed achteruit in een geleende auto met de eigenaar nog naast je een fietser omver
Dan hier maar mee posten. Kuttopic.quote:
Kom die TV maar eens halen.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan hier maar mee posten. Kuttopic.
Ik kom er aan.quote:
Wel een geniale actie overigensquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee
[..]
nee, dat was de Martenawei
![]()
Waar ligt dat, Cuijck?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ene weekend bij rotjeknor in de buurt, het andere weekend in Cuijck
en nu zijn ze nog uit elkaar .... morgen daarentegen, weet je ook gelijk waarom het de hele dag regent en het weer is om je bed niet uit te komenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het ene weekend bij rotjeknor in de buurt, het andere weekend in Cuijck
dat was zoberzo een dag vol idiote actiesquote:
Onder Nijmegen. Je weet wel, in dat land waar niemand kan praten, maar wel huilt als je de nam van hun dorp verkeert speltquote:
ik ga morgennaar Drenthe, wil wel mooi weer hebben!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:08 schreef lipje het volgende:
[..]
en nu zijn ze nog uit elkaar .... morgen daarentegen, weet je ook gelijk waarom het de hele dag regent en het weer is om je bed niet uit te komen
Geen ide waar dad zou moeten lichen dan.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was zoberzo een dag vol idiote acties
[..]
Onder Nijmegen. Je weet wel, in dat land waar niemand kan praten, maar wel huilt als je de nam van hun dorp verkeert spelt
flirten bij de Chinees?.. ff kroonsteentjes kopen voor in Barely Legalquote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was zoberzo een dag vol idiote acties
flirten bij de chinees?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:14 schreef lipje het volgende:
[..]
flirten bij de Chinees?.. ff kroonsteentjes kopen voor in Barely Legal
en gratis een autoradio
ja, godver, jij hebt wel eengeheugen... weet nog wel dat ik achtersteboven jou straat in reed, ook weer een fietser half scheppendquote:
en volgens mij had je toen al een garage...quote:Op zondag 13 maart 2011 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, godver, jij hebt wel eengeheugen... weet nog wel dat ik achtersteboven jou straat in reed, ook weer een fietser half scheppend
biertje?quote:
Want dan wordt het hier zoveel mooier?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga morgennaar Drenthe, wil wel mooi weer hebben!
nee, dan kunnen we zo nu en danff de auto uit om fotos te makenquote:Op zondag 13 maart 2011 10:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Want dan wordt het hier zoveel mooier?![]()
Dus een auto die met 30km/u een stilstaand object raakt krijgt net zoveel energie te verwerken als 2 objecten die allebei met 30km/u tegen elkaar botsen?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Want dan wordt het hier zoveel mooier?![]()
@OP: van het weekend aan een oom uitgelegd dat twee auto's die elkaar (met dezelfde snelheid), met 30 km/u bijv., raken niet gelijk staat aan een verdubbeling in kracht zoals één auto die een muur van bijv. 60 km/u raakt, maar gewoon aan 30 km/u. Ging er na uitgebreide uitleg nog steeds niet bij in...
Ik blijf trouwens fors verkouden
2x de helft is toch niet 1 zeker??!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus een auto die met 30km/u een stilstaand object raakt krijgt net zoveel energie te verwerken als 2 objecten die allebei met 30km/u tegen elkaar botsen?
Think again.
Precies!quote:Op zondag 13 maart 2011 11:26 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
2x de helft is toch niet 1 zeker??!![]()
![]()
!!
typetyfus na 3 biertjesquote:Op zondag 13 maart 2011 11:21 schreef densmee het volgende:
[[b]PAT[/b] SC] BMW in de kreukels met een dagwaarde van 1573 euro
Nee, maar ook niet twee keer zo veel.quote:Op zondag 13 maart 2011 11:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dus een auto die met 30km/u een stilstaand object raakt krijgt net zoveel energie te verwerken als 2 objecten die allebei met 30km/u tegen elkaar botsen?
Think again.
uitslapertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |