Wat ben je nog meer?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:16 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Ik ben deels Koerdisch. (Kurmanci)
Je moet helemaal niets. Mooi is dat hè?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben Kurdisch, maar waarom moeten wij in het Marokkanentopic posten?
Nee we zitten niet in hetzelfde land, er zijn ook Koerden in Iran en Irak etc.. Je kunt ons niet in een land stoppen, we hebben geen land.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef BrandX het volgende:
ohwja, Turken en Koerden zitten in hetzelfde land heEn niet met Marokkanen.
Ik gooi dat altijd door elkaar, excuses
deze dan: Turken op FOK! #599 - Waar het dood is zonder Ayca
Maar Turken hebben toch meestal een hekel aan Koerden?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:20 schreef BrandX het volgende:
ohwja, Turken en Koerden zitten in hetzelfde land heEn niet met Marokkanen.
Ik gooi dat altijd door elkaar, excuses
deze dan: Turken op FOK! #599 - Waar het dood is zonder Ayca
tsssskquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:23 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Nee we zitten niet in hetzelfde land, er zijn ook Koerden in Iran en Irak. Je kunt ons niet in een land stoppen, we hebben geen land.
Gooi jezelf in de prullenbak.
niet de turken en koerden die ik kenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar Turken hebben toch meestal een hekel aan Koerden?
allemaal buitenlandersquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:13 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Ik ben Kurdisch, maar waarom moeten wij in het Marokkanentopic posten?
Ik heb serieus wel eens gehad dat Turken leuk en aardig met mij omgingen tot ze erachter kwamen dat ik Koerdisch ben. Toen was het opeens een grote mond.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet de turken en koerden die ik ken
maar in de landen (!) waar koerden zitten worden ze niet altijd geaccepteerd, dat klopt.
Veel Turken haten Koerden ja. Maar durven er zelf niet voor uit te komen (meesten). Omdat er een koerdische terroristische groep is (PKK), denken ze dat elk Koerd een terrorist is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar Turken hebben toch meestal een hekel aan Koerden?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
niet de turken en koerden die ik ken
maar in de landen (!) waar koerden zitten worden ze niet altijd geaccepteerd, dat klopt.
Niet elk Koerd strijd net als de PKK om een eigen land. Iedereen over een kam scheren. I dont't give a fuck wies land het is. Je gaat dood en je neemt niks mee!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
Koerden
Accepteer nou maar gewoon dat jullie Turks, Irakees, Iranees etc. zijn, want jullie krijgen toch nooit een eigen staat.
Heb ik ook meegemaakt. Ik denk ieder Koerd wel. Niet dat ik Turken haat hoor, helemaal niet. Ik heb zelf kwart Turks bloed en mijn zwager is van Turkse afkomst. Gelukkig mag ik de meeste Turken wel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik heb serieus wel eens gehad dat Turken leuk en aardig met mij omgingen tot ze erachter kwamen dat ik Koerdisch ben. Toen was het opeens een grote mond.
Maar ik ben Koerd uit Irak. Daar worden we wel geaccepteerd door Arabieren.
Pardon?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Niet elk Koerd strijd net als de PKK om een eigen land. Iedereen over een kam scheren. I dont't give a fuck wies land het is. Je gaat dood en je neemt niks mee!
Ik mag Turken niet, om die reden. Mooiste is dat ik een Koerd uit Irak ben.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:34 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Niet elk Koerd strijd net als de PKK om een eigen land. Iedereen over een kam scheren. I dont't give a fuck wies land het is. Je gaat dood en je neemt niks mee!
(En trouwens er bestaat zelf wel een provincie Kurdistan.)
[..]
Heb ik ook meegemaakt. Ik denk ieder Koerd wel. Niet dat ik Turken haat hoor, helemaal niet. Ik heb zelf kwart Turks bloed en mijn zwager is van Turkse afkomst. Gelukkig mag ik de meeste Turken wel.
Hahaha jou fobo. SWAGGAquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:28 schreef Gilles-de-la-Zwets het volgende:
even koekeloeren dan maar, oh wacht,daar vechten ze toch altijd?
zat te dieken in je fobo, leuk bril.quote:
Ik zat te kijken in je fobo. Geen foto's?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
zat te dieken in je fobo, leuk bril.
Als het goed is, zie je wel een foto.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat te kijken in je fobo. Geen foto's?
Driekwart Koerd en kwart Turk, dus? Hm.quote:
Wat is jouw afkomst?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:26 schreef Sisiorange94 het volgende:
Koerden
Accepteer nou maar gewoon dat jullie Turks, Irakees, Iranees etc. zijn, want jullie krijgen toch nooit een eigen staat.
Yep en jij dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Driekwart Koerd en kwart Turk, dus? Hm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |