Ik durf het je om eerlijk te zijn niet te zeggen, qua grootte valt hij best mee, qua diktequote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:05 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe hoog en zwaar is die van jou? Wel een grote kerel of niet.
Haha ach ik vind hem er verder wel goed uitzien hoor, ik ken wel meer wat stevige teckelreutjes. Sommige zijn ook gewoon zo gebouwd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik durf het je om eerlijk te zijn niet te zeggen, qua grootte valt hij best mee, qua diktehij is ook te zwaar. Ik roep het al jaren, maar mijn ouders blijven hem maar verwennen ..
En die puppy's.wat voor een ras is het eigenlijk?
Met Oscar zal ik dat misschien wel doen. Met Jip niet, die kat weegt 6 kilo en houdt niet van wandelen aan riempjes denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik loop gewoon naar de dierenarts, nog geen 5minuten lopen
Mijn vriend heeft hetzelfde kapsel dus ja.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah die puppyfoto! Ik vind het leuke honden, maar qua vacht niet mijn ding. Ik hou niet zo van krulletjes![]()
Leuke foto's Belana, de reuze baby
Knoop daar maar es een pup inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:30 schreef Belana het volgende:
je hebt ook draagdoeken he, die kunnen veel hebben
Toch moet je echt heel goed uitkijken zeker met teckels,het is zo slecht voor de rug.Een een stevig gebouwd hondje is natuurlijk anders dan een dik hondje.Vind het altijd zo sneu honden die echt veel te dik zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:58 schreef _Multiply86_ het volgende:
Haha ach ik vind hem er verder wel goed uitzien hoor, ik ken wel meer wat stevige teckelreutjes. Sommige zijn ook gewoon zo gebouwd.
Ja zag het idd dat ze een mooi figuurtje heeftquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik laat mijn honden ook niet te zwaar worden hoor, die foto van Jules die op de 1ste of 2de pagina staan kan je zien dat zij gewoon heel slank is. Ze is ook een aardige spierbundel aan het worden haha. Jazz en Nacho moet ik wel wat in de gaten houden, die komen snel aan. Jules en James blijven wel slank.
Ik draag Chico wel in zo een doek, die vindt dat dus zaligquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ah oke, nee voor een hondje lijkt me dat niet zo handig, iets te strak lijkt mij? Die minimonky die ik wil hangt meer los.
Ik zou er even mee wachten,het is toch een momentopname .quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:18 schreef Belana het volgende:
nou lekker dan, ik gaf Noes wormenkuur, gaat ze net over haar nek, ik weet bijna zeker daarvan. nou helpt het dus niet en zou ik haar weer moeten geven, maar eigenlijk heb ik daar even geen zin in dan. wat zouden jullie doen? Ze heeft het zo'n 2 uur geleden gekregen. In de bijsluiter staat er niets over.
Ja? zit dat niet te strak dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik draag Chico wel in zo een doek, die vindt dat dus zalig
thanks Zeeeend.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:03 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik zou er even mee wachten,het is toch een momentopname .
Eet ze morgen een besmetting duurt het toch ook tot de volgende pil.
Meer meningen : http://www.barfplaats.nl/forum/index.php?topic=8708.0
Offtopic: ik weet niet of Noes ook paardenpoep eet (omdat ze nogal van roadsnacks houd) maar dat kan wel schadelijk zijn
Nog een aardig stuk betreffende preventie : http://www.hondenforum.nl(...)n-enten-t179351.html
http://www.hondenpage.com(...)n-gegeten,-hond-ziek..php
Haha ja maar dat vindt hij juist heerlijk!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja? zit dat niet te strak dan?
Lijkt mij dat een pup daar gek in word haha, die zijn zo druk;p
Haha ja maar voor zon pup durf ik het niet aan. Denk dat eentje die wat losser zit handiger is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja maar dat vindt hij juist heerlijk!
Hier krijgen ze ook 's morgens brokken en 's avonds duck of andere KVV, en Chico krijgt twee keer duck. En af en toe barfen ze es wat kipkarkassen, kippenekken, eendenekken of wat ik maar kan krijgen weg.
Vuile pens en zo is ook favo.
Ik wil je mijn doek tzt wel opsturen om te lenen, kun je zien hoe hij bevalt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja maar voor zon pup durf ik het niet aan. Denk dat eentje die wat losser zit handiger is.
Hoewel die wel lekker zal slapen op de terugweg van een wandeling in zon strakke..mmm
Ah thanx.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil je mijn doek tzt wel opsturen om te lenen, kun je zien hoe hij bevalt.
Ik heb voor Chico toch eventueel de fundle en de buggy
Maak dan foto's van Jules,kunnen wij ook lachen!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah thanx.
Ik kan hem van te voren testen met Jules![]()
Die van mij proppen zich ook zo lief mogelijk in de kleinste mandjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:17 schreef blup het volgende:
zn mand van pups af aan, beetje te klein geworden.
[ afbeelding ]
lolwut?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist met die kleine beweeglijke dingen is een stevige diepe tas wel handigquote:Op zondag 13 maart 2011 14:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh-oh, ik zie wel hoe het ding bevalt. Als ie net bij ons komt zal het nog geen probleem zijn. Bevalt het kan ik altijd nog voor zo'n fundle gaan.
Ik heb nog een kleine lelijke draagtas die wel diep en fijn is over, die mag je wel hebben tegen verzendkosten, die is voor in het begin heel fijn, ik moet alleen es kijken of ik hem door de brievenbus kan proppen. Die kun je ook in de auto handig over de pasagierstoel hangen met de pup dr in.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Chico.![]()
Ik heb wel een grotere maat genomen dan dat ie nodig heeft. Zo'n fundle ziet er inderdaad wel veiliger uit. Ik kijk of ik het uberhaupt wat vind zo'n draagtas.
Ik ben benieuwd wanneer we 'm op mogen halen.
Nee want ik heb dus ook de fundle, en in de trein neem ik de buggy meequote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Chico in mn vest, diep in coma, na een urenlange strandwandeling in Noordwijk, let vooral niet op mijn hoofd![]()
[ afbeelding ]
Dan kun je echt het beste een tas nemen die of dicht kan of waar ie ook in kan zitten als je de tas neerzet, wel zo handig, die die je nu hebt moet je omhebben, anders blijven ze er niet in zitten.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja inderdaad. Oscar zal waarschijnlijk elke week met de trein meegaan.
En dat kan met die fundle dus wel?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kun je echt het beste een tas nemen die of dicht kan of waar ie ook in kan zitten als je de tas neerzet, wel zo handig, die die je nu hebt moet je omhebben, anders blijven ze er niet in zitten.
Ja , die kun je ook aan een stoel hangen, maar die is zo stevig dat ie zo ook wel blijft staan, ondanks de niet rechte onderkant, kijk maar op die ene foto van Chico, die zet ik dr zo mee op een stiel.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:00 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
En dat kan met die fundle dus wel?
Ik wel, ze passen niet allemaal op schoot en zo op de bank vind ik met de haarballen asoquote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Mijn honden in de trein zet ik gewoon op de grond of op schoot. Heb nooit een dekentje bij me voor op de stoel haha,
Het is echt Rinske's lievelings. Als ze ergens gaat logeren moet Frits mee. Hij lag ook in het nest. Ze zijn al onafscheidelijk sinds dat Rinske 4 weken oud was.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:18 schreef oh-oh het volgende:
Ah wat leuk dat ie Frits heet vanwege mijn Fripsje![]()
Op mijn honden krijg ik overal alleen maar leuke reacties, die hebben dan ook wel een hele hoge aaibaarheidsfactor
Haha nou dat valt wel mee. Hier gaan ze wel gewoon liggen, behalve Jules, die wil alles in de gaten houden. Op de bank doe ik niet nee, zielig voor de mensen die daarna komen haha.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wel, ze passen niet allemaal op schoot en zo op de bank vind ik met de haarballen aso![]()
Maar die nakies gaan dan ook weer niet op die vieze treingrond liggen, dat vind ik ook maar ranzig
Billy heeft ook zijn nestknuffel nog, daar sabbelt ie nog op als ie moe isquote:Op zondag 13 maart 2011 15:20 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Het is echt Rinske's lievelings. Als ze ergens gaat logeren moet Frits mee. Hij lag ook in het nest. Ze zijn al onafscheidelijk sinds dat Rinske 4 weken oud was.
Wat een geweldige serie foto's met die tekst erbij, kipquote:Op zondag 13 maart 2011 15:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
[ [url=http://i610.photobucket.com/albums/tt186/multiply86/James%20and%20Jazz[/url]
Daar is hij weerquote:Op zondag 13 maart 2011 12:17 schreef blup het volgende:
zn mand van pups af aan, beetje te klein geworden.
[ afbeelding ]
lolwut?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi en welkom!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:45 schreef bianca en michael het volgende:
Mag ik als fanatiek lurker even voorstellen: Joy! De vorige week gearriveerde boxerpup van mijn ouders. Het is hun 4e boxer maar eerste pup. Haar papa is een knappe Italiaan, haar moeder een Spaanse schone (zij heeft ook een Spaans paspoort) en ze is geboren in België. Volgt u het nog?
Hier het hele nest met 6 weken. Ze is de tweede van links.
[ afbeelding ]
Wat een leukerds, vooral het zusje vind ik geweldig!quote:Op zondag 13 maart 2011 17:13 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dit is 1 van zn broers, die woont bij een vriendin van mij
[ afbeelding ]
en zijn zusje in Curacao
[ afbeelding ]
Heerlijke fotoquote:Op zondag 13 maart 2011 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Vriendjes![]()
[ afbeelding ]
En nu zal ik nog wat puppyfoto's gaan uitzoeken
Hoiquote:
Echt, met drie dagen?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Die hele kleine wel, die had het kunstje met 3 dagen door
Die andere kleine weigert al 3 jaar
Fijn een fokker die je zo op de hoogte houdt.quote:Hoi Saskia,
Hier gaat alles goed met de kleine Orthos!
Hij maakt het prima en groeit als kool.
Die Miny Monkey he?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Fijn een fokker die je zo op de hoogte houdt.
Hij vertelde dat er ook mensen waren die dachten dat je met een teckel niet hoefde te wandelen en dat ze wel de hele dag binnen konden zitten.![]()
De tas is binnen, hij lijkt ruim. Jip past er in ieder geval in. Ik vind het alleen een nadeel dat ie zo open is.
Ow wat schattigquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
wat een spul ohoh!
Mijn twee kleinsten kunnen het al aardig met elkaar vinden ondertussen
[ afbeelding ]
Ik moet ff kijken wie nou waar ligtquote:
Sjon slaapt zelfs gewoon volslagen debiel, hij plet Chico helemaalquote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet ff kijken wie nou waar ligt![]()
En wat heerlijk hoe ze al genieten van het zonnetje
Wat een maffies ook hequote:
omg how cuuuutteee !quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Guess. het volgende:
[..]
Wat een maffies ook heDiaz met z'n oogjes open,wat lief!
Oscar's mama,sweetZijn het kanichen of dwerg teckels?
Teun en Sylvester,very best friends![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste foto, wat een heerlijk guitig koppie heeft je zoontje Guess, om vrolijk van te wordenquote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Guess. het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 16 maart 2011 22:57 schreef Guess. het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat nou een witte mand met pootjes oh-oh?quote:
Wat liggen ze lekker samen in de zon!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
Mijn bejaarde (bijna 15) net in de zon
[ afbeelding ]
Neu, maar als hij de hele tijd irritant loopt te doen bij de douche dan stoppen we hem er gewoon onder. Krijg je er van.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:16 schreef Greys het volgende:
Vindt Pixel dat echt leuk, douchen?![]()
Lieve foto's!
Bink en Boorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:51 schreef Greys het volgende:
Mijn bejaarde (bijna 15) net in de zon
[ afbeelding ]
Wat een leuke naam Sallyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Dit is een foto van gister, tijdens het wandelen/spelen/werken. Ze was aan het zoeken.
[ afbeelding ]
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat een leuke naam Sallyen wat een prachtige foto
En kom je vaker posten hier?
![]()
Jeuj!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik zal nog eens wat foto's op scharrelen.
Leuk! Helemaal enthousiast!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef Lonaa het volgende:
Dan zal ik mijn schat ook even voorstellen.
Dit is Sally, 3,5 jaar oud, komt uit Spanje. Sinds november in Nederland en langzaam komt ze steeds meer los en wordt ze steeds meer hond.
Ze heeft het speuren/zoeken voor de baas ontdekt en is helemaal enthousiast.
Dit is een foto van gister, tijdens het wandelen/spelen/werken. Ze was aan het zoeken.
[ afbeelding ]
Sally is mooiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:59 schreef Lonaa het volgende:
Bij deze:
Sally, spaanse schone luie.
[ afbeelding ]
En.. ZIT.
[ afbeelding ]
Ze moet doorgaan voor podenco.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Sally is tof!
Zit er greyhound in of podenco?
Koppie vind ik meer grey, kleur podenco![]()
En Bink en Boor![]()
Wanneer is Binkie alweer jarig Greys?
Je hebt pbquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
VeelLaten we het er maar op houden dat je geen hulp hoeft te verwachten als je het echt nodig hebt. Maar goed, je hebt wel een leuke hond
Nohhhh wat een superrrmooie hond zeg!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Macka66 het volgende:
Dit is een mooi moment om binnen te vallen met Donja. Een echte Cubo de Basura (Spaanse vuilnisbak) Gevonden met broers en zusjes in een vuilcontainer in Salamanca, opgenomen door stichting El Hocico en naar het asiel in Balkbrug (Overijssel) gebracht waar ik haar vond via dierenasiels.com.
Zie hier en kijk bij week 52 , 2010 en later voor het verhaal over hoe Donja werd gevonden.
Het is een lieve, speelse, eigenzinnige en waakzame dame die nu al niet meer weg te denken is uit ons gezin.
En ze groeit als kool: foto's van ruim een maand geleden, drie weken geleden en drie dagen geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind galgo's en saluki's de mooiste windhonden
![]()
Hier woont dr eentje, die is zooo geweldig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Macka wat een lieverdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Macka66 het volgende:
Dit is een mooi moment om binnen te vallen met Donja. Een echte Cubo de Basura (Spaanse vuilnisbak) Gevonden met broers en zusjes in een vuilcontainer in Salamanca, opgenomen door stichting El Hocico en naar het asiel in Balkbrug (Overijssel) gebracht waar ik haar vond via dierenasiels.com.
Zie hier en kijk bij week 52 , 2010 en later voor het verhaal over hoe Donja werd gevonden.
Het is een lieve, speelse, eigenzinnige en waakzame dame die nu al niet meer weg te denken is uit ons gezin.
En ze groeit als kool: foto's van ruim een maand geleden, drie weken geleden en drie dagen geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje, die is echt wel snel gegroeid! Lijkt een beetje op een Bordercollie!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Macka66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op Kijkduin/ Scheveningen anders was ik je wel tegen gekomenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Belana het volgende:
vandaag naar het strand met het hele nest en nog een paar
Ah oke spannend! Meer honden is altijd leukquote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef Belana het volgende:
ah ja...het zou wat eerder zijn als gepland, maar we wilden er toch wel een leo bij
gotta love 'm
en Gabber is zo'n hele kalme sjokkende kerel
er zal nog aardig werk in 'm zitten, hij moet nog flink opgevoed en zijn conditie is niet geweldig en hij heeft een flinke vacht waar veel werk in zit, maar ik vind dat niet erg.
de fokker waar ie vandaan komt heel veel persoonlijke problemen en al haar honden worden momenteel geherplaatst in overleg met haar. beter voor iedereen
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Belana het volgende:
nee, we waren naar Hargen aan Zee, bij Schoorl in Noord Holland
moet je ze wel tijdens de loopsheid apart houden ,of ga je voor een nestjequote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef Belana het volgende:
ah ja...het zou wat eerder zijn als gepland, maar we wilden er toch wel een leo bij
gotta love 'm
en Gabber is zo'n hele kalme sjokkende kerel
er zal nog aardig werk in 'm zitten, hij moet nog flink opgevoed en zijn conditie is niet geweldig en hij heeft een flinke vacht waar veel werk in zit, maar ik vind dat niet erg.
de fokker waar ie vandaan komt heel veel persoonlijke problemen en al haar honden worden momenteel geherplaatst in overleg met haar. beter voor iedereen
whehehe, nee, ik wil geen nestje nee... dus ja, dat zal apart houden worden of steriliseren, maar dat kan nogal nare gevolgen hebben geloof ik, dus ik weet niet of ik daar zo'n voorstander van ben...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef zeeeend het volgende:
[..]
moet je ze wel tijdens de loopsheid apart houden ,of ga je voor een nestje
Ik heb in Schoorl gewoond, vroeger.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef Belana het volgende:
ken je het daar pisces?
we konden ook heerlijk eten met zijn allen in een strandtent en alle honden mochten mee naar binnen, echt een leuke plek!
Ik gebruik de 05: http://www.t-maatje.com/?(...)duct&product_id=7die is wat smallerquote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef Belana het volgende:
zeeeend, wat voor borstel gebruik jij voor je langhaar?
ik heb nu gewoon slickers, groot en klein, maar overweeg deze: http://www.t-maatje.com/?page=catalog&view=product&product_id=9
Noes heeft zo'n dichte viltende ondervacht, komt slecht los ondanks de rui.
Wauw!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Belana het volgende:
portretjes gemaakt om in een lijstje te doen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zou mooi zijn, kreeg een hoop verbaasde blikken van mens en dier tijdens het uitlatenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben nog niet aan het werk maar wellicht dat ik het daar tzt kan opzoeken.
Jij woont gewoon bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:59 schreef DanseMacabre het volgende:
Leuke foto's oh-oh, moet fijn zijn geweest om weer lekker te kunnen wandelen.
M'n vrienden vinden me allemaal maar 'paris hilton' dat ik een tas heb voor de hond.
Ah gos ie orenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:17 schreef Macka66 het volgende:
Ik geniet zo van die foto's en verhalen hier!
Wat, allemaal modder vanuit de moestuinbak in de kamer?
[ afbeelding ]
Ik heb geeeen idee hoe dat komt, maar ik wil wel even het spoor bekijken hoor!
[ afbeelding ]
Wat een tofferd is dat!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:45 schreef zeeeend het volgende:
Momenteel ook een Australian Cattledog als uitlaathond .
Die is gebeten bij de uitlaatcentrale ,en mag het water niet in .
Vandaag ter controle bij de DA geweest ,nog vijf dagen droog houden
[ afbeelding ]
Ik woon in west, vlakbij de Ellekoot.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:17 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja, ik las 't.
Waar ongeveer woon je?
Die flats die in t water lijken te staan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ik woon in west, vlakbij de Ellekoot.
En jij
Ah oke, kunnen we wel een keer bij de surfvijver afspreken..of het bos bij de slaperdijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:39 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Die flats die in t water lijken te staan.![]()
Tussen de surfvijver en het centrum in.
Kan wel ja. Leuk.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 17:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah oke, kunnen we wel een keer bij de surfvijver afspreken..of het bos bij de slaperdijk.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:17 schreef Macka66 het volgende:
Ik geniet zo van die foto's en verhalen hier!
Wat, allemaal modder vanuit de moestuinbak in de kamer?
[ afbeelding ]
Ik heb geeeen idee hoe dat komt, maar ik wil wel even het spoor bekijken hoor!
[ afbeelding ]
wat leuk !quote:Op woensdag 23 maart 2011 12:55 schreef Belana het volgende:
de man van waar Gabber nu verblijft belde me net, of we na een paar dagen nadenken er nog steeds hetzelfde over denken. Hij komt zaterdag langs met Gabber om te kijken of het klikt!
Whaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!
Hoe is het nu met Noes aan de lijn ?quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:08 schreef Belana het volgende:
ja, je moet elkaar echt leren kennen en hij moet opgevoed, dus flink oefenen en hij moet flink geborsteld
gaat langzamerhand steeds beter! zoals met alles. ik denk dat ik wat veel verwachtte van een pupquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:19 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Hoe is het nu met Noes aan de lijn ?
De fokker is ernstig ziek geworden en kon niet goed meer voor haar honden zorgen. in overleg met haar worden nu via de club haar honden geherplaatstquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:25 schreef Guess. het volgende:
Belana wat spannend![]()
Waarom wil de huidige eigenaar hem weg doen?
Sterkte Multiplyquote:Op dinsdag 22 maart 2011 12:49 schreef _Multiply86_ het volgende:
leuke foto's oh-oh!
En wat een gedoe zeg.. pff.
James viel dan wel echt uit en wilde happen, was ook altijd wel bang dat iemand ging klagen daarover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |