quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt he. Opeens feyenoord in mn UI
Nee echt. Wraak!!quote:
Wat vonden ze van je opener?quote:
Ik niet.quote:
Dat zei ikquote:
Aww thank youquote:
Jammerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:51 schreef Viro het volgende:
nog 10 minuten dan is EggsTC zijn show afgelopen
Liefde. Ik voel het!quote:
Zit je zoontje ook al op FOK! ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wraakacties jongen.
Spijt ga je krijgen
Doe eens niet mijn posts editten ezechielkquote:
Nee mag hij nietquote:
Die heb ik er toch niet neergezet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:52 schreef utopie het volgende:
[..]
gatverdamme. doe die UI eens weg man
Ja maar Ez was vervelendquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind "veranderd" nog veel erger
Kentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef sharr het volgende:
Fijn die kent Click & Refresh dingen, ik rook veel meer
Die neukt constant mijn ui.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind "veranderd" nog veel erger
Ze zijn wel lekker, eerst gewoon roken en dan halverwege ofzo *SNAP*.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef sharr het volgende:
Fijn die kent Click & Refresh dingen, ik rook veel meer
je hebt je pincode op internet gezet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:56 schreef Melting het volgende:
Ik heb zojuist de ideale pagina gevonden waar je je pincode terug kan vinden als je hem kwijt bent.
Gaat dat nou eigenlijk vanzelf op het laatste?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker, eerst gewoon roken en dan halverwege ofzo *SNAP*.
Nee, check hier!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt je pincode op internet gezet?
Je moet knijpen in het filter, tot je *knap* hoort.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Gaat dat nou eigenlijk vanzelf op het laatste?
Dat is "nice try"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Mijn autocorrectie op mijn telefoon zet ipv standaard 'nu' dus 'nt' neer
jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:58 schreef Melting het volgende:
Werkt wel hè, Naatje? Staat de jouwe er ook op?
T. M. I.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:59 schreef quaas het volgende:
Zo, ik heb de bruine beer even uit zijn holletje gelaten
Dan is:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:59 schreef Melting het volgende:
Ook iets leuks:
Dat mag ik toch wel zeggen?!
= Nee, dat mag je niet!
Nou ik zeg het lekker toch!
= Waarom vraag je het dan?
is 1 van mijn achtergronden van mijn telefoonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een background van iets van 960 bij 8nogwat?
Viro heeft een telefoon met een 1:1 beeld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:02 schreef Viro het volgende:
[..]
is 1 van mijn achtergronden van mijn telefoon
Android telefoonquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef quaas het volgende:
[..]
Viro heeft een telefoon met een 1:1 beeld.
Galaxy S is Android en heeft geen 1:1 beeld...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:04 schreef quaas het volgende:
[..]
Galaxy S is Android en heeft geen 1:1 beeld...SE Xperia X10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:06 schreef quaas het volgende:
[..]
Maakt het mij alleen maar vager
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:09 schreef quaas het volgende:
Ander onderwerp:
Stel, je bent 15 en gaat met dit meisje om {den spoiler}, wat doe je?In haar gezicht spugen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Ander onderwerp:
Stel, je bent 15 en gaat met dit meisje om {den spoiler}, wat doe je?Neuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ander onderwerp:
Stel, je bent 15 en gaat met dit meisje om {den spoiler}, wat doe je?schenken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hard
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ander onderwerp:
Stel, je bent 15 en gaat met dit meisje om {den spoiler}, wat doe je?NiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet in haar kut?quote:
Neuh. Dat op mijn 16equote:
En op je 17de druk je je vuist in die dikke kut?quote:
Vuistneukenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op je 17de druk je je vuist in die dikke kut?
En op mijn 18e maak ik die dikke kut helemaal kapot. HELEMAAL KAPOT!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op je 17de druk je je vuist in die dikke kut?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En op mijn 18e maak ik die dikke kut helemaal kapot. HELEMAAL KAPOT!
voorspelbaar ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Agressieseksquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, gewoon, neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed, ik vind het wel weer eens tijd ervoor:
http://tinychat.com/onzinradio
Vertelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Je moet overigens niet zo tijdens wiskunde tegen een jongen zeggen "ik spuug in je kut, stop m'n vuist in je kut en maak die dikke kut van je kapot, HELEMAAL KAPOT!"
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Je moet overigens niet zo tijdens wiskunde tegen een jongen zeggen "ik spuug in je kut, stop m'n vuist in je kut en maak die dikke kut van je kapot, HELEMAAL KAPOT!"
what happened next??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Ze denken dat je gek bent, je leraar hoort het soms toevallig en kijkt je héél apart aan en iedereen om je heen kijkt zo naar je van "huh".quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze denken dat je gek bent, je leraar hoort het soms toevallig en kijkt je héél apart aan en iedereen om je heen kijkt zo naar je van "huh".
Oo, wat gek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze denken dat je gek bent, je leraar hoort het soms toevallig en kijkt je héél apart aan en iedereen om je heen kijkt zo naar je van "huh".
Ja, dat gevoel kennen wequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Heldinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar op fok zitten ook niet normale mensen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Hier op fok vinden ze het heel normaal. Daarom.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef Viro het volgende:
ik dacht: als ik de geur van tosti's volg vind ik sharr. Vind ik mijn oom in de keuken
ik dacht: als ik de geur van tosti's volg vind ik sharr. Vind ik mijn oom in de keuken
mutersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:21 schreef Melting het volgende:
Toch maar even die herrie afgezet. Werd me een beetje te erg.
Zelfs ik nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:23 schreef naatje_1 het volgende:
heeft iemand de UI van koelkast in het groot?
Jij wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef Ragboer het volgende:
Is Eggs weer onder invloed van een substantie?
Ja, een kaasachtige.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef Ragboer het volgende:
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef Ragboer het volgende:
HOORDE IK HIER IEMAND KAAS ZEGGEN?quote:
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
Heb je ook alleen kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOORDE IK HIER IEMAND KAAS ZEGGEN?quote:
quote:
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
nee, das fijn tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Melting het volgende:
En dit zou dus niet mogen van Koelkast op woensdag?
Ohquote:
Nee skypequote:
herkenbaar, heb nu te veel vrije tijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
Bij zijn qua series zuigt
Denk dat ik zo maar ga pitten.
Heb de afgelopen 3 of 4 nachten wel veel in bed gelegen, maar ik denk dat ik nog geen 8 uur heb geslapen totaal, m'n rug verdraaid, half ziek zijn, sowieso last van m'n nek, shouders, knieën en rug de laatste tijd en nog veel meer gezeik, ben er wel redelijk klaar mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:44 schreef Viro het volgende:
[..]
herkenbaar, heb nu te veel vrije tijd
ook heel herkenbaar. word je ook moe van op een gegeven momentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 3 of 4 nachten wel veel in bed gelegen, maar ik denk dat ik nog geen 8 uur heb geslapen totaal, m'n rug verdraaid, half ziek zijn, sowieso last van m'n nek, shouders, knieën en rug de laatste tijd en nog veel meer gezeik, ben er wel redelijk klaar mee.
Zo groot zijn de meeste hanen toch niet?quote:
Welke! Die moet ik hebben!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Motherfucker! Ik heb de laatste tijd een flinke vermoeidheid te pakken. Ik lig hele dagen en nachten te slapen. Vanmiddag een energie booster bruisdrankje genomen.
Ik denk dat ik de komende 4 uur nog niet slaap!
Slapenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Motherfucker! Ik heb de laatste tijd een flinke vermoeidheid te pakken. Ik lig hele dagen en nachten te slapen. Vanmiddag een energie booster bruisdrankje genomen.
Ik denk dat ik de komende 4 uur nog niet slaap!Dus ik luister nog wel ff naar de radio!
Al slaap ik niet maar lig ik op de dagen dat ik niet werk 12-18 uur in bed.quote:
El cheapo troep van de Aldi!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
Bitches sorry ben nog op mijn werk heel erg sorry ga het niet halen
Golden power is toch van de Aldi?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
El cheapo troep van de Aldi!Werkt veel beter dan die Golden Power meuk!
Ja maar dit spul is een buisje met bruistabletten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Golden power is toch van de Aldi?
Drank, goed idee, thx! Ik schenk er ff eentje in!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
ben ik weer, man o man iedereen hier wil mij aan de drank hebben.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef sharr het volgende:
Ik dacht serieus dat Black Ops dus Black cocks heette, doordat iedereen uit mijn klas het zo noemt
beter als bij mij, iedereen wil mij aan de coke hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
ben ik weer, man o man iedereen hier wil mij aan de drank hebben.
LOL, maar wat geeft de naam, het .... nee ik maak de opmerking niet...quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef sharr het volgende:
Ik dacht serieus dat Black Ops dus Black cocks heette, doordat iedereen uit mijn klas het zo noemt
dat is bij mij helemaal een no goquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
beter als bij mij, iedereen wil mij aan de coke hebben.
Bazenlaptop heb je als je kan gamen op je laptopquote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moet een muis hebben, touchpad werkt niet
Vind je?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef Viro het volgende:
Met een stem zoals popje kan je echt hele bazige jingle's maken![]()
Ik klets normaal al veel. met HD op al helemaalquote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef Zokunen het volgende:
Enige HD ooit die ik gedaan heb (1x) was coke, enige effect dat het had was dat ik wat meer ging praten :S (ben vrij stil).
Ikzelf gebruik alleen natuurlijk spul.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef Zokunen het volgende:
Enige HD ooit die ik gedaan heb (1x) was coke, enige effect dat het had was dat ik wat meer ging praten :S (ben vrij stil).
Jij klinkt sexyquote:
Spank me babyquote:
quote:
quote:
Tranen over mn wangen nu manquote:
Ssstquote:
Je komt een heel eind hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef EggsTC het volgende:
pops en koelkast zijn de gekste combinatie,,.... daar kan ik met ed niet tegenop
Die kan ik ook meezingenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef Zokunen het volgende:
Heb je ook Anneke Gronloh? Met dat brandende zand?
Tisser?quote:
Hij moet je doen, want mustje...quote:
Huhquote:
Say whut?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef EggsTC het volgende:
hmm ik kan alleen inloggen via mn netbook, en dat is kutgeluid... dus ja wtf ik kan niet inloggen via mn normale PC, is dit IP capped?
Oh okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |