Ja daar heb ik hard voor gewerkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Zegt de Volvorijder.
Tevens is het de enige universiteit in Turkije met een samenwerkingsverband met de EUR.
Met mij gaat het fijn. Lekker met een deken over me heen en een kopje warme choco. En met jou?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe is het met mevrouw SeasideClubbers.
Hta ana bikhir alhamdolilahquote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef SeasideClubbers het volgende:
Alhamdolillah chokran, en jij?
Lekker lekker. Een dagje verlof opgenomen, teveel vrije dagen over. En waarschijnlijk ga ik toch niet op vakantie.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:38 schreef SeasideClubbers het volgende:
[..]
Met mij gaat het fijn. Lekker met een deken over me heen en een kopje warme choco. En met jou?
Haha, nu begrijp ik het niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Hta ana bikhir alhamdolilah
Jij bent vrij nieuw hier?
Ik was van plan lekker saai thuis te gaan zittenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef SeasideClubbers het volgende:
[..]
Haha, nu begrijp ik het niet meer.
Niet echt, ik was al lid sinds January. Maar ik had toen een andere gebruikersnaam.
@Mutant
Lekker zeg, ik heb vandaag ook geen school op dit moment. Waar was je van plan om naar toe te gaan dan?
Geen idee. Voor mij en mijn familie zal het sowieso weinig uitmaken omdat het voor ons nou /care is of het nou halal geslacht is of niet. Zolang het maar geen varkensvlees isquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef ntm het volgende:
is rituel slachten nou verboden of gaan ze het nog verbieden? ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden..
Dat willen ze (misschien) gaan doen. Er wordt nog druk gelobbied, er moet nog gestemd worden enz.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef ntm het volgende:
is rituel slachten nou verboden of gaan ze het nog verbieden? ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik ervan moet vinden..
Eerst zien dan geloven hoor. Om maar even een passend gezegde aan te halen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Mutant01 het volgende:
Ritueel slachten wordt helemaal niet verboden. Hoe komt men erbij.
Onverdoofd slachten wordt verboden.
Nu ben ik wel benieuwd welke ketter deze woorden als eerste in de mond heeft genomen... wat een rebel moet dat geweest zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:24 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Eerst zien dan geloven hoor. Om maar even een passend gezegde aan te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |