Misschien kan je dat in het vervoers topic vragen. [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)quote:Op maandag 10 september 2012 14:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jammer geen vervoer anders was het iets voor mij geweest en mn huidziekte(psoriasis)
(de zonnebank wel te verstaan, lichttherapie is helaas mijn laatste redmiddel - zonlicht dus)
Dank je voor de tip.quote:Op maandag 10 september 2012 14:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Misschien kan je dat in het vervoers topic vragen. [Centraal] Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Waar moet het naartoe? Als het goed is heb ik vrijdagavond 21 september een aanhanger beschikbaarquote:Op maandag 10 september 2012 14:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Jammer geen vervoer anders was het iets voor mij geweest en mn huidziekte(psoriasis)
(de zonnebank wel te verstaan, lichttherapie is helaas mijn laatste redmiddel - zonlicht dus)
Oosterbeek (naast arnhem)quote:Op maandag 10 september 2012 14:12 schreef sanger het volgende:
[..]
Waar moet het naartoe? Als het goed is heb ik vrijdagavond 21 september een aanhanger beschikbaar
Ik kan op zich iedere dag ja.quote:Op maandag 10 september 2012 14:13 schreef sanger het volgende:
Poeh, dat is wel een aardig stukje...Kun je die avond wel?
Er staan enorm veel zonnebanken op het internet om gratis op te halen misschien ook wel in je buurt.quote:Op maandag 10 september 2012 14:04 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan maar dit aanbod komt langs, en ik heb meer kans dat de zonnebank het nog goed doet via deze weg.quote:Op maandag 10 september 2012 15:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Er staan enorm veel zonnebanken op het internet om gratis op te halen misschien ook wel in je buurt.
Zou fijn zijn.quote:Op maandag 10 september 2012 16:24 schreef sanger het volgende:
Ik ga even passen of ie misschien in de auto pastDan kan ik van de week eventueel langs brengen
Zo ver had ik hier niet teruggezochtquote:Op maandag 10 september 2012 16:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja dank je, zat voor de lol te zoeken op google en kwam je fotos nog tegen uit mei.
Thanksquote:
Lucht is niet met slang toch? Maar met zo'n kiep-leeg bakje?quote:Op maandag 10 september 2012 21:08 schreef sanger het volgende:
Het is een lucht droger. Misschien dat het in de auto past, moet ik effe meten?
Je hebt ook bakjes die je in de bouwmarkt kunt kopen en deze kunt aansluiten op een gewone wasdroger. Echter moet je net als een condensdroger zo nu en dan het bakje schoonmaken. kosten een paar euro.quote:Op maandag 10 september 2012 21:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Lucht is niet met slang toch? Maar met zo'n kiep-leeg bakje?
Zoals ik hier al eerder aangaf is mijn huidige droger lichtelijk kapotDie moet ik met de voorkant tegen de muur draaien om het deurtje dicht te laten
Ik zou er dus echt heel erg blij mee zijn!
I know, maar als ik tegen een condensexemplaar aan loop die ik kan overnemen kies ik eerder daarvoor dan geklooi met bakjesquote:Op maandag 10 september 2012 21:29 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je hebt ook bakjes die je in de bouwmarkt kunt kopen en deze kunt aansluiten op een gewone wasdroger. Echter moet je net als een condensdroger zo nu en dan het bakje schoonmaken. kosten een paar euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |