Je hebt pbquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:47 schreef _Multiply86_ het volgende:
VeelLaten we het er maar op houden dat je geen hulp hoeft te verwachten als je het echt nodig hebt. Maar goed, je hebt wel een leuke hond
Nohhhh wat een superrrmooie hond zeg!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Macka66 het volgende:
Dit is een mooi moment om binnen te vallen met Donja. Een echte Cubo de Basura (Spaanse vuilnisbak) Gevonden met broers en zusjes in een vuilcontainer in Salamanca, opgenomen door stichting El Hocico en naar het asiel in Balkbrug (Overijssel) gebracht waar ik haar vond via dierenasiels.com.
Zie hier en kijk bij week 52 , 2010 en later voor het verhaal over hoe Donja werd gevonden.
Het is een lieve, speelse, eigenzinnige en waakzame dame die nu al niet meer weg te denken is uit ons gezin.
En ze groeit als kool: foto's van ruim een maand geleden, drie weken geleden en drie dagen geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik vind galgo's en saluki's de mooiste windhonden
![]()
Hier woont dr eentje, die is zooo geweldig![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Macka wat een lieverdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Macka66 het volgende:
Dit is een mooi moment om binnen te vallen met Donja. Een echte Cubo de Basura (Spaanse vuilnisbak) Gevonden met broers en zusjes in een vuilcontainer in Salamanca, opgenomen door stichting El Hocico en naar het asiel in Balkbrug (Overijssel) gebracht waar ik haar vond via dierenasiels.com.
Zie hier en kijk bij week 52 , 2010 en later voor het verhaal over hoe Donja werd gevonden.
Het is een lieve, speelse, eigenzinnige en waakzame dame die nu al niet meer weg te denken is uit ons gezin.
En ze groeit als kool: foto's van ruim een maand geleden, drie weken geleden en drie dagen geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeetje, die is echt wel snel gegroeid! Lijkt een beetje op een Bordercollie!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:10 schreef Macka66 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet op Kijkduin/ Scheveningen anders was ik je wel tegen gekomenquote:Op zondag 20 maart 2011 17:47 schreef Belana het volgende:
vandaag naar het strand met het hele nest en nog een paar
Ah oke spannend! Meer honden is altijd leukquote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef Belana het volgende:
ah ja...het zou wat eerder zijn als gepland, maar we wilden er toch wel een leo bij
gotta love 'm
en Gabber is zo'n hele kalme sjokkende kerel
er zal nog aardig werk in 'm zitten, hij moet nog flink opgevoed en zijn conditie is niet geweldig en hij heeft een flinke vacht waar veel werk in zit, maar ik vind dat niet erg.
de fokker waar ie vandaan komt heel veel persoonlijke problemen en al haar honden worden momenteel geherplaatst in overleg met haar. beter voor iedereen
quote:Op zondag 20 maart 2011 19:01 schreef Belana het volgende:
nee, we waren naar Hargen aan Zee, bij Schoorl in Noord Holland
moet je ze wel tijdens de loopsheid apart houden ,of ga je voor een nestjequote:Op zondag 20 maart 2011 17:56 schreef Belana het volgende:
ah ja...het zou wat eerder zijn als gepland, maar we wilden er toch wel een leo bij
gotta love 'm
en Gabber is zo'n hele kalme sjokkende kerel
er zal nog aardig werk in 'm zitten, hij moet nog flink opgevoed en zijn conditie is niet geweldig en hij heeft een flinke vacht waar veel werk in zit, maar ik vind dat niet erg.
de fokker waar ie vandaan komt heel veel persoonlijke problemen en al haar honden worden momenteel geherplaatst in overleg met haar. beter voor iedereen
whehehe, nee, ik wil geen nestje nee... dus ja, dat zal apart houden worden of steriliseren, maar dat kan nogal nare gevolgen hebben geloof ik, dus ik weet niet of ik daar zo'n voorstander van ben...quote:Op zondag 20 maart 2011 19:26 schreef zeeeend het volgende:
[..]
moet je ze wel tijdens de loopsheid apart houden ,of ga je voor een nestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |