Het is geen Italiaan en ook geen Aziaat.quote:Op maandag 4 april 2011 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan is het een Aziaat of een Italiaan.
Ik dacht dat jij juist een fan was van Duitse bakken.
Marrakech is ERG heet in de zomervakantie. Marrakech is meer voor de maanden april-mei of september-oktober..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is Marrakech een beetje een leuke stad om naar toe te gaan op zomervakantie?
En wat is er wel of niet leuk aan?
Ok thanksquote:Op woensdag 6 april 2011 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Marrakech is ERG heet in de zomervakantie. Marrakech is meer voor de maanden april-mei of september-oktober..
Quotewaardig.quote:Op zondag 3 april 2011 17:37 schreef Allessio het volgende:
Marokkanen op Fok![]()
![]()
Oftewel de verstoten homo's en lelijke meisjes.
Skoda.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is geen Italiaan en ook geen Aziaat.
Agadir is ook warm, maar daar zit je tenminste nog aan de zee. Wel de zwaarste factor zonnebescherming meenemen... in Agadir zullen er ook wel opdringerige figuren rondlopen, ze moeten uiteraard geld verdienen - alleen weet ik uit ervaring dat ze in Agadir toch een relaxtere vorm opdringerigheid is. Het is dan ook van oorsprong een "hippie"-gebied.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ok thanks
Ik en mijn vriendin hebben besloten toch maar naar Agadir te gaan.
Is dat beter te doen dan ?
En hoe zijn de mensen daar ?
Net zo opdringerig als in Turkije en Egypte ?
Nee echt niet. Ik zal het wel vertellen.... ik heb een Volvo.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nu zit je mij gewoon te treiteren, relmocro.
Zat ik er met Spyker-Saab toch redelijk in de buurt.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Ik zal het wel vertellen.... ik heb een Volvo.
S40.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zat ik er met Spyker-Saab toch redelijk in de buurt.
Wat voor een Volvo?
Golf 5 is toch net geen petjeswagen.quote:
Ik bedel zeg maar heel veel bij mijn pa. Zo'n student ben ik.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:51 schreef Mutant01 het volgende:
Een student met een Golf 5.. Daar klopt iets niet jongeman!
Wat is deze.quote:Op woensdag 6 april 2011 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Rijke papa's kindje. Je lijkt net op Wik.
Feit is dat ik alleen een vierdehands opoefiets heb om mij te verplaatsen, mijn OV-kaart niet meegerekend.quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Feit is dat ik alleen een vierdehands opoefiets heb om mij te verplaatsen, mijn OV-kaart niet meegerekend.
En blijkbaar een te snel geparkeerde auto: 19 snelheidsovertredingen
Thnx man !quote:Op woensdag 6 april 2011 19:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Agadir is ook warm, maar daar zit je tenminste nog aan de zee. Wel de zwaarste factor zonnebescherming meenemen... in Agadir zullen er ook wel opdringerige figuren rondlopen, ze moeten uiteraard geld verdienen - alleen weet ik uit ervaring dat ze in Agadir toch een relaxtere vorm opdringerigheid is. Het is dan ook van oorsprong een "hippie"-gebied.
Aha, een uni voor studenten met een rijke pappie en mammie dus. Als ik me niet vergis bedraagt het jaarlijkse collegegeld daar 27.000 lira (bijna 12.500 euro), dus weet je zo'n beetje wel wie daar allemaal (mogen) rondlopen.quote:Op zondag 3 april 2011 19:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Eind september tot ergens in januari naar Koc University (in Sariyer).Stiekem heb ik er erg zin in.
Ja, zoiets hoorde ik al. Iemand beschreef het als het Barbie- en Kensyndroom.quote:Op donderdag 7 april 2011 14:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha, een uni voor studenten met een rijke pappie en mammie dus. Als ik me niet vergis bedraagt het jaarlijkse collegegeld daar 27.000 lira (bijna 12.500 euro), dus weet je zo'n beetje wel wie daar allemaal (mogen) rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |