nou ja ben met het ov gegaan. 8 uur gereisd op 1 dag maar ik was op tijd. Ze is za. overleden.quote:Op woensdag 23 november 2011 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien even een apart topic hiervoor openen, denk dat je kans van slagen dan iets groter is.. vind dit wel iets wat even apart de aandacht mag krijgen
Héél misschien dat ik binnenkort in Leiden moet zijn, ik hou het even in de gaten..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef SoDimmetje het volgende:
Hallo,
Is er iemand die wel eens van leiden naar hilversum?
Er staan al een tijdje wat pc spullen klaar in leiden maar ik heb geen auto of geld voor het ov.
Ik weet niet wat voor grotere auto je nodig hebt? Ik heb een seat ibiza? Nieuw model, sport uitvoering. Als je denkt dat het past wil ik wel rijden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:12 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Is er iemand met een grote auto, aanhanger of busje die 1 ritje binnen Delft wil maken? Ik heb nog een tafel die vervoerd moet worden, maar die is te breed voor mijn eigen auto of de auto van mijn vriend, we hebben allebei geen trekhaak. Het is zo een ouderwetse ronde eettafel, denk ongeveer 1.2 meter diameter.
Ik heb er graag een flesje wijn oid voor over!
Bedankt voor het aanbod maar ik had al een oplossing gevonden, vergeten te melden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor grotere auto je nodig hebt? Ik heb een seat ibiza? Nieuw model, sport uitvoering. Als je denkt dat het past wil ik wel rijden.
Mooi dat het gelukt isquote:Op zondag 22 januari 2012 23:53 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[..]
Bedankt voor het aanbod maar ik had al een oplossing gevonden, vergeten te melden.
Ik heb zelf trouwens een oude Suzuki swiftweet niet of seat groter is.
Duimen dan maar, bedankt voor je reactie alvast.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Héél misschien dat ik binnenkort in Leiden moet zijn, ik hou het even in de gaten..
Hebben we het zelfde op het oog? :pquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:22 schreef loecje het volgende:
Gezocht, vervoer van een pakketje van omgeving van Veghel naar(richting) Groningen
ik kan eventueel zelf doordeweeks nog een stukje per trein maar de gehele reis lukt niet.
Niemand die kan helpen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 13:07 schreef SoDimmetje het volgende:
Hallo,
Is er iemand die wel eens van leiden naar hilversum?
Er staan al een tijdje wat pc spullen klaar in leiden maar ik heb geen auto of geld voor het ov.
Een pc. [gez] een gratis pctje , wie kan en wil mij helpen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef Noiseflux het volgende:
Ik ga zondag avond van Leiden CS naar Hilversum CS met de trein. Wat moet er mee?
Auto kapot, niet meer beschikbaar.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:33 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Idem hier, voor kerstpakketten en ook andere zaken wel. Rijd regelmatig (in het weekend) Groningen-Assen met af en toe Emmen en Enschede als bestemmingen.
Het is te veel voor de trein, het zijn 2 kasten en monitoren en nog wat los spul geloof ik dus dat niet lukkenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:29 schreef Noiseflux het volgende:
Oke, als het gewoon een kast is die ik zo mee kan nemen en ik niet Leiden of Hilversum in hoef wil ik er best in de trein op passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |