Beste Djurres,quote:Op vrijdag 12 oktober 2012 19:29 schreef Djurres het volgende:
zyx1981
Ik heb een Caddy MK1, zou hem dus voor je kunnen rijden, alleen moet niet toevallig binnenkort van de week is naar breda/utrecht.
Mocht je de dieselkosten vergoeden willen, ik heb aankomende week vrij en wil hem dan wel voor je heen en weer rijden!
Jua, moet wel kunnen! Laat effe een dm of pm achter met een telefoonnummertjequote:Op zondag 14 oktober 2012 02:30 schreef zyx1981 het volgende:
Beste Djurres - poging 2,
Ik ben echt een schaap.Was zo druk met de agenda dat ik dacht dat je post van ruim een week geleden was. Komende vrijdag - 19 okt - heb ik alle tijd. Morgen voor de middag zal ik de mensen even bellen waar de deur nu staat. Kun je die dag?
Even voor de restquote:Op maandag 15 oktober 2012 13:46 schreef Djurres het volgende:
[..]
Jua, moet wel kunnen! Laat effe een dm of pm achter met een telefoonnummertje
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:30 schreef Djurres het volgende:
Was een mooi ritje breda!
zyx1981', succes met je deur!
Ahja, had toch vakantie en was een mooi ritjequote:Op zaterdag 20 oktober 2012 00:05 schreef Ireth het volgende:
[..]![]()
Leuk zo'n geslaagde afloop van iets wat al een tijdje stond!!
En hij is ook gearriveerdquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:08 schreef Tink89 het volgende:
Ben benieuwd! Morgenvroeg komt als het goed is de bank... Kan niet wachten!
En de katten hebben 'm goedgekeurd... Txs Djurres!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |