Zit je zoontje ook al op FOK! ?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wraakacties jongen.
Spijt ga je krijgen
Doe eens niet mijn posts editten ezechielkquote:
Nee mag hij nietquote:
Die heb ik er toch niet neergezet.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:52 schreef utopie het volgende:
[..]
gatverdamme. doe die UI eens weg man
Ja maar Ez was vervelendquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind "veranderd" nog veel erger
Kentquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef sharr het volgende:
Fijn die kent Click & Refresh dingen, ik rook veel meer
Die neukt constant mijn ui.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind "veranderd" nog veel erger
Ze zijn wel lekker, eerst gewoon roken en dan halverwege ofzo *SNAP*.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:55 schreef sharr het volgende:
Fijn die kent Click & Refresh dingen, ik rook veel meer
je hebt je pincode op internet gezet?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:56 schreef Melting het volgende:
Ik heb zojuist de ideale pagina gevonden waar je je pincode terug kan vinden als je hem kwijt bent.
Gaat dat nou eigenlijk vanzelf op het laatste?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:56 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ze zijn wel lekker, eerst gewoon roken en dan halverwege ofzo *SNAP*.
Nee, check hier!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt je pincode op internet gezet?
Je moet knijpen in het filter, tot je *knap* hoort.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Gaat dat nou eigenlijk vanzelf op het laatste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |