Haha ja maar voor zon pup durf ik het niet aan. Denk dat eentje die wat losser zit handiger is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Haha ja maar dat vindt hij juist heerlijk!
Hier krijgen ze ook 's morgens brokken en 's avonds duck of andere KVV, en Chico krijgt twee keer duck. En af en toe barfen ze es wat kipkarkassen, kippenekken, eendenekken of wat ik maar kan krijgen weg.
Vuile pens en zo is ook favo.
Ik wil je mijn doek tzt wel opsturen om te lenen, kun je zien hoe hij bevalt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:38 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja maar voor zon pup durf ik het niet aan. Denk dat eentje die wat losser zit handiger is.
Hoewel die wel lekker zal slapen op de terugweg van een wandeling in zon strakke..mmm
Ah thanx.quote:Op zondag 13 maart 2011 00:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil je mijn doek tzt wel opsturen om te lenen, kun je zien hoe hij bevalt.
Ik heb voor Chico toch eventueel de fundle en de buggy
Maak dan foto's van Jules,kunnen wij ook lachen!!!quote:Op zondag 13 maart 2011 00:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ah thanx.
Ik kan hem van te voren testen met Jules![]()
Die van mij proppen zich ook zo lief mogelijk in de kleinste mandjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:17 schreef blup het volgende:
zn mand van pups af aan, beetje te klein geworden.
[ afbeelding ]
lolwut?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Juist met die kleine beweeglijke dingen is een stevige diepe tas wel handigquote:Op zondag 13 maart 2011 14:43 schreef DanseMacabre het volgende:
Oh-oh, ik zie wel hoe het ding bevalt. Als ie net bij ons komt zal het nog geen probleem zijn. Bevalt het kan ik altijd nog voor zo'n fundle gaan.
Ik heb nog een kleine lelijke draagtas die wel diep en fijn is over, die mag je wel hebben tegen verzendkosten, die is voor in het begin heel fijn, ik moet alleen es kijken of ik hem door de brievenbus kan proppen. Die kun je ook in de auto handig over de pasagierstoel hangen met de pup dr in.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:48 schreef DanseMacabre het volgende:
Chico.![]()
Ik heb wel een grotere maat genomen dan dat ie nodig heeft. Zo'n fundle ziet er inderdaad wel veiliger uit. Ik kijk of ik het uberhaupt wat vind zo'n draagtas.
Ik ben benieuwd wanneer we 'm op mogen halen.
Nee want ik heb dus ook de fundle, en in de trein neem ik de buggy meequote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef oh-oh het volgende:
Chico in mn vest, diep in coma, na een urenlange strandwandeling in Noordwijk, let vooral niet op mijn hoofd![]()
[ afbeelding ]
Dan kun je echt het beste een tas nemen die of dicht kan of waar ie ook in kan zitten als je de tas neerzet, wel zo handig, die die je nu hebt moet je omhebben, anders blijven ze er niet in zitten.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:58 schreef DanseMacabre het volgende:
Ja inderdaad. Oscar zal waarschijnlijk elke week met de trein meegaan.
En dat kan met die fundle dus wel?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan kun je echt het beste een tas nemen die of dicht kan of waar ie ook in kan zitten als je de tas neerzet, wel zo handig, die die je nu hebt moet je omhebben, anders blijven ze er niet in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |