quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:27 schreef Melting het volgende:
Heb je ook alleen kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HOORDE IK HIER IEMAND KAAS ZEGGEN?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
nee, das fijn tochquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:35 schreef Melting het volgende:
En dit zou dus niet mogen van Koelkast op woensdag?
Ohquote:
Nee skypequote:
herkenbaar, heb nu te veel vrije tijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:43 schreef Zokunen het volgende:
Bij zijn qua series zuigt
Denk dat ik zo maar ga pitten.
Heb de afgelopen 3 of 4 nachten wel veel in bed gelegen, maar ik denk dat ik nog geen 8 uur heb geslapen totaal, m'n rug verdraaid, half ziek zijn, sowieso last van m'n nek, shouders, knieën en rug de laatste tijd en nog veel meer gezeik, ben er wel redelijk klaar mee.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:44 schreef Viro het volgende:
[..]
herkenbaar, heb nu te veel vrije tijd
ook heel herkenbaar. word je ook moe van op een gegeven momentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:48 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 3 of 4 nachten wel veel in bed gelegen, maar ik denk dat ik nog geen 8 uur heb geslapen totaal, m'n rug verdraaid, half ziek zijn, sowieso last van m'n nek, shouders, knieën en rug de laatste tijd en nog veel meer gezeik, ben er wel redelijk klaar mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |