Feit is dat ik alleen een vierdehands opoefiets heb om mij te verplaatsen, mijn OV-kaart niet meegerekend.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Feit is dat ik alleen een vierdehands opoefiets heb om mij te verplaatsen, mijn OV-kaart niet meegerekend.
En blijkbaar een te snel geparkeerde auto: 19 snelheidsovertredingen
Thnx man !quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Agadir is ook warm, maar daar zit je tenminste nog aan de zee. Wel de zwaarste factor zonnebescherming meenemen... in Agadir zullen er ook wel opdringerige figuren rondlopen, ze moeten uiteraard geld verdienen - alleen weet ik uit ervaring dat ze in Agadir toch een relaxtere vorm opdringerigheid is. Het is dan ook van oorsprong een "hippie"-gebied.
Aha, een uni voor studenten met een rijke pappie en mammie dus. Als ik me niet vergis bedraagt het jaarlijkse collegegeld daar 27.000 lira (bijna 12.500 euro), dus weet je zo'n beetje wel wie daar allemaal (mogen) rondlopen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eind september tot ergens in januari naar Koc University (in Sariyer).Stiekem heb ik er erg zin in.
Ja, zoiets hoorde ik al. Iemand beschreef het als het Barbie- en Kensyndroom.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, een uni voor studenten met een rijke pappie en mammie dus. Als ik me niet vergis bedraagt het jaarlijkse collegegeld daar 27.000 lira (bijna 12.500 euro), dus weet je zo'n beetje wel wie daar allemaal (mogen) rondlopen.
Ja daar heb ik hard voor gewerkt.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:22 schreef wikwakka2 het volgende:
Zegt de Volvorijder.
Tevens is het de enige universiteit in Turkije met een samenwerkingsverband met de EUR.
Met mij gaat het fijn. Lekker met een deken over me heen en een kopje warme choco. En met jou?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe is het met mevrouw SeasideClubbers.
Hta ana bikhir alhamdolilahquote:Op donderdag 14 april 2011 12:50 schreef SeasideClubbers het volgende:
Alhamdolillah chokran, en jij?
Lekker lekker. Een dagje verlof opgenomen, teveel vrije dagen over. En waarschijnlijk ga ik toch niet op vakantie.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:38 schreef SeasideClubbers het volgende:
[..]
Met mij gaat het fijn. Lekker met een deken over me heen en een kopje warme choco. En met jou?
Haha, nu begrijp ik het niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef o.us het volgende:
[..]
Hta ana bikhir alhamdolilah
Jij bent vrij nieuw hier?
Ik was van plan lekker saai thuis te gaan zittenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:12 schreef SeasideClubbers het volgende:
[..]
Haha, nu begrijp ik het niet meer.
Niet echt, ik was al lid sinds January. Maar ik had toen een andere gebruikersnaam.
@Mutant
Lekker zeg, ik heb vandaag ook geen school op dit moment. Waar was je van plan om naar toe te gaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |