Zo groot zijn de meeste hanen toch niet?quote:
Welke! Die moet ik hebben!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Motherfucker! Ik heb de laatste tijd een flinke vermoeidheid te pakken. Ik lig hele dagen en nachten te slapen. Vanmiddag een energie booster bruisdrankje genomen.
Ik denk dat ik de komende 4 uur nog niet slaap!
Slapenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:54 schreef ToT het volgende:
Motherfucker! Ik heb de laatste tijd een flinke vermoeidheid te pakken. Ik lig hele dagen en nachten te slapen. Vanmiddag een energie booster bruisdrankje genomen.
Ik denk dat ik de komende 4 uur nog niet slaap!Dus ik luister nog wel ff naar de radio!
Al slaap ik niet maar lig ik op de dagen dat ik niet werk 12-18 uur in bed.quote:
El cheapo troep van de Aldi!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef Snuf. het volgende:
Bitches sorry ben nog op mijn werk heel erg sorry ga het niet halen
Golden power is toch van de Aldi?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
El cheapo troep van de Aldi!Werkt veel beter dan die Golden Power meuk!
Ja maar dit spul is een buisje met bruistabletten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:56 schreef JApieman het volgende:
[..]
Golden power is toch van de Aldi?
Drank, goed idee, thx! Ik schenk er ff eentje in!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
ben ik weer, man o man iedereen hier wil mij aan de drank hebben.
quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef sharr het volgende:
Ik dacht serieus dat Black Ops dus Black cocks heette, doordat iedereen uit mijn klas het zo noemt
beter als bij mij, iedereen wil mij aan de coke hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef Viro het volgende:
ben ik weer, man o man iedereen hier wil mij aan de drank hebben.
LOL, maar wat geeft de naam, het .... nee ik maak de opmerking niet...quote:Op zondag 13 maart 2011 00:02 schreef sharr het volgende:
Ik dacht serieus dat Black Ops dus Black cocks heette, doordat iedereen uit mijn klas het zo noemt
dat is bij mij helemaal een no goquote:Op zondag 13 maart 2011 00:03 schreef EggsTC het volgende:
[..]
beter als bij mij, iedereen wil mij aan de coke hebben.
Bazenlaptop heb je als je kan gamen op je laptopquote:Op zondag 13 maart 2011 00:04 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik moet een muis hebben, touchpad werkt niet
Vind je?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef Viro het volgende:
Met een stem zoals popje kan je echt hele bazige jingle's maken![]()
Ik klets normaal al veel. met HD op al helemaalquote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef Zokunen het volgende:
Enige HD ooit die ik gedaan heb (1x) was coke, enige effect dat het had was dat ik wat meer ging praten :S (ben vrij stil).
Ikzelf gebruik alleen natuurlijk spul.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef Zokunen het volgende:
Enige HD ooit die ik gedaan heb (1x) was coke, enige effect dat het had was dat ik wat meer ging praten :S (ben vrij stil).
Jij klinkt sexyquote:
Spank me babyquote:
quote:
quote:
Tranen over mn wangen nu manquote:
Ssstquote:
Je komt een heel eind hoorquote:Op zondag 13 maart 2011 00:13 schreef EggsTC het volgende:
pops en koelkast zijn de gekste combinatie,,.... daar kan ik met ed niet tegenop
Die kan ik ook meezingenquote:Op zondag 13 maart 2011 00:16 schreef Zokunen het volgende:
Heb je ook Anneke Gronloh? Met dat brandende zand?
Tisser?quote:
Hij moet je doen, want mustje...quote:
Huhquote:
Say whut?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:18 schreef EggsTC het volgende:
hmm ik kan alleen inloggen via mn netbook, en dat is kutgeluid... dus ja wtf ik kan niet inloggen via mn normale PC, is dit IP capped?
Oh okquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |