Ik zou hier natuurlijk een hele verhandeling kunnen houden over fotografie en zo, maar laten we nou heel eerlijk zijn...daar zit toch niemand op te wachten?quote:Op maandag 28 februari 2011 11:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebbers die naar Professional Imaging gaan begin maart: een van mijn favoriete fotografen geeft daar presentaties. Die gast is goedHij is er zondag en maandag en doet zijn verhaaltje drie keer per dag bij de Canon stand.
Weet niet, aangevuld wordt het ook nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Ynske het volgende:
sinds wanneer doen we hier aan kliekjes vaste gaste in de OP
Sinds ik hier kom iig al. En dat is net twee weken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Ynske het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sinds ik hier kom iig al. En dat is net twee weken.
Beter gebruik je die om die gast neer te knuppelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maar mijn 80-200 komt eraan en Mexicaantje is haar geld kwijt
Denk dat mijn 400mm wat zwaarder/harder/massiever is..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Beter gebruik je die om die gast neer te knuppelen
Van mij mag dat er ook wel uit ja, óf hij moet goed aangevuld worden want de huidige 4 slaan nergens op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Ynske het volgende:
Ik weet waar het is hoor!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Maar mijn 80-200 komt eraan en Mexicaantje is haar geld kwijt
ff foto's bewerken, dan zal ik de op wel aanpassen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Van mij mag dat er ook wel uit ja, óf hij moet goed aangevuld worden want de huidige 4 slaan nergens op.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
Van mij mag dat er ook wel uit ja, óf hij moet goed aangevuld worden want de huidige 4 slaan nergens op.
Ik weet alleen niet waar hij isquote:
Grappig dat ook 3/4e ervan hardcore bij de meet van vandaag zijn op komen dagenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ff foto's bewerken, dan zal ik de op wel aanpassen.
Kunnen jullie dan ff een lijstje maken met mensen die erin moeten?
Tuurlijk. Alleen jammer dat niemand zich aan de dresscode heeft gehouden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Grappig dat ook 3/4e ervan hardcore bij de meet van vandaag zijn op komen dagen
dit roepen:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar hij is
Wat zal ik doen als ik hem nog eens tegenkom? Hij is namelijk regelmatig actief in Eindhoven.
Gewoon er op af stappen? Heb de indruk gekregen dat je dat wel zou durvenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar hij is
Wat zal ik doen als ik hem nog eens tegenkom? Hij is namelijk regelmatig actief in Eindhoven.
Stuur 'm dan maar naar mij.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja maar hij is denkkkk ik best wel sterk. Heb geen zin om in elkaar geslagen te worden.
Je weet het verhaal niet eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Goede avond!
Vanmiddag iets vreemds meegemaakt. Was in Eindhoven bij een maat van me geweest toen ik ineens 20,- kreeg van iemand. Nou bedankt dan maar, ik kende diegene ook niet.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je weet het verhaal niet eens.
Je kent hem? Dacht dat het een vreemde wasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zal ik hem aanmelden voor een abonnementsdienst?
HDR.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Foto met links en rechts overbelichting, in het midden perfect.
Hoe ga ik dit ooit goedkrijgen
Voor de kenners onder ons. Genomen onder de explorebrug
Nu je het zegt ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:54 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Grappig dat ook 3/4e ervan hardcore bij de meet van vandaag zijn op komen dagen
Mijn versie:quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:03 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Deze van mijBaal nog wel dat die 70mm nog net iets te krap was...
[ afbeelding ]
Ik heb z'n nummer. Ook gebeld om te kijken of het echt was.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je kent hem? Dacht dat het een vreemde was?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:04 schreef kanovinnie het volgende:
Foto met links en rechts overbelichting, in het midden perfect.
Hoe ga ik dit ooit goedkrijgen
Voor de kenners onder ons. Genomen onder de explorebrug
Een maat van mij had een keer een filter in beeld met 10mmquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Was die 10mm zo wijd dat je beide openingen links en rechts op de foto hebt staan?Laat eens zien anders, weet niet hoe erg je overbelichting nu is?
Yep. Zal ff jpeg maken en uploaden. Moment.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef Omniej het volgende:
[..]
Was die 10mm zo wijd dat je beide openingen links en rechts op de foto hebt staan?Laat eens zien anders, weet niet hoe erg je overbelichting nu is?
Uhm tsja euuh... Hoe?quote:
Zal ook wel fake zijn op 1 of andere manier, of gewoon een sim waar die niks mee doetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer. Ook gebeld om te kijken of het echt was.
Dus eerst 1 onderbelicht, 1 overbelicht en 1 goed maken, die hdr mergen in photoshop?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Zal ook wel fake zijn op 1 of andere manier, of gewoon een sim waar die niks mee doet.. Bel 'm om het terug te geven
?
En @Kano.. Via RAW 3 belichtingen maken ofzo?
Yep.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus eerst 1 onderbelicht, 1 overbelicht en 1 goed maken, die hdr mergen in photoshop?
Is proberen dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef Omniej het volgende:
[..]
Yep.
Edit: Of alleen een onderbelichte variant maken en die mergen met je normaal belichte. Een nóg lichtere zul je waarschijnlijk toch niet nodig hebben denk ik dan...
Ligt eraan hoe duidelijk ik erop sta.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef kanovinnie het volgende:
Bezwaar trouwens als ik een foto waar jij opstaat upload?
10 mm in de rechteronderhoek zittend op de grond kijkend naar een camera?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:40 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe duidelijk ik erop sta.
Dat is altijd moeilijk onder een brug. Ik probeer dan altijd de in en uitgang waar het lichter is te mijden in de compositie.quote:
Mijn HDR misbaksel komt er aanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is altijd moeilijk onder een brug. Ik probeer dan altijd de in en uitgang waar het lichter is te mijden in de compositie.
http://farm6.static.flickr.com/5212/5520671678_b9ca1b8561_b.jpgquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
haha. Ik heb mij er ook eens mee gewaagd maar dat was ook echt een misbaksel geworden
Das toevallig! Was je ook in Arnhem?quote:
Pfff, dat is jouw foto maar dan zonder die witte overbelichte shizzle. Doh.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Das toevallig! Was je ook in Arnhem?
Ik zat je een beetje te plagenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Pfff, dat is jouw foto maar dan zonder die witte overbelichte shizzle. Doh.
Iedereen hier fixt tegenwoordig mijn foto's hier.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Omniej het volgende:
Ja shit, had ik ook net die foto gefixt, staat die van Paula hier al.
Bokeeehhh.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb nog een nieuwe straat foto online gegooid. Die man kijkt echt met zo een blik naar die opa die langs loopt van "wat kijk je, loop door".
[ afbeelding ]
I know.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat je een beetje te plagen![]()
Hoe heb je dit zo snel voor elkaar gekregen?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik heb nog een nieuwe straat foto online gegooid. Die man kijkt echt met zo een blik naar die opa die langs loopt van "wat kijk je, loop door".
[ afbeelding ]
Wtfquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://farm6.static.flickr.com/5212/5520671678_b9ca1b8561_b.jpg
Prachtding toch?
Show yours! Kijken hoe die van jou er uit zietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Omniej het volgende:
Ja shit, had ik ook net die foto gefixt, staat die van Paula hier al.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Show yours! Kijken hoe die van jou er uit ziet
Ofwel Dodge & Burn in het engelsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:02 schreef Puala het volgende:
[..]
I know.
Photoshop![]()
Bij mij zit de optie op deze plek:
[ afbeelding ]
Er zit niet eens zo gigantisch veel verschil inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Omniej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat stukje links is echt een hel. (bij het gras dat tegen de brug aan zit zeg maar)
Klopt, daarom zei ik ook shit.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Er zit niet eens zo gigantisch veel verschil in
Die is wel erg gaaf. Super panorama.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Puala het volgende:
Ik heb van vorige week nog wel een toffe foto![]()
Alleen dan even in linkje, want hij is groter dan het aantal px wat hier mag volgens mij![]()
http://puala.nl/wp-content/uploads/2011/03/Naamloos-1_klein.jpg
Ik weet dat ik engels faal. Daarom doe ik er niet aan.quote:
Ik denk dat deze op canvas afgedrukt gaat worden voor boven het bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die is wel erg gaaf. Super panorama.
Vet! Ik ben (gek genoeg) ook geen held met pano'squote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Puala het volgende:
Ik heb van vorige week nog wel een toffe foto![]()
Alleen dan even in linkje, want hij is groter dan het aantal px wat hier mag volgens mij![]()
http://puala.nl/wp-content/uploads/2011/03/Naamloos-1_klein.jpg
Ik ben goed met Engels. Als jij mij nou photoshop leert, vertaal ik de dingetjes in photoshop voor jequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet dat ik engels faal. Daarom doe ik er niet aan.
Maar de ipod van LOI is onderweg met de taalcursus en de opleiding @ werk is gestart. Straks ben ik echt een pro![]()
![]()
![]()
Je had al door dat het water rechts en links er anders uitziet dan in 't midden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat deze op canvas afgedrukt gaat worden voor boven het bed
Schiet je ze wel op de goede manier? Hoe verwerk je ze in photoshop? Ik denk dat het daar aan ligtquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vet! Ik ben (gek genoeg) ook geen held met pano's![]()
Ik heb een Nederlandstalige versie van photoshop, dus dat hoeft nietquote:[..]
Ik ben goed met Engels. Als jij mij nou photoshop leert, vertaal ik de dingetjes in photoshop voor je
Komt door de zon lijkt mij?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je had al door dat het water rechts en links er anders uitziet dan in 't midden?
Je ziet 1 duidelijke lijn lopen rechts waar hij heel duidelijk van licht naar donker over gaat. Voor ik hem laat afdrukken trek ik dat nog wel rechtquote:
't stitchen gaat niet echt lekker. Die pano van de sint pieter heeft 2 stich fouten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Schiet je ze wel op de goede manier? Hoe verwerk je ze in photoshop? Ik denk dat het daar aan ligtCombi van beide wellicht.
[..]
Ik heb een Nederlandstalige versie van photoshop, dus dat hoeft niet
Het verandert opeens van kleur, dus ik dacht dat het een foto was met een andere instelling.quote:
Je bent geen panovinnie?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vet! Ik ben (gek genoeg) ook geen held met pano's![]()
[..]
Ik ben goed met Engels. Als jij mij nou photoshop leert, vertaal ik de dingetjes in photoshop voor je
Neuh, niet echt neequote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je bent geen panovinnie?
Zonpano's zijn tof.
http://www.tim-koster.nl/(...)/header_images/1.jpg
Laat hem eens zien? Wie weet is het nog recht te trekkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
't stitchen gaat niet echt lekker. Die pano van de sint pieter heeft 2 stich fouten.
Maargoed, ik ben dan ook weer te lui om het opnieuw te doen![]()
Die zag ik op je site staanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Timmos het volgende:
[..]
Je bent geen panovinnie?
Zonpano's zijn tof.
http://www.tim-koster.nl/(...)/header_images/1.jpg
Hehe, ninjaedit. Ik zag 'm.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Puala het volgende:
godverepielekutjes, die hangjeugd is er weer met hun frans duits en andre hazes *piep* muziek![]()
Ik ga even heel lief de politie bellen![]()
![]()
Daar is mijn buurvrouw wel gevoelig voor, maar zij helaas nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hehe, ninjaedit. Ik zag 'm.
Ga keihard mozart draaien. Of heb je geen superdeluxemegametsuperveelwatt's stereotoren?
En als dat niet werkt een fok knok ploeg op trommelenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Puala het volgende:
godverepielekutjes, die hangjeugd is er weer met hun frans duits en andre hazes *piep* muziek![]()
Ik ga even heel lief de politie bellen![]()
![]()
Links zie je duidelijk een verspringing in de witte lijn, rechts ook. Daar staat iemand er 2 keer op.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat hem eens zien? Wie weet is het nog recht te trekken
Met mijn wekenlange MMA ervaring moet dat geen probleem zijn. Laat die hangjongeren maar komenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
En als dat niet werkt een fok knok ploeg op trommelen
Dat is dan ook wel weer fijn!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar is mijn buurvrouw wel gevoelig voor, maar zij helaas niet![]()
De politie is wel effectief! Die staat over 10 min hier op de stoep om ze weg te sturen
Die persoon rechts is zeker weten weg te halen en die witte lijn zie ik in ieder geval niet.. Ik weet niet uit hoe veel foto's deze pano bestaat? Gezien je twee witte lijnen denk ik 3 foto's. Je moet zorgen dat ze elkaar sowieso overlappen, dus niet te krap schieten. Ik schiet altijd liever 4 meter dubbel dan dat ik een stukje misquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links zie je duidelijk een verspringing in de witte lijn, rechts ook. Daar staat iemand er 2 keer op.
7quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Die persoon rechts is zeker weten weg te halen en die witte lijn zie ik in ieder geval niet.. Ik weet niet uit hoe veel foto's deze pano bestaat? Gezien je twee witte lijnen denk ik 3 foto's. Je moet zorgen dat ze elkaar sowieso overlappen, dus niet te krap schieten. Ik schiet altijd liever 4 meter dubbel dan dat ik een stukje mis
Ik heb er al onder gereageerd op Flickrquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://farm6.static.flickr.com/5212/5520671678_b9ca1b8561_b.jpg
Prachtding toch?
Je foto's gaan met sprongen vooruit zodra je photoshop beter onder de knie hebt. Al moet ik zeggen dat ik het meeste met lightroom doe..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
7
Ik zorg voor ongeveer 20 procent overlap, of duidelijke dingen in beeld. Dan kan hij het makkelijker stitchen denk ik.
Ik moet gewoon is een keer moeite doen voor dit soort dingen. Ik zit alleen al te lang op mijn werk met grote softwarepakketten te werken waardoor ik voor photoshop niet echt veel zin heb.
Ik had 't gezien jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb er al onder gereageerd op Flickr
Dat kan ik me voorstellen ja. Misschien is ergens een boek oid vinden die uitleg kan geven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Je foto's gaan met sprongen vooruit zodra je photoshop beter onder de knie hebt. Al moet ik zeggen dat ik het meeste met lightroom doe..
Ik doe tegenwoordig ook het meeste met Lightroom ja... Al ben ik op dit moment wel weer even aan het worstelen met een foto die ik straks waarschijnlijk nog even door PS heen ga trekken voor een betere bewerking.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Je foto's gaan met sprongen vooruit zodra je photoshop beter onder de knie hebt. Al moet ik zeggen dat ik het meeste met lightroom doe..
Je zou de foto's van mijn moeder eens moeten zien. Gebruikt geen photoshop omdat ze dat echt niet kan en bewerkt maar heel ligt met picnik.com.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden wat je aan het dodgen of burnen bent (de highlights, midtones of shadows) en een opacity instellen die laag genoeg is om een beetje gecontroleerd te kunnen dodgen/burnen.quote:
Ik klik me het rambam, maar er gebeurt nietsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
Goed in de gaten houden wat je aan het dodgen of burnen bent (de highlights, midtones of shadows) en een opacity instellen die laag genoeg is om een beetje gecontroleerd te kunnen dodgen/burnen.
Is dat jouw moeder?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je zou de foto's van mijn moeder eens moeten zien. Gebruikt geen photoshop omdat ze dat echt niet kan en bewerkt maar heel ligt met picnik.com.
http://www.flickr.com/photos/wwwcelinestalnl/
Ik heb haar talent van de compositie geerft denk ik
Zoek eens naar Panorama Factory. Perfect stitch-tooltje en werkt prettiger dan PS.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Je ziet 1 duidelijke lijn lopen rechts waar hij heel duidelijk van licht naar donker over gaat. Voor ik hem laat afdrukken trek ik dat nog wel recht
Net als dat ik de koplampen van de auto's rechts boven ook nog even weg ga werken![]()
Haha ja. Vandaar ook die vreemde namen allemaal. Met het aanmelden ging het allemaal niet zo lekker en dat is te zienquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:25 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is dat jouw moeder?Zie 'mennomenno' heel vaak langskomen op Flickr.
Inderdaad sterke composities, zo zie je maar dat dat eigenlijk al 80% van de foto is.
Lightroom is ook wel erg prettigquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:20 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig ook het meeste met Lightroom ja... Al ben ik op dit moment wel weer even aan het worstelen met een foto die ik straks waarschijnlijk nog even door PS heen ga trekken voor een betere bewerking.
Die laatste is gaaf. Daar kun je die bui echt heel goed zien hangen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Timmos het volgende:
Ik kan niet wachten tot het onweer/leukewolken seizoen weer begint![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom die laatste zo bagger is weet ik niet, nog maar is een keer re-editten..
Jaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Xilantof het volgende:
Goedenavond! Wat is het heerlijk zacht weer buiten!
Het is gewoon warmquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Xilantof het volgende:
Ik vind dat ook heerlijk maar ik heb alweer 3 families muggen dood moeten slaan. Ze lijken ook ieder jaar groter te worden die beesten.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Xilantof het volgende:
's middags met de wind was een jas wel nodig. Maar verder, in het zonnetje en nu 's avonds... heerlijk om te wandelen!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHeb vandaag zonder jas staan shooten. Errug goed te doen!
En morgen dus Professional Imaging
En vervolgens zat je helemaal onder het smeer?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:29 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gewoon warmIk was vanmiddag aan het sleutelen aan mijn auto in een t-shirtje
Regen en wind inmiddels hier, fijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef Xilantof het volgende:
Was ook wel enigszins eng, je staat aan de zeedijk en weet dat er paar KM van je vandaan een onweersbui zit, maar wel vetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Die laatste is gaaf. Daar kun je die bui echt heel goed zien hangen.
* Xilantof klopt als een bezetene op onbewerkt hout...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind dat ook heerlijk maar ik heb alweer 3 families muggen dood moeten slaan. Ze lijken ook ieder jaar groter te worden die beesten.
Neuh, wel onder de blaadjes en takjes ed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef Xilantof het volgende:
[..]
En vervolgens zat je helemaal onder het smeer?
17-07-2010?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:33 schreef Omniej het volgende:
Hmm nee, mijn jas gaat toch echt nog niet uit met dit weer.
Toffe foto Tim, die laatste van de drie panorama's. Die lucht van jouw tweede foto heb ik volgens mij ook nog op de foto staan, ontzettend mooi was dat met die kleuren.
Dat is heel dichtbij ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:31 schreef Timmos het volgende:
[..]
Regen en wind inmiddels hier, fijn..
[..]
Was ook wel enigszins eng, je staat aan de zeedijk en weet dat er paar KM van je vandaan een onweersbui zit, maar wel vet..
Deze was iets enger, ook op de Zeedijk, de bui zat opeens om ons heen met de kraag maar wou toch even snel een foto maken, ging me niet om de kwaliteit, nog nooit zo nat geworden in 20 seconden
Buienradar gaat me pas interesseren als er weer zware buien gaan ontstaan, veel ontladingen per minuut en zware rukwindenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:35 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat is heel dichtbij ja.
Ik zag buien radar... Komt hier ook erg snel heen.
Close, heel close.quote:
Die eerste 2 zijn ook gemaakt vanuit mijn raamquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Close, heel close.
16-07-2010 is de mijne, maar hij is niet echt postwaardig... Staat wel een toffe lucht op, maar 't is een nogal luie "uit het raam"-foto. Aankomende zomer de herkansing hopelijk, en dan wel op een fatsoenlijke plek.
Ik vind dat ook erg mooi om op de foto te zetten maar met alleen een fiets is dat mij een iets te groot risicoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Buienradar gaat me pas interesseren als er weer zware buien gaan ontstaan, veel ontladingen per minuut en zware rukwinden
Gorgonzola!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:47 schreef Doodkapje het volgende:
Mooie bewerkingen van Vinnies explorer-shot,... mooie pano's... nu tijd om te borrelen met vrienden... blauwe kaas en toastjes ftw!
Hier doet ie het wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Doet deze site het bij jullie ook niet?
Http://www.xbox.com
[..]
Gorgonzola!
hm.quote:
Geen bruggetje of viaduct o.i.d waar je onder kan staan en een voorbij trekkende bui op de foto kan zetten? Ik ga altijd met iemand op pad die er enigszins verstand van heeft en heb tijdens de rit contact met iemand die de bui volgt, zodat we de bui voor of achter kunnen blijven.. Maar het kan ook opeens omslaan dusquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind dat ook erg mooi om op de foto te zetten maar met alleen een fiets is dat mij een iets te groot risico
Dan ligt het aan jou want hier doet ie het ookquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
hm.
Krijg je niet alleen dit te zien zoals ik:
Windows Live Network is niet beschikbaar via deze site om een van de volgende redenen:
* Er is een probleem opgetreden op de site
* De site maakt geen deel uit van Windows Live Network
U kunt:
* U kunt zich aanmelden of registreren bij andere sites op Windows Live Network of het later nogmaals proberen op deze site.
Als je eens een plekje over hebt spring ook graag in die storm chaser autoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geen bruggetje of viaduct o.i.d waar je onder kan staan en een voorbij trekkende bui op de foto kan zetten? Ik ga altijd met iemand op pad die er enigszins verstand van heeft en heb tijdens de rit contact met iemand die de bui volgt, zodat we de bui voor of achter kunnen blijven.. Maar het kan ook opeens omslaan dus..
Deze zijn ook vanonder een soort van afdakje gemaakt geloof ik en niet een balkon zoals in de tekst staat
Geweldig. Een uit de hand gelopen hobby voor hem.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef Omniej het volgende:
Politie haalt hobbyfotograaf uit bouwkraan
Een politiehelikopter met zoeklicht moest er zaterdagavond aan te pas komen om een 18-jarige Roermondenaar op te sporen die op zestig meter hoogte in een bouwkraan in zijn woonplaats foto's aan het maken was.
Missen we iemand?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef Omniej het volgende:
Politie haalt hobbyfotograaf uit bouwkraan
Een politiehelikopter met zoeklicht moest er zaterdagavond aan te pas komen om een 18-jarige Roermondenaar op te sporen die op zestig meter hoogte in een bouwkraan in zijn woonplaats foto's aan het maken was.
Missen we iemand?
Check www.onweer-online.nl staat geloof ik ook een topic over mensen die met anderen mee willen rijden.. Zijn wellicht wel mensen te vinden uit jou regio, geen idee welke dat mag zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Als je eens een plekje over hebt spring ook graag in die storm chaser auto
Tnxquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
Check www.onweer-online.nl staat geloof ik ook een topic over mensen die met anderen mee willen rijden.. Zijn wellicht wel mensen te vinden uit jou regio, geen idee welke dat mag zijn..
@Omniej - Missen we CompuMess niet?
Heel vreemd. Ik heb mij toch niet misdragen op xbox live ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:53 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dan ligt het aan jou want hier doet ie het ook
Over welke foto heb je het nuquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Tnx
Zie nu ook die foto, moest even de site laden raar genoeg.
Maar dat zijn gewoon 3 inslagen in het water zo lijkt het. Echt super vet.
Da's waar ook ja, die is regelmatig in een bouwkraan te vinden geloof ik.quote:
Misschien dachten ze dat het om een zelfmoord zou gaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:03 schreef Omniej het volgende:
[..]
Da's waar ook ja, die is regelmatig in een bouwkraan te vinden geloof ik.Nou ja, in dat geval is 'ie er met een boete van 70 euro nog genadig vanaf gekomen.
Dat de politie er überhaupt een heli voor inzet zeg, had ik niet verwacht...
Hey,quote:
ja nou even gekeken maar hij staat bij mijn favorietenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:06 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Hey,
Had jij trouwens deepmix.eu nog gechecked?
Nu is er erg goede muziek op http://www.kinkfm.com/player/ , Electronation iedere zaterdag avond.
Onweer vang je niet zonder een lange sluitertijdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
Vette foto!
Lange sluitertijd of gewoon geluk?
w00tquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
http://www.astroblogs.nl/(...)rand-van-vlissingen/
oh nooit over nagedacht, dat is wel slim.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Onweer vang je niet zonder een lange sluitertijd
En eigenlijk ook niet zonder geluk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:09 schreef Timmos het volgende:
[..]
Onweer vang je niet zonder een lange sluitertijd
Dat web radio station bestaat echt al jaren en ik zet het regelmatig op. Er zijn ook site's te vinden waar je veel van de setjes kan downloaden.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ja nou even gekeken maar hij staat bij mijn favorieten
Pfff ja, al heb je met een zware bui natuurlijk wel meer kans.. Maar hoevaak ik het wel niet heb dat je je camera op een punt heb ingesteld, je een paar inslagen net buiten je bereik hebt, je je camera daarna op dat punt van die inslagen instel, en dat die dan weer aan de andere kant van je bereik inslaatquote:
deviantart is toch voor goed bewerkte foto's enzo? Lekker lsd achtig of zwaar abstract? Daar hou ik ontzettend van.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef Timmos het volgende:
Ik heb zin om weer te gaan deviantarten maar geen zin om foto's te bewerken.. Flickr vind ik teveel werk
DeviantArt is echt voor alles.. Van design tot foto's, tekeningen, whatever je maar kan bedenken..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:21 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
deviantart is toch voor goed bewerkte foto's enzo? Lekker lsd achtig of zwaar abstract? Daar hou ik ontzettend van.
Ik ben er wel eens terecht gekomen toen ik naar wallpapers zocht via google. behoorlijk bizarre dingen kwam ik er tegen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:23 schreef Timmos het volgende:
[..]
DeviantArt is echt voor alles.. Van design tot foto's, tekeningen, whatever je maar kan bedenken..
Ja, je kan er de meest bizarre dingen tegenkomenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens terecht gekomen toen ik naar wallpapers zocht via google. behoorlijk bizarre dingen kwam ik er tegen.
Mijn soort humorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Ging trouwens oa om deze foto.
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij af of diegene in Japan was geweest maar dat viel niet echt in de smaak. Humor kan ook een donkere kant hebben, dat vind ik juist vaak de leukste humor.
http://img2.timeinc.net/e(...)ngton-Gangster_l.jpgquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:59 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan er wel om lachen eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:26 schreef Wiebeldak het volgende:
Ging trouwens oa om deze foto.
[ afbeelding ]
Ik vroeg mij af of diegene in Japan was geweest maar dat viel niet echt in de smaak. Humor kan ook een donkere kant hebben, dat vind ik juist vaak de leukste humor.
Enige wat je hoeft te doen is dat vieze grijze achtergrond gedoe te vervangen voor een zwarte achtergrond of een mooie rustige foto gebruiken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:57 schreef Timmos het volgende:
Hmm, ik ben mn site beu maar kan/wil niks nieuws bedenken
Foto als achtergrond vind ik niks.. Bedoelde ook meer een nieuw concept ofzoquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Enige wat je hoeft te doen is dat vieze grijze achtergrond gedoe te vervangen voor een zwarte achtergrond of een mooie rustige foto gebruiken.
Site ziet er naast dat prima uit. Lekker strak.
Over het randje? Waarom zou die foto niet in Japan genomen kunnen zijn dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn soort humorAl vind ik die van jou weer net over het randje.
Lekker danquote:Op zondag 13 maart 2011 05:18 schreef Timmos het volgende:
En dan sta je zowat de hele nacht bij een zeer ernstig ongeval..
Steviequote:Op zondag 13 maart 2011 09:19 schreef taxibabe het volgende:
ah mooi!
Ik heb hier een kat die me een paar keer wakker heeft gemaakt vannacht.. ze wou onder het dekbed, boven het dekbed, onder het dekbed, boven het dekbed..
En toen ik opnieuw wakker werd vanmorgen zat ze naast m'n hoofd met grote ogen mij aan te kijken 'PRRR PRRR PRRR'
En terechtquote:Op zondag 13 maart 2011 09:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
yup.![]()
En nu ligt ze heel onschuldig op de armleuning van de bank te dutten..
Yup! Jij ookquote:
Have fun!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup! Jij ookEn nu is het tijd om naar Nieuwegein te gaan
Hang je vest maar in de wilgen!quote:Op zondag 13 maart 2011 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuwe spullen kopen is goed voor de fotobewerkingszin, want ik heb gewoon zin om ze te bewerken
quote:Op zondag 13 maart 2011 09:31 schreef kanovinnie het volgende:
Nieuwe spullen kopen is goed voor de fotobewerkingszin, want ik heb gewoon zin om ze te bewerken
Nee, nu eerst even de andere van gister doorspitten, daarna nog maar een tutorial over dodge and burn doorkijken/lezenquote:Op zondag 13 maart 2011 09:46 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ben benieuwd.(ik neem tenminste aan dat je nog met die van gister bezig bent)
Ik moest even denken waar die nou precies genomen was, maar deze was je dus bij dat kruispunt aan het schieten.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[Centraal] Landschapsfotografie Deze dus.
Heb je er toevallig nog 1 voor me?quote:Op zondag 13 maart 2011 10:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ik moest even denken waar die nou precies genomen was, maar deze was je dus bij dat kruispunt aan het schieten.Had dit plaatje helemaal niet gezien, maar met zo'n groothoek erop kijk je ook anders.
Enige wat er nu nog aan ontbreekt is eigenlijk een polarisatiefilter om die kleuren wat meer te laten knallen.
Ik heb er 2quote:Op zondag 13 maart 2011 10:08 schreef Omniej het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik nog een 58mm polarisatiefilter heb liggen trouwens...
En ik heb geen 58mm lenzen meer.
Vervorming valt idd best meequote:Op zondag 13 maart 2011 09:55 schreef kanovinnie het volgende:
[Centraal] Landschapsfotografie Deze dus.
Zondag badjasdag,quote:Op zondag 13 maart 2011 12:16 schreef DitIsFloor het volgende:
Oh ja, het is al middag en ik zit nog in mijn pyjama. Oeps!
Is dat gratisch reizen in ruil voor betaling in naturaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
een enkeltje omniej is gratis want ik heb fucking OV
Ik zie gelijk slowmotion in-elkaars-armen-ren scenesquote:Op zondag 13 maart 2011 12:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Op naar Schiphol, vriendinnetje ophalen
lol!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zie gelijk slowmotion in-elkaars-armen-ren scenes
Twee van die grote lompe mensen, gaat hem niet wordenquote:Op zondag 13 maart 2011 12:52 schreef freud het volgende:
[..]
Ik zie gelijk slowmotion in-elkaars-armen-ren scenes
Toch nog een happy ending!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:32 schreef freud het volgende:
[..]
Is dat gratisch reizen in ruil voor betaling in natura
Aww, zij is niet lomp!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Twee van die grote lompe mensen, gaat hem niet worden
Mja, iets met de NS en te laat komen...quote:
Slechte ervaringen mee. Modellen en visa's die niet op komen dagen etc. Vind het een erg raar clubje. Heb het beste ervaring met netwerksites zoals Hyves en Facebook. je kan ook eens kijken op modelmayhem.com (ook nederlandse visa's en modellen).quote:Op zondag 13 maart 2011 13:18 schreef Doodkapje het volgende:
Iemand ervaring met Dutchheaven? 't Is net als het fotografen en modellen meettopic, maar ook iets met visagie enzo... we moeten voor de cursus binnenkort weer portretten gaan schieten, dus misschien is dit wat...
Ahh tnx,... eerst dacht ik nl. dat het een parenclub was.quote:Op zondag 13 maart 2011 13:20 schreef freud het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee. Modellen en visa's die niet op komen dagen etc. Vind het een erg raar clubje. Heb het beste ervaring met netwerksites zoals Hyves en Facebook. je kan ook eens kijken op modelmayhem.com (ook nederlandse visa's en modellen).
Mocht ik nietquote:Op zondag 13 maart 2011 08:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lekker danSlaap lekker nog maar even dan
tssk waarom had ze een BH aanquote:Op zondag 13 maart 2011 02:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
De avond opbrengst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaaptijd
high fivequote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef Timmos het volgende:
Ik ben moeeeeeeeee, pffff![]()
..
Hopen dat ik vannacht een nachtje door kan/mag slapen
bij mij juist het kunnen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:11 schreef Timmos het volgende:
[..]
Kunnen is geen probleem voor mij, mogen wel..
* Timmos highfived Mexicaantje
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 16:51 schreef Timmos het volgende:
Ik ben moeeeeeeeee, pffff![]()
..
Hopen dat ik vannacht een nachtje door kan/mag slapen
Omdat er een brandweerpieper bij mij in bed ligtquote:Op zondag 13 maart 2011 17:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
bij mij juist het kunnen.waarom het mogen bij jou?
Dan kan je beter een vrouw naast je in bed hebben liggen. Die wekt je dan misschien nog voor leuke dingen.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Omdat er een brandweerpieper bij mij in bed ligt.. En ik vannacht en vanochtend daar ook al door gewekt werd
Ben je brandweerman?quote:Op zondag 13 maart 2011 17:26 schreef Timmos het volgende:
[..]
Omdat er een brandweerpieper bij mij in bed ligt.. En ik vannacht en vanochtend daar ook al door gewekt werd
Wil ik ooit nog wel is worden denk ik.. Nog even een jaar doorsporten en op ontdekkingstocht gaan of ik het leuk vind om met mijn lengte in kleine ruimtes te moeten staan enzoquote:
Die piepen nog harder..quote:Op zondag 13 maart 2011 17:27 schreef Puala het volgende:
[..]
Dan kan je beter een vrouw naast je in bed hebben liggen. Die wekt je dan misschien nog voor leuke dingen.
/dirty mind
Hap hapquote:Op zondag 13 maart 2011 17:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Denk dat je dan toch een verkeerd beeld hebt hoor
Klopt, net avondeten op.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:15 schreef Timmos het volgende:
[..]
Hap hap![]()
Net lekker een verse ananas geslacht, nomnomnom
Frietjes, boontjes, varkenshaasje en peperroomsaus, nomnomquote:Op zondag 13 maart 2011 18:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Klopt, net avondeten op.
Pasta, broccoli, zalm en roomsaus![]()
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:56 schreef Timmos het volgende:
[..]
---8<---
@Omniej - Missen we CompuMess niet?
Dan komt het inderdaad dicht bij jaquote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef Doodkapje het volgende:
Verdomme, kut tsunami...
Zag net nieuwe beelden van CNN uit Ishinomaki, geboortestad van een Japanse vriendin. 20.000 inwoners waarvan er nu 10.000 zijn vermist aangezien het recht aan de kust ligt. Vorig jaar hebben we daar een vuurwerkfestival gevierd... mooie herinneringen.
Vrijdagavond had ik een mailtje van haar gekregen dat zij okee was, maar geen contact met haar ouders in Ishinomaki kon krijgen. En als je de beelden ziet verbaast dat niets, aangezien het één en al puin is en de militairen lijk na lijk onder het puin vandaan vissen...
Heb alleen haar moeder ontmoet destijds; een hartelijk mens en ik hoop dat ze safe is.
Zo nog maar even wat foto's van Ishinomaki zoeken...quote:Op zondag 13 maart 2011 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan komt het inderdaad dicht bij jaHet verbaasde me al dat het dodental zo laag is. Maar als je dan hoort dat ze er nog eens 10.000 vermist zijn moet het jammer genoeg oplopen.
Hopelijk is haar familie veilig.
Ik denk dat het dodental vrijdag al boven de 10.000 lag...quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 19:43 schreef Doodkapje het volgende:
Verdomme, kut tsunami...
Zag net nieuwe beelden van CNN uit Ishinomaki, geboortestad van een Japanse vriendin. 20.000 inwoners waarvan er nu 10.000 zijn vermist aangezien het recht aan de kust ligt. Vorig jaar Zomer 2009 hebben we daar een vuurwerkfestival gevierd... mooie herinneringen.
Vrijdagavond had ik een mailtje van haar gekregen dat zij okee was, maar geen contact met haar ouders in Ishinomaki kon krijgen. En als je de beelden ziet verbaast dat niets, aangezien het één en al puin is en de militairen lijk na lijk onder het puin vandaan vissen...
Heb alleen haar moeder ontmoet destijds; een hartelijk mens en ik hoop dat ze safe is.
Maar jij bent dan ook geen oudgediendequote:Op maandag 14 maart 2011 06:29 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ken 'm niet. Ik moest wel 2 keer kijken of die man nou aan het vliegen was of niet
Tussen alle andere troep op de rails?quote:Op maandag 14 maart 2011 06:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook geen oudgediendeDeze heeft bij DPZ in de albums gestaan (dat is ook alweer lang geleden
) en daar waren ze ervan overtuigd dat er links onderin een flesje lag en dat dat afbreuk deed aan de foto
De crop lag toen iets andersquote:Op maandag 14 maart 2011 06:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tussen alle andere troep op de rails?
Ja. Ik ookquote:Op maandag 14 maart 2011 07:36 schreef taxibabe het volgende:
Mogguh, de volgende werkweek is week is weer begonnen![]()
@PdH, ik vind jouw nieuwe bewerking mooier!
Irritant is dat he? Ik blijf ook maar achter geld aan lopen van oud en nieuwquote:Op maandag 14 maart 2011 17:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh mensen die geld moeten overmaken, doe eens
Ja inderdaad, ben ongetwijfeld ook wel dingen vergeten maar om wat grotere bedragen ben ik toch altijd wel een beetje om te pushen. Duurt langquote:Op maandag 14 maart 2011 17:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Irritant is dat he? Ik blijf ook maar achter geld aan lopen van oud en nieuwDan is 't maar 13 euro, maar het gaat gewoon om het principe.
Er staat bij mij ook nog 700 aan facturen oid openquote:Op maandag 14 maart 2011 17:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ben ongetwijfeld ook wel dingen vergeten maar om wat grotere bedragen ben ik toch altijd wel een beetje om te pushen. Duurt lang
Nou ik kom ook op zo'n bedragquote:Op maandag 14 maart 2011 18:04 schreef freud het volgende:
[..]
Er staat bij mij ook nog 700 aan facturen oid open
Ik snap alleen niet waarom de uitkomst was: Te betalen 50,- . Dat heb ik nog nooit gezien en toch lijkt alles goed ingevuld.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:27 schreef kanovinnie het volgende:
Ook maar is doen vanavond ja. Er komt nu een hoop geld terug, dus zeker de moeite waard.
Ik krijg het 10voudige terugquote:Op maandag 14 maart 2011 18:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom de uitkomst was: Te betalen 50,- . Dat heb ik nog nooit gezien en toch lijkt alles goed ingevuld.
Lekker he? Het is mij weer gelukt om op 0 uit te komen dit jaarquote:Op maandag 14 maart 2011 19:43 schreef Isdatzo het volgende:
Over belasting gesproken.. kom je terug van vakantie liggen er 3 blauwe enveloppen te wachten.
Zullen we het leed delen?quote:Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker he? Het is mij weer gelukt om op 0 uit te komen dit jaar
Ik kom op nul uit = geen pijnquote:
Doe eens solidair.quote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef freud het volgende:
[..]
Ik kom op nul uit = geen pijn
Jij hebt leed = <0...
Nope
hele dag op m'n werkquote:Op maandag 14 maart 2011 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nah, zat hele dag op de TU. As usual. Jij wel?
Ik ga morgen wel foto's maken! Van mijn schetsmaquette.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:09 schreef Xilantof het volgende:
[..]
hele dag op m'n werkdus ook niet!
Ja! met m'n foon van m'n schone autootje, maar das puur als bewijs dat ik hem echt had schoongemaakt
Ik ken schetsen en ik ken maquettes, maar de combinatie niet. Was' dat?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ga morgen wel foto's maken! Van mijn schetsmaquette.
studeer je architectuur oid?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Simpele maquette om je idee duidelijk te maken aan anderen, waar je een uurtje of twee mee bezig bent ofzo. Hoeft niet mooi te zijn, alleen maar duidelijkDie van mij is van klei.
Gewone maquette zit je (althans, de projecten tot nu toe) doorgaans twee/drie dagen aan te werken, even ter vergelijking.
Hier HTS bouwkunde gedaan, bijna 5 jaar geleden afgestudeerd. Expres geen uni gedaanquote:Op maandag 14 maart 2011 21:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké ik ga jou om tips vragen als ik er niet uitkom. Jouw fobo is tof trouwens.
Ik doe uni, eerstejaars hehe.
Ik knapte daarop af toen ik stage liep bij een architectenbureau. Wat een gemiddelde architect doet... Dat vond ik niet echt inspirerend. Dus na m'n studie even een halfjaartje niets gedaan en toen maar aan het werk gegaan. Nu lekker op m'n plek wel!quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom geen uni gedaan?
Jaaaaaaaa ik wil dat al zo lang worden. Zou niet weten wat ik anders zou willen doen.
Fotograaf?quote:Op maandag 14 maart 2011 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom geen uni gedaan?
Jaaaaaaaa ik wil dat al zo lang worden. Zou niet weten wat ik anders zou willen doen.
Moet je ook een opleiding voor doen. En die is ook nog pittig.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk eerder journalist dan.
Het werk dat de gemiddelde architect doet vond ik niet interessant. Ik weet 't niet... Maar ik zag dat me gewoon niet echt doen. Zag mezelf ook niet uitgroeien tot iemand die opdrachten krijgt waarbij ik compromis-loos mocht ontwerpen (en dat is vaak juist zo leukquote:Op maandag 14 maart 2011 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ojee nu maak je me bang.Waar knapte je op af? En wat doe je nu dan?
Mwah, depends hoor. Meeste HBO opleidingen journalistiek stellen niet zo veel voor.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je ook een opleiding voor doen. En die is ook nog pittig.
Ja hehe. What's your point?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moet je ook een opleiding voor doen. En die is ook nog pittig.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, depends hoor. Meeste HBO opleidingen journalistiek stellen niet zo veel voor.
Het kan ook op de VU!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mwah, depends hoor. Meeste HBO opleidingen journalistiek stellen niet zo veel voor.
Ah...goed dat je het zegt...moet nog op verzenden klikkenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Net mijn favoriete hobby ingevuld. De belastingaangifte. Ik heb daar zo en hekel aan.
quote:Op maandag 14 maart 2011 22:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan is mijn zus zwakzinnigquote:Op maandag 14 maart 2011 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hehe. What's your point?Het schijnt trouwens één van de makkelijkste opleidingen te zijn.
Maargoed.
[..]
[..]
Het kan ook op de VU!
Bluh, ik kan niet verder er mee. Heb gegevens van mijn zorgverzekering nodig, maar ik kan er niet op inloggen vanwege een technische storing.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:25 schreef Wiebeldak het volgende:
Net mijn favoriete hobby ingevuld. De belastingaangifte. Ik heb daar zo en hekel aan.
welke zorgverzekering?quote:Op maandag 14 maart 2011 22:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Bluh, ik kan niet verder er mee. Heb gegevens van mijn zorgverzekering nodig, maar ik kan er niet op inloggen vanwege een technische storing.Heb het 2 weken terug al gemeld maar ze doen er geen fuck mee
Voor zover ik nu kan zien krijg ik een leuk bedrag terug![]()
wat heb je precies nodig dan?quote:
Zul je net zien dat dat digitaal gaat. Alles staat tegenwoordig digitaal volgens mijquote:Op maandag 14 maart 2011 22:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je precies nodig dan?
voor de BD heb je alleen afschriften nodig en een kopie van de polis
Ik ga gewoon geld terugkrijgenquote:Op maandag 14 maart 2011 19:46 schreef freud het volgende:
[..]
Lekker he? Het is mij weer gelukt om op 0 uit te komen dit jaar
Misschien is jouw vriendin wel heel slim!quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vriendin van me doet het ook en die doet er echt geen fuck voor en haalt allemaal 8en.
Zo praat je niet over mijn zus vriend.quote:Op maandag 14 maart 2011 22:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Meeste uni's ja.
[..]
Plausibele verklaring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |