Nee, gewoon, neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goed, ik vind het wel weer eens tijd ervoor:
http://tinychat.com/onzinradio
Vertelquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Je moet overigens niet zo tijdens wiskunde tegen een jongen zeggen "ik spuug in je kut, stop m'n vuist in je kut en maak die dikke kut van je kapot, HELEMAAL KAPOT!"
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Je moet overigens niet zo tijdens wiskunde tegen een jongen zeggen "ik spuug in je kut, stop m'n vuist in je kut en maak die dikke kut van je kapot, HELEMAAL KAPOT!"
what happened next??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:13 schreef sharr het volgende:
Ze denken dat je gek bent, je leraar hoort het soms toevallig en kijkt je héél apart aan en iedereen om je heen kijkt zo naar je van "huh".quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze denken dat je gek bent, je leraar hoort het soms toevallig en kijkt je héél apart aan en iedereen om je heen kijkt zo naar je van "huh".
Oo, wat gek.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze denken dat je gek bent, je leraar hoort het soms toevallig en kijkt je héél apart aan en iedereen om je heen kijkt zo naar je van "huh".
Ja, dat gevoel kennen wequote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Heldinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:14 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar op fok zitten ook niet normale mensen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:15 schreef sharr het volgende:
[..]
Hier op fok vinden ze het heel normaal. Daarom.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:17 schreef Viro het volgende:
ik dacht: als ik de geur van tosti's volg vind ik sharr. Vind ik mijn oom in de keuken
ik dacht: als ik de geur van tosti's volg vind ik sharr. Vind ik mijn oom in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |