En dat ligt vlak bij Arnhem. (wellicht beter bekend).quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 11:43 schreef DJMO het volgende:
gezocht vervoer vanuit gelderland (pannerden) naar alkmaar het gaat om een commode en een kinderkledingkast.
Ik rijd regelmatig richting Friesland, maar mn auto is nu eventjes out of order. Als je tegen de tijd datie gefixt is nog niets hebt wil ik t wel rijden!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
Ik heb het een en ander aan babyspullen (box, badje met standaard) die naar Asfalthooligan moeten.
Dus als iemand de mogelijkheid heeft voor een transport van Gouda naar Friesland dan hoor ik het graag.
Oh, dat zou enorm fijn zijn! Thnxquote:Op zondag 19 augustus 2012 15:34 schreef Opdekop het volgende:
[..]
Ik rijd regelmatig richting Friesland, maar mn auto is nu eventjes out of order. Als je tegen de tijd datie gefixt is nog niets hebt wil ik t wel rijden!
Niet meer nodig.quote:Op zondag 19 augustus 2012 15:35 schreef Opdekop het volgende:
Ik zoek trouwens zelf iemand met een busje/aanhanger die een koelkast voor me wil vervoeren in Haarlem..
Voor wanneer? Of is dit al gefixt?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 19:25 schreef DJMO het volgende:
is er iemand in Tilburg of omgeving met een busje of aanhanger die een manstad hoek bank van de ikea naar Alkmaar kan vervoeren voor me? de bank werd me net via marktplaats aangeboden maar ik zit met vervoer
Is deze vraag nog actueel?quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef zyx1981 het volgende:
Hoi
Ik zoek iemand die een massief houten (zwaar) binnendeur (78x200cm) kan vervoeren van Breda naar Utrecht, ergens in augustus of september. Benzinekosten en eventuele huur van een aanhanger vergoed ik graag. Het betreft een oude bruynzeeldeur in een erg moeilijk verkrijgbare maat, echter precies de afmeting die ik nodig heb.
Alvast bedankt voor het lezen en reageren en meedenken en eventuele aanbiedingen.
Misschienquote:Op dinsdag 11 september 2012 10:58 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Jazeker!U kunt me hiermee helpen?
Ahw, beterschap! Je hebt een goede griep te pakken?quote:Op dinsdag 11 september 2012 11:28 schreef sanger het volgende:
[..]
MisschienIk kom regelmatig (iedere twee weken ongeveer) in Breda voor het werk, en op de terugweg kom ik langs Utrecht. En heb dakdragers waar de deur eventueel op zou kunnen, mits goed verpakt
Ben nu alleen ziek thuis en weet nog niet zeker of ik in september nog ga
Nope, een longontstekingquote:Op dinsdag 11 september 2012 16:53 schreef zyx1981 het volgende:
[..]
Ahw, beterschap! Je hebt een goede griep te pakken?
Ah, ik bedoelde dus tegen krasjes. Hoe zwaar is de deur dan? De dragers mogen tot ca. 80 kg hebbenquote:Wat versta je onder goed ingepakt? Het is in feite gewoon een grote stijve plank. De klinken zijn eraf enzo, dus de deur is helemaal plat. Ook zit er geen glas in; een krasje erbij maakt ook niet uit want ik moet hem sowieso helemaal afschuren, plamuren, etc. Houd je dakdrager zo`n deur wel eigenlijk?
Thanx iig voor het potentiele aanbod.
Aangenomen dat de deur 5 centimeter dik is gaat het om 78 dm.3 Bij een soortelijk gewicht van 700 kilo/m3 (eikenhout) weegt de deur 54.6 kilo.quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Nope, een longontsteking
[..]
Ah, ik bedoelde dus tegen krasjes. Hoe zwaar is de deur dan? De dragers mogen tot ca. 80 kg hebbenIk kan hem dan gewoon er opleggen en met spanbanden aantrekken totdat er geen beweging meer in zit
quote:Op dinsdag 11 september 2012 18:09 schreef sanger het volgende:
[..]
Nope, een longontsteking
[..]
Ah, ik bedoelde dus tegen krasjes. Hoe zwaar is de deur dan? De dragers mogen tot ca. 80 kg hebbenIk kan hem dan gewoon er opleggen en met spanbanden aantrekken totdat er geen beweging meer in zit
Beiden dank.quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Aangenomen dat de deur 5 centimeter dik is gaat het om 78 dm.3 Bij een soortelijk gewicht van 700 kilo/m3 (eikenhout) weegt de deur 54.6 kilo.
ik weet dat je al bezig was maar moet er nog iets gebeuren stuur even een dm...quote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:47 schreef zyx1981 het volgende:
Hoi
Ik zoek iemand die een massief houten (zwaar) binnendeur (78x200cm) kan vervoeren van Breda naar Utrecht, ergens in augustus of september. Benzinekosten en eventuele huur van een aanhanger vergoed ik graag. Het betreft een oude bruynzeeldeur in een erg moeilijk verkrijgbare maat, echter precies de afmeting die ik nodig heb.
Alvast bedankt voor het lezen en reageren en meedenken en eventuele aanbiedingen.
Beste Djurres,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Djurres het volgende:
zyx1981
Ik heb een Caddy MK1, zou hem dus voor je kunnen rijden, alleen moet niet toevallig binnenkort van de week is naar breda/utrecht.
Mocht je de dieselkosten vergoeden willen, ik heb aankomende week vrij en wil hem dan wel voor je heen en weer rijden!
Jua, moet wel kunnen! Laat effe een dm of pm achter met een telefoonnummertjequote:Op zondag 14 oktober 2012 02:30 schreef zyx1981 het volgende:
Beste Djurres - poging 2,
Ik ben echt een schaap.Was zo druk met de agenda dat ik dacht dat je post van ruim een week geleden was. Komende vrijdag - 19 okt - heb ik alle tijd. Morgen voor de middag zal ik de mensen even bellen waar de deur nu staat. Kun je die dag?
Even voor de restquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Jua, moet wel kunnen! Laat effe een dm of pm achter met een telefoonnummertje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:30 schreef Djurres het volgende:
Was een mooi ritje breda!
zyx1981', succes met je deur!
Ahja, had toch vakantie en was een mooi ritjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Leuk zo'n geslaagde afloop van iets wat al een tijdje stond!!
En hij is ook gearriveerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Tink89 het volgende:
Ben benieuwd! Morgenvroeg komt als het goed is de bank... Kan niet wachten!
En de katten hebben 'm goedgekeurd... Txs Djurres!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |