Zelf weten, ik waarschuw je alleen maar. Het zal niet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:58 schreef Maghrebijnse het volgende:
Jaa, het is mijn foto. Hoe misbruik? Het is zo klein en toch niet te zien..
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Dan moet je maar naar die fototopic verhuizen, als je oh zo graag foto's van Marokkaanse vrouwen wil bewonderen.
Dan moet je maar hier naartoe gaan http://forum.viva.nl/quote:Op zondag 20 maart 2011 21:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zijn hier trouwens geen andere Marokkaanse vrouwen? Ik heb zin om het over huishouden, koken, menstruatie en andere vrouwelijke onderonsjes te hebben. Dat kan met jullie mannen niet.
Ze heeft teveel mening, volgens mij is ze dik en heeft ze snorquote:
Mag ik je aanraken nu?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:31 schreef BadWaffel het volgende:
Ik ben achmed mijn pa is mocro en mijn ma is gewoon holland
Hahaha, ja, ik ben moddervet, nou goed? Wat is er, kan je niet tegen vrouwen met een sterke eigen mening? Is dat een dreiging voor jou? Zo ja; dan zegt dat heel wat over jou.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ze heeft teveel mening, volgens mij is ze dik en heeft ze snor
quote:Op zondag 27 maart 2011 11:08 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Hahaha, ja, ik ben moddervet, nou goed? Wat is er, kan je niet tegen vrouwen met een sterke eigen mening? Is dat een dreiging voor jou? Zo ja; dan zegt dat heel wat over jou.
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
.....mijn vader masseert zo lekker mijn voeten.....
Woon jij wel in Rotterdam? Zie er genoeg mooie rondlopen.quote:Op zondag 3 april 2011 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
o.us. waarom zijn Marokkaanse dames zo moeilijk en onaantrekkelijk?
Precies.quote:Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Woon jij wel in Rotterdam? Zie er genoeg mooie rondlopen.
Of onaantrekkelijk in de zin van: je dacht dat ze leuk waren, maar toen bleken ze een bontkraag ter grootte van de Erasmusbrug om hun nek te hebben hangen? Of "wolla, tozzz"-types?
Ga in je VW voor de poort van de EUR staan en roep naar alle voorbijlopende meisjes: psst, meisje, wil je ijsje?quote:
Die kun je niet zien, want ze hebben zo'n zwarte tent over hun kop!quote:Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Of onaantrekkelijk in de zin van: je dacht dat ze leuk waren, maar toen bleken ze een bontkraag ter grootte van de Erasmusbrug om hun nek te hebben hangen? Of "wolla, tozzz"-types?
Ik heb geen VW.quote:Op zondag 3 april 2011 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga in je VW voor de poort van de EUR staan en roep naar alle voorbijlopende meisjes: psst, meisje, wil je ijsje?
Anders gewoon importeren.
Nee. Veel zakelijker.quote:Op zondag 3 april 2011 19:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Opel dan.
Of is het nu BMW/Mercedes/Rolls Royce, meneer de advocaat.
Eind september tot ergens in januari naar Koc University (in Sariyer).Stiekem heb ik er erg zin in.quote:Op zondag 3 april 2011 19:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Hé Wik, wanneer ging je ook alweer naar Istanbul?
PS: Waar en voor hoelang?
Nee. Nog zakelijker.quote:Op zondag 3 april 2011 19:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Audi? Typische leaserijder in pak, zonder manieren in het verkeer.
Dit dusquote:Op zondag 3 april 2011 18:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan rest alleen nog Lada.quote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, nee en nee. Wat falen jullie weer hard. En o.us. er lopen echt geen (mentaal) aantrekkelijke Marokkaanse meiden rond hier in R'dam.
Nee, nee en nee. Serieus, je autokennis is echt slecht.quote:Op maandag 4 april 2011 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan rest alleen nog Lada.
Succes met je bak, mattie.
Of Amerikaanse bagger - ik denk dat jij wel zo'n Ford Ka-typetje bent. Bontkraagje erbij, aftermarket stereoinstallatie in de achterbak, helemaal het mannetje.
Dan is het een Aziaat of een Italiaan.quote:Op maandag 4 april 2011 18:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, nee en nee. Serieus, je autokennis is echt slecht.
Importeren uit Marokko dan maarquote:Op maandag 4 april 2011 17:36 schreef Mutant01 het volgende:
Nee, nee en nee. Wat falen jullie weer hard. En o.us. er lopen echt geen (mentaal) aantrekkelijke Marokkaanse meiden rond hier in R'dam.
Het is geen Italiaan en ook geen Aziaat.quote:Op maandag 4 april 2011 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het een Aziaat of een Italiaan.
Ik dacht dat jij juist een fan was van Duitse bakken.
Marrakech is ERG heet in de zomervakantie. Marrakech is meer voor de maanden april-mei of september-oktober..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is Marrakech een beetje een leuke stad om naar toe te gaan op zomervakantie?
En wat is er wel of niet leuk aan?
Ok thanksquote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marrakech is ERG heet in de zomervakantie. Marrakech is meer voor de maanden april-mei of september-oktober..
Quotewaardig.quote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef Allessio het volgende:
Marokkanen op Fok![]()
![]()
Oftewel de verstoten homo's en lelijke meisjes.
Skoda.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is geen Italiaan en ook geen Aziaat.
Agadir is ook warm, maar daar zit je tenminste nog aan de zee. Wel de zwaarste factor zonnebescherming meenemen... in Agadir zullen er ook wel opdringerige figuren rondlopen, ze moeten uiteraard geld verdienen - alleen weet ik uit ervaring dat ze in Agadir toch een relaxtere vorm opdringerigheid is. Het is dan ook van oorsprong een "hippie"-gebied.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok thanks
Ik en mijn vriendin hebben besloten toch maar naar Agadir te gaan.
Is dat beter te doen dan ?
En hoe zijn de mensen daar ?
Net zo opdringerig als in Turkije en Egypte ?
Nee echt niet. Ik zal het wel vertellen.... ik heb een Volvo.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu zit je mij gewoon te treiteren, relmocro.
Zat ik er met Spyker-Saab toch redelijk in de buurt.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik zal het wel vertellen.... ik heb een Volvo.
S40.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zat ik er met Spyker-Saab toch redelijk in de buurt.
Wat voor een Volvo?
Golf 5 is toch net geen petjeswagen.quote:
Ik bedel zeg maar heel veel bij mijn pa. Zo'n student ben ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Een student met een Golf 5.. Daar klopt iets niet jongeman!
Wat is deze.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Rijke papa's kindje. Je lijkt net op Wik.
Feit is dat ik alleen een vierdehands opoefiets heb om mij te verplaatsen, mijn OV-kaart niet meegerekend.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Feit is dat ik alleen een vierdehands opoefiets heb om mij te verplaatsen, mijn OV-kaart niet meegerekend.
En blijkbaar een te snel geparkeerde auto: 19 snelheidsovertredingen
Thnx man !quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Agadir is ook warm, maar daar zit je tenminste nog aan de zee. Wel de zwaarste factor zonnebescherming meenemen... in Agadir zullen er ook wel opdringerige figuren rondlopen, ze moeten uiteraard geld verdienen - alleen weet ik uit ervaring dat ze in Agadir toch een relaxtere vorm opdringerigheid is. Het is dan ook van oorsprong een "hippie"-gebied.
Aha, een uni voor studenten met een rijke pappie en mammie dus. Als ik me niet vergis bedraagt het jaarlijkse collegegeld daar 27.000 lira (bijna 12.500 euro), dus weet je zo'n beetje wel wie daar allemaal (mogen) rondlopen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eind september tot ergens in januari naar Koc University (in Sariyer).Stiekem heb ik er erg zin in.
Ja, zoiets hoorde ik al. Iemand beschreef het als het Barbie- en Kensyndroom.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, een uni voor studenten met een rijke pappie en mammie dus. Als ik me niet vergis bedraagt het jaarlijkse collegegeld daar 27.000 lira (bijna 12.500 euro), dus weet je zo'n beetje wel wie daar allemaal (mogen) rondlopen.
Ja daar heb ik hard voor gewerkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Zegt de Volvorijder.
Tevens is het de enige universiteit in Turkije met een samenwerkingsverband met de EUR.
Met mij gaat het fijn. Lekker met een deken over me heen en een kopje warme choco. En met jou?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe is het met mevrouw SeasideClubbers.
Hta ana bikhir alhamdolilahquote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef SeasideClubbers het volgende:
Alhamdolillah chokran, en jij?
Lekker lekker. Een dagje verlof opgenomen, teveel vrije dagen over. En waarschijnlijk ga ik toch niet op vakantie.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:38 schreef SeasideClubbers het volgende:
[..]
Met mij gaat het fijn. Lekker met een deken over me heen en een kopje warme choco. En met jou?
Haha, nu begrijp ik het niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Hta ana bikhir alhamdolilah
Jij bent vrij nieuw hier?
Ik was van plan lekker saai thuis te gaan zittenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef SeasideClubbers het volgende:
[..]
Haha, nu begrijp ik het niet meer.
Niet echt, ik was al lid sinds January. Maar ik had toen een andere gebruikersnaam.
@Mutant
Lekker zeg, ik heb vandaag ook geen school op dit moment. Waar was je van plan om naar toe te gaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |